't Gaat in ieder geval langer duren dan de gebruikelijke 1 minuut 30quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof dat het bij mij dan juist begint af te nemen![]()

Ik zag het ook staanquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is goed, hoor![]()
hoe oud ben je nu geworden? ik zag al 'n keer 34 staan en zat gistern te gokken, maar we willen 't nu wel weten, birthday zeeuwtje.
heb je ook zo'n folklore zeeuwse outfit? dah vin ik wel lekker

ja, die foto van peev is leuk(staat in mn fobo btw).quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
stop jij je tuinslang maar in een uitlaat

quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik zag het ook staan![]()
wil het daar graag bij laten![]()
Mijn zeeuwse dracht is alleen voor de zondag![]()

quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, die foto van peev is leuk(staat in mn fobo btw).

dan komen hidi, nmns et moi op een zondag. heb je ook bijpassende lingerie etc.?quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik zag het ook staan![]()
wil het daar graag bij laten![]()
Mijn zeeuwse dracht is alleen voor de zondag![]()

Hoi WJ, bedankt nog voor je groetjes onlangsquote:

quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Te vinden in de schuur van Lobas....uitsluitend voor eigen gebruik....
[afbeelding]

Kun je zo'n uitlaat vacuum zuigen eigenlijkquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, die foto van peev is leuk(staat in mn fobo btw).

Die leen ik dan wel van de buurvrouwquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dan komen hidi, nmns et moi op een zondag. heb je ook bijpassende lingerie etc.?

you're wellcome luv!quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hoi WJ, bedankt nog voor je groetjes onlangs![]()

Niks mis met gedwongen groetenquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
you're wellcome luv!oja, hidi werd gedwongen door me...

omdat de loser geen vol account heeftquote:

Dat gaat hem vast wel lukken, hij kan het!quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
omdat de loser geen vol account heeft![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |