filmpje had gisteren niet in premiere moeten gaan, dat is idd jammerquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezien![]()
maar deze keer zingen ze echt voor mij hè![]()
![]()

quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
had haar liever zelf een massage geven, mja![]()
![]()

Ben nog een hele dag jarig hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
had haar liever zelf een massage geven, mja![]()
![]()

zij mij ook. neem ze allemaal mee naar je huiswarmingpartijtje in oktquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij kent al die miepen hier![]()

Een massage door vier mannen......lijkt het je wat..... ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ben nog een hele dag jarig hoor![]()

Hee, dat klinkt goed.... jij neemt ons mee?? Ergo: ik hoef niet te rijden en kan aan de rosé??quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zij mij ook. neem ze allemaal mee naar je huiswarmingpartijtje in okt![]()

Ooohhhhhhhhquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
ssst![]()
we houden het op een nieuwe zaklamp![]()

Nachtzuster, nog vele jaren. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor de genieters van je superleuke animaties!quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Mag ik al kijken?![]()
zit steeds dat vorige topic te F5en maar dat raakt nie vol...

quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ooohhhhhhhh![]()
Wacht ff.. nu begrijp ik het... ik snapte al niet hoe een massage-stoel in zo'n klein doosje kon![]()
Fuck.. die laatste zin is nou onbedoeld toch ranzig geworden![]()
![]()

Uit het clipje van J-Wquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een massage door vier mannen......lijkt het je wat..... ?![]()

[..]
Ooohhhhhhhh![]()
Wacht ff.. nu begrijp ik het... ik snapte al niet hoe een massage-stoel in zo'n klein doosje kon![]()
![]()

al tijdens de rit wordt er drank geschonken...quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee, dat klinkt goed.... jij neemt ons mee?? Ergo: ik hoef niet te rijden en kan aan de rosé??![]()

quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nachtzuster, nog vele jaren. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor de genieters van je superleuke animaties!![]()

'k weet het niet, het is net allemaal netjes.....'k ga er erover nadenken.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zij mij ook. neem ze allemaal mee naar je huiswarmingpartijtje in okt![]()

[..]
Ooohhhhhhhh![]()
![]()

En de chauffeur is??quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
al tijdens de rit wordt er drank geschonken...

Thanks meisquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nachtzuster, nog vele jaren. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor de genieters van je superleuke animaties!![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |