Oh gut, nou heeft meneer ineens haast?quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nestdrang, wie had jij dan in gedachte voor de muziek, de inzegening en de psychiatrische hulp die we ongetwijfeld nodig hebben?
Volgens mij hebben we ook een pastoor op fokquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:35 schreef willem-jozef het volgende:
1.muziek: tom jones of pavarotti
2.inzegening: hidiho en apk
3: psychiatrische hulp: disana en tipsch
1. Tom Jones dan maar... Pavarotti is net doodquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:35 schreef willem-jozef het volgende:
1.muziek: tom jones of pavarotti
2.inzegening: hidiho en apk
3: psychiatrische hulp: disana en tipsch
Ach... het is al zovaak besproken, daar ligt Danny niet wakker van hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zal me er is in verdiepen en dan een topic openen met alle 'ins en outs!!
(nee hoor, dandy, maak je niet druk...IB al afgedragen?)
hoho, vind je mij ook een kutnewbiequote:Op vrijdag 21 september 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Danny is idd de eigenaar, en hoe het met de kosten en inkomsten zit wordt regelmatig tot onderwerp van een topic gemaakt omdat iedere kutnewbie denkt het recht te hebben om te weten hoe het precies zit, maar in feite gaat niemand dat natuurlijk wat aan....
De slager om de hoek geeft immers ook geen jaaropgaaf aan zijn klanten, en de slager heeft dan iig nog betalende klanten... FOK! is gratis
die staat nog veren te plukken...quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:41 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe ist soepie lobasca?
Zul je zien dat die pastoor precies van de verkeerde religie is...quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we ook een pastoor op fok![]()
echt waar?quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we ook een pastoor op fok![]()
Oeh... dan heb je een accountnummer onder nulquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoho, vind je mij ook een kutnewbie? ik ben hier al jaren(sinds '89!).
Christelijk volgens mijquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zul je zien dat die pastoor precies van de verkeerde religie is...![]()
thx, ik doe mezelf nog een bakkie koffiequote:Op vrijdag 21 september 2007 01:43 schreef willem-jozef het volgende:
nog 'n kop thee, nog iemand?help yourselfs..
Ik denk niet dat ie erg heilig isquote:
jezus, ligt nog wat van een aantal jaren terug op me te wachten...ander onderwerp gaarnequote:Op vrijdag 21 september 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... het is al zovaak besproken, daar ligt Danny niet wakker van hoor
Heb jij je aangifte IB al klaar voor deze maand??![]()
met 1 'o' of twee. what's the diff? zonder internet of van dales, hufters..quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een pastoor is meestal katholiek
En een imam meestal moslimquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een pastoor is meestal katholiek
geen koffie, gekquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
thx, ik doe mezelf nog een bakkie koffie![]()
Ik kan je het verschil wel vertellen, maar ik heb de info van internet verkregen dus dan telt het nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
met 1 'o' of twee. what's the diff? zonder internet of van dales, hufters..
z'n nickname is farizeeer, kwartje valt wel is later..quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie erg heilig is![]()
![]()
typ te snel..quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
z'n nickname is pastoor, kwartje valt wel is later..
thee?quote:
En je klikt te snel op de verkeerde knopjes... ipv quote had je ook edit kunnen doen natuurlijkquote:
Toch vreemdquote:
nickname kun je niet altijd van op aan neequote:Op vrijdag 21 september 2007 01:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
z'n mickname is pastoor, kwartje valt wel is later..
Wacht maar tot je een keer een Schotse rabbijn tegenkomt, die zijn pas gierigquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en meestal gierig...(geintje)
doe toch maar, voor de anderen! leerzaam in den nacht, zeg.... iets van die strekking. leert disana ook nog wat van ons(of wist je dat, disana?).quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan je het verschil wel vertellen, maar ik heb de info van internet verkregen dus dan telt het niet
want?quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een keer een Schotse rabbijn tegenkomt, die zijn pas gierig
Nee. Ik doe het nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doe toch maar, voor de anderen! leerzaam in den nacht, zeg.... iets van die strekking. leert disana ook nog wat van ons(of wist je dat, disana?).
hoi nz! gaat ie? ben je nou jarig van de week?quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
nickname kun je niet altijd van op aan nee![]()
hoi![]()
eend komt niet meer zeker?![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
hoi![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
hoi![]()
NZquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
hoi![]()
goed hoor, met jullie ook?quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi nz! gaat ie? ben je nou jarig van de week?
Leaquote:
ja, dank je.quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
goed hoor, met jullie ook?![]()
zo ins bed, beetje moe en morgen op tijd op.
over een dagje ofzo ja
Thnx dearquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:06 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Lea![]()
zo goed van je dat stoppen![]()
het ziek zijn wat minder natuurlijk en ik doe nog even niet mee met stoppen![]()
als ie dan es opschietquote:
Mwah... je zou er iets over conserveringsmiddelen in kunnen zetten, tegen bederf enzoquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
als ie dan es opschiet![]()
hij heeft een beetje vreemde ava-text nu en ik ga zo slapen
of hebben jullie nog een leuk idee ?![]()
Geen idee meer wat ik afgelopen nacht hier allemaal heb gezienquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, dank je.
aha!
had je die jochies nou gezien?
Ha ha ha...de eerste keer dat iemand denkt dat ik mogelijk weleens een kloon kon zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:50 schreef willem-jozef het volgende:
hallo coos, kloon van qui?
waar is leandra eigenlijk?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ha ha ha...de eerste keer dat iemand denkt dat ik mogelijk weleens een kloon kon zijn.![]()
Helaas Annie.![]()
![]()
wel gelachen hoop ik...?quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:13 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Geen idee meer wat ik afgelopen nacht hier allemaal heb gezien![]()
Die YT linkjes klik ik vaak niet aan omdat ik meestal zelf muziek op heb staan, maar post het anders nog even![]()
wel apart, zelfde schrijfstijl als den eend...quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ha ha ha...de eerste keer dat iemand denkt dat ik mogelijk weleens een kloon kon zijn.![]()
Helaas Annie.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |