Op zich is het wel grappig...quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ha ha ha...de eerste keer dat iemand denkt dat ik mogelijk weleens een kloon kon zijn.![]()
Helaas Annie.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... je zou er iets over conserveringsmiddelen in kunnen zetten, tegen bederf enzo![]()
![]()
We trekken virtueel dan ook al sinds BB1 met elkaar op.quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel apart, zelfde schrijfstijl als den eend...
quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
zodat je kloon accountnr 209 heeft
heb je 'm wel is ontmoet(of scheer je je met je ogen dicht?)?quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:20 schreef Coos het volgende:
[..]
We trekken virtueel dan ook al sinds BB1 met elkaar op.![]()
Toen was ie nog jong en onbedorven!![]()
Nee, nooit ontmoet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb je 'm wel is ontmoet(of scheer je je met je ogen dicht?)?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hidihund, kwart voor drie hitten we de zak(slapen!)
Kan ik op 'm stemmen??quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:23 schreef willem-jozef het volgende:
hoe hoog staat die eend eigenlijk in de popu-poll? jeetje...
whehe, goaf clipje iddquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel gelachen hoop ik...?
und nochmal voor nz:
http://www.youtube.com/watch?v=bNbXfF7ZtPg
jammert. wel raar eigenlijk, heel veel lui hier lul je toch regelmatig mee en je zult ('je' marco van basten-taal', excusee)ze nooit zien...quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, nooit ontmoet.
Maar hij is onberekenbaar qua meetings.
Ik ook.
Dus elkaar misgelopen.![]()
te kotsen boven de pleequote:Op vrijdag 21 september 2007 02:24 schreef willem-jozef het volgende:
lobas, waar zit je?
echt lachuhquote:
bedorven kippeneendesoepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |