doe maar veel slagroom danquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is onderdeel van de massage......we maken NZ mooi op met aardbeien, ananas, druiven, slagroom, etc. Ze gaat een echt lekker toetje worden....
nein, nee, nonquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermoedelijk bedoel je "KLUSJE OUWE"?
Dirty mind.......joy forever....quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
we zullen vast 'sparen' haha
SENSEO®quote:
Lekker, als je het opliktquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook gesmolten chocolade?
Anders zetten we die film nog wel een keer opquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maak je niet ongerust NZ, we houden WJ wel in toom...
dacht dat je het wel naar je zin had...ook maar schijn ...quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is hier eigenlijk een tering saaie bedoening. Zit iedereen nu weer achterlangs te snollen![]()
dat probeerden ze ook in dat nonnenklooster waar ik aan het schilderen was...quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ik ookquote:
ken ik alle frames al van!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Anders zetten we die film nog wel een keer op![]()
Zo niet dan roep ik de buurvrouw, dies tegen de tachtig en houdt vast ook van WJ's slagroomquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |