En je klikt te snel op de verkeerde knopjes... ipv quote had je ook edit kunnen doen natuurlijkquote:
Toch vreemdquote:
nickname kun je niet altijd van op aan neequote:Op vrijdag 21 september 2007 01:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
z'n mickname is pastoor, kwartje valt wel is later..
Wacht maar tot je een keer een Schotse rabbijn tegenkomt, die zijn pas gierigquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en meestal gierig...(geintje)
doe toch maar, voor de anderen! leerzaam in den nacht, zeg.... iets van die strekking. leert disana ook nog wat van ons(of wist je dat, disana?).quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan je het verschil wel vertellen, maar ik heb de info van internet verkregen dus dan telt het niet
want?quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een keer een Schotse rabbijn tegenkomt, die zijn pas gierig
Nee. Ik doe het nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doe toch maar, voor de anderen! leerzaam in den nacht, zeg.... iets van die strekking. leert disana ook nog wat van ons(of wist je dat, disana?).
hoi nz! gaat ie? ben je nou jarig van de week?quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
nickname kun je niet altijd van op aan nee![]()
hoi![]()
eend komt niet meer zeker?![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
hoi![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
hoi![]()
NZquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
hoi![]()
goed hoor, met jullie ook?quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi nz! gaat ie? ben je nou jarig van de week?
Leaquote:
ja, dank je.quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
goed hoor, met jullie ook?![]()
zo ins bed, beetje moe en morgen op tijd op.
over een dagje ofzo ja
Thnx dearquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:06 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Lea![]()
zo goed van je dat stoppen![]()
het ziek zijn wat minder natuurlijk en ik doe nog even niet mee met stoppen![]()
als ie dan es opschietquote:
Mwah... je zou er iets over conserveringsmiddelen in kunnen zetten, tegen bederf enzoquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
als ie dan es opschiet![]()
hij heeft een beetje vreemde ava-text nu en ik ga zo slapen
of hebben jullie nog een leuk idee ?![]()
Geen idee meer wat ik afgelopen nacht hier allemaal heb gezienquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, dank je.
aha!
had je die jochies nou gezien?
Ha ha ha...de eerste keer dat iemand denkt dat ik mogelijk weleens een kloon kon zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:50 schreef willem-jozef het volgende:
hallo coos, kloon van qui?
waar is leandra eigenlijk?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ha ha ha...de eerste keer dat iemand denkt dat ik mogelijk weleens een kloon kon zijn.![]()
Helaas Annie.![]()
![]()
wel gelachen hoop ik...?quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:13 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Geen idee meer wat ik afgelopen nacht hier allemaal heb gezien![]()
Die YT linkjes klik ik vaak niet aan omdat ik meestal zelf muziek op heb staan, maar post het anders nog even![]()
wel apart, zelfde schrijfstijl als den eend...quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ha ha ha...de eerste keer dat iemand denkt dat ik mogelijk weleens een kloon kon zijn.![]()
Helaas Annie.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |