quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:46 schreef Pavement het volgende:
pavert heeft een avond achter de rug pffff, ik houw niet zo van drukte etc dus ik was in een zognoemde dicotheek potverdrie 3 uur met de tiollet juffer gepraat, lief vrouwtje btw. pavert is niet gebeouwd voor disco's eg nie
ik welquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
nog ruzie gehad ook. was met een paar icl vrouwen een paar vonden het nodig hun in den bil te knijpen, en als ik egens niet tegen ka is dat het wel ,,,, maar ja goed afgelopen ,, zoals ik al zei ben niet gemaakt voor disco's
mee echt hoor, van die mannetjes die denken alles te kunne maken, ik ben echt een vredes meneerjte en een tree hugger maar dat gaat mij teverquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik welen hou mijn handjes thuis
![]()
Ik denk dat het in jou toestand een stuk beter klinktquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:50 schreef Pavement het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=vgcuU_JWuQU je moet ervan houden ik wel , maar ben ook een bietje een kudt hippie
ik ben ook lievquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
mee echt hoor, van die mannetjes die denken alles te kunne maken, ik ben echt een vredes meneerjte en een tree hugger maar dat gaat mij tever
quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat het in jou toestand een stuk beter klinkt![]()
Dat lijkt er meer opquote:
andere kant op draaienquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:57 schreef Pavement het volgende:
maaruh iemand een oplossing voor de draaiingen die ik nu mee maak ?
ze zeggen 1 been op de grond houden als je slaapt, maar mn bed is te groot en te hoog (heb een mega bed)quote:
en nee ik ben niet klein ook niet groot 1.83 om precies te zijnquote:Op vrijdag 21 september 2007 05:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
ze zeggen 1 been op de grond houden als je slaapt, maar mn bed is te groot en te hoog (heb een mega bed)
quote:Op vrijdag 21 september 2007 05:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
ze zeggen 1 been op de grond houden als je slaapt, maar mn bed is te groot en te hoog (heb een mega bed)
Hoeveel kilo?quote:Op vrijdag 21 september 2007 05:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
en nee ik ben niet klein ook niet groot 1.83 om precies te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |