ach, welnee. eend is op nachtzus. nmns is toch hetero. ik ben een teringhund en op jou!quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:20 schreef Pavement het volgende:
ff zuruck lezen nog wat gebeurt ?
Mooie OPquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach, welnee. eend is op nachtzus. nmns is toch hetero. ik ben een teringhund en op jou!
srry scheetje van me heb net een cafeetje ontdekt, maar was niet meer welkom ik dacht de c ben ik wel welkom heerlijk, net de een lekkere durun in mn slokdarm geperts heerlijk stink uit mien bek maar wie riekt tquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geile kontbeffer, ben alweer 2 uur te laat met snurken. zat net geil met hidiho te pm-en, kom jij weer aanschijten, geitenbeffer...
timmen dan amaae ouwe sex boktor van emquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach, welnee. eend is op nachtzus. nmns is toch hetero. ik ben een teringhund en op jou!
plss mag ik mag ikquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mooie OP![]()
Dus jij opent de volgende SC?![]()
hoesten en te laat op muh nest en werkachterstand, alles door fok! 'fok dandy' gaat een arbitragezaak aan zuh reet krijgen..quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wj ouwe poffert bsm me hoest nu ?
jesus kom niet meer ut mien woordenquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
timmen dan amaae ouwe sex boktor van em
quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:28 schreef Lobasca het volgende:
Pfff.. ego trippen is ook een vak...
ik ook niet, dat schept een band...quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
jesus kom niet meer ut mien woorden![]()
zat op den fiets en dacht aan je, wij fietsers zijn echt stoerquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:28 schreef Lobasca het volgende:
Pfff.. ego trippen is ook een vak...
quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik ook niet, dat schept een band...![]()
ja, misschien wel!quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mooie OP![]()
Dus jij opent de volgende SC?![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:31 schreef HiDiHo het volgende:
ghe <knip>
quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
zat op den fiets en dacht aan je, wij fietsers zijn echt stoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |