Hij kan niet eens een normale auto kopen, laat staan dat hij een scepter der onderdrukking heeftquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dirkh moet maar is online komen en zwaaien met de scepter der onderdrukking!![]()
* gewonnen op de kermisquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:35 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hij kan niet eens een normale auto kopen, laat staan dat hij een scepter der onderdrukking heeft
Nee, daarom slotje totdat ik ze gezien hebquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:35 schreef cerror het volgende:
Schiet het nog op met die tieten?
Goed plan, mijn buurvrouw heeft een abonnement op de PRIVE dus dan jat ik die gewoonquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:25 schreef Elixabete het volgende:
Das heul niet waar!
Ik had met je afgesproken dat als jij DIRKH de deur toewijst dat ik DAN me tieten via de PRIVE wegen zal gaan tonen.
[afbeelding]
Je mus is blij dat jij dood bent?quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:02 schreef TALIN het volgende:
typisch vrouwen je dood maken met een blije mus
of een ontplofte cavia tussen hun benenquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:02 schreef TALIN het volgende:
typisch vrouwen je dood maken met een blije mus
Ik kan je wel afschieten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:18 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Je mus is blij dat jij dood bent?
het schaap is op de wolkquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:18 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Je mus is blij dat jij dood bent?
Het schaap met een dolk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:28 schreef TALIN het volgende:
[..]
het schaap is op de wolk
ik herhaal: het schaap is op de wolk
Fucking hell, bij het prijsschieten? of bij touwtjestrekken?quote:
Dirkh zal hem wel bij het eendjesvissen gewonnen hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:42 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Fucking hell, bij het prijsschieten? of bij touwtjestrekken?
Dirkhquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dirkh zal hem wel bij het eendjesvissen gewonnen hebben![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |