freddy volvo en tommi zitten nog in een 'bread and bekfest' in Goes...quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:01 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Uit het clipje van J-W![]()
![]()
of mag ik ze uitkiezen![]()

BOBquote:

Wie is BERT ?quote:

Je bent jarig, 't is jouw feestje, je mag kiezen!quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:01 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Uit het clipje van J-W![]()
![]()
of mag ik ze uitkiezen![]()

Je mag kiezen: BERT of NatAAAAAasia.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik stap niet in bij BERT.. daarom wil ik graag vantevoren weten wie er rijdt

Wij mogen niet luisteren?quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:08 schreef willem-jozef het volgende:
liedje voor NZ
http://www.youtube.com/watch?v=pEnYJzU9qcM

is Jim Bakkum ook goed?quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
...zelfs al is het marco bakker, als jij maar naast me zit..

Mooiquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent jarig, 't is jouw feestje, je mag kiezen!![]()
![]()

In dat geval ga ik wel aan de Spa blauw...quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Je mag kiezen: BERT of NatAAAAAasia.![]()

Proostquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik neem nog een biertje, proost allemaal![]()

Gert geil en rijdt traag rijdt graagquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik stap niet in bij BERT.. daarom wil ik graag vantevoren weten wie er rijdt

doet toch niemand...quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij mogen niet luisteren?![]()

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |