vast welquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is een bodybuilder sterk genoeg?
ik zal dan maar niet zeggen dat ik nog hebquote:
is goed, hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:21 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Zo niet dan roep ik de buurvrouw, dies tegen de tachtig en houdt vast ook van WJ's slagroom![]()
wie viel?quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik zal dan maar niet zeggen dat ik nog heb![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't arme vrouwtje....hij spuit haar van de sokken....geheid!
bijna vielquote:
stop jij je tuinslang maar in een uitlaatquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
anders met die tuinslang aan de diesel![]()
Ik geloof dat het bij mij dan juist begint af te nemenquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tuurlijk drank....tis een zuipschuit, ze begint pas te renderen na een halve liter sterk...
quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof dat het bij mij dan juist begint af te nemen![]()
't Gaat in ieder geval langer duren dan de gebruikelijke 1 minuut 30quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof dat het bij mij dan juist begint af te nemen![]()
Ik zag het ook staanquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is goed, hoor![]()
hoe oud ben je nu geworden? ik zag al 'n keer 34 staan en zat gistern te gokken, maar we willen 't nu wel weten, birthday zeeuwtje.
heb je ook zo'n folklore zeeuwse outfit? dah vin ik wel lekker
ja, die foto van peev is leuk(staat in mn fobo btw).quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
stop jij je tuinslang maar in een uitlaat
quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik zag het ook staan![]()
wil het daar graag bij laten![]()
Mijn zeeuwse dracht is alleen voor de zondag![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, die foto van peev is leuk(staat in mn fobo btw).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |