Slaap lekker Leandra.........quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
Anyway... ik moet morgen wel een pokke-eind rijden, en al vroeg ook, dus ik ben er van tussen....
Truste all![]()
![]()
Enne NZ... hele fijne dag vandaag
Slaap lekker meis, succes morgen en nogmaals bedanktquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
Anyway... ik moet morgen wel een pokke-eind rijden, en al vroeg ook, dus ik ben er van tussen....
Truste all![]()
![]()
Slaap lekker Leandraquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
Als ik het niet dacht.......dubbelrol of gespleten persoonlijkheid.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:16 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Daar heb ik dan ook meer vertrouwen in![]()
Lea heeft geen TOM nodig en speelt zelf voor BOB en BERT samen![]()
![]()
Volgens mij beidequote:Op zaterdag 22 september 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik het niet dacht.......dubbelrol of gespleten persoonlijkheid.....![]()
truste ma'am, slaap zacht!quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
JW welquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ben niet zo handig met clipjes....![]()
oke, dan kijk ik hem straks welquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
zo net voor dat je gaat slapen issie wel leuk!
Ja daaaag, Hidi biedt je een massag aan, ik doe er een schepje bovenop (vier paar handen) en nu wil je ook nog een clip. Je bent best aardig, maar je kunt natuurlijk ook overvragen......quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
JW wel![]()
mag eventueel ook tegen kerst klaar zijn ofzo![]()
Ramkraakquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar moet die miep nu weer heen morgen....ze kan ook geen dag thuis zitten, altijd op pad!
Dat doe je toch niet 's morgens vroegquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ramkraak![]()
of iets met een auto en een bank![]()
kerstclip voor u gaat lukken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
JW wel![]()
mag eventueel ook tegen kerst klaar zijn ofzo![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog buikpijn lieverd?
zou wel grappig zijn als dat zo blijkt te zijn...samen met haar zoon pakt ze de laatste drie jaar om de tweee maanden een rabootje in het land. d'r pa doet al het veldwerk en nmns is het brein en de lover, maar vind het allemaal wat link, doch moest toch dichterbij leandra komen wonen, anders stopt ze er mee blablaquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ramkraak![]()
of iets met een auto en een bank![]()
Ahaquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:20 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey proost ppi, dat heb je toch weer mooi geflikt in dat vorige topic![]()
Jouw schuld, ik mocht kiezenquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja daaaag, Hidi biedt je een massag aan, ik doe er een schepje bovenop (vier paar handen) en nu wil je ook nog een clip. Je bent best aardig, maar je kunt natuurlijk ook overvragen......![]()
Dit zit mij net iets te strak in elkaar WJ, alsof je er bekend mee bent..... Hoe zit dat met jou, Lobasca en Hidi?quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zou wel grappig zijn als dat zo blijkt te zijn...samen met haar zoon pakt ze de laatste drie jaar om de tweee maanden een rabootje in het land. d'r pa doet al het veldwerk en nmns is het brein en de lover, maar vind het allemaal wat link, doch moest toch dichterbij leandra komen wonen, anders stopt ze er mee blabla
Daar zullen we dan nooit achter komenquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zou wel grappig zijn als dat zo blijkt te zijn...samen met haar zoon pakt ze de laatste drie jaar om de tweee maanden een rabootje in het land. d'r pa doet al het veldwerk en nmns is het brein en de lover, maar vind het allemaal wat link, doch moest toch dichterbij leandra komen wonen, anders stopt ze er mee blabla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |