Welke temperatuur geeft je CPU aan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:18 schreef ppi het volgende:
Mijn toetsenbord moet even afkoelen...
Thnx dearquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:21 schreef willem-jozef het volgende:
MOOIE OP!!!!
En waar is zequote:Op zaterdag 22 september 2007 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx dear
Iemand liep gisteren al te zeuren dat ik m moest maken, dus ik heb er iig 1 persoon mee bevredigd![]()
Avondquote:
NZ? Geen idee... als ze verstandig is in de kroeg ofzoquote:
Weet niet kan alleen mijn Hard discs lezenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Welke temperatuur geeft je CPU aan?![]()
iddquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
NZ? Geen idee... als ze verstandig is in de kroeg ofzo
Maarre... wie bedoel je eigenlijk met "ze"??
Ik had een heel krat bubbels besteld dus er is nog wel watquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:29 schreef Sug4r het volgende:
Is er nog wijnof heeft HiDiHo alles al op
Misschien omdat de meest kunstzinnige OP's van vrouwen komenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... waaruit concludeer jij dat dat een "ze" was...![]()
Het was per PM, dus "ze" was het niet![]()
Zeg het met (zonne)bloemenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lief nachtzustertje......
Van harte gefeliciteerd en nog vele jaren gewenst in goede omstandigheden!
Enne...voor jou een bloemetje....de anderen hier geven de vazen....
[afbeelding]
hee ouwe, nice dat je er bentquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedenacht overigens........!
wat hij zegtquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:31 schreef willem-jozef het volgende:
hoi lobascoe, sugar en punkie en die gozerts
Genoeg overquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:29 schreef Sug4r het volgende:
Is er nog wijnof heeft HiDiHo alles al op
quote:
Wijn met bubbelsquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had een heel krat bubbels besteld dus er is nog wel wat
quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedenacht overigens........!
Dag allerliefste vent van Fok (en omstreken)quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee ouwe, nice dat je er bent
WJ en Pavemansquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:31 schreef willem-jozef het volgende:
hoi lobascoe, sugar en punkie en die gozerts
heee peev, moest gisteren wel om je lachen, je kon echt niet typen..alco. in het begin dacht ik nog dat het een geintje was, maar je was vrij consequent bezig...wel lachen, kun je wel ff teruglezen...quote:
En hij zich afvragen of we het door haddenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heee peev, moest gisteren wel om je lachen, je kon echt niet typen..alco. in het begin dacht ik nog dat het een geintje was, maar je was vrij consequent bezig...wel lachen, kun je wel ff teruglezen...
Ik kreeg ook alleen de OPdracht maar... zo'n "doe jij dat maar, jij kunt dat wel en ik kan dat niet" verhaal... nou dan weet je bij voorbaat eigenlijk al dat het een man isquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien omdat de meest kunstzinnige OP's van vrouwen komen![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Mag ik al kijken?![]()
zit steeds dat vorige topic te F5en maar dat raakt nie vol...
jahaquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En hij zich afvragen of we het door hadden![]()
[..]
Mag ik al kijken?![]()
[..]
Mag ik al kijken?![]()
lief gebaar, zal wel weer iets achter zitten; stichting de zonnebloem of zoquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lief nachtzustertje......
Van harte gefeliciteerd en nog vele jaren gewenst in goede omstandigheden!
Enne...voor jou een bloemetje....de anderen hier geven de vazen....
[afbeelding]
[..]
Mag ik al kijken?![]()
2007quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe oud is NZ geworden vandaag?
wat maakt het uit, lichamelijk ziet ze er nog uit als een 18-jarigequote:Op zaterdag 22 september 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe oud is NZ geworden vandaag?
Heb het doorgelezen gescrolled, heb dubbel gelegenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daarom hebben we het maar op slot laten gooien
Gefeliciteerd meis![]()
Jij kent al die miepen hierquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat maakt het uit, lichamelijk ziet ze er nog uit als een 18-jarige![]()
Gezellige dag morgen/vandaagquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Heb het doorgelezen gescrolled, heb dubbel gelegen![]()
Lea thanks voor de fantastische OP![]()
En allemaal heel erg bedankt voor jullie felicitaties![]()
ben dr beetje stil van, taart en bloemen en alles, geweldig![]()
Ik neem nog een biertje, proost allemaal![]()
YWquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Thanks HiDiquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Maak je cadeautje maar open![]()
[afbeelding]
ze missen je allen zeer:quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
batt incl.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:48 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Thanks HiDi![]()
Die kon ik écht goed gebruiken, andere was zowat versleten![]()
YW en ik neem er ook nog een...proost..op een mooie zonnige verjaardag!quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat nummertje maar even aan me filter toevoegquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ze missen je allen zeer:
http://www.youtube.com/watch?v=bNbXfF7ZtPg
![]()
![]()
![]()
Die had ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ze missen je allen zeer:
http://www.youtube.com/watch?v=bNbXfF7ZtPg
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat nummertje maar even aan me filter toevoeg![]()
stijltangquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is ut...een staafmixer?
had haar liever zelf een massage geven, mjaquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is ut...een staafmixer?
filmpje had gisteren niet in premiere moeten gaan, dat is idd jammerquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezien![]()
maar deze keer zingen ze echt voor mij hè![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
had haar liever zelf een massage geven, mja![]()
![]()
Ben nog een hele dag jarig hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
had haar liever zelf een massage geven, mja![]()
![]()
zij mij ook. neem ze allemaal mee naar je huiswarmingpartijtje in oktquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij kent al die miepen hier![]()
Een massage door vier mannen......lijkt het je wat..... ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ben nog een hele dag jarig hoor![]()
Hee, dat klinkt goed.... jij neemt ons mee?? Ergo: ik hoef niet te rijden en kan aan de rosé??quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zij mij ook. neem ze allemaal mee naar je huiswarmingpartijtje in okt![]()
Ooohhhhhhhhquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
ssst![]()
we houden het op een nieuwe zaklamp![]()
Nachtzuster, nog vele jaren. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor de genieters van je superleuke animaties!quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Mag ik al kijken?![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ooohhhhhhhh![]()
Wacht ff.. nu begrijp ik het... ik snapte al niet hoe een massage-stoel in zo'n klein doosje kon![]()
Fuck.. die laatste zin is nou onbedoeld toch ranzig geworden![]()
![]()
Uit het clipje van J-Wquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een massage door vier mannen......lijkt het je wat..... ?![]()
[..]
Ooohhhhhhhh![]()
Wacht ff.. nu begrijp ik het... ik snapte al niet hoe een massage-stoel in zo'n klein doosje kon![]()
![]()
al tijdens de rit wordt er drank geschonken...quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee, dat klinkt goed.... jij neemt ons mee?? Ergo: ik hoef niet te rijden en kan aan de rosé??![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nachtzuster, nog vele jaren. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor de genieters van je superleuke animaties!![]()
'k weet het niet, het is net allemaal netjes.....'k ga er erover nadenken.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zij mij ook. neem ze allemaal mee naar je huiswarmingpartijtje in okt![]()
[..]
Ooohhhhhhhh![]()
![]()
En de chauffeur is??quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
al tijdens de rit wordt er drank geschonken...
Thanks meisquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nachtzuster, nog vele jaren. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor de genieters van je superleuke animaties!![]()
freddy volvo en tommi zitten nog in een 'bread and bekfest' in Goes...quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:01 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Uit het clipje van J-W![]()
![]()
of mag ik ze uitkiezen![]()
BOBquote:
Wie is BERT ?quote:
Je bent jarig, 't is jouw feestje, je mag kiezen!quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:01 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Uit het clipje van J-W![]()
![]()
of mag ik ze uitkiezen![]()
Je mag kiezen: BERT of NatAAAAAasia.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik stap niet in bij BERT.. daarom wil ik graag vantevoren weten wie er rijdt
Wij mogen niet luisteren?quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:08 schreef willem-jozef het volgende:
liedje voor NZ
http://www.youtube.com/watch?v=pEnYJzU9qcM
is Jim Bakkum ook goed?quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
...zelfs al is het marco bakker, als jij maar naast me zit..
Mooiquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent jarig, 't is jouw feestje, je mag kiezen!![]()
![]()
In dat geval ga ik wel aan de Spa blauw...quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Je mag kiezen: BERT of NatAAAAAasia.![]()
Proostquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Gert geil en rijdt traag rijdt graagquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik stap niet in bij BERT.. daarom wil ik graag vantevoren weten wie er rijdt
doet toch niemand...quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij mogen niet luisteren?![]()
quote:
Daar heb ik dan ook meer vertrouwen inquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dat geval ga ik wel aan de Spa blauw...![]()
Weltruste Leandraquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
Anyway... ik moet morgen wel een pokke-eind rijden, en al vroeg ook, dus ik ben er van tussen....
Truste all![]()
![]()
Enne NZ... hele fijne dag vandaag
ben niet zo handig met clipjes....quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Mooi![]()
Maak ook even zo'n clipje dan, samen met die andere drie![]()
Mooie zinquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:16 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Daar heb ik dan ook meer vertrouwen in![]()
Lea heeft geen TOM nodig en speelt zelf voor BOB en BERT samen![]()
![]()
Slaap lekker Leandra.........quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
Anyway... ik moet morgen wel een pokke-eind rijden, en al vroeg ook, dus ik ben er van tussen....
Truste all![]()
![]()
Slaap lekker meis, succes morgen en nogmaals bedanktquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
Slaap lekker Leandraquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
Als ik het niet dacht.......dubbelrol of gespleten persoonlijkheid.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:16 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Daar heb ik dan ook meer vertrouwen in![]()
Lea heeft geen TOM nodig en speelt zelf voor BOB en BERT samen![]()
![]()
Volgens mij beidequote:Op zaterdag 22 september 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik het niet dacht.......dubbelrol of gespleten persoonlijkheid.....![]()
truste ma'am, slaap zacht!quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
JW welquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ben niet zo handig met clipjes....![]()
oke, dan kijk ik hem straks welquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
zo net voor dat je gaat slapen issie wel leuk!
Ja daaaag, Hidi biedt je een massag aan, ik doe er een schepje bovenop (vier paar handen) en nu wil je ook nog een clip. Je bent best aardig, maar je kunt natuurlijk ook overvragen......quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
JW wel![]()
mag eventueel ook tegen kerst klaar zijn ofzo![]()
Ramkraakquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar moet die miep nu weer heen morgen....ze kan ook geen dag thuis zitten, altijd op pad!
Dat doe je toch niet 's morgens vroegquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ramkraak![]()
of iets met een auto en een bank![]()
kerstclip voor u gaat lukken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
JW wel![]()
mag eventueel ook tegen kerst klaar zijn ofzo![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog buikpijn lieverd?
zou wel grappig zijn als dat zo blijkt te zijn...samen met haar zoon pakt ze de laatste drie jaar om de tweee maanden een rabootje in het land. d'r pa doet al het veldwerk en nmns is het brein en de lover, maar vind het allemaal wat link, doch moest toch dichterbij leandra komen wonen, anders stopt ze er mee blablaquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ramkraak![]()
of iets met een auto en een bank![]()
Ahaquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:20 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey proost ppi, dat heb je toch weer mooi geflikt in dat vorige topic![]()
Jouw schuld, ik mocht kiezenquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja daaaag, Hidi biedt je een massag aan, ik doe er een schepje bovenop (vier paar handen) en nu wil je ook nog een clip. Je bent best aardig, maar je kunt natuurlijk ook overvragen......![]()
Dit zit mij net iets te strak in elkaar WJ, alsof je er bekend mee bent..... Hoe zit dat met jou, Lobasca en Hidi?quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zou wel grappig zijn als dat zo blijkt te zijn...samen met haar zoon pakt ze de laatste drie jaar om de tweee maanden een rabootje in het land. d'r pa doet al het veldwerk en nmns is het brein en de lover, maar vind het allemaal wat link, doch moest toch dichterbij leandra komen wonen, anders stopt ze er mee blabla
Daar zullen we dan nooit achter komenquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zou wel grappig zijn als dat zo blijkt te zijn...samen met haar zoon pakt ze de laatste drie jaar om de tweee maanden een rabootje in het land. d'r pa doet al het veldwerk en nmns is het brein en de lover, maar vind het allemaal wat link, doch moest toch dichterbij leandra komen wonen, anders stopt ze er mee blabla
Geen eend te zien hierquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kerstclip voor u gaat lukken.
zit die eend bij jou?
Verwend nest ben je!quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Jouw schuld, ik mocht kiezen![]()
Livebeelden zijn daar ideaal voor, bovendien dé kans voor jullie om door te breken, muzikaal gezien![]()
Wel een leuk begin van een filmscript!quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar zullen we dan nooit achter komen![]()
wij doen het wat kleinschaliger, af en toe een paar dozen koffie uit het magazijn van de appie in bergen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit zit mij net iets te strak in elkaar WJ, alsof je er bekend mee bent..... Hoe zit dat met jou, Lobasca en Hidi?
quote:
Nietusquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verwend nest ben je!![]()
Ging wel aardig he?quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:40 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Pave![]()
thanks voor het meebaggeren![]()
oefening baart kunstquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ging wel aardig he?![]()
Nog even oefenen en we halen het binnen de tijd![]()
Truste pavequote:Op zaterdag 22 september 2007 01:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
oefening baart kunst
en nu slaap lekker fokkerts!![]()
Leuk topic ook om terug te lezenquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ging wel aardig he?![]()
Nog even oefenen en we halen het binnen de tijd![]()
Hey Nachtzus, bijna je berichtje gemist in alle hecktiek.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:20 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey proost ppi, dat heb je toch weer mooi geflikt in dat vorige topic![]()
De meeste presteren beter onder drukquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:47 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Leuk topic ook om terug te lezen![]()
Truste Pavement![]()
heeft HDH taart in huis dan en jij bent daar ook?quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:49 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
buikpijn?![]()
dus je komt geen taart eten?![]()
Truste ppiquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:48 schreef ppi het volgende:
[..]
Hey Nachtzus, bijna je berichtje gemist in alle hecktiek.
Ga lekker genieten, ik duik zo mijn bed in, hoogste tijd
![]()
![]()
zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heeft HDH taart in huis dan en jij bent daar ook?
Het is me inmiddels niet helemaal duidelijk waar (en door wie) de massage gaat plaatsvindenquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heeft HDH taart in huis dan en jij bent daar ook?
dus ik kom morgen naar je toe?quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Het is me inmiddels niet helemaal duidelijk waar (en door wie) de massage gaat plaatsvinden![]()
maar ik heb taart morgen, dat wel![]()
als ik die luxe had, was ik ook gekomenquote:
truste peev, geile monnik!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
oefening baart kunst
en nu slaap lekker fokkerts!![]()
Massage, hands on....quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Het is me inmiddels niet helemaal duidelijk waar (en door wie) de massage gaat plaatsvinden![]()
maar ik heb taart morgen, dat wel![]()
deelnemer for surequote:Op zaterdag 22 september 2007 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Massage, hands on....
Deelnemers:
1. Hidiho
2. W.J.
3. Pavement?
4. NMNS
Lijdend voorwerp:
NZ
Plaats:
NZ's woning, kamer of slaapkamer
Tijd:
Nader te bepalen door jarig Jetje
Randvoorwaarde:
Videoclip made by WJ
o, dan kom ik wel een andere keer.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
jaaah leuk![]()
kom je wel voor mij dan of voor de taart of de massage?![]()
Ik hou van die muziek!quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:58 schreef willem-jozef het volgende:
voor nz..(de film er 'onder' heb ik samen met nmns en hidi gezien in een obscuur filmtheater in zwolle)
http://www.youtube.com/watch?v=ajn1lJAIRB8&mode=related&search=
I know schat, komt nog wel eensquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
als ik die luxe had, was ik ook gekomen![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:58 schreef willem-jozef het volgende:
voor nz..(de film er 'onder' heb ik samen met nmns en hidi gezien in een obscuur filmtheater in zwolle)
Kwestie van definitie middelpunt.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:00 schreef nachtzuster het volgende:
helaas woon ik nou eenmaal niet echt centraal
Stuk duidelijker zo'n lijstjequote:Op zaterdag 22 september 2007 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Massage, hands on....
Deelnemers:
1. Hidiho
2. W.J.
3. Pavement?
4. NMNS
Lijdend voorwerp:
NZ
Plaats:
NZ's woning, kamer of slaapkamer
Tijd:
Nader te bepalen door jarig Jetje
Randvoorwaarde:
Videoclip made by WJ
ik deel alles met liefde met jequote:Op zaterdag 22 september 2007 01:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
o, dan kom ik wel een andere keer.
Zorg jij ook voor de hapjes en drankjes dan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij nog ergens een vat afgewerkte olie staan.........![]()
Is onderdeel van de massage......we maken NZ mooi op met aardbeien, ananas, druiven, slagroom, etc. Ze gaat een echt lekker toetje worden....quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zorg jij ook voor de hapjes en drankjes dan?![]()
Clannad is mooiquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:58 schreef willem-jozef het volgende:
Vermoedelijk bedoel je "KLUSJE OUWE"?quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:07 schreef willem-jozef het volgende:
KOM ZO WEER, MOET IETS DOEN...KUSJE OUWE
quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is onderdeel van de massage......we maken NZ mooi op met aardbeien, ananas, druiven, slagroom, etc. Ze gaat een echt lekker toetje worden....
doe maar veel slagroom danquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is onderdeel van de massage......we maken NZ mooi op met aardbeien, ananas, druiven, slagroom, etc. Ze gaat een echt lekker toetje worden....
nein, nee, nonquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermoedelijk bedoel je "KLUSJE OUWE"?
Dirty mind.......joy forever....quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
we zullen vast 'sparen' haha
SENSEO®quote:
Lekker, als je het opliktquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook gesmolten chocolade?
Anders zetten we die film nog wel een keer opquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maak je niet ongerust NZ, we houden WJ wel in toom...
dacht dat je het wel naar je zin had...ook maar schijn ...quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is hier eigenlijk een tering saaie bedoening. Zit iedereen nu weer achterlangs te snollen![]()
dat probeerden ze ook in dat nonnenklooster waar ik aan het schilderen was...quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ik ookquote:
ken ik alle frames al van!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Anders zetten we die film nog wel een keer op![]()
Zo niet dan roep ik de buurvrouw, dies tegen de tachtig en houdt vast ook van WJ's slagroomquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't arme vrouwtje....hij spuit haar van de sokken....geheid!quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:21 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Zo niet dan roep ik de buurvrouw, dies tegen de tachtig en houdt vast ook van WJ's slagroom![]()
vast welquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is een bodybuilder sterk genoeg?
ik zal dan maar niet zeggen dat ik nog hebquote:
is goed, hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:21 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Zo niet dan roep ik de buurvrouw, dies tegen de tachtig en houdt vast ook van WJ's slagroom![]()
wie viel?quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik zal dan maar niet zeggen dat ik nog heb![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't arme vrouwtje....hij spuit haar van de sokken....geheid!
bijna vielquote:
stop jij je tuinslang maar in een uitlaatquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
anders met die tuinslang aan de diesel![]()
Ik geloof dat het bij mij dan juist begint af te nemenquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tuurlijk drank....tis een zuipschuit, ze begint pas te renderen na een halve liter sterk...
quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof dat het bij mij dan juist begint af te nemen![]()
't Gaat in ieder geval langer duren dan de gebruikelijke 1 minuut 30quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof dat het bij mij dan juist begint af te nemen![]()
Ik zag het ook staanquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is goed, hoor![]()
hoe oud ben je nu geworden? ik zag al 'n keer 34 staan en zat gistern te gokken, maar we willen 't nu wel weten, birthday zeeuwtje.
heb je ook zo'n folklore zeeuwse outfit? dah vin ik wel lekker
ja, die foto van peev is leuk(staat in mn fobo btw).quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
stop jij je tuinslang maar in een uitlaat
quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik zag het ook staan![]()
wil het daar graag bij laten![]()
Mijn zeeuwse dracht is alleen voor de zondag![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, die foto van peev is leuk(staat in mn fobo btw).
dan komen hidi, nmns et moi op een zondag. heb je ook bijpassende lingerie etc.?quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik zag het ook staan![]()
wil het daar graag bij laten![]()
Mijn zeeuwse dracht is alleen voor de zondag![]()
Hoi WJ, bedankt nog voor je groetjes onlangsquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Te vinden in de schuur van Lobas....uitsluitend voor eigen gebruik....
[afbeelding]
Kun je zo'n uitlaat vacuum zuigen eigenlijkquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, die foto van peev is leuk(staat in mn fobo btw).
Die leen ik dan wel van de buurvrouwquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dan komen hidi, nmns et moi op een zondag. heb je ook bijpassende lingerie etc.?
you're wellcome luv!quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hoi WJ, bedankt nog voor je groetjes onlangs![]()
Niks mis met gedwongen groetenquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
you're wellcome luv!oja, hidi werd gedwongen door me...
omdat de loser geen vol account heeftquote:
Dat gaat hem vast wel lukken, hij kan het!quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
omdat de loser geen vol account heeft![]()
Mijn account is ook maar half vol...quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
omdat de loser geen vol account heeft![]()
Nog even en we masseren de buurvrouw.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:36 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Die leen ik dan wel van de buurvrouw![]()
Geloof iets van een ban voor het levenquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat gaat hem vast wel lukken, hij kan het!![]()
je kunt er el wat anders mee. ik kwam een keer van boodschappen doen terug. stak een zebrapad over en werd bijna aangereden door een debiel wijf dat door rood reed en me nog lachend aankeek in het voorbij gaan.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je zo'n uitlaat vacuum zuigen eigenlijk![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat gaat hem vast wel lukken, hij kan het!![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geloof iets van een ban voor het leven![]()
Supertjequote:Op zaterdag 22 september 2007 02:40 schreef SuperMOM het volgende:
Ik las ergens dat Nachtzuster jarig wasGefeliciteerd NZ
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:40 schreef nachtzuster het volgende:
Lobas al wat sterkers gevonden?
MOM, U hierquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:40 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
![]()
Het staat geschreven in de PZC....quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:40 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
![]()
he, hoe wassut bij de dentist, the day before yesterday?quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn account is ook maar half vol...
Oh wacht, ik krijg vaag het idee dat je iets anders bedoelt.
hoihoiquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Mocht ze willenquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog even en we masseren de buurvrouw.....
En? Zit jij ook weleens bij Morwen op schoot?quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet terugkomen voor het vervangen van een vulling en een gaatjequote:Op zaterdag 22 september 2007 02:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
he, hoe wassut bij de dentist, the day before yesterday?
Werkelijkquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geloof iets van een ban voor het leven![]()
Daar kan ik niet nader op ingaan, sorry.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En? Zit jij ook weleens bij Morwen op schoot?
of je op vol zit![]()
Ik zie het voor me...die demper langzaam maar zeker opzwellen...... Volgende keer een schep suiker in de tank, dat is beterquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je kunt er el wat anders mee. ik kwam een keer van boodschappen doen terug. stak een zebrapad over en werd bijna aangereden door een debiel wijf dat door rood reed en me nog lachend aankeek in het voorbij gaan.
ik er achter aan, ze ging de parkeergarage aan de rand v. de binnenstad in. ik naar binnen, nummerbord opgeslagen en zoeken, zoeken en vinden ...toen heb ik met brute kracht 2 bildtstar (had net 2'5 kilo gekocht) piepers in hur uitlaat getrapt...
Je bent gestopt met gemeenschapquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet terugkomen voor het vervangen van een vulling en een gaatje![]()
das minder, maar ach, af en toe een renovatie kan geen kwaad..quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet terugkomen voor het vervangen van een vulling en een gaatje![]()
*schuift Disana van schootquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar kan ik niet nader op ingaan, sorry.
Mijn tandarts en ik gaan een eind terug, maar niet zoverquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent gestopt met gemeenschap![]()
Oh die gozer heeft een rijke fantasie, dus het zal wel wat overdreven zijnquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
WerkelijkIk ben de rotste niet, gewoon even flink likken in mijn mail en Voila
![]()
haha huftertquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
WerkelijkIk ben de rotste niet, gewoon even flink likken in mijn mail en Voila
![]()
Alsjeblief niet zegquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het staat geschreven in de PZC....
Maar: ik heb op de terugweg wél de broodrooster gekocht. Niet bij de HEMA, want die was aan het verbouwen. Gewoon dezelfde Philips, bij de Blokker. En we moesten tussen allemaal politie en Italiaanse hooligans door!quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
das minder, maar ach, af en toe een renovatie kan geen kwaad..
supermom hoi!!! ken je toch van die cambodjaanse toko in de frans hals?quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:40 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
![]()
Bij deze.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:49 schreef Lobasca het volgende:
Vers vlees AUB!!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:49 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Alsjeblief niet zeg![]()
maar lief van Morwen en SM dat ze even langskomen![]()
O, was er voetbal in de stad?quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar: ik heb op de terugweg wél de broodrooster gekocht. Niet bij de HEMA, want die was aan het verbouwen. Gewoon dezelfde Philips, bij de Blokker. En we moesten tussen allemaal politie en Italiaanse hooligans door!
wat een avontuurlijk leven heb ik
Voel je je ook jarig?quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:49 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Alsjeblief niet zeg![]()
maar lief van Morwen en SM dat ze even langskomen![]()
Jij hebt tenminste een broodrooster, ik moet het zonder doenquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar: ik heb op de terugweg wél de broodrooster gekocht. Niet bij de HEMA, want die was aan het verbouwen. Gewoon dezelfde Philips, bij de Blokker. En we moesten tussen allemaal politie en Italiaanse hooligans door!
wat een avontuurlijk leven heb ik
Sorry, zodra dat schorum hier weg is geef ik er een kusje opquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Disana heeft haar stuitje bezeerd![]()
Ja, Italianen. Ik wist ook niet wat er aan de hand was hoor, ik heb het moeten vragen. En ja, zo maak je nog eens wat mee, als je in een wereldstad woontquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O, was er voetbal in de stad?
Jij hebt een geweldig leven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |