heb je sjans van eendending?quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee waar jij last van hebt, maar ik raakte bij mijn zoektocht naar plaatjes van taarten verstrikt in een leuke site met ouderwetse (Amerikaanse) recepten...
En tussendoor komt er dan af een toe wel eens een PM

ik neem niet eens de moeite om het te beluisteren.quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hola burka, neem het liedje niet te persoonlijk:
http://www.youtube.com/watch?v=uElW9BlHhVQ

Is offtopic he, wordt ze kwaadquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik heb geen account bij voll, doe ff de groeten als je wilt, hidi! zou ik waarderenn

Nou, ik hoop toch niet dat degene die met mij PM't een eendending heeftquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb je sjans van eendending?

nee, daar ligt al iemand geloof ikquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:52 schreef willem-jozef het volgende:
nz, ben je bij sugar gaan liggen?

welterust nz-darlink. hoe oud wordt ge overmorgen, of is dat niet netjes te vragen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
nee, daar ligt al iemand geloof ik![]()
ben dr wel vandoor, echt te moe om te typen, slaap lekker lieverds![]()
![]()
![]()

ga je te nest?quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:04 schreef Lobasca het volgende:
I'm a go between....sugar me...

Welk kaliber?quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zeg dan dat ik een pistool in je kont druktega ik lezen...lachuh

quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
21 cm bij ....wacht effe, pak m'n rolmaat

Truste NZquote:Op vrijdag 21 september 2007 03:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
nee, daar ligt al iemand geloof ik![]()
ben dr wel vandoor, echt te moe om te typen, slaap lekker lieverds![]()
![]()
![]()

quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
21 cm bij ....wacht effe, pak m'n holmaat

Dat klinkt iig niet als een eendendingquote:Op vrijdag 21 september 2007 03:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
21 cm bij ....wacht effe, pak m'n rolmaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |