quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog buikpijn lieverd?
zou wel grappig zijn als dat zo blijkt te zijn...samen met haar zoon pakt ze de laatste drie jaar om de tweee maanden een rabootje in het land. d'r pa doet al het veldwerk en nmns is het brein en de lover, maar vind het allemaal wat link, doch moest toch dichterbij leandra komen wonen, anders stopt ze er mee blablaquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ramkraak![]()
of iets met een auto en een bank![]()
Ahaquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:20 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey proost ppi, dat heb je toch weer mooi geflikt in dat vorige topic![]()
Jouw schuld, ik mocht kiezenquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja daaaag, Hidi biedt je een massag aan, ik doe er een schepje bovenop (vier paar handen) en nu wil je ook nog een clip. Je bent best aardig, maar je kunt natuurlijk ook overvragen......![]()
Dit zit mij net iets te strak in elkaar WJ, alsof je er bekend mee bent..... Hoe zit dat met jou, Lobasca en Hidi?quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zou wel grappig zijn als dat zo blijkt te zijn...samen met haar zoon pakt ze de laatste drie jaar om de tweee maanden een rabootje in het land. d'r pa doet al het veldwerk en nmns is het brein en de lover, maar vind het allemaal wat link, doch moest toch dichterbij leandra komen wonen, anders stopt ze er mee blabla
Daar zullen we dan nooit achter komenquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zou wel grappig zijn als dat zo blijkt te zijn...samen met haar zoon pakt ze de laatste drie jaar om de tweee maanden een rabootje in het land. d'r pa doet al het veldwerk en nmns is het brein en de lover, maar vind het allemaal wat link, doch moest toch dichterbij leandra komen wonen, anders stopt ze er mee blabla
Geen eend te zien hierquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kerstclip voor u gaat lukken.
zit die eend bij jou?
Verwend nest ben je!quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Jouw schuld, ik mocht kiezen![]()
Livebeelden zijn daar ideaal voor, bovendien dé kans voor jullie om door te breken, muzikaal gezien![]()
Wel een leuk begin van een filmscript!quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar zullen we dan nooit achter komen![]()
wij doen het wat kleinschaliger, af en toe een paar dozen koffie uit het magazijn van de appie in bergen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit zit mij net iets te strak in elkaar WJ, alsof je er bekend mee bent..... Hoe zit dat met jou, Lobasca en Hidi?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |