ik heb de hele avond in de auto gezeten en heb nu bijna m'n eerste biertje opquote:op woensdag 26 september 2007 01:14 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nu jij er met je hoogstwaarschijlijk apenzatte kop hierbent, wat is jouw laatste baggertopic die jij geopend hebt?
ja ik ben er vrijdagavond niet zaterdagochtend pas weer dus past niet echt goedquote:op woensdag 26 september 2007 01:24 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
ikkan vrijdagavond 3 man meenemen vanuit limburg, of plekken die redliejk op de route liggen. dus als jij op amersfoort centraal, arnhem, zwolle, apeldoorn, eindhoven, venlo, weert, roermond of zo kunt komen met een trein, kan ik je meenemen, bijvorbeeld.
check de ns site maar die dag allemaal werkzaamhedenquote:op woensdag 26 september 2007 01:27 schreef alexxxxx het volgende:
dan is het gewoon een domme smoes, want ik kon altijd uitstekend vanaf station leeuwarden in delft komen in een paar uurtjesen groningen is nog sneller.
als je over alkmaar reist, en daar snelbus 350 naar leeuwarden pakt kom je geen werkzaamheden tegen onderweg. en maar weinig extra reistijd in vergelijking met om het ijselmeer heen treinen op een eguliere dag zonder werkzaamheden en vertragingen.quote:op woensdag 26 september 2007 01:29 schreef pwny het volgende:
[..]
check de ns site maar die dag allemaal werkzaamheden
ik moet ín die kikker gaanquote:op woensdag 26 september 2007 01:34 schreef alexxxxx het volgende:
en geen bus. interliner. luxe, snel stopt amper.
http://img233.imageshack.us/img233/3506/dscf0732fk4.jpg
als je geen zin hebt of niet bereid bent enige moeite te doen kun je dat ook gewoon zeggen hoorquote:op woensdag 26 september 2007 01:38 schreef pwny het volgende:
[..]
ik moet ín die kikker gaan
ik wist dat het vervoer in friesland primitief was
maar overdrijven is ook een vak
ok, is prima.quote:op woensdag 26 september 2007 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
moggeuh
het ziet er naar uit dat ik meelift remlof![]()
![]()
slaap wel bij tvdleur (vind hostel toch weer hoop geld)en wil wel mee terugrijden weer
![]()
't wordt griebusweer
inderdaad, westerlingen hebben gewoon geen geduld.quote:op woensdag 26 september 2007 01:27 schreef alexxxxx het volgende:
dan is het gewoon een domme smoes, want ik kon altijd uitstekend vanaf station leeuwarden in delft komen in een paar uurtjesen groningen is nog sneller.
rij met remlof meequote:op woensdag 26 september 2007 11:03 schreef 0ttie het volgende:
kom je toch op je zoefzoekie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |