Moet terugkomen voor het vervangen van een vulling en een gaatjequote:Op zaterdag 22 september 2007 02:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
he, hoe wassut bij de dentist, the day before yesterday?
Werkelijkquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geloof iets van een ban voor het leven![]()
Daar kan ik niet nader op ingaan, sorry.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En? Zit jij ook weleens bij Morwen op schoot?
of je op vol zit![]()
Ik zie het voor me...die demper langzaam maar zeker opzwellen...... Volgende keer een schep suiker in de tank, dat is beterquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je kunt er el wat anders mee. ik kwam een keer van boodschappen doen terug. stak een zebrapad over en werd bijna aangereden door een debiel wijf dat door rood reed en me nog lachend aankeek in het voorbij gaan.
ik er achter aan, ze ging de parkeergarage aan de rand v. de binnenstad in. ik naar binnen, nummerbord opgeslagen en zoeken, zoeken en vinden ...toen heb ik met brute kracht 2 bildtstar (had net 2'5 kilo gekocht) piepers in hur uitlaat getrapt...
Je bent gestopt met gemeenschapquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet terugkomen voor het vervangen van een vulling en een gaatje![]()
das minder, maar ach, af en toe een renovatie kan geen kwaad..quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet terugkomen voor het vervangen van een vulling en een gaatje![]()
*schuift Disana van schootquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar kan ik niet nader op ingaan, sorry.
Mijn tandarts en ik gaan een eind terug, maar niet zoverquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent gestopt met gemeenschap![]()
Oh die gozer heeft een rijke fantasie, dus het zal wel wat overdreven zijnquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
WerkelijkIk ben de rotste niet, gewoon even flink likken in mijn mail en Voila
![]()
haha huftertquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
WerkelijkIk ben de rotste niet, gewoon even flink likken in mijn mail en Voila
![]()
Alsjeblief niet zegquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het staat geschreven in de PZC....
Maar: ik heb op de terugweg wél de broodrooster gekocht. Niet bij de HEMA, want die was aan het verbouwen. Gewoon dezelfde Philips, bij de Blokker. En we moesten tussen allemaal politie en Italiaanse hooligans door!quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
das minder, maar ach, af en toe een renovatie kan geen kwaad..
supermom hoi!!! ken je toch van die cambodjaanse toko in de frans hals?quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:40 schreef SuperMOM het volgende:
Ik las ergens dat Nachtzuster jarig wasGefeliciteerd NZ
![]()
![]()
Bij deze.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:49 schreef Lobasca het volgende:
Vers vlees AUB!!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:49 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Alsjeblief niet zeg![]()
maar lief van Morwen en SM dat ze even langskomen![]()
O, was er voetbal in de stad?quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar: ik heb op de terugweg wél de broodrooster gekocht. Niet bij de HEMA, want die was aan het verbouwen. Gewoon dezelfde Philips, bij de Blokker. En we moesten tussen allemaal politie en Italiaanse hooligans door!
wat een avontuurlijk leven heb ik
Voel je je ook jarig?quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:49 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Alsjeblief niet zeg![]()
maar lief van Morwen en SM dat ze even langskomen![]()
Jij hebt tenminste een broodrooster, ik moet het zonder doenquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar: ik heb op de terugweg wél de broodrooster gekocht. Niet bij de HEMA, want die was aan het verbouwen. Gewoon dezelfde Philips, bij de Blokker. En we moesten tussen allemaal politie en Italiaanse hooligans door!
wat een avontuurlijk leven heb ik
Sorry, zodra dat schorum hier weg is geef ik er een kusje opquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Disana heeft haar stuitje bezeerd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |