Massage, hands on....quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Het is me inmiddels niet helemaal duidelijk waar (en door wie) de massage gaat plaatsvinden![]()
maar ik heb taart morgen, dat wel![]()
deelnemer for surequote:Op zaterdag 22 september 2007 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Massage, hands on....
Deelnemers:
1. Hidiho
2. W.J.
3. Pavement?
4. NMNS
Lijdend voorwerp:
NZ
Plaats:
NZ's woning, kamer of slaapkamer
Tijd:
Nader te bepalen door jarig Jetje
Randvoorwaarde:
Videoclip made by WJ
o, dan kom ik wel een andere keer.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
jaaah leuk![]()
kom je wel voor mij dan of voor de taart of de massage?![]()
Ik hou van die muziek!quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:58 schreef willem-jozef het volgende:
voor nz..(de film er 'onder' heb ik samen met nmns en hidi gezien in een obscuur filmtheater in zwolle)
http://www.youtube.com/watch?v=ajn1lJAIRB8&mode=related&search=
I know schat, komt nog wel eensquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
als ik die luxe had, was ik ook gekomen![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:58 schreef willem-jozef het volgende:
voor nz..(de film er 'onder' heb ik samen met nmns en hidi gezien in een obscuur filmtheater in zwolle)
Kwestie van definitie middelpunt.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:00 schreef nachtzuster het volgende:
helaas woon ik nou eenmaal niet echt centraal
Stuk duidelijker zo'n lijstjequote:Op zaterdag 22 september 2007 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Massage, hands on....
Deelnemers:
1. Hidiho
2. W.J.
3. Pavement?
4. NMNS
Lijdend voorwerp:
NZ
Plaats:
NZ's woning, kamer of slaapkamer
Tijd:
Nader te bepalen door jarig Jetje
Randvoorwaarde:
Videoclip made by WJ
ik deel alles met liefde met jequote:Op zaterdag 22 september 2007 01:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
o, dan kom ik wel een andere keer.
Zorg jij ook voor de hapjes en drankjes dan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij nog ergens een vat afgewerkte olie staan.........![]()
Is onderdeel van de massage......we maken NZ mooi op met aardbeien, ananas, druiven, slagroom, etc. Ze gaat een echt lekker toetje worden....quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zorg jij ook voor de hapjes en drankjes dan?![]()
Clannad is mooiquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:58 schreef willem-jozef het volgende:
Vermoedelijk bedoel je "KLUSJE OUWE"?quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:07 schreef willem-jozef het volgende:
KOM ZO WEER, MOET IETS DOEN...KUSJE OUWE
quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is onderdeel van de massage......we maken NZ mooi op met aardbeien, ananas, druiven, slagroom, etc. Ze gaat een echt lekker toetje worden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |