Welke temperatuur geeft je CPU aan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:18 schreef ppi het volgende:
Mijn toetsenbord moet even afkoelen...
Thnx dearquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:21 schreef willem-jozef het volgende:
MOOIE OP!!!!
En waar is zequote:Op zaterdag 22 september 2007 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx dear
Iemand liep gisteren al te zeuren dat ik m moest maken, dus ik heb er iig 1 persoon mee bevredigd![]()
Avondquote:
NZ? Geen idee... als ze verstandig is in de kroeg ofzoquote:
Weet niet kan alleen mijn Hard discs lezenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Welke temperatuur geeft je CPU aan?![]()
iddquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
NZ? Geen idee... als ze verstandig is in de kroeg ofzo
Maarre... wie bedoel je eigenlijk met "ze"??
Ik had een heel krat bubbels besteld dus er is nog wel watquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:29 schreef Sug4r het volgende:
Is er nog wijnof heeft HiDiHo alles al op
Misschien omdat de meest kunstzinnige OP's van vrouwen komenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... waaruit concludeer jij dat dat een "ze" was...![]()
Het was per PM, dus "ze" was het niet![]()
Zeg het met (zonne)bloemenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lief nachtzustertje......
Van harte gefeliciteerd en nog vele jaren gewenst in goede omstandigheden!
Enne...voor jou een bloemetje....de anderen hier geven de vazen....
[afbeelding]
hee ouwe, nice dat je er bentquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedenacht overigens........!
wat hij zegtquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:31 schreef willem-jozef het volgende:
hoi lobascoe, sugar en punkie en die gozerts
Genoeg overquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:29 schreef Sug4r het volgende:
Is er nog wijnof heeft HiDiHo alles al op
quote:
Wijn met bubbelsquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had een heel krat bubbels besteld dus er is nog wel wat
quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedenacht overigens........!
Dag allerliefste vent van Fok (en omstreken)quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee ouwe, nice dat je er bent
WJ en Pavemansquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:31 schreef willem-jozef het volgende:
hoi lobascoe, sugar en punkie en die gozerts
heee peev, moest gisteren wel om je lachen, je kon echt niet typen..alco. in het begin dacht ik nog dat het een geintje was, maar je was vrij consequent bezig...wel lachen, kun je wel ff teruglezen...quote:
En hij zich afvragen of we het door haddenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heee peev, moest gisteren wel om je lachen, je kon echt niet typen..alco. in het begin dacht ik nog dat het een geintje was, maar je was vrij consequent bezig...wel lachen, kun je wel ff teruglezen...
Ik kreeg ook alleen de OPdracht maar... zo'n "doe jij dat maar, jij kunt dat wel en ik kan dat niet" verhaal... nou dan weet je bij voorbaat eigenlijk al dat het een man isquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien omdat de meest kunstzinnige OP's van vrouwen komen![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Mag ik al kijken?![]()
zit steeds dat vorige topic te F5en maar dat raakt nie vol...
jahaquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En hij zich afvragen of we het door hadden![]()
[..]
Mag ik al kijken?![]()
[..]
Mag ik al kijken?![]()
lief gebaar, zal wel weer iets achter zitten; stichting de zonnebloem of zoquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lief nachtzustertje......
Van harte gefeliciteerd en nog vele jaren gewenst in goede omstandigheden!
Enne...voor jou een bloemetje....de anderen hier geven de vazen....
[afbeelding]
[..]
Mag ik al kijken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |