Christelijk volgens mijquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zul je zien dat die pastoor precies van de verkeerde religie is...![]()
thx, ik doe mezelf nog een bakkie koffiequote:Op vrijdag 21 september 2007 01:43 schreef willem-jozef het volgende:
nog 'n kop thee, nog iemand?help yourselfs..
Ik denk niet dat ie erg heilig isquote:
jezus, ligt nog wat van een aantal jaren terug op me te wachten...ander onderwerp gaarnequote:Op vrijdag 21 september 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... het is al zovaak besproken, daar ligt Danny niet wakker van hoor
Heb jij je aangifte IB al klaar voor deze maand??![]()
met 1 'o' of twee. what's the diff? zonder internet of van dales, hufters..quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een pastoor is meestal katholiek
En een imam meestal moslimquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een pastoor is meestal katholiek
geen koffie, gekquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
thx, ik doe mezelf nog een bakkie koffie![]()
Ik kan je het verschil wel vertellen, maar ik heb de info van internet verkregen dus dan telt het nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
met 1 'o' of twee. what's the diff? zonder internet of van dales, hufters..
z'n nickname is farizeeer, kwartje valt wel is later..quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie erg heilig is![]()
![]()
typ te snel..quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
z'n nickname is pastoor, kwartje valt wel is later..
thee?quote:
En je klikt te snel op de verkeerde knopjes... ipv quote had je ook edit kunnen doen natuurlijkquote:
Toch vreemdquote:
nickname kun je niet altijd van op aan neequote:Op vrijdag 21 september 2007 01:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
z'n mickname is pastoor, kwartje valt wel is later..
Wacht maar tot je een keer een Schotse rabbijn tegenkomt, die zijn pas gierigquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en meestal gierig...(geintje)
doe toch maar, voor de anderen! leerzaam in den nacht, zeg.... iets van die strekking. leert disana ook nog wat van ons(of wist je dat, disana?).quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan je het verschil wel vertellen, maar ik heb de info van internet verkregen dus dan telt het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |