Klootzakquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, dan zal ik 'm binnenkort maar is ten huwelijk vragen...
Of heb je vandaag al lang in bed gelegen?quote:
Denk eerlijk gezegt dat scan meer van die muziek houdtquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klootzak![]()
![]()
![]()
![]()
Niet eerst ff vragen hoe wij er nog uit kunnen komen, of ik nog wel bereid ben met je te trouwen als er een andere band waar ik niet helemaal weg van ben komt optreden.
Nee, niets van dat alles, gelijk een ander ten huwelijk vragen![]()
Wel lang, maar niet lang genoegquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of heb je vandaag al lang in bed gelegen?![]()
nestdrang, wie had jij dan in gedachte voor de muziek, de inzegening en de psychiatrische hulp die we ongetwijfeld nodig hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klootzak![]()
![]()
![]()
![]()
Niet eerst ff vragen hoe wij er nog uit kunnen komen, of ik nog wel bereid ben met je te trouwen als er een andere band waar ik niet helemaal weg van ben komt optreden.
Nee, niets van dat alles, gelijk een ander ten huwelijk vragen![]()
ssssstquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:31 schreef willem-jozef het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met fok, danny(who the fuk) is de eigenaar? reclame-inkomsten trekken z'n kar, hoe en wat zit dat? of mag daar niet over gepraat worden?
Danny is idd de eigenaar, en hoe het met de kosten en inkomsten zit wordt regelmatig tot onderwerp van een topic gemaakt omdat iedere kutnewbie denkt het recht te hebben om te weten hoe het precies zit, maar in feite gaat niemand dat natuurlijk wat aan....quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:31 schreef willem-jozef het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met fok, danny(who the fuk) is de eigenaar? reclame-inkomsten trekken z'n kar, hoe en wat zit dat? of mag daar niet over gepraat worden?
ik zal me er is in verdiepen en dan een topic openen met alle 'ins en outs!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Danny is idd de eigenaar, en hoe het met de kosten en inkomsten zit wordt regelmatig tot onderwerp van een topic gemaakt omdat iedere kutnewbie denkt het recht te hebben om te weten hoe het precies zit, maar in feite gaat niemand dat natuurlijk wat aan....
De slager om de hoek geeft immers ook geen jaaropgaaf aan zijn klanten, en de slager heeft dan iig nog betalende klanten... FOK! is gratis
Oh gut, nou heeft meneer ineens haast?quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nestdrang, wie had jij dan in gedachte voor de muziek, de inzegening en de psychiatrische hulp die we ongetwijfeld nodig hebben?
Volgens mij hebben we ook een pastoor op fokquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:35 schreef willem-jozef het volgende:
1.muziek: tom jones of pavarotti
2.inzegening: hidiho en apk
3: psychiatrische hulp: disana en tipsch
1. Tom Jones dan maar... Pavarotti is net doodquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:35 schreef willem-jozef het volgende:
1.muziek: tom jones of pavarotti
2.inzegening: hidiho en apk
3: psychiatrische hulp: disana en tipsch
Ach... het is al zovaak besproken, daar ligt Danny niet wakker van hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zal me er is in verdiepen en dan een topic openen met alle 'ins en outs!!
(nee hoor, dandy, maak je niet druk...IB al afgedragen?)
hoho, vind je mij ook een kutnewbiequote:Op vrijdag 21 september 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Danny is idd de eigenaar, en hoe het met de kosten en inkomsten zit wordt regelmatig tot onderwerp van een topic gemaakt omdat iedere kutnewbie denkt het recht te hebben om te weten hoe het precies zit, maar in feite gaat niemand dat natuurlijk wat aan....
De slager om de hoek geeft immers ook geen jaaropgaaf aan zijn klanten, en de slager heeft dan iig nog betalende klanten... FOK! is gratis
die staat nog veren te plukken...quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:41 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe ist soepie lobasca?
Zul je zien dat die pastoor precies van de verkeerde religie is...quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we ook een pastoor op fok![]()
echt waar?quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we ook een pastoor op fok![]()
Oeh... dan heb je een accountnummer onder nulquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoho, vind je mij ook een kutnewbie? ik ben hier al jaren(sinds '89!).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |