Ga je dutje doen?quote:
Wat? Wil je ook een massage?quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:06 schreef Lobasca het volgende:
Wat een kut streams!!!! zum kotzen
Leven die nogquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
als ik ga. ga ik voor de full monthy..
Ik heb de streams niet aan, maar ik kan me op dit tijdstip niet voorstellen dat ik bij het zien van de streams zou denken "ja, een massage... lekker"quote:
ik keek naar de streams, maar dacht ergens anders aanquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb de streams niet aan, maar ik kan me op dit tijdstip niet voorstellen dat ik bij het zien van de streams zou denken "ja, een massage... lekker"
Hoewel die gedachte zonder de streams probleemloos in me opkomt
Geen flauw idee... ik weet wel waar ik over niet al te lange tijd benquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:11 schreef willem-jozef het volgende:
where is iedereen eigenlijk?
in de kantinequote:Op vrijdag 21 september 2007 01:11 schreef willem-jozef het volgende:
where is iedereen eigenlijk?
lobascert rent nu door het weiland achter een kip aan en collecteert groenten, dus die zien we over een uur of zoquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:08 schreef Lobasca het volgende:
ik ga een kippesoepie maken..
quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?? Het is verdomme helemaal geen pauze![]()
ja kut, ben ook weer ziek, pas nog geweest. veel lui hebben last...quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
![]()
En de rest is ziek,zwak of misselijk![]()
Dat weet je met Scan nooit... of hij is pissig op z'n mede-users, of hij is heel DGK inmiddels helemaal zat, maar iedere zoveel tijd komt er weer een "ik kom nooit meer" post en dan houdt hij dat idd een tijdje vol, maar "nooit" is altijd langer dan je denktquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lobascert rent nu door het weiland achter een kip aan en collecteert groenten, dus die zien we over een uur of zo
hoe zit het eigenlijk met scanman, vond 'm altijd wel leuk, is ie gebrouilleerd met fok?
Ik heb m deze week nog in de cos zien postenquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lobascert rent nu door het weiland achter een kip aan en collecteert groenten, dus die zien we over een uur of zo
hoe zit het eigenlijk met scanman, vond 'm altijd wel leuk, is ie gebrouilleerd met fok?
Ja en??quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
![]()
En de rest is ziek,zwak of misselijk![]()
haha, you got a point...quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en??![]()
Ik ben er toch verdomme ook.... en ik heb niet eens een laptop, anders had ik al uren in m'n bed gelegen.
Maar jij hebt dan ook hart voor de zaakquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en??![]()
Ik ben er toch verdomme ook.... en ik heb niet eens een laptop, anders had ik al uren in m'n bed gelegen.
toch wel grappige gozert.quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat weet je met Scan nooit... of hij is pissig op z'n mede-users, of hij is heel DGK inmiddels helemaal zat, maar iedere zoveel tijd komt er weer een "ik kom nooit meer" post en dan houdt hij dat idd een tijdje vol, maar "nooit" is altijd langer dan je denkt
quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook hart voor de zaak![]()
![]()
en volgens mij ook aandelen
Sorry schat, bel het zaaltje dan maar af, de bruiloft gaat niet doorquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:18 schreef willem-jozef het volgende:
deze is erg leuk, leandra, die kerels wil ik op onze bruiloft*huh*:
http://www.youtube.com/watch?v=bNbXfF7ZtPg
Had ik maar aandelenquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook hart voor de zaak![]()
![]()
en volgens mij ook aandelen
Ok, je hebt een optiequote:
Wat doe je hier dan nog?quote:
okee, dan zal ik 'm binnenkort maar is ten huwelijk vragen...quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb m deze week nog in de cos zien posten![]()
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog?
Ga naar bed![]()
![]()
zal ie leuk vindenquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, dan zal ik 'm binnenkort maar is ten huwelijk vragen...
Klootzakquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, dan zal ik 'm binnenkort maar is ten huwelijk vragen...
Of heb je vandaag al lang in bed gelegen?quote:
Denk eerlijk gezegt dat scan meer van die muziek houdtquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klootzak![]()
![]()
![]()
![]()
Niet eerst ff vragen hoe wij er nog uit kunnen komen, of ik nog wel bereid ben met je te trouwen als er een andere band waar ik niet helemaal weg van ben komt optreden.
Nee, niets van dat alles, gelijk een ander ten huwelijk vragen![]()
Wel lang, maar niet lang genoegquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of heb je vandaag al lang in bed gelegen?![]()
nestdrang, wie had jij dan in gedachte voor de muziek, de inzegening en de psychiatrische hulp die we ongetwijfeld nodig hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klootzak![]()
![]()
![]()
![]()
Niet eerst ff vragen hoe wij er nog uit kunnen komen, of ik nog wel bereid ben met je te trouwen als er een andere band waar ik niet helemaal weg van ben komt optreden.
Nee, niets van dat alles, gelijk een ander ten huwelijk vragen![]()
ssssstquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:31 schreef willem-jozef het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met fok, danny(who the fuk) is de eigenaar? reclame-inkomsten trekken z'n kar, hoe en wat zit dat? of mag daar niet over gepraat worden?
Danny is idd de eigenaar, en hoe het met de kosten en inkomsten zit wordt regelmatig tot onderwerp van een topic gemaakt omdat iedere kutnewbie denkt het recht te hebben om te weten hoe het precies zit, maar in feite gaat niemand dat natuurlijk wat aan....quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:31 schreef willem-jozef het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met fok, danny(who the fuk) is de eigenaar? reclame-inkomsten trekken z'n kar, hoe en wat zit dat? of mag daar niet over gepraat worden?
ik zal me er is in verdiepen en dan een topic openen met alle 'ins en outs!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Danny is idd de eigenaar, en hoe het met de kosten en inkomsten zit wordt regelmatig tot onderwerp van een topic gemaakt omdat iedere kutnewbie denkt het recht te hebben om te weten hoe het precies zit, maar in feite gaat niemand dat natuurlijk wat aan....
De slager om de hoek geeft immers ook geen jaaropgaaf aan zijn klanten, en de slager heeft dan iig nog betalende klanten... FOK! is gratis
Oh gut, nou heeft meneer ineens haast?quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nestdrang, wie had jij dan in gedachte voor de muziek, de inzegening en de psychiatrische hulp die we ongetwijfeld nodig hebben?
Volgens mij hebben we ook een pastoor op fokquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:35 schreef willem-jozef het volgende:
1.muziek: tom jones of pavarotti
2.inzegening: hidiho en apk
3: psychiatrische hulp: disana en tipsch
1. Tom Jones dan maar... Pavarotti is net doodquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:35 schreef willem-jozef het volgende:
1.muziek: tom jones of pavarotti
2.inzegening: hidiho en apk
3: psychiatrische hulp: disana en tipsch
Ach... het is al zovaak besproken, daar ligt Danny niet wakker van hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zal me er is in verdiepen en dan een topic openen met alle 'ins en outs!!
(nee hoor, dandy, maak je niet druk...IB al afgedragen?)
hoho, vind je mij ook een kutnewbiequote:Op vrijdag 21 september 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Danny is idd de eigenaar, en hoe het met de kosten en inkomsten zit wordt regelmatig tot onderwerp van een topic gemaakt omdat iedere kutnewbie denkt het recht te hebben om te weten hoe het precies zit, maar in feite gaat niemand dat natuurlijk wat aan....
De slager om de hoek geeft immers ook geen jaaropgaaf aan zijn klanten, en de slager heeft dan iig nog betalende klanten... FOK! is gratis
die staat nog veren te plukken...quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:41 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe ist soepie lobasca?
Zul je zien dat die pastoor precies van de verkeerde religie is...quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we ook een pastoor op fok![]()
echt waar?quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we ook een pastoor op fok![]()
Oeh... dan heb je een accountnummer onder nulquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoho, vind je mij ook een kutnewbie? ik ben hier al jaren(sinds '89!).
Christelijk volgens mijquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zul je zien dat die pastoor precies van de verkeerde religie is...![]()
thx, ik doe mezelf nog een bakkie koffiequote:Op vrijdag 21 september 2007 01:43 schreef willem-jozef het volgende:
nog 'n kop thee, nog iemand?help yourselfs..
Ik denk niet dat ie erg heilig isquote:
jezus, ligt nog wat van een aantal jaren terug op me te wachten...ander onderwerp gaarnequote:Op vrijdag 21 september 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... het is al zovaak besproken, daar ligt Danny niet wakker van hoor
Heb jij je aangifte IB al klaar voor deze maand??![]()
met 1 'o' of twee. what's the diff? zonder internet of van dales, hufters..quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een pastoor is meestal katholiek
En een imam meestal moslimquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een pastoor is meestal katholiek
geen koffie, gekquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
thx, ik doe mezelf nog een bakkie koffie![]()
Ik kan je het verschil wel vertellen, maar ik heb de info van internet verkregen dus dan telt het nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
met 1 'o' of twee. what's the diff? zonder internet of van dales, hufters..
z'n nickname is farizeeer, kwartje valt wel is later..quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie erg heilig is![]()
![]()
typ te snel..quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
z'n nickname is pastoor, kwartje valt wel is later..
thee?quote:
En je klikt te snel op de verkeerde knopjes... ipv quote had je ook edit kunnen doen natuurlijkquote:
Toch vreemdquote:
nickname kun je niet altijd van op aan neequote:Op vrijdag 21 september 2007 01:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
z'n mickname is pastoor, kwartje valt wel is later..
Wacht maar tot je een keer een Schotse rabbijn tegenkomt, die zijn pas gierigquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en meestal gierig...(geintje)
doe toch maar, voor de anderen! leerzaam in den nacht, zeg.... iets van die strekking. leert disana ook nog wat van ons(of wist je dat, disana?).quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan je het verschil wel vertellen, maar ik heb de info van internet verkregen dus dan telt het niet
want?quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een keer een Schotse rabbijn tegenkomt, die zijn pas gierig
Nee. Ik doe het nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doe toch maar, voor de anderen! leerzaam in den nacht, zeg.... iets van die strekking. leert disana ook nog wat van ons(of wist je dat, disana?).
hoi nz! gaat ie? ben je nou jarig van de week?quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
nickname kun je niet altijd van op aan nee![]()
hoi![]()
eend komt niet meer zeker?![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
hoi![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
hoi![]()
NZquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
hoi![]()
goed hoor, met jullie ook?quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi nz! gaat ie? ben je nou jarig van de week?
Leaquote:
ja, dank je.quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
goed hoor, met jullie ook?![]()
zo ins bed, beetje moe en morgen op tijd op.
over een dagje ofzo ja
Thnx dearquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:06 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Lea![]()
zo goed van je dat stoppen![]()
het ziek zijn wat minder natuurlijk en ik doe nog even niet mee met stoppen![]()
als ie dan es opschietquote:
Mwah... je zou er iets over conserveringsmiddelen in kunnen zetten, tegen bederf enzoquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
als ie dan es opschiet![]()
hij heeft een beetje vreemde ava-text nu en ik ga zo slapen
of hebben jullie nog een leuk idee ?![]()
Geen idee meer wat ik afgelopen nacht hier allemaal heb gezienquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, dank je.
aha!
had je die jochies nou gezien?
Ha ha ha...de eerste keer dat iemand denkt dat ik mogelijk weleens een kloon kon zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:50 schreef willem-jozef het volgende:
hallo coos, kloon van qui?
waar is leandra eigenlijk?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ha ha ha...de eerste keer dat iemand denkt dat ik mogelijk weleens een kloon kon zijn.![]()
Helaas Annie.![]()
![]()
wel gelachen hoop ik...?quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:13 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Geen idee meer wat ik afgelopen nacht hier allemaal heb gezien![]()
Die YT linkjes klik ik vaak niet aan omdat ik meestal zelf muziek op heb staan, maar post het anders nog even![]()
wel apart, zelfde schrijfstijl als den eend...quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ha ha ha...de eerste keer dat iemand denkt dat ik mogelijk weleens een kloon kon zijn.![]()
Helaas Annie.![]()
![]()
Op zich is het wel grappig...quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Helaas Annie.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... je zou er iets over conserveringsmiddelen in kunnen zetten, tegen bederf enzo![]()
![]()
We trekken virtueel dan ook al sinds BB1 met elkaar op.quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel apart, zelfde schrijfstijl als den eend...
quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
zodat je kloon accountnr 209 heeft
heb je 'm wel is ontmoet(of scheer je je met je ogen dicht?)?quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:20 schreef Coos het volgende:
[..]
We trekken virtueel dan ook al sinds BB1 met elkaar op.![]()
Toen was ie nog jong en onbedorven!![]()
Nee, nooit ontmoet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb je 'm wel is ontmoet(of scheer je je met je ogen dicht?)?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hidihund, kwart voor drie hitten we de zak(slapen!)
Kan ik op 'm stemmen??quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:23 schreef willem-jozef het volgende:
hoe hoog staat die eend eigenlijk in de popu-poll? jeetje...
whehe, goaf clipje iddquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel gelachen hoop ik...?
und nochmal voor nz:
http://www.youtube.com/watch?v=bNbXfF7ZtPg
jammert. wel raar eigenlijk, heel veel lui hier lul je toch regelmatig mee en je zult ('je' marco van basten-taal', excusee)ze nooit zien...quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, nooit ontmoet.
Maar hij is onberekenbaar qua meetings.
Ik ook.
Dus elkaar misgelopen.![]()
te kotsen boven de pleequote:Op vrijdag 21 september 2007 02:24 schreef willem-jozef het volgende:
lobas, waar zit je?
echt lachuhquote:
bedorven kippeneendesoepquote:
soepie was heerlijkquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
bedorven kippeneendesoep![]()
Ik bedoel, hoe dat zo ?![]()
Nou en.....?quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
veel lui hier lul je toch regelmatig mee en je zult ze nooit zien...
In Amerika zoeken ze nog een presidentquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Eend als burgemeester lijkt me best kunnen![]()
Burgemeester van wat???quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
wel laf dat ie niet komt op de dag voor de verjaardag van nz...valt me tegen, mkz-eendquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Trustequote:
en hoe oud wordt ze dan en hoeveel weegt ze?quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel laf dat ie niet komt op de dag voor de verjaardag van nz...valt me tegen, mkz-eend
Mwah... E 222 moet voldoende zijn lijkt mequote:Op vrijdag 21 september 2007 02:19 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Doe es een leuke quote dan, kort en krachtig![]()
en anders blijft dit maar staan, wie weet zien we hem wel weer een paar weken niet![]()
Ja.quote:
zelfs corky is geloofwaardiger dan die megool die er nu zitquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In Amerika zoeken ze nog een president![]()
Corky van de musical Corky and Bess?quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zelfs corky is geloofwaardiger dan die megool die er nu zit
38 en 69 kilo ex btwquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:35 schreef Coos het volgende:
[..]
en hoe oud wordt ze dan en hoeveel weegt ze?
nee, corky van de serie 'de megool'.quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Corky van de musical Corky and Bess?
van de eend? word nu wel nieuwsgierig?quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja.
Volgens mij snappen jullie nog steeds geen reet van hem.![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... E 222 moet voldoende zijn lijkt me
http://www.ommekeer.com/E-nummers.htm
Morele supportquote:
mwa, de man met de hamer komt nog niet hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
3 uur is hammer-time, hidi
http://www.youtube.com/watch?v=EMzoBkaFxh4
quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:53 schreef willem-jozef het volgende:
by the way: morwen is ook altijd wel lachen. morwen nog in da hood?
slaapurt I'm talkingquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mwa, de man met de hamer komt nog niet hoor![]()
okquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:55 schreef Lobasca het volgende:
Suger me!!
hahaquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
![]()
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1903045#1903045
Geen idee waar jij last van hebt, maar ik raakte bij mijn zoektocht naar plaatjes van taarten verstrikt in een leuke site met ouderwetse (Amerikaanse) recepten...quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:54 schreef willem-jozef het volgende:
jezus, heb ik adhd, zijn jullie aan het pm-en of te bed?
heb je sjans van eendending?quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee waar jij last van hebt, maar ik raakte bij mijn zoektocht naar plaatjes van taarten verstrikt in een leuke site met ouderwetse (Amerikaanse) recepten...
En tussendoor komt er dan af een toe wel eens een PM
ik neem niet eens de moeite om het te beluisteren.quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hola burka, neem het liedje niet te persoonlijk:
http://www.youtube.com/watch?v=uElW9BlHhVQ
Is offtopic he, wordt ze kwaadquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik heb geen account bij voll, doe ff de groeten als je wilt, hidi! zou ik waarderenn
Nou, ik hoop toch niet dat degene die met mij PM't een eendending heeftquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb je sjans van eendending?
nee, daar ligt al iemand geloof ikquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:52 schreef willem-jozef het volgende:
nz, ben je bij sugar gaan liggen?
welterust nz-darlink. hoe oud wordt ge overmorgen, of is dat niet netjes te vragen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
nee, daar ligt al iemand geloof ik![]()
ben dr wel vandoor, echt te moe om te typen, slaap lekker lieverds![]()
![]()
![]()
ga je te nest?quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:04 schreef Lobasca het volgende:
I'm a go between....sugar me...
Welk kaliber?quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zeg dan dat ik een pistool in je kont druktega ik lezen...lachuh
quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
21 cm bij ....wacht effe, pak m'n rolmaat
Truste NZquote:Op vrijdag 21 september 2007 03:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
21 cm bij ....wacht effe, pak m'n holmaat
Dat klinkt iig niet als een eendendingquote:Op vrijdag 21 september 2007 03:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
21 cm bij ....wacht effe, pak m'n rolmaat
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 september 2007 03:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
![]()
stimmt, ook wel is gechecktquote:Op vrijdag 21 september 2007 03:08 schreef Lobasca het volgende:
en van Prince is niks meer te beluisteren op JoeTroep!
kan er knaqp chagerijnig van worden..quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
stimmt, ook wel is gecheckt
die halfbloed-chargers hebben dat vakerquote:Op vrijdag 21 september 2007 03:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat klinkt iig niet als een eendending![]()
Is dat zo?? Ik word er anders niet vrolijk van....quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die halfbloed-chargers hebben dat vaker![]()
kook niequote:Op vrijdag 21 september 2007 03:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat zo?? Ik word er anders niet vrolijk van....![]()
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1903070#1903070quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik zag 'm. lacheh ouwe. thanx
Weltrustequote:Op vrijdag 21 september 2007 03:28 schreef Leandra het volgende:
GVD half 4 alweer
Zo komt het nooit goed natuurlijk......
Truste all![]()
![]()
truste ma'am. sleep well. ga nog ff met hidi over het weer lullen en dan kruip ik ook tegen z'n harige reteketeet aan...quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:28 schreef Leandra het volgende:
GVD half 4 alweer
Zo komt het nooit goed natuurlijk......
Truste all![]()
![]()
Ik zie de bui al hangenquote:Op vrijdag 21 september 2007 03:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
truste ma'am. sleep well. ga nog ff met hidi over het weer lullen en dan kruip ik ook tegen z'n harige reteketeet aan...
truste![]()
ben je verdrietig ?quote:
Oldyquote:Op vrijdag 21 september 2007 03:42 schreef willem-jozef het volgende:
hidi ouwe, bokkenkoning, whatthefuck, draai je nog wat?
is dit een strikvraag?quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:53 schreef willem-jozef het volgende:
cheil hidi...wat is je adres?
welke kleur?quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
is dit een stringvraag?![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=6kID5W9k-Zw
optiefen met exen als je daar aan refereert. http://nl.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgIquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:04 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=BDLxzDVYKgE
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:13 schreef Pavement het volgende:
Mohuf
pffffffffffffffffffff hoest ?
hell yeah !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
pave
http://nl.youtube.com/watch?v=tZzBrxj-Gjo
Wj ouwe poffert bsm me hoest nu ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
optiefen met exen als je daar aan refereert. http://nl.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgI
gays rule!
geile kontbeffer, ben alweer 2 uur te laat met snurken. zat net geil met hidiho te pm-en, kom jij weer aanschijten, geitenbeffer...quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:13 schreef Pavement het volgende:
Mohuf
pffffffffffffffffffff hoest ?
ach, welnee. eend is op nachtzus. nmns is toch hetero. ik ben een teringhund en op jou!quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:20 schreef Pavement het volgende:
ff zuruck lezen nog wat gebeurt ?
Mooie OPquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach, welnee. eend is op nachtzus. nmns is toch hetero. ik ben een teringhund en op jou!
srry scheetje van me heb net een cafeetje ontdekt, maar was niet meer welkom ik dacht de c ben ik wel welkom heerlijk, net de een lekkere durun in mn slokdarm geperts heerlijk stink uit mien bek maar wie riekt tquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geile kontbeffer, ben alweer 2 uur te laat met snurken. zat net geil met hidiho te pm-en, kom jij weer aanschijten, geitenbeffer...
timmen dan amaae ouwe sex boktor van emquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach, welnee. eend is op nachtzus. nmns is toch hetero. ik ben een teringhund en op jou!
plss mag ik mag ikquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mooie OP![]()
Dus jij opent de volgende SC?![]()
hoesten en te laat op muh nest en werkachterstand, alles door fok! 'fok dandy' gaat een arbitragezaak aan zuh reet krijgen..quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wj ouwe poffert bsm me hoest nu ?
jesus kom niet meer ut mien woordenquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
timmen dan amaae ouwe sex boktor van em
quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:28 schreef Lobasca het volgende:
Pfff.. ego trippen is ook een vak...
ik ook niet, dat schept een band...quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
jesus kom niet meer ut mien woorden![]()
zat op den fiets en dacht aan je, wij fietsers zijn echt stoerquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:28 schreef Lobasca het volgende:
Pfff.. ego trippen is ook een vak...
quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik ook niet, dat schept een band...![]()
ja, misschien wel!quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mooie OP![]()
Dus jij opent de volgende SC?![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:31 schreef HiDiHo het volgende:
ghe <knip>
quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
zat op den fiets en dacht aan je, wij fietsers zijn echt stoer
ben ook gek op fietsen, heb 'r 4: een gazelle old timer, een scott prof-bikeje, een hometrainer en een kawasaki z1000!quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
zat op den fiets en dacht aan je, wij fietsers zijn echt stoer
kut nummerquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heb me vandaag met de auto laten vervoeren,,
![]()
naar de veulenmarkt in schagen met de trailer zeker?quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heb me vandaag met de auto laten vervoeren,,
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=20yyKTN5Gu0quote:
funny net met de toilet juffer overgehad, jakult in de morgen een dag zonder zorgenquote:
jammer ditquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:39 schreef willem-jozef het volgende:
kutzooi, ga op m'n nest. moet wel. vroeger, toen, ooit, lubbersIII blablivla kon je heel makkelijk een uitkering krijgen...nu is het wat moeilijker dus ga ik maar ff liggen. truste luitjesz
Weltruste willem-jozefquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:39 schreef willem-jozef het volgende:
kutzooi, ga op m'n nest. moet wel. vroeger, toen, ooit, lubbersIII blablivla kon je heel makkelijk een uitkering krijgen...nu is het wat moeilijker dus ga ik maar ff liggen. truste luitjesz
een anaale veeg voor u meneerquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:42 schreef willem-jozef het volgende:
peevmensch, deze al 4x gdraaid, hij blijft leuk, vooral riema, andrew en tommi(dacht ik). wel ff kijken. truste hidi, loba, peev en jw-homo
http://nl.youtube.com/watch?v=bNbXfF7ZtPg
hoe was ut stappen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
een anaale veeg voor u meneerslaap zacht
quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:46 schreef Pavement het volgende:
pavert heeft een avond achter de rug pffff, ik houw niet zo van drukte etc dus ik was in een zognoemde dicotheek potverdrie 3 uur met de tiollet juffer gepraat, lief vrouwtje btw. pavert is niet gebeouwd voor disco's eg nie
ik welquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
nog ruzie gehad ook. was met een paar icl vrouwen een paar vonden het nodig hun in den bil te knijpen, en als ik egens niet tegen ka is dat het wel ,,,, maar ja goed afgelopen ,, zoals ik al zei ben niet gemaakt voor disco's
mee echt hoor, van die mannetjes die denken alles te kunne maken, ik ben echt een vredes meneerjte en een tree hugger maar dat gaat mij teverquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik welen hou mijn handjes thuis
![]()
Ik denk dat het in jou toestand een stuk beter klinktquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:50 schreef Pavement het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=vgcuU_JWuQU je moet ervan houden ik wel , maar ben ook een bietje een kudt hippie
ik ben ook lievquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
mee echt hoor, van die mannetjes die denken alles te kunne maken, ik ben echt een vredes meneerjte en een tree hugger maar dat gaat mij tever
quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat het in jou toestand een stuk beter klinkt![]()
Dat lijkt er meer opquote:
andere kant op draaienquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:57 schreef Pavement het volgende:
maaruh iemand een oplossing voor de draaiingen die ik nu mee maak ?
ze zeggen 1 been op de grond houden als je slaapt, maar mn bed is te groot en te hoog (heb een mega bed)quote:
en nee ik ben niet klein ook niet groot 1.83 om precies te zijnquote:Op vrijdag 21 september 2007 05:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
ze zeggen 1 been op de grond houden als je slaapt, maar mn bed is te groot en te hoog (heb een mega bed)
quote:Op vrijdag 21 september 2007 05:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
ze zeggen 1 been op de grond houden als je slaapt, maar mn bed is te groot en te hoog (heb een mega bed)
Hoeveel kilo?quote:Op vrijdag 21 september 2007 05:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
en nee ik ben niet klein ook niet groot 1.83 om precies te zijn
Even hiernaar kijken, houd het zo opquote:Op vrijdag 21 september 2007 05:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
FREAKquote:Op vrijdag 21 september 2007 05:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Even hiernaar kijken, houd het zo op![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
pfff laatste keer geloof ik 80quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 05:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Even hiernaar kijken, houd het zo op![]()
ok, genoeg![]()
ik ook, ben moe en morgen weer bakken voor mensen met teveel geldquote:Op vrijdag 21 september 2007 05:05 schreef Lobasca het volgende:
Ik duik zo maar weer in de lichtsnelheid...
Ga je slapen schat?quote:Op vrijdag 21 september 2007 05:05 schreef Lobasca het volgende:
Ik duik zo maar weer in de lichtsnelheid...
ik ook niet, maar een FOK-buik...quote:Op vrijdag 21 september 2007 05:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
pfff laatste keer geloof ik 80heb geen six pack meer maar wordt weer aan gewerkt (nee ik heb ook geen bier buik !)
Truste pavemenquote:Op vrijdag 21 september 2007 05:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ook, ben moe en morgen weer bakken voor mensen met teveel geld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
zoete broodjes?quote:Op vrijdag 21 september 2007 05:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ook, ben moe en morgen weer bakken voor mensen met teveel geld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 05:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
heb nog bijna een fles staan, maar in je ééntje drinken is toch minder.
nu weet ik weer waarom ik thuis niet zoveel drink![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 05:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb al een fles achter mijn holle kies...
quote:
Ik moet morgen ook, maar als ik aan njou denk doe ik het fluuitendquote:Op vrijdag 21 september 2007 05:17 schreef Pavement het volgende:
denk maar dat ik morgen keelpijn heb echt geen zin om te werken bwah.
slaap lekker hidi en lobbes![]()
Weltrustequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |