Ga je dutje doen?quote:
Wat? Wil je ook een massage?quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:06 schreef Lobasca het volgende:
Wat een kut streams!!!! zum kotzen
Leven die nogquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
als ik ga. ga ik voor de full monthy..
Ik heb de streams niet aan, maar ik kan me op dit tijdstip niet voorstellen dat ik bij het zien van de streams zou denken "ja, een massage... lekker"quote:
ik keek naar de streams, maar dacht ergens anders aanquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb de streams niet aan, maar ik kan me op dit tijdstip niet voorstellen dat ik bij het zien van de streams zou denken "ja, een massage... lekker"
Hoewel die gedachte zonder de streams probleemloos in me opkomt
Geen flauw idee... ik weet wel waar ik over niet al te lange tijd benquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:11 schreef willem-jozef het volgende:
where is iedereen eigenlijk?
in de kantinequote:Op vrijdag 21 september 2007 01:11 schreef willem-jozef het volgende:
where is iedereen eigenlijk?
lobascert rent nu door het weiland achter een kip aan en collecteert groenten, dus die zien we over een uur of zoquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:08 schreef Lobasca het volgende:
ik ga een kippesoepie maken..
quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?? Het is verdomme helemaal geen pauze![]()
ja kut, ben ook weer ziek, pas nog geweest. veel lui hebben last...quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
![]()
En de rest is ziek,zwak of misselijk![]()
Dat weet je met Scan nooit... of hij is pissig op z'n mede-users, of hij is heel DGK inmiddels helemaal zat, maar iedere zoveel tijd komt er weer een "ik kom nooit meer" post en dan houdt hij dat idd een tijdje vol, maar "nooit" is altijd langer dan je denktquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lobascert rent nu door het weiland achter een kip aan en collecteert groenten, dus die zien we over een uur of zo
hoe zit het eigenlijk met scanman, vond 'm altijd wel leuk, is ie gebrouilleerd met fok?
Ik heb m deze week nog in de cos zien postenquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lobascert rent nu door het weiland achter een kip aan en collecteert groenten, dus die zien we over een uur of zo
hoe zit het eigenlijk met scanman, vond 'm altijd wel leuk, is ie gebrouilleerd met fok?
Ja en??quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
![]()
En de rest is ziek,zwak of misselijk![]()
haha, you got a point...quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en??![]()
Ik ben er toch verdomme ook.... en ik heb niet eens een laptop, anders had ik al uren in m'n bed gelegen.
Maar jij hebt dan ook hart voor de zaakquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en??![]()
Ik ben er toch verdomme ook.... en ik heb niet eens een laptop, anders had ik al uren in m'n bed gelegen.
toch wel grappige gozert.quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat weet je met Scan nooit... of hij is pissig op z'n mede-users, of hij is heel DGK inmiddels helemaal zat, maar iedere zoveel tijd komt er weer een "ik kom nooit meer" post en dan houdt hij dat idd een tijdje vol, maar "nooit" is altijd langer dan je denkt
quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook hart voor de zaak![]()
![]()
en volgens mij ook aandelen
Sorry schat, bel het zaaltje dan maar af, de bruiloft gaat niet doorquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:18 schreef willem-jozef het volgende:
deze is erg leuk, leandra, die kerels wil ik op onze bruiloft*huh*:
http://www.youtube.com/watch?v=bNbXfF7ZtPg
Had ik maar aandelenquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook hart voor de zaak![]()
![]()
en volgens mij ook aandelen
Ok, je hebt een optiequote:
Wat doe je hier dan nog?quote:
okee, dan zal ik 'm binnenkort maar is ten huwelijk vragen...quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb m deze week nog in de cos zien posten![]()
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog?
Ga naar bed![]()
![]()
zal ie leuk vindenquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, dan zal ik 'm binnenkort maar is ten huwelijk vragen...
Klootzakquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, dan zal ik 'm binnenkort maar is ten huwelijk vragen...
Of heb je vandaag al lang in bed gelegen?quote:
Denk eerlijk gezegt dat scan meer van die muziek houdtquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klootzak![]()
![]()
![]()
![]()
Niet eerst ff vragen hoe wij er nog uit kunnen komen, of ik nog wel bereid ben met je te trouwen als er een andere band waar ik niet helemaal weg van ben komt optreden.
Nee, niets van dat alles, gelijk een ander ten huwelijk vragen![]()
Wel lang, maar niet lang genoegquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of heb je vandaag al lang in bed gelegen?![]()
nestdrang, wie had jij dan in gedachte voor de muziek, de inzegening en de psychiatrische hulp die we ongetwijfeld nodig hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klootzak![]()
![]()
![]()
![]()
Niet eerst ff vragen hoe wij er nog uit kunnen komen, of ik nog wel bereid ben met je te trouwen als er een andere band waar ik niet helemaal weg van ben komt optreden.
Nee, niets van dat alles, gelijk een ander ten huwelijk vragen![]()
ssssstquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:31 schreef willem-jozef het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met fok, danny(who the fuk) is de eigenaar? reclame-inkomsten trekken z'n kar, hoe en wat zit dat? of mag daar niet over gepraat worden?
Danny is idd de eigenaar, en hoe het met de kosten en inkomsten zit wordt regelmatig tot onderwerp van een topic gemaakt omdat iedere kutnewbie denkt het recht te hebben om te weten hoe het precies zit, maar in feite gaat niemand dat natuurlijk wat aan....quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:31 schreef willem-jozef het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met fok, danny(who the fuk) is de eigenaar? reclame-inkomsten trekken z'n kar, hoe en wat zit dat? of mag daar niet over gepraat worden?
ik zal me er is in verdiepen en dan een topic openen met alle 'ins en outs!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Danny is idd de eigenaar, en hoe het met de kosten en inkomsten zit wordt regelmatig tot onderwerp van een topic gemaakt omdat iedere kutnewbie denkt het recht te hebben om te weten hoe het precies zit, maar in feite gaat niemand dat natuurlijk wat aan....
De slager om de hoek geeft immers ook geen jaaropgaaf aan zijn klanten, en de slager heeft dan iig nog betalende klanten... FOK! is gratis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |