ik zat te denken aan volgend jaar een meet in münchen en volgens mij was dat ook al eerder genoemdquote:op dinsdag 25 september 2007 17:28 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
arnhem dordrecht grunn utreg boeiend![]()
bier![]()
veel plezier in je eentje danquote:op dinsdag 25 september 2007 17:31 schreef wurm het volgende:
[..]
ik zat te denken aan volgend jaar een meet in münchen en volgens mij was dat ook al eerder genoemd [afbeelding]
waarom niet in een totaal onbekend plaatsje? stampersgat ofzoquote:op dinsdag 25 september 2007 17:28 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
arnhem dordrecht grunn utreg boeiend![]()
bier![]()
ik krijg vast wel fok!kers mee die wel weten hoe ze bier moeten waarderenquote:op dinsdag 25 september 2007 17:32 schreef thesorrow het volgende:
[..]
veel plezier in je eentje dan
biersexum.quote:op dinsdag 25 september 2007 17:32 schreef thesorrow het volgende:
[..]
waarom niet in een totaal onbekend plaatsje? stampersgat ofzo
daar draait alles om in het leven idd, bierquote:op dinsdag 25 september 2007 17:35 schreef wurm het volgende:
[..]
ik krijg vast wel fok!kers mee die wel weten hoe ze bier moeten waarderen
en tieten. en toevallig hebben ze beide in münchen. ieder jaar weer. eind september, begin oktober.quote:op dinsdag 25 september 2007 17:40 schreef thesorrow het volgende:
[..]
daar draait alles om in het leven idd, bier
ik zat te denken aan een meet op een tropisch eiland.quote:op dinsdag 25 september 2007 17:31 schreef wurm het volgende:
[..]
ik zat te denken aan volgend jaar een meet in münchen en volgens mij was dat ook al eerder genoemd [afbeelding]
de rest van het jaar ook hoor. ik ben stiekem een beetje verliefd geworden op de münchner bierhallequote:op dinsdag 25 september 2007 17:42 schreef wurm het volgende:
[..]
en tieten. en toevallig hebben ze beide in münchen. ieder jaar weer. eind september, begin oktober.
tja bij jou om wiet, althans zo doe je het lijken, ieder zn meug he?quote:op dinsdag 25 september 2007 17:40 schreef thesorrow het volgende:
[..]
daar draait alles om in het leven idd, bier
mijn leven draait niet alleen om wiet hoor, ik post vaak dat ik smoke, maar niet 80 x in hetzelfde topic zoals hier nogal vaak gebeurdquote:op dinsdag 25 september 2007 17:51 schreef memento-mori het volgende:
[..]
tja bij jou om wiet, althans zo doe je het lijken, ieder zn meug he?
jij bent verstandigquote:op dinsdag 25 september 2007 17:45 schreef realzeus het volgende:
[..]
ik zat te denken aan een meet op een tropisch eiland.![]()
ruige felblauwe cocktails drinken en zulks.
maar zullen we eerst deze meet even afwerken voordat we een nieuwe plannen?
het is al debiel dat in het napraattopic van de ene meet de volgende al wordt besproken, maar een nieuwe meet regelen voor de eerstvolgende is geweest is wel een beetje veel van het goede.
een stuk beter als gister iigquote:
jij krijgt een kusje en een knuffeltje van me op de meetquote:op dinsdag 25 september 2007 18:15 schreef thesorrow het volgende:
np vriend, goed om te horen dat t beter met je gaat!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |