abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar donderdag 20 september 2007 @ 10:25:52 #1
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53321164
Vorig topic: Fok! Dieetclub Deel 203: Gaan we het weer gezellig proberen?

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale \"5 jaar dieetclub-meet\". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik gooide 'm dicht met:
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:22 schreef Sjeen het volgende:
Cool GB! En ook wel heel fijn dat je het bellen nu leuk vindt, heeft de cursus daar ook aan geholpen?

Ik heb normaal alleen die van 3 (mijn eigen dochter) maar gisteren dus ook de buurjongetjes... Heel leuk hoor, maar goeiendag, ik was erg toe aan dat glas port wat ik voorgezet kreeg toen ik weer beneden kwam
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53321233
zou het trouwens niet verboden moeten worden om steeds die dieeten op de markt te brengen?
of zou dat niet gaan
pi_53321242
TVP... net contact gehad met die andere school.
Hebben ze dit jaar geen bbl-opleiding voor boekhoudkundig medewerker. Wel bedrijfsadministratie of secretarieel, waarmee je kan doorstromen tot directe-sec.

Ik hoop dat ik snel op gesprek mag komen
  Licht Ontvlambaar donderdag 20 september 2007 @ 10:30:18 #4
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53321252
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:28 schreef Miss_S het volgende:
zou het trouwens niet verboden moeten worden om steeds die dieeten op de markt te brengen?
of zou dat niet gaan
Ik denk dat het heel moeilijk is om daar iets tegen te doen, jammer genoeg. Waarschijnlijk alleen maar door erop te blijven hameren hoe belangrijk een gezond eet en leefpatroon is.
  donderdag 20 september 2007 @ 10:36:39 #5
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53321381
Gezond eet en leefpatroon zijn natuurlijk het belangrijkste... maar ja daar verdient men niet echt aan... kunnen ze beter middeltjes verzinnen dat levert geld op....

Misschien een idee om placebo's te verkopen met een boekje erbij m.b.t. eet en leefpatroon... misschien helpt het...
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_53321400
Zolang er mensen zijn die makkelijk en snel af willen vallen, en denken dat dat kan met die dieten, zullen de nieuwe dieten elkaar op blijven volgen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Licht Ontvlambaar donderdag 20 september 2007 @ 10:37:22 #7
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53321402
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:36 schreef locutus51 het volgende:
Gezond eet en leefpatroon zijn natuurlijk het belangrijkste... maar ja daar verdient men niet echt aan... kunnen ze beter middeltjes verzinnen dat levert geld op....

Misschien een idee om placebo's te verkopen met een boekje erbij m.b.t. eet en leefpatroon... misschien helpt het...
Pssssttt, samen een bedrijfje oprichten?
  donderdag 20 september 2007 @ 10:40:02 #8
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53321479
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:37 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Pssssttt, samen een bedrijfje oprichten?
weet je wat je zou moeten doen, ff langs de kamer van koophandel!! (ik ga mee)..
  donderdag 20 september 2007 @ 10:41:57 #9
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53321537
Volgensmij kan je hoogstens pillen en poeders verbieden als ze echt schadelijk zijn voor de gezondheid en houdt het daarmee op.
  donderdag 20 september 2007 @ 10:50:12 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_53321759
het engste vind ik die nieuwe sirereclame met verwijzingen naar Sonja
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53321802
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:50 schreef Troel het volgende:
die ken ik niet?
pi_53321859
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:50 schreef Troel het volgende:
Bestaat die echt? Nog niet gezien, jeetje zeg!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 20 september 2007 @ 10:54:05 #13
4177 Jojogirl
pi_53321871
O, is dat die campagne waarin je zelf ideeën aan mag gaan dragen en dat Sonja Bakker dan ook haar briljante suggestie doet?
Ik denk niet dat het slecht zou zijn als er meer aandacht komt voor overgewicht (vooral bij kinderen) en ik snap ook wel dat ze haar dan vragen hiervoor. Of je het nou met d'r eens bent of niet, Sonja als produkt is hot op dit moment en dus erg geschikt voor zo'n campagne.

Pete Murray dames: ik heb een kaartje geprobeerd te kopen, maar weet niet of dat nou goed gegaan is. Terwijl ik het deed, sprong er ergens in m'n scherm iets op uitverkocht en nu snap ik niet helemaal of ik nou het laatste kaartje had of net te laat was. Ik kon trouwens nog wel gewoon betalen en heb ook iets dat op een code lijkt, dus ik neig naar geloven dat ik wel een kaartje heb
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 september 2007 @ 11:04:59 #14
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53322143
Krijg je geen bevestiging, Jojo?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2007 @ 11:05:13 #15
43556 miss_dynastie
pi_53322148
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:54 schreef Jojogirl het volgende:
Of je het nou met d'r eens bent of niet, Sonja als produkt is hot op dit moment en dus erg geschikt voor zo'n campagne.
Ik vraag me af of dat is omdat mensen niet durven toe te geven dat het 'mislukt' is en daarom Sonja toch blijven vereren en haar boeken blijven kopen. Ik ken in elk geval niemand die met Sonja's methode ook op gewicht is gebleven. Is imho ook niet mogelijk als je het boekje keurig volgt en zelf niet nadenkt; op een gegeven moment ben je dan niet meer te houden (en niet alleen bij de Sushibar )
pi_53322429
zo net de hele badkamer gepoetst
pi_53322499
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:22 schreef Sjeen het volgende:
Cool GB! En ook wel heel fijn dat je het bellen nu leuk vindt, heeft de cursus daar ook aan geholpen?

Ik heb normaal alleen die van 3 (mijn eigen dochter) maar gisteren dus ook de buurjongetjes... Heel leuk hoor, maar goeiendag, ik was erg toe aan dat glas port wat ik voorgezet kreeg toen ik weer beneden kwam
euhm niet echt sjeen. ik had wel een basistraining gehad, van een halve dag, en tijdens die training kreeg ik juist het gevoel dat ik het echt niet kon, zeg maar. maar ik heb dinsdagavond een uurtje met iemand meegeluisterd, en woensdagochtend ook nog 3 uur, en daarna moest ik het een uurtje alleen doen (degene met wie je meeluistert, luistert dan met jou mee zeg maar) en dat ging echt super super goed. en dat geeft me juist het zelfvertrouwen. ik had alleen wel tegen mijn teamleader gezegt dat ik vrijdag nog wel even iemand wil hebben die met me meeluistert voordat ik het echt helemaal alleen ga doen. en dat was ook geen probleem.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  donderdag 20 september 2007 @ 11:18:54 #18
4177 Jojogirl
pi_53322532
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:04 schreef Rewimo het volgende:
Krijg je geen bevestiging, Jojo?
Ja, die heb ik ook gewoon gekregen Maar helemaal snappen doe ik het niet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 september 2007 @ 11:26:05 #19
13151 crew  Rewimo
pi_53322705
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:17 schreef gothic-blackie het volgende:
euhm niet echt sjeen. ik had wel een basistraining gehad, van een halve dag, en tijdens die training kreeg ik juist het gevoel dat ik het echt niet kon, zeg maar. maar ik heb dinsdagavond een uurtje met iemand meegeluisterd, en woensdagochtend ook nog 3 uur, en daarna moest ik het een uurtje alleen doen (degene met wie je meeluistert, luistert dan met jou mee zeg maar) en dat ging echt super super goed. en dat geeft me juist het zelfvertrouwen. ik had alleen wel tegen mijn teamleader gezegt dat ik vrijdag nog wel even iemand wil hebben die met me meeluistert voordat ik het echt helemaal alleen ga doen. en dat was ook geen probleem.
Dat moet je een fijn gevoel geven Lekker voor je zelfvertrouwen als je weet dat het goed gaat en dat je het kunt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53322868
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:14 schreef Riann het volgende:
zo net de hele badkamer gepoetst
Ah dat had ik gisteravond bedacht om vandaag te doen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53322985
Hoihoi
Net heel gezond een sinaasappel gegeten tegen de lekkere trek.

Er kwam hier net iemand koffiedrinken die ik al een maand of drie niet gezien had. Eerste opmerking: Waar is je kont naartoe gevlucht?

Vond ik wel een opsteker
pi_53322987
Moet ik ook nog doen. Moet nog wel meer poetsen eigenlijk.
pi_53323429
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:35 schreef freecell het volgende:
Hoihoi

Er kwam hier net iemand koffiedrinken die ik al een maand of drie niet gezien had. Eerste opmerking: Waar is je kont naartoe gevlucht?

Vond ik wel een opsteker
geniale opmerking, en inderdaad een mooie opsteker.
pi_53323658
quote:
Hoihoi

Vond ik wel een opsteker
mooie opmerking

wou dat hij naar mij toegevlucht was, kan daar wel wat opvulling gebruiken
pi_53323728
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

mooie opmerking

wou dat hij naar mij toegevlucht was, kan daar wel wat opvulling gebruiken
Tja, ik had het ook liever van mijn buik af gezien, over mijn kont was ik wel tevreden, maarja.
Als er genoeg vet op mijn kont verdwijnt, gaat mijn buikvet vast wel aan de wandel richting mijn kont
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 september 2007 @ 12:08:14 #26
13151 crew  Rewimo
pi_53323861
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:36 schreef ymme het volgende:
Moet ik ook nog doen. Moet nog wel meer poetsen eigenlijk.
Wanneer kom je nou walnoten halen? qltel vroeg zich af waar je bleef van de week
pi_53323920
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:01 schreef freecell het volgende:

[..]

Tja, ik had het ook liever van mijn buik af gezien, over mijn kont was ik wel tevreden, maarja.
Als er genoeg vet op mijn kont verdwijnt, gaat mijn buikvet vast wel aan de wandel richting mijn kont

het vet verdeelt zich nog wel altijd dus wie weet
pi_53324655
Ah, zijn jullie al hier! Kletskousen!
Hier hobbelt mijn gewicht op en neer... laag als ik veel eet en hoog als ik weinig eet... mijn hersenen moeten nog even wennen aan de vertraging die in je gewichtstoename/afname zit.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_53324754
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:08 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wanneer kom je nou walnoten halen? qltel vroeg zich af waar je bleef van de week
Haha, als ik mijn rijbewijs kom ik zeker jullie kant eens op
Maar fietsen, is toch echt te ver
Als het nou een mooie zomerdag zou zijn, dan niet. Wat zou het zijn kwa kilomters, ik denk iets van 30 ofzo.
  donderdag 20 september 2007 @ 12:58:06 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_53325130
Nee, niet de Sonja prijst wat aan (dat vind ik gewoon triest), maar de

Als je het voor Sonja niet doet, doe het dan voor jezelf. Is trouwens niet van SIRE van van het KWF geloof ik. Ik haal teveel dingen door elkaar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53327003
Rewimo! Wanneer is die walnoten-meeting?

meeleestvp

* motorbloempje huppelt weer weg
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 september 2007 @ 14:30:18 #32
13151 crew  Rewimo
pi_53327437
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
Rewimo! Wanneer is die walnoten-meeting?

meeleestvp

* motorbloempje huppelt weer weg
Wanneer je maar wilt Kom gerust eens langsbrommen
pi_53327450
Ik heb echt zo geen zin vandaag om met mijn studie bezig te zijn...

Ik heb de verwarming aangezet, en ben lekker aan het puzzelen...
Met een hele aanhankelijke kat die om de zoveel tijd op de puzzel gaat rollebollen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2007 @ 14:34:17 #34
43556 miss_dynastie
pi_53327521
Oh, dat klinkt heel gezellig teigan
Kopje thee erbij en zo... dan is de Herfst nog wel leuk
pi_53327564
Ja, ik ga denk ik ook zo nog maar een pot thee zetten..
pi_53327891
Ik ga boodschappen halen, en dan plof ik neer op de bank.
Ben alleen nog maar bezig geweest met banen zoeken etc.
Nu moet ik toch afwachten tot maandag
pi_53327988
ik voel me niet helemaal 100%

zit hier op 't werk, maar heb volgens mij koorts en heb 't koud..

Vanavond lekker thee + laptop + bank en verwarming aan natuurlijk!

Vandaag gegeten en gedronken:

ontbijt: 2 bruine boterhammen

lunch: 3 bruine boterhammen

bijna een liter water. Houd zo ook even op met drinken toen ik dinsdag naar huis reed na anderhalve liter water op mn werk, moest ik na 5 minuten al heeeeeeeeeeeeeel nodig naar de wc en toen was er ineens overal file, en werden alle lichten rood toen ik ze naderde

vanavond maar lekker nasi maken denk ik, ff kijken wat de aldi voor me in petto heeft
morgen begrafenis van de oma van dus ook nog stemmige kleding zoeken in mn boodschappentassen (heb nog steeds geen kledingkast )

enneh.. ok.. ok.. ik blijf gewoon wel posten (ben te verslaafd aan jullie )
Ja doei.
pi_53328126
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:53 schreef motorbloempje het volgende:

enneh.. ok.. ok.. ik blijf gewoon wel posten (ben te verslaafd aan jullie )
Dat was je geraden ook ja
pi_53328475
Het is jammer dat het net te ver weg is motorbloempje, ik heb hier nog twee oude kledingkasten... Niet veel soeps, maar ze bergen prima op...

Hopen voor je dat het een beetje meevalt..
  Licht Ontvlambaar donderdag 20 september 2007 @ 15:18:10 #40
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53328675
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:17 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

Erg prettig dat je je zelfverzekerd voelt door het meeluisteren, da's een goede basis om te werken

Ik voel me ook niet helemaal 100% Motorbloempje, lichte hoofdpijn en met vlagen warm en dan weer koud. Maar ik wil koste wat kost gaan volleyballen straks, we hebben tshirt-pas-sessie

Sterkte morgen
pi_53328924
dank al heb ik 't lieve dametje maar 1 keer gezien ga meer mee voor de morele steun en vanwege aanwezigheidsplicht

ik wil persé doorwerken zit hier net, is m'n 3e donderdag pas, en laat me niet kennen, al is er niet bijster veel te doen

ik verlang wel naar m'n bank
Ja doei.
pi_53330632
quote:
Hoihoi

Vond ik wel een opsteker
Wat een fijne opmerking

Ik heb het reuze druk, pff, zoveel te regelen voor mijn afstuderen.... en heel veel schrijven ook. Gelukkig ben ik na mijn bezoekje aan de psycholoog gister niet zo wiebelig als de vorige keer, dat zou heel erg slecht uitkomen!

Afijn, is er animo voor een sushi-meet? Zelf maken, welteverstaan.
  Licht Ontvlambaar donderdag 20 september 2007 @ 16:24:48 #43
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53330687
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat een fijne opmerking

Ik heb het reuze druk, pff, zoveel te regelen voor mijn afstuderen.... en heel veel schrijven ook. Gelukkig ben ik na mijn bezoekje aan de psycholoog gister niet zo wiebelig als de vorige keer, dat zou heel erg slecht uitkomen!

Afijn, is er animo voor een sushi-meet? Zelf maken, welteverstaan.
pi_53330880
sushi zelf maken is tof

had een keer in een kerstpakket (ok, geen rauwe) 800gram gerookte zalm

daar hebben we toen onder andere sushi van gemaakt met pak-soi bladeren, even kort geblancheerd in water erg lekker, beetje gemberpasta, beetje wasabi, en soja-saus

ik ben helemaal VOOR! die rauwe tonijn in de salade toen bji de Leiden-meeting 2 maanden geleden was ook geweldig lekker
Ja doei.
pi_53330939
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:54 schreef Jojogirl het volgende:
Pete Murray dames: ik heb een kaartje geprobeerd te kopen, maar weet niet of dat nou goed gegaan is. Terwijl ik het deed, sprong er ergens in m'n scherm iets op uitverkocht en nu snap ik niet helemaal of ik nou het laatste kaartje had of net te laat was. Ik kon trouwens nog wel gewoon betalen en heb ook iets dat op een code lijkt, dus ik neig naar geloven dat ik wel een kaartje heb
Als je een bevestiging hebt, dan is het goed!
Leuk!
Ik mail binnenkort wel even over wie wat waar hoe laat.
pi_53330944
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:24 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Heb jij er ervaring mee?
  Licht Ontvlambaar donderdag 20 september 2007 @ 16:36:05 #47
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53330982
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heb jij er ervaring mee?
Een paar keer thuis wat aangeklooid, ben gek op sushi en sashimi
pi_53331034
Wij hadden ooit in de onderzoeksgroep een japanse student die toen volgens mij sushi heeft gemaakt voor ons.. Dat was best lekker...

jammer dat ik zo ver weg woon....
pi_53331052
weet iemand hier of ze feta hebben bij de aldi?
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar donderdag 20 september 2007 @ 16:38:49 #50
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53331066
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
weet iemand hier of ze feta hebben bij de aldi?
Jep
pi_53331098
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:37 schreef teigan het volgende:
Wij hadden ooit in de onderzoeksgroep een japanse student die toen volgens mij sushi heeft gemaakt voor ons.. Dat was best lekker...

jammer dat ik zo ver weg woon....
Ah joh, kom gewoon. Mag je blijven logeren

Sjeen is dus ervaren, mooi. Nog meer mensen zin? Dan verhuizen we zo naar het meet-topic.

Enne, miss_S, jij hebt mij op het idee gebracht dus jij moet ook komen
pi_53331124
ik zei dat ik zin had
Ja doei.
pi_53331140
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:38 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Jep
tof!

ik belgie niet namelijk

ga ik lekker gebakken rijst met groente en feta maken straks
Ja doei.
pi_53331218
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik zei dat ik zin had
Sorryyyyyy, even over het hoofd gezien. Leuk, MB komt ook
pi_53331240
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

tof!

ik belgie niet namelijk

ga ik lekker gebakken rijst met groente en feta maken straks
Kom maar door met een recept! klinkt goed
pi_53331309
ga ik straks even posten als ik thuis ben

zocht eigenlijk een recept voor 'nasi met feta', want heb een onweerstaanbare feta-drang op het moment, en toen stond in google wel 'gebakken rijst met feta en groenten'

zal ook meteen even de recensie posten vanavond als ik 't gemaakt en gegeten heb
Ja doei.
pi_53331318
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Sorryyyyyy, even over het hoofd gezien. Leuk, MB komt ook
dat dacht ik al

waar woon je eigenlijk?
Ja doei.
pi_53331347
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat dacht ik al

waar woon je eigenlijk?
Den Haag. Maar als er iemand anders centraler woont...
pi_53331367
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat dacht ik al

waar woon je eigenlijk?
Coldfeet woont ongeveer tussen jouw oude huis en je ouders in.
Grof gegokt.
pi_53331437
ymme ik heb de dvdtjes binnen
pi_53331467
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:49 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Coldfeet woont ongeveer tussen jouw oude huis en je ouders in.
Grof gegokt.
haha

nou, dan weet ik het vast wel te vinden
Ja doei.
pi_53331490
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ah joh, kom gewoon. Mag je blijven logeren

Sjeen is dus ervaren, mooi. Nog meer mensen zin? Dan verhuizen we zo naar het meet-topic.

Enne, miss_S, jij hebt mij op het idee gebracht dus jij moet ook komen
ik ben bang dat ik niet echt van de meets ben
pi_53331731
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik ben bang dat ik niet echt van de meets ben
Flauw
Ik ben juist wel benieuwd naar je.
pi_53331872
Ik ga zo hardlopen met evy, maar ik heb HELEMAAL geen zin, moet mezelf echt schoppen.
Aan de andere kant weet ik dat ik, als ik nu niet ga, ik waarschijnlijk morgen en overmorgen óók niet ga, dus ik moet wel

Dus...
* freecell duwt zichzelf richting sportkleren.
pi_53333219
[quote]Op donderdag 20 september 2007 17:10 schreef freecell het volgende:
Ik ga zo hardlopen met evy, maar ik heb HELEMAAL geen zin, moet mezelf echt schoppen.
Aan de andere kant weet ik dat ik, als ik nu niet ga, ik waarschijnlijk morgen en overmorgen óók niet ga, dus ik moet wel

Dus...
* freecell] duwt zichzelf richting sportkleren.[/me]
[/quote

Riann Schopt freecell
pi_53333336
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:59 schreef Riann het volgende:

[..]

Riann Schopt freecell [/me]
Hey! Ik ben alweer terug hoor
Heel braaf bijna 5 KM gelopen in Evy's tempo.
pi_53333444
ik ga ook zo lopen
heb een week lang niet gesport
pi_53333602
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Flauw
Ik ben juist wel benieuwd naar je.
ik dus ook ik heb haar ook al meerdere malen proberen over te halen zelfs om haar op te halen om naar de eftelingmeeting te gaan maar het was een nee
pi_53333916
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:13 schreef Riann het volgende:

[..]

ik dus ook ik heb haar ook al meerdere malen proberen over te halen zelfs om haar op te halen om naar de eftelingmeeting te gaan maar het was een nee
tja tot de sfeer echt veranderd is blijf ik maar ff weg bij meets
pi_53334496
jummmmmmmm gebakken rijst is lekker!!!!

* motorbloempje smikkelt verder

recept volgt
Ja doei.
  donderdag 20 september 2007 @ 18:46:53 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_53334545
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Als je nou wel gaat, kan je laten zien dat we je verkeerd inschatten, dat kan wel eens helpen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53334585
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ah joh, dit wordt sowieso een kleine meet hoor... Ik kan geen 12 kakelende dieetmiepen herbergen in mijn huis.
En ik ben best aardig... Toch, dames die mij kennen?
pi_53334620
zelfs ik schijn in het echt mee te vallen
Ja doei.
pi_53334811
ok!

Gebakken rijst met groente en feta

men neme een pak rijst (400gram) en koke dit volgens de gebruiksaanwijzing. Als het gaar is afgieten en de pan zonder deksel laten uitdampen, af en toe even omroeren, zodat zoveel mogelijk vocht verdampt.

Vervolgens fruit je een ui, en voeg je daarna groenten naar wens toe, ik had:

een courgette
een rode paprika
wat champignons

dit roerbak je tot de groente gaar is. Vervolgens gooi je de rijst erbij.

Als dit allemaal gebakken is, voeg je als laatste wat blokjes tomaat (2 stuks) en de in blokjes gesneden plak feta toe.

Even omroeren en klaar!

Evt. op smaak brengen met wat zout en peper.

Ja doei.
  donderdag 20 september 2007 @ 18:57:55 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_53334868
Sushi meet is niet aan mij besteed, heb het wel ooit moeten maken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53334892
Klinkt lekker Eens even peilen hier thuis of het Maarten ook wat lijkt!
pi_53334956
ik ga denk ik volgende keer wel proberen om de rijst met een smaakje te koken.. bouillonblokje erdoor ofzo (kip zat ik aan te denken, maar durfde het nog niet helemaal aan )

het is echt erg lekker, vond ik, maar aan de rijst mag zelf ook wel wat smaak zitten.. eens bedenken wat ik daar volgende keer aan kan doen
Ja doei.
pi_53335056
Sushi vind ik trouwens ook niet lekker. Ik houd sowieso niet zo van Japans eten.
pi_53335101
jammer dat over smaak niet valt te twisten, want ik kan me niet voorstellen dat je sushi niet lekker vindt

heerlijk! maargoed, ik krijg witlof en bietjes dan weer niet door m'n strot en dat vindt iemand anders dan wel weer niet te versmaden

en tóch snap ik het niet
Ja doei.
pi_53335228
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ah joh, dit wordt sowieso een kleine meet hoor... Ik kan geen 12 kakelende dieetmiepen herbergen in mijn huis.
Bijzonder aardig durf ik zelfs te stellen!
pi_53335249
Ik lust ook geen sushi, maar ik hou sowieso niet van vis, dus dat zal er wel mee te maken hebben.
pi_53335346
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:10 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Bijzonder aardig durf ik zelfs te stellen!
Jij bent dan wel weer een beetje eng. Want, dames, Liejannuh droomt van mannen met ochtenderecties en is dol op trampolinespringen in haar onderbroek

Klinkt goed, MB. Ze hebben nu iets nieuws van silvo: kruiden voor rijst. Dat eens proberen? Hoofdzakelijk gedroogde groente.

Enne, geen vis? geen bietjes, geen witlof? Jullie weten niet wat lekker is Ik ben vooral buitensporig dol op bietjes
pi_53335376
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:11 schreef Fannetje het volgende:
Ik lust ook geen sushi, maar ik hou sowieso niet van vis, dus dat zal er wel mee te maken hebben.
Nou, dan mag je ook niet op de sushi-meet komen
  donderdag 20 september 2007 @ 19:16:26 #85
35189 Troel
scherp en bot
pi_53335395
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:11 schreef Fannetje het volgende:
Jij bent zeker net zo allergisch voor vis als ik

Overigens motorbloempje, een beetje kerrie door de rijst geeft ook al een lekker smaakje, maar dat zal je vast al wel een keer geprobeerd hebben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53335409
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

ligt eraan hoe klein
pi_53335415

Coldfeet

die opmerking over Liejannuh!!

das niet lief

Ja doei.
pi_53335476
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:16 schreef Troel het volgende:

[..]

Jij bent zeker net zo allergisch voor vis als ik

Overigens motorbloempje, een beetje kerrie door de rijst geeft ook al een lekker smaakje, maar dat zal je vast al wel een keer geprobeerd hebben
heb hier 'uiteraard' ook zakjes kerrie liggen, maar wilde eigenlijk de rijst een wat 'mediteraner' smaakje geven dan kerrie.. net zoals dat ik bijvoorbeeld risotto kook met kippenbouillonblokjes

maar rijst met (kip)kerrie en veel groente is ook lekker al was de laatste keer in Bouillon (Belgie) dat we dat aten
Ja doei.
pi_53336099
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Jij bent dan wel weer een beetje eng. Want, dames, Liejannuh droomt van mannen met ochtenderecties en is dol op trampolinespringen in haar onderbroek

Het was maar goed dat ik niet iets in mijn mond had, want dan had ik het nu van mijn beeldscherm af kunnen schrapen!
En ik droom alleen maar van mannen die 164 kilo zijn afgevallen tot 398 kilo en hun ochtenderecties! En eigenlijk zijn dat nachtmerries.
pi_53336122
!
Dames!
pi_53336147
Ja doei.
pi_53337583
Liejannuh toch

Sushi is lekker . Voor sushizelfmaakmeets ben ik altijd wel in. Manlief houdt niet van vis en ik moet zuinig op mijn geld zijn
pi_53337928
avond dames

ik ga even trots doen, mijn vriendje is vanmiddag afgestudeerd met een 9 voor zijn scriptie en verdediging en voor zijn algehele ding is hij cum laude afgestudeerd en hij mag zich nu Master of Science noemen
pi_53338035
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:53 schreef Riann het volgende:
ymme ik heb de dvdtjes binnen
Mooi

Veel kijkplezier.
  donderdag 20 september 2007 @ 20:41:54 #95
4177 Jojogirl
pi_53338102
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2007 @ 20:42:58 #96
43556 miss_dynastie
pi_53338125
Een 9, wow, da's zeker reden om trots te zijn! Van harte GB en vriendje Gaan jullie het nog vieren straks of van het weekend?
pi_53338140
dit weekeind hebben we een feestje met oud studiegenoten en vrienden
pi_53338227
Liejannuh, dan ga je je nog zitten verdedigen ook, muts

GB, gefeli, echt fijn voor hem, zeg!

Ymme, ik heb de dvd ook binnen, thanks. Zal ik in V&A nog even een positieve opmerking maken?

Enne, miss_S, ik dacht aan een man of 5. Want zo groot is mijn keuken niet Helaas.
  donderdag 20 september 2007 @ 20:47:54 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_53338263
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:36 schreef gothic-blackie het volgende:
avond dames

ik ga even trots doen, mijn vriendje is vanmiddag afgestudeerd met een 9 voor zijn scriptie en verdediging en voor zijn algehele ding is hij cum laude afgestudeerd en hij mag zich nu Master of Science noemen
Mocht ie nou informatica gestudeerd hebben en kunnen programmeren, ik ken nog wel een fijn bedrijf met een heel leuke medewerker die nog zo'n persoon zoekt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53338281
GB: zo, een 9! Dan mag je zeker trots zijn en lekker vieren
pi_53338368
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:47 schreef Troel het volgende:

[..]

Mocht ie nou informatica gestudeerd hebben en kunnen programmeren, ik ken nog wel een fijn bedrijf met een heel leuke medewerker die nog zo'n persoon zoekt
hij heeft informatica en economie gestudeerd, en kan programmeren, maar wil in de audit richting, als je zo'n baan te bieden hebt zal ik het hem doorgeven. (enne de audit is dan wel met een RE opleiding, betaald door de baas )
pi_53338598
hm.. ik spoor niet helemaal

net mn zwarte begrafeniskleren uitgezocht uit een grote stapel donkere kleren, ga op bed staan, voor de spiegel, en denk damn, je bent soms echt een lekker ding MoBlo

in rouwkleding
Ja doei.
pi_53339563
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:36 schreef gothic-blackie het volgende:
avond dames

Wow! Wat goed zeg!!
Cum laude, dat is wel heel erg goed! Ik ben gewoon al blij dat ik eindelijk afstudeer!
pi_53339657
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:24 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Wow! Wat goed zeg!!
Cum laude, dat is wel heel erg goed! Ik ben gewoon al blij dat ik eindelijk afstudeer!
hihi, ach mijn vriend deed het er ook om, zijn bachelor is gewoon normaal zeg maar, en hij wou zich voor zijn master wel inzetten vooral omdat dit ook maar een jaar duurt (ok het is 2 jaar geworden) en de kans was dus ook groot dat dit gehaald zou worden. hij stond voordat hij met zijn scriptie begon cum laude, precies 8,25 en moest dus wel een 9 halen.
pi_53339673
GB

wat ontzettend stoer gefeclitieerd enzo een 9..
Ja doei.
pi_53340123
Ik ga morgen hier naar toe: http://www.pietplezier.nl/
Heb medelijden met mij.

Waar ging zijn scriptie over GB?
pi_53340360
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:43 schreef Liejannuh het volgende:
Heb medelijden met mij.

de grote vraag blijft natuurlijk..

WAAAAAAAAAAROOOOOOOM?

sterkte...
Ja doei.
pi_53340667
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

de grote vraag blijft natuurlijk..

WAAAAAAAAAAROOOOOOOM?

sterkte...
Omdat we gaan teambuilden met de BHV ploeg. Gelukkig zijn er vooral leuke mensen bij.
En ik neem een voetbal mee en we gaan een fietstocht doen waarbij je niet kunt verdwalen. Wedden dat dat ons wel lukt?
Nouja, ik neem mn voetbal wel mee.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 september 2007 @ 22:02:54 #109
13151 crew  Rewimo
pi_53340834
G-B en vriendje G-B, van harte gefeliciteerd Een 9, goed zeg

En Liejannuh, alvast veel plezier
pi_53340998
quote:
Heb medelijden met mij.

Ambtenarenfeestje zeker

Heb je al bedacht wanneer je op reis gaat enzo?

Wat vinden jullie trouwens, mag je roomboter eten als je een klein beetje aan de lijn doet, zoals ik?
pi_53341138
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ambtenarenfeestje zeker

Wat vinden jullie trouwens, mag je roomboter eten als je een klein beetje aan de lijn doet, zoals ik?
wat vind je zelf? dat is het belangrijkste
en ligt er natuurlijk ook aan hoeveel en hoevaak
en of het afvallen heel goed gaat of eigenlijk minder dan dat je zou willen
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2007 @ 22:14:52 #112
43556 miss_dynastie
pi_53341235
quote:
Uiteraard, soms is roomboter gewoon echt een meerwaarde en dan zou ik het echt niet laten. Dus niet op brood, maar wel je biefstukje erin bakken. Om maar een voorbeeld te noemen.
pi_53341253
quote:
Heb medelijden met mij.

het verbeteren van bedrijfsprocessen met behulp van integratie van computerapplicaties (of zoiets )

en de opmerking tussen de haakjes is van mij
pi_53341274
Oh ja Rewimo, visrecepten. Ik ben altijd nogal van de pakketjes in de oven, is zo lekker makkelijk

Rode poon met cherrytomaatjes, groene olijven, tijm en witte wijn bijvoorbeeld.
Of zalm op plakjes courgette, met erop een salsa van blokjes tomaat, zwarte olijf, knoflook, basilicum en een scheutje olijfolie. Dat eet ik dan met wat geroosterde rode ui en wilde en witte rijst.

Of witvis met currypasta en een scheutje kokosmelk of creme fraiche, dat dan gewoon bakken.
Of mul met basilicumrisotto en paprikasaus (dat recept heb ik gejat van een restaurant )
of, of....
Oh ja, schol met een amandelkorstje. Misschien kun je dat met walnoten proberen
pi_53341336
quote:

[..]

Ambtenarenfeestje zeker

Normaal gaan we survivallen ofzo met de BHV, maar iemand had dit aangedragen als zijnde leuk.

Ik heb een optie voor een ticket staan met vertrek op 24 oktober en terug op 28 november, maar die ga ik laten vervallen en dan ga ik een ticket boeken dat en dag later vertrekt en wat ruim 100 euro goedkoper is. Mijn leidinggevende vond het iig geen probleem als ik bijna 5 weken wegga.

Roomboter is heel goed voor je. Eten moet zo min mogelijk toevoegingen hebben.
pi_53341538
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wat vind je zelf? dat is het belangrijkste
en ligt er natuurlijk ook aan hoeveel en hoevaak
en of het afvallen heel goed gaat of eigenlijk minder dan dat je zou willen
Ach, ik eet het niet zo vaak hoor. Ik doe sowieso geen boter op mijn boterhammetjes want ik vind van die waterige halvarinesmeersels niet te vreten.
Maar ik had vanavond dus echt heerlijk 2 teentjes knoflook door net gesmolten boter geroerd, en daar m'n stukjes libanees brood mee bestreken, echt jummie

Miss_S, ik heb me er wel bij neergelegd dat met mijn voorliefde voor lekker eten een BMI van rond de 24 best te doen is (afvallen gaat langzaam maar gestaag door combi sporten en weinig snoepen), maar dat ik voor een veel lager gewicht teveel in moet leveren als het om eten gaat. Koken is namelijk mijn grootste hobby.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 september 2007 @ 22:25:04 #117
13151 crew  Rewimo
pi_53341592
Ga ik jullie even jaloers maken: volgens de diëtiste is voor ons WLS-ers roomboter en volle yoghurt juist goed om te eten Niet onbeperkt uiteraard, maar kwalitatief is het beter om zulke producten te eten dan magere varianten. Daar zitten over het algemeen meer toevoegingen in.
pi_53341719
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:16 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja Rewimo, visrecepten. Ik ben altijd nogal van de pakketjes in de oven, is zo lekker makkelijk

Of zalm op plakjes courgette, met erop een salsa van blokjes tomaat, zwarte olijf, knoflook, basilicum en een scheutje olijfolie. Dat eet ik dan met wat geroosterde rode ui en wilde en witte rijst.

Of witvis met currypasta en een scheutje kokosmelk of creme fraiche, dat dan gewoon bakken.
Of mul met basilicumrisotto en paprikasaus (dat recept heb ik gejat van een restaurant )
of, of....
de aldi heeft lekkere kabeljauw uit de vries

en dan lekker met beetje witte wijn en viskruiden in een alufolietje, en hup! in de oven

en gegrilde schaafjes courgette met zalm(snippers) op een bruchetta zijn ook niet te versmaden, evt. in combinatie met wat roomkaas
Ja doei.
pi_53341733
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:25 schreef Rewimo het volgende:
Ga ik jullie even jaloers maken: volgens de diëtiste is voor ons WLS-ers roomboter en volle yoghurt juist goed om te eten Niet onbeperkt uiteraard, maar kwalitatief is het beter om zulke producten te eten dan magere varianten. Daar zitten over het algemeen meer toevoegingen in.
dacht dat volle yoghurt voor iedereen sowieso beter was
maarja alles moet je gewoon niet teveel eten
en het belangrijkste is gevarieerd eten
pi_53341775
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Miss_S, ik heb me er wel bij neergelegd dat met mijn voorliefde voor lekker eten een BMI van rond de 24 best te doen is (afvallen gaat langzaam maar gestaag door combi sporten en weinig snoepen), maar dat ik voor een veel lager gewicht teveel in moet leveren als het om eten gaat. Koken is namelijk mijn grootste hobby.
wat is je bmi nu?
en ik ga ook voor een bmi van rond de 24
pi_53341802
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wat is je bmi nu?
en ik ga ook voor een bmi van rond de 24
Ik weet het niet precies. Ik schat zo ergens tussen de 28 en de 30.
pi_53341805
ik lust geen boter..

alleen met hagelslag, en dan ook echt boter/hagelslag/boter (dan blijft het goed plakken, van mn mams geleerd) of als het helemaal in een warm broodje gesmolten is

anders, boter
Ja doei.
pi_53341841
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik weet het niet precies. Ik schat zo ergens tussen de 28 en de 30.
29 dus
maar houd je niet bij hoeveel je weegt of?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 september 2007 @ 22:33:48 #124
13151 crew  Rewimo
pi_53341868
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:16 schreef ColdFeet het volgende:

of, of....
Ik ben gek op alle vis Maar niet op alles wat jij erbij eet Pakketjes zijn altijd lekker natuurlijk

Ik maak zelf weleens zalm (diepvries, Lidl), die ik stoof met roomboter (jaja, daar heb je hem), veel dille, zwarte peper en citroensap Kruidenstokbroodje erbij en smullen maar.
pi_53341909
vis blijf een echte Scheveningse
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 september 2007 @ 22:35:27 #126
13151 crew  Rewimo
pi_53341912
qltel heeft trouwens voor het eerst van zijn leven een appeltaart gebakken vanavond Hij had zich wel verkeken op de hoeveelheid deeg. Of liever gezegd op de maat van de springvorm We hebben nu een appeltaart zonder ruitjes Maar hij smaakt vast lekker, met appels uit eigen tuin
pi_53341924
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:33 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik ben gek op alle vis Maar niet op alles wat jij erbij eet Pakketjes zijn altijd lekker natuurlijk

Ik maak zelf weleens zalm (diepvries, Lidl), die ik stoof met roomboter (jaja, daar heb je hem), veel dille, zwarte peper en citroensap Kruidenstokbroodje erbij en smullen maar.
die roomboter is volgens mij dan nog niet zo erg als dat kruidenstokbroodje
pi_53341961
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

29 dus
maar houd je niet bij hoeveel je weegt of?
Nah, ik weet het echt niet hoor
Ik hou niet bij hoeveel ik weeg, nee. Wie was dat ookalweer in dit topic die zich elke dag meerdere keren woog? SQ geloof ik (die heb ik trouwens al een tijdje niet gezien).
Afijn, ik heb daar gewoon niet zo'n zin in. Daarnaast, ik ben nog maar net begonnen met sporten, en daar kom je vaak van aan. Ik weet dat ik een paar jaar geleden, na een half jaar intensief sporten (3-4x fitness per week) reuze verbaasd was dat ik nog geen grammetje kwijt was. Ik had namelijk wel anderhalve broekmaat kleiner....

Afijn, ik ga gewoon een paar keer per jaar op de weegschaal, en voor de rest let ik vooral op hoe mijn (spijker)broeken zitten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 september 2007 @ 22:37:37 #129
13151 crew  Rewimo
pi_53341970
Wat is er erg aan dat broodje? Volgens mij is een enkele keer een kruidenstokbroodje niet erger dan elk weekend stokbrood met wijn
pi_53342055
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:35 schreef Rewimo het volgende:
qltel heeft trouwens voor het eerst van zijn leven een appeltaart gebakken vanavond Hij had zich wel verkeken op de hoeveelheid deeg. Of liever gezegd op de maat van de springvorm We hebben nu een appeltaart zonder ruitjes Maar hij smaakt vast lekker, met appels uit eigen tuin
Mmmm, eigengebakken appeltaart
(volgende keer simpele kruimeltjes erop van bloem, boter en suiker -keukenmachine, brrrrrr, klaar)

Vis met dille is trouwens ook lekker ja. Probeer datzelfde trucje eens met een handjevol basilicumblaadjes en wat witte wijn
pi_53342075
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:37 schreef Rewimo het volgende:
Wat is er erg aan dat broodje? Volgens mij is een enkele keer een kruidenstokbroodje niet erger dan elk weekend stokbrood met wijn
gewoon stokbrood of stokbrood met kruidenboter zit toch wel een verschil in
pi_53342115
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nah, ik weet het echt niet hoor
Ik hou niet bij hoeveel ik weeg, nee. Wie was dat ookalweer in dit topic die zich elke dag meerdere keren woog? SQ geloof ik (die heb ik trouwens al een tijdje niet gezien).
Afijn, ik heb daar gewoon niet zo'n zin in. Daarnaast, ik ben nog maar net begonnen met sporten, en daar kom je vaak van aan. Ik weet dat ik een paar jaar geleden, na een half jaar intensief sporten (3-4x fitness per week) reuze verbaasd was dat ik nog geen grammetje kwijt was. Ik had namelijk wel anderhalve broekmaat kleiner....

Afijn, ik ga gewoon een paar keer per jaar op de weegschaal, en voor de rest let ik vooral op hoe mijn (spijker)broeken zitten.
ok dus je hebt het niet nodig als motivatie?
ik weeg mezelf ook elke dag maar ik vind het belangrijkste om elke maand te zien dat je afvalt (of niet)
pi_53342134
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

gewoon stokbrood of stokbrood met kruidenboter zit toch wel een verschil in
Ik vind van dat afbak-kruidenstokbrood altijd zo viezig - je vingers gaan er helemaal van onder het vet zitten
pi_53342170
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind van dat afbak-kruidenstokbrood altijd zo viezig - je vingers gaan er helemaal van onder het vet zitten
ik heb het een keer op bij mijn nu ex vriendje
en dacht precies hetzelfde
pi_53342264
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ok dus je hebt het niet nodig als motivatie?
ik weeg mezelf ook elke dag maar ik vind het belangrijkste om elke maand te zien dat je afvalt (of niet)
Nou ja, weet je, ik wil gewoon tegen mezelf kunnen zeggen: ik beweeg genoeg, ik eet gezond, matig en gevarieerd, ik slaap genoeg, nu is het goed. Tevreden zijn met je lijf als je gezond en fit bent.
Tuurlijk zou ik graag smallere heupen hebben, al was het maar om makkelijker kleding te kunnen kopen, maar ja, ik heb ook maar te leven met mijn lijf.

Makkelijker gezegd dan gedaan trouwens, tevreden zijn met je lichaam.

Kijk, ik heb in het afgelopen jaar veel te vaak ongeregeld gegeten, veel gesnaaid en gesnoept, dus ik ben echt flink aangekomen en dat voelt niet goed. Maar anderhalf jaar geleden, toen ik dus idd die combi bewegen/ goed eten had, voelde ik me gewoon heel fit en fijn. En dat vind ik eigenlijk, als ik nuchter nadenk, belangrijker dan maatje 38 of een BMI van 22.

Toch?
pi_53342284
ik las toch echt even 'dat had ik ook een keer met mijn ex-vriendje en dacht precies hetzelfde'

ik geloof dat ik mijn bril op moet gaan zetten maar dan moet ik opstaan en daar ben ik te lui voor

fleece-dekentjes de gekste
Ja doei.
pi_53342354
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:46 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou ja, weet je, ik wil gewoon tegen mezelf kunnen zeggen: ik beweeg genoeg, ik eet gezond, matig en gevarieerd, ik slaap genoeg, nu is het goed. Tevreden zijn met je lijf als je gezond en fit bent.
Tuurlijk zou ik graag smallere heupen hebben, al was het maar om makkelijker kleding te kunnen kopen, maar ja, ik heb ook maar te leven met mijn lijf.

Kijk, ik heb in het afgelopen jaar veel te vaak ongeregeld gegeten, veel gesnaaid en gesnoept, dus ik ben echt flink aangekomen en dat voelt niet goed. Maar anderhalf jaar geleden, toen ik dus idd die combi bewegen/ goed eten had, voelde ik me gewoon heel fit en fijn. En dat vind ik eigenlijk, als ik nuchter nadenk, belangrijker dan maatje 38 of een BMI van 22.

Toch?
dat zeker
ookal gaat dat vaak wel samen als je je goed voelt door goed eten en bewegen
dan val je vanzelf af
pi_53342376
nou dames, prettige avond nog, ik duik me bed in, moet morgen nog werken
pi_53342380
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:46 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Toch?
idd

ik wil ook geen maatje 36/38 hebben, vind 40 prima ik ben van de knuffel-achtigen en er moet wel wat knuffelbaars overblijven wil ook dat m'n een buikje overhoudt lekker zacht om tegenaan te liggen en lovehandles

maar nu schommel ik tussen de 42 en 44 in, ligt er aan welk merk ik koop, en weet uit ervaring dat ik met maat 40 wel makkelijk leuke kleding kon kopen, en nu met 42/44 stuk minder, dus dat is ook eigenlijk m'n streven: makkelijk leuke kleren kunnen kopen heb al zo'n hekel aan winkelen
Ja doei.
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2007 @ 22:50:08 #140
43556 miss_dynastie
pi_53342386
quote:
Ik vind recepten daarin ook altijd te krap en kant-en-klaarpakken die ik daar eigenlijk nooit meer voor gebruik ook. Ik neem 1 1/2 keer de voorgeschreven hoeveelheid en dan heb ik altijd voldoende om de taart af te werken.
pi_53342443
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

idd

ik wil ook geen maatje 36/38 hebben, vind 40 prima ik ben van de knuffel-achtigen en er moet wel wat knuffelbaars overblijven wil ook dat m'n een buikje overhoudt lekker zacht om tegenaan te liggen en lovehandles

maar nu schommel ik tussen de 42 en 44 in, ligt er aan welk merk ik koop, en weet uit ervaring dat ik met maat 40 wel makkelijk leuke kleding kon kopen, en nu met 42/44 stuk minder, dus dat is ook eigenlijk m'n streven: makkelijk leuke kleren kunnen kopen heb al zo'n hekel aan winkelen
maar wie zegt dat je met maat 38 niet meer knuffelbaar bent?
ik heb niet echt een kledingmaat in gedachte die ik wil, zolang je inderdaad maar makkelijk leuke kleding kan kopen
pi_53342504
ik vind maat 40 mij mooi staan, en prima dus waarom mijn doel lager leggen, als ik het zo goed vind
Ja doei.
  donderdag 20 september 2007 @ 22:53:55 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_53342512
quote:
En dat voor een huisman

Er is altijd te weinig deeg voor de ruitjes Altijd anderhalf keer maken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53342533
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat zeker
ookal gaat dat vaak wel samen als je je goed voelt door goed eten en bewegen
dan val je vanzelf af
Natuurlijk gaat het samen! Van gezond eten gaan je darmen goed werken, krijg je een mooie huid, etc. etc.
Van bewegen krijg je meer spieren en ga je lekker slapen en daardoor voel je je beter etc etc.

Als je eenmaal goed bezig bent, herkent je lichaam dat moeiteloos (bij mij wel iig). En dan zou het eigenlijk niet moeten uitmaken als je alsnog een stevig lijf overhoudt. Want dan is dat gewoon wat je lijf is.

EIgenlijk is het allemaal zo vreselijk logisch en makkelijk

Het niet-snaaien lukt me trouwens aardig: ik ben soms echt wel een beetje trots op mezelf als ik naar de keuken loop om een snoepje te pakken. Ik heb een tijd gehad dat ik naar de keuken liep met de gedachte: 'eten! eten! eten!' en dan een half pak koekjes of een zak chips leegat.
pi_53342563
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat het samen! Van gezond eten gaan je darmen goed werken, krijg je een mooie huid, etc. etc.
Van bewegen krijg je meer spieren en ga je lekker slapen en daardoor voel je je beter etc etc.

Als je eenmaal goed bezig bent, herkent je lichaam dat moeiteloos (bij mij wel iig). En dan zou het eigenlijk niet moeten uitmaken als je alsnog een stevig lijf overhoudt. Want dan is dat gewoon wat je lijf is.

EIgenlijk is het allemaal zo vreselijk logisch en makkelijk

Het niet-snaaien lukt me trouwens aardig: ik ben soms echt wel een beetje trots op mezelf als ik naar de keuken loop om een snoepje te pakken. Ik heb een tijd gehad dat ik naar de keuken liep met de gedachte: 'eten! eten! eten!' en dan een half pak koekjes of een zak chips leegat.
pi_53342583
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:53 schreef Troel het volgende:

[..]

En dat voor een huisman

Er is altijd te weinig deeg voor de ruitjes Altijd anderhalf keer maken
ik doe 1 1/4 maar ik heb niet zo'n grote springvorm
pi_53342609
niet snaaien is bij mij gelukkig niet zo'n probleem..

staat hier al een week een doos leonidas bonbons nog steeds niet aangeraakt.. ook totaal geen behoefte toe..

het zit hem meer in de speciaalbiertjes waar ik niet vanaf kan blijven, of dat extra schepje avondeten
Ja doei.
pi_53342669
Over appeltaarten gesproken: morgen hebben we weer appeltaart op kantoor . Een collega laat zijn moeder dat maken...

Leuk Liejannuh naar India! Daar val je gegarandeerd af .
Ik ga mijn reisje morgen boeken, ik mag die 6 weken vrij
pi_53342776
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

idd

Echt? ik ben dol op winkelen, maar ik kan je ook vertellen dat ik er de afgelopen tijd niet echt blij meer van werd. Sta je daar met je dikke dijen je in een broek maatje 44 te wurmen die te strak is en vanachter openstaat, boehoe
Nee, ook wat dat betreft zal ik blij zijn als mijn lijf weer wat meer op orde is (hoewel ik altijd al problemen had met broeken kopen: de nederlandse confectieindustrie is niet afgestemd op vrouwen met stevige billen )
pi_53342788
en ze noemt het nog heel lief een 'reisje' ook

fijn
Ja doei.
pi_53342941
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:58 schreef Pandorah het volgende:
Over appeltaarten gesproken: morgen hebben we weer appeltaart op kantoor . Een collega laat zijn moeder dat maken...

Leuk Liejannuh naar India! Daar val je gegarandeerd af .
Ik ga mijn reisje morgen boeken, ik mag die 6 weken vrij
Heb je nog een beetje een goed en betaalbaar ticket gevonden?
Ik ben deze week 2 reisbureaus binnen gestapt en daar wordt een mens ook niet blij van eigeniljk.
Maar ik lijk nu toch een geschikt en goedkoop ticket gevonden te hebben.
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2007 @ 23:05:45 #152
43556 miss_dynastie
pi_53342951
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:53 schreef Troel het volgende:

[..]

En dat voor een huisman
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 september 2007 @ 23:06:42 #153
13151 crew  Rewimo
pi_53342988
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind recepten daarin ook altijd te krap en kant-en-klaarpakken die ik daar eigenlijk nooit meer voor gebruik ook. Ik neem 1 1/2 keer de voorgeschreven hoeveelheid en dan heb ik altijd voldoende om de taart af te werken.
Het was geen kant-en-klaarpak. Hij had zelf een recept gezocht op internet Maar ja, geen ervaring en dus niet naar de maat van de springvorm gekeken De taart is trouwens wel
pi_53343104
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:06 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Het was geen kant-en-klaarpak. Hij had zelf een recept gezocht op internet Maar ja, geen ervaring en dus niet naar de maat van de springvorm gekeken De taart is trouwens wel
misschien dat ik toch nog net genoeg benzine heb in m'n tank
Ja doei.
  donderdag 20 september 2007 @ 23:10:08 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_53343118
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:06 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Zow, zelf een recept zoeken! Chapeau
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53343174
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
niet snaaien is bij mij gelukkig niet zo'n probleem..

staat hier al een week een doos leonidas bonbons nog steeds niet aangeraakt.. ook totaal geen behoefte toe..

het zit hem meer in de speciaalbiertjes waar ik niet vanaf kan blijven, of dat extra schepje avondeten
Maar dat is toch helemaal niet zo slecht?
Een stevige portie avondeten is gezonder en minder calorierijk dan een gewoon bord vol en een halve doos chocola, hoor
En speciaalbier, ik neem aan dat je dat alleen in het weekend doet, of doe je dat elke dag?

Trouwens nog zoiets wat ik echt niet op wil geven: zo nu en dan een goed glas wijn. Boeien die calorieen
pi_53343301
bier is idd alleen in het weekend, en meestal maar zo'n 3 stuks ofzo...
heul soms meer, maar meestal maar 3 en dan verder geen bier, maar sapje als ik bij m'n vriend ben, of thee ofzo nooit frisdrank overigens, heb ik ook nooooit in huis...

moet gewoon een sport zoeken die ik leuk vind.. want mn manier van eten is opzich gewoon goed... maargoed.. eerst geld om uberhaupt ergens een lidmaatschap te kunnen betalen

zo maar eens slapen.. denk ik..
Ja doei.
pi_53343383
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
bier is idd alleen in het weekend, en meestal maar zo'n 3 stuks ofzo...
heul soms meer, maar meestal maar 3 en dan verder geen bier, maar sapje als ik bij m'n vriend ben, of thee ofzo nooit frisdrank overigens, heb ik ook nooooit in huis...

moet gewoon een sport zoeken die ik leuk vind.. want mn manier van eten is opzich gewoon goed... maargoed.. eerst geld om uberhaupt ergens een lidmaatschap te kunnen betalen

zo maar eens slapen.. denk ik..
Het scheelt al echt veel als je regelmatig fietst en wandelt, hoor
pi_53343464
fietsen is leuk

ben helemaal blij dat ik dat geo-cachen ontdekt heb, afgelopen zondag ook weer een lekker eind gefietst met samen in de buurt van Nijmegen en gisteren naar school geLOPEN

ik doe m'n best.. en nu nog hopen dat de weegschaal dat ook ooit door gaat krijgen
Ja doei.
pi_53343588
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
fietsen is leuk

ben helemaal blij dat ik dat geo-cachen ontdekt heb, afgelopen zondag ook weer een lekker eind gefietst met samen in de buurt van Nijmegen en gisteren naar school geLOPEN

ik doe m'n best.. en nu nog hopen dat de weegschaal dat ook ooit door gaat krijgen
ja he.

Maar onderschat ook niet de kracht van je goed gezond en fit voelen hoor. Daar word je heel mooi van, welke maat je ook draagt.

Goed, tot zover ColdFeet's moralistische overpeinzingen over gewicht en zelfbeeld
* ColdFeet bekijkt haar trouwfoto's nog eens
pi_53343750
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:05 schreef Liejannuh het volgende:
Heb je nog een beetje een goed en betaalbaar ticket gevonden?
Ik ben deze week 2 reisbureaus binnen gestapt en daar wordt een mens ook niet blij van eigeniljk.
Maar ik lijk nu toch een geschikt en goedkoop ticket gevonden te hebben.
Ik ben er achter gekomen dat het duurder is om de ticket en de auto los te boeken. In een combipakket met vlucht, auto, boot en 4 nachten hotel kom ik goedkoper uit bij een reisbureau die ik via internet heb gevonden. Ik heb een paar van die bureau's gebeld en ik neem degene met het gunstigste pakket . Het rare is dat het goedkopere ticket bij dat reisbureau dezelfde vlucht is als de losse die ik bij de KLM heb gevonden. Dus nu vliegen we via Japan .

Ik vloog destijds met de SAS naar India. Die was het goedkoopste toen. Naja, gekke Russische maatschappijen waren nog goedkoper maar die vertrouwden we toen niet zo

Euh, ja, MB, ik tiep gewoon persongeluk "reisje" maar dat is het inderdaad niet
O, ik ben trouwens zaterdag in Nijmegen . We moeten naar een leuke reisboekenzaak en Spac toe
pi_53343765
je vliegt met Schijt aan Sonja?
Ja doei.
pi_53343826
ok.. tijd dat ik ga slapen word melig hier

mooie dromen allemaal
Ja doei.
pi_53343871
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
je vliegt met Schijt aan Sonja?

Bestond haar dieet al in 1999? Toen ging ik naar India
Goh, en toen hadden ze al schijt aan haar!
pi_53348273
Wow g-b, heeft ie goed gedaan.

Lachen toch Liejannuh. Ik ben in mijn jeugd echt vaaaak bij Piet Plezier geweest. Vijf weken vakantie.

Zo gek vind ik dat niet motorbloempje, tijdens mijn laatste begrafenis zag ik er ook best leuk uit, al zeg ik het zelf.

Toen ik een bmi had van 22,5 had ik alsnog broekmaat 40. Verkeerde bouw, want shirts waren wel 38.

Het schiet niet op en volgend jaar zomer wil ik echt wel mijn oude kleren aan. Heeft iemand misschien een cd van de WW over of zoiets anders? Dan kan ik mezelf er makkelijker toe zetten alles bij te houden. Nu lukt dat steeds drie dagen en dan is het weer over.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53348281
O ja, ik ging de pc van mijn werk opruimen en kwam foto's van 3 jaar geleden tegen. Wat was ik slank!!! Nu zie ik dat pas, terwijl ik dat toen echt niet vond.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_53348343
Goedemorgen

ik zal ook niet snel broekmaat 38 hebben heb nu eenmaal brede heupen
maar daarbij heb ik nu wel al een maat 36 in topjes
pi_53348497
Dat heupprobleem had ik toen zo erg. Bijna alle broeken waren veel te groot bij mijn taille (dat was wel 38 volgens de maattabellen), maar mijn kont en bovenbenen pasten dan niet in een broek. Met een riem was ook geen gezicht. Dat is wel het voordeel van een zwangerschap en restje buik, dat probleem is verdwenen.
*OUD heilige*
pi_53348522
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 09:04 schreef YPPY het volgende:
Dat heupprobleem had ik toen zo erg. Bijna alle broeken waren veel te groot bij mijn taille (dat was wel 38 volgens de maattabellen), maar mijn kont en bovenbenen pasten dan niet in een broek. Met een riem was ook geen gezicht. Dat is wel het voordeel van een zwangerschap en restje buik, dat probleem is verdwenen.
ja mijn taille is ook veelste smal voor mijn heupen (wel mooi maar lastig met broeken)
maarja denk dat je daar weinig aan kan doen, of inderdaad zwanger raken

ookal heb ik nu heupbroeken dus dan zitten ze niet veel te wijd bij mijn taille
pi_53348638
herkenbaar

ook met maatje 42/44 heb ik een te smalle taille voor mijn bovenbenen en heupen

nadeel voor mij is ook nog dat ik 14 jaar lang gezwommen heb en 'het dus gewoon mijn bouw is' evenals dat ik dus erg brede schouders en nagenoeg geen tieten heb
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 september 2007 @ 09:14:15 #171
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53348652
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 09:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja mijn taille is ook veelste smal voor mijn heupen (wel mooi maar lastig met broeken)
maarja denk dat je daar weinig aan kan doen, of inderdaad zwanger raken

ookal heb ik nu heupbroeken dus dan zitten ze niet veel te wijd bij mijn taille
Zelfs dat zwanger raken helpt niet altijd Ik heb geen restje buik eraan overgehouden. Heb hetzelfde probleem... kan in een broek die om heupen past vaak nog een 'krat cola' (zo zeggen we dat altijd hier ) in de taille zetten.
pi_53348680
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 09:14 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Zelfs dat zwanger raken helpt niet altijd Ik heb geen restje buik eraan overgehouden. Heb hetzelfde probleem... kan in een broek die om heupen past vaak nog een 'krat cola' (zo zeggen we dat altijd hier ) in de taille zetten.
nou dan proberen we dat zwanger raken maar niet
blijf gewoon lekker bij mijn rokjes
pi_53349040
Als iemand hier trouwens nog op Evy loopt: Even alle lessen downloaden, ze gaan binnenkort offline!

Verder heb ik het probleem met de broeken niet Ik heb wel een taille en ook wel heupen, maar geen fatsoenlijke kont, dat scheelt met broeken En de kont die ik nog had is nu samen met mijn borsten aan het vluchten voor de sport.
pi_53349352

om en nabij de 84,5

hij schommelde tussen de 84,0 en de 8,9 maar bleef ongeveer steken op 84,5

best fijn
Ja doei.
pi_53349396
Het voordeel van rokjes is dat ze eigenlijk altijd wel passen

Weet er ook iemand wat een broek in laten maken ongeveer kost?
Want deze broek die zo tof was:

Zit nu zo

en ja, de foto is bewust vaag

En ik heb ge-update

[ Bericht 43% gewijzigd door freecell op 21-09-2007 10:04:36 ]
pi_53349675
- Het was inderdaad SQ die op de weegschaal gaat staan, plassen, op de weegschaal gaat staan, aankleden, op de ... etc.
- Ze is nu op vakantie
- En dus zwem ik al weken alleen (arme ik )
- Ik gebruik ook altijd 1,5 keer 't deeg voor een appeltaart
- Ik heb enorme spierpijn van 't hardlopen van dinsdag
- Ik ben weer iets lichter! (kleine beetjes steeds, maar wel motiverend!)
- Leuk, Lianne, naar India! En zo lang!
- Sushi is niets voor mij, hou wel van vis, maar niet van langdurig geprul in de keuken en ik was die rare die niet van rijst houdt.
- Ik moet wat frequenter lezen/reageren, ik heb net 3 pagina's doorgeworsteld.
***Levi was here***
pi_53349740
ik denk zo'n euro of 7 ofzo
Ja doei.
pi_53349756
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 09:53 schreef freecell het volgende:
Het voordeel van rokjes is dat ze eigenlijk altijd wel passen

Weet er ook iemand wat een broek in laten maken ongeveer kost?
Want deze broek die zo tof was:
[afbeelding]

Zit nu zo
[afbeelding]

en ja, de foto is bewust vaag

En ik heb ge-update
mijn moeder heeft ooit een paar broeken ingenomen voor me
maarja als het te wijd is doet dat geen goed voor de broek
pi_53349797
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nee, weet ik, maar het is een leuke broek en hij staat me zo leuk en ik heb hem nu toch wel aan, helemaal opgefrommeld in een riem, dus dan beter ingemaakt toch?
  vrijdag 21 september 2007 @ 10:12:22 #180
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53349801
Brr ben echt zenuwachtig voor straks krijg geen hap door mijn keel nou ja dan neem ik maar een fruit 2 day.

De weegschaal houdt niet meer van me 116,4 nou ja dat kan er ook nog wel bij
pi_53349808
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Een goede coupeuse kan er echt nog wel iets van maken...
Ik heb 't geluk dat mijn schoonmama er heel goed in is.
***Levi was here***
pi_53349835
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:12 schreef Levitation het volgende:

[..]

Een goede coupeuse kan er echt nog wel iets van maken...
Ik heb 't geluk dat mijn schoonmama er heel goed in is.
ja dat geloof ik ook wel
maar ik heb niet zo'n band met mijn broeken dan ga ik liever een nieuwe kopen als hij 3 maten verkleind moet worden
pi_53349875
Ff geen geld voor nieuwe kleding
En met normale broeken kan het me inderdaad niet zoveel schelen, maar deze vind ik echt heel erg tof!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 september 2007 @ 10:16:56 #184
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53349889
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Brr ben echt zenuwachtig voor straks krijg geen hap door mijn keel nou ja dan neem ik maar een fruit 2 day.

De weegschaal houdt niet meer van me 116,4 nou ja dat kan er ook nog wel bij
Wat heb ik gemist
pi_53349902
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:16 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Wat heb ik gemist
wat zij zei
Ja doei.
pi_53350056
Goeiemorgen!!

Ik heb net een stukje geskate, en wacht tot de douche vrij is..
Freecell, ga gewoon in de stad eens vragen bij zo'n winkeltje hoeveel zoiets gaat kosten...
Een broek korter maken heeft mij een euro of 8 gekost..
  vrijdag 21 september 2007 @ 10:27:13 #187
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53350098
Ik moet zo dadelijk naar de orthopeed
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2007 @ 12:42:30 #188
43556 miss_dynastie
pi_53353535
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:12 schreef freecell het volgende:

[..]

Nee, weet ik, maar het is een leuke broek en hij staat me zo leuk en ik heb hem nu toch wel aan, helemaal opgefrommeld in een riem, dus dan beter ingemaakt toch?
Yep, en met een euro of 7 kom je echt een heel eind. Al lijkt me dit wel vrij veel werk, dus het zou ook 12 euro kunnen worden, maar een nieuwe broek is beslist duurder.

Vanochtend kwam ik uit bed en viel ik bijna om Beetje last van spieren waarvan ik niet eens wist dat ik ze heb heb gister heel enthousiast in de tuin gewerkt...
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:46:22 #189
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53353648
De orthopeed kan helaas niks voor me doen moet nu wachten voor een oproep naar de revalidatiearts zodat die kan uitzoeken wat er werkelijk aan de hand is met mij en wrs mijn spieren.

Een dikke domper weer en toch wist ik het al komt alleen heel hard aan allemaal.
pi_53353691
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
De orthopeed kan helaas niks voor me doen moet nu wachten voor een oproep naar de revalidatiearts zodat die kan uitzoeken wat er werkelijk aan de hand is met mij en wrs mijn spieren.

Een dikke domper weer en toch wist ik het al komt alleen heel hard aan allemaal.
Balen zeg!
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 september 2007 @ 13:00:07 #191
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53354050
quote:

Jeetje, geen fijne berichten zeg...
pi_53354197
quote:

Das balen
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2007 @ 13:06:39 #193
43556 miss_dynastie
pi_53354239
Wat een naar bericht, bubsel.
Begrijp ik nou goed dat men in het begin dacht dat je klachten door je overgewicht kwamen, maar er nu waarschijnlijk een andere reden (je spieren) is?
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:14:43 #194
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53354472
Ik dacht eerst heb pijn in mijn heup en dat komt wrs van mijn vroegere dysplasie. En de huisarts deelde deze mening die stuurde me door naar de orthopeed. Deze heeft toen foto's genomen waar niks op de zien was. Hij dacht toen dat door het afvallen mijn spieren overbelast waren.

Maar dat past niet in het plaatje hoe mijn klachten nu steeds meer verergeren. En ik ook meer last krijg van mijn 'rsi'.

Tnx voor het medeleven
pi_53354704
Wat naar Bubseltje..
pi_53356614
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik dacht eerst heb pijn in mijn heup en dat komt wrs van mijn vroegere dysplasie. En de huisarts deelde deze mening die stuurde me door naar de orthopeed. Deze heeft toen foto's genomen waar niks op de zien was. Hij dacht toen dat door het afvallen mijn spieren overbelast waren.

Maar dat past niet in het plaatje hoe mijn klachten nu steeds meer verergeren. En ik ook meer last krijg van mijn 'rsi'.

Tnx voor het medeleven
maar denk je dat je ook zoveel last zou hebben gehad als je geen overgewicht zou hebben?
pi_53356653
Heel vervelend Bubseltje...

Mijn weegschaal was vanmorgen weer erg lief voor me: 7 ons eraf!

Ik ben nu precies 8 kilo kwijt!
pi_53356732
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar denk je dat je ook zoveel last zou hebben gehad als je geen overgewicht zou hebben?
Dat kan je toch niet weten? Das een beetje gissen natuurlijk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53356758
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:35 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Dat kan je toch niet weten? Das een beetje gissen natuurlijk.
daarom vraag ik ook wat ze denkt?
lijkt me toch dat je daar zelf wel ideeen over hebt
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 september 2007 @ 14:37:06 #200
13151 crew  Rewimo
pi_53356800
bubsel, dat is echt balen zeg... Klachten doordat je afvalt ken ik ook wel (uit eigen ervaring helaas), maar het is wel rot als je klachten daar dan niet vandaan blijken te komen
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 september 2007 @ 14:39:16 #201
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53356854
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:14 schreef -Bubseltje- het volgende:

Tnx voor het medeleven
Poeh... ik heb eens zitten googlen, maar dat moet je maar niet doen
pi_53356927
quote:

[..]

Ik kan natuurlijk niet voor Bubsel reageren, maar ik heb zelf ook problemen met mijn spieren en tegen mij is ook al door verschillende personen (huisarts, fysioth) gezegd dat het niets met mijn gewicht te maken heeft. En dus ook waarschijlijk niet zal verbeteren als ik afval. Veel liever hoor je dat je er zelf invloed op hebt en je de situatie kunt verbeteren door af te vallen...
***Levi was here***
pi_53356978
quote:

[..]

Dat is inderdaad gissen. En je gelijk proberen te krijgen wat betreft je mening over dikke mensen.
It is your friends who make your world!
pi_53356999
oh dat bedoelde ik niet hoor

ik bedoelde alleen: je kan gewoon niet weten hoe dingen zouden zijn als je anders was. that's all
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53357024
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:44 schreef DarkElf het volgende:
oh dat bedoelde ik niet hoor

ik bedoelde alleen: je kan gewoon niet weten hoe dingen zouden zijn als je anders was. that's all
ja maar ik vind het altijd interessant want mensen zelf ervan denken.....

het was ook niet zo bedoelt zoals hier boven staat maarja......
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:57:33 #206
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53357309
Geen idee het zou wrs makkelijker zijn maar weet niet eens wat het is dus laat staan of het wel of niet van invloed is etc dat is voor later zorg. Eerst nog maar gewoon proberen mijn hoofd boven water te houden
pi_53357484
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Geen idee het zou wrs makkelijker zijn maar weet niet eens wat het is dus laat staan of het wel of niet van invloed is etc dat is voor later zorg. Eerst nog maar gewoon proberen mijn hoofd boven water te houden
Sterkte meid!
***Levi was here***
pi_53357555
Bubseltje sterkte ermee joh...

Ik ben weer thuis, en ik ben best af... Ik ga lekker even bankhangen ofzo, en dan nog even langs de Ikea, en vanavond naar de bios..
pi_53357572
Sterkte Bubsel, klinkt allemaal niet fijn
pi_53357639
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:07 schreef teigan het volgende:
Bubseltje sterkte ermee joh...

Ik ben weer thuis, en ik ben best af... Ik ga lekker even bankhangen ofzo, en dan nog even langs de Ikea, en vanavond naar de bios..
Ik ga vanavond ook naar de bios. Voor het eerst in een jaar (ofzo).
Naar welke film ga je?
***Levi was here***
pi_53357640
O ja, vergeet ik helemaal te jompelen voor Fannetje..

Goed zo!!!!
pi_53357664
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:10 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ga vanavond ook naar de bios. Voor het eerst in een jaar (ofzo).
Naar welke film ga je?
Wij gaan naar 1408... Jij dan?
pi_53357731
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:11 schreef teigan het volgende:

[..]

Wij gaan naar 1408... Jij dan?
De Bourne what ever, deel 3 Heb nog bioscoopbonnen liggen en ik vond het hoog tijd weer eens samen iets met te gaan doen.
***Levi was here***
pi_53357768
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:10 schreef teigan het volgende:
O ja, vergeet ik helemaal te jompelen voor Fannetje..

Goed zo!!!!
Dank je. Ik stond helemaal blij op de weegschaal vanmorgen
pi_53357804
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:13 schreef Levitation het volgende:

[..]

De Bourne what ever, deel 3 Heb nog bioscoopbonnen liggen en ik vond het hoog tijd weer eens samen iets met te gaan doen.
Ah, ik heb alleen deel 1 nog maar gezien, dus we meoten eerst deel twee maar kijken voordat we daar naartoe gaan..
pi_53358184
Ik heb deel drie in de sneak preview gezien, maar deel 2 nog niet (1 wel) vriend van me had nog geen enkele bourne-film gezien en snapte er niks van. Ow, en zorg dat je beetje achterin komt te zitten.
pi_53358209
* omearos zoekt topic door
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:31 schreef Fannetje het volgende:
Mijn weegschaal was vanmorgen weer erg lief voor me: 7 ons eraf!

Ik ben nu precies 8 kilo kwijt!
Gefeliciteerd
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2007 @ 16:07:10 #218
43556 miss_dynastie
pi_53359179
Feli fannetje

Oh men, er stond hier net iemand aan de deur met de door ons vermiste autosleutel. De mister had hem in zijn auto verloren, zo blijkt. Alleen is het een hele aardige gozer, dus ik stond 1 1/2 uur met hem te kletsen... en vergeet dat er bietjes op het fornuis staan. Tot ik een hele penetrante lucht ruik ... ik hoop dat mijn pan nog te redden is
pi_53359314
Miss_d, volgesn mij helpt water erin met wat biotex erbij om de ergste meuk op te lossen...
pi_53359456
Water er in, soda er in, kwartiertje koken, check
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 september 2007 @ 16:26:13 #221
13151 crew  Rewimo
pi_53359709
Fannetje, goed zeg had ik even gemist
  vrijdag 21 september 2007 @ 16:28:05 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_53359756
Cola helpt ook prima

Fannetje, zorg je wel dat je niet teveel afvalt, anders heb je een kleinere maat jurk nodig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 september 2007 @ 16:35:43 #223
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53359956
Wijn...
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2007 @ 16:36:43 #224
43556 miss_dynastie
pi_53359983
Ik heb het met Dreft gedaan, pan lijkt aardig schoon en de vaatwasser mag de rest doen.
Maar gelukkig, gelukkig , is de autosleutel terug, want we zijn hem al een dag of tien kwijt en da's niet handig
pi_53360008
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:28 schreef Troel het volgende:
Cola helpt ook prima

Fannetje, zorg je wel dat je niet teveel afvalt, anders heb je een kleinere maat jurk nodig
Ik heb nog geen jurk gekocht, dus dat scheelt weer

Maar dat is inderdaad wel iets om rekening mee te houden. Ik ben benieuwd wat ze er in de winkel van zeggen. Een vriendin van me mocht na de aanschaf van haar jurk nog maar max. 5 kg afvallen.
  vrijdag 21 september 2007 @ 16:46:23 #226
35189 Troel
scherp en bot
pi_53360203
5 kilo?

Bij de meeste jurken (heb ik me laten vertellen) kan er tot 4 maten ingenomen worden en kan je 1 maat groter. Ok, dan moet de jurk wel flink uit elkaar gehaald worden, maar je wilt niet weten hoeveel er van mijn jurk nog afgegaan is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53360291
Van mijn jurk is ook nog behoorlijk wat afgegaan hoor!
pi_53360501
Ik vond het ook al erg weinig, maar dan ben ik nu officieel gerustgesteld. Ik zou het liefst nl. nog een kilo of 9/10 afvallen voor de bruiloft.
  vrijdag 21 september 2007 @ 17:03:12 #229
140262 Rixie
28 juli 2006 was onze dag!
pi_53360567
Jullie gaan wel erg snel Maar ik krijg inderdaad begeleiding van de thuiszorg Teigan. Eerst 1x in de maand en nu 1x in de 3 maanden om toch een stok achter de deur te hebben Voor problemen kan ik dan ook altijd met haar bellen, is wel heel erg fijn!
Als lelijk zijn pijn deed, zou jij de hele dag huilen!
pi_53362137
beetje laat (maar ja, moest werken, en daar kunnen we alleen op de bol.com site komen) maar knuffie bubseltje
pi_53368338
Van mij ook nog een verlate knuffel Bubseltje.

Ik was gisteren zo moe toen ik thuiskwam dat ik direct naar bed ben gegaan en vanochtend om 11.00 weer wakker werd Vandaag de hele dag in de weer geweest met dingen voor school en dingen voor vakantie. Inpakken en schoonmaken enzo.

Ik ga morgenochtend vroeg weg, dus even een zwaai
tot volgende week zondag.
pi_53369237
Veel plezier Octo!
pi_53369612
Vervelend Bubseltje.
En Fannetje, jij gaat goed!!

Octo, heel veel plezier op vakantie! Hoe is het afgelopen met je examinatoren?
pi_53370092
mmm niet zo geweldig. Ik heb een gele kaart gekregen. Mijn conceptverslag was niet goed opgebouwd, en met een gele kaart heb je in feite een waarschuwing dat je een onvoldoende kan krijgen.
Ze hadden nog contact gehad met mijn bedrijfsmentor omdat ze zich zorgen maakten, maar die was positief geweest. Ik moet er dus nog even heel hard aan trekken. Nu ben ik bezig om mijn conceptverslag te herschrijven en 5 oktober moet ik het definitieve verslag inleveren.
En ik moet nog de opdracht zelf afmaken en inleveren.
De vakantie komt dus achteraf gezien niet zo heel goed uit. Maarja ik had een halfjaar geleden niet verwacht dat ik nog zo veel moest doen. Ik ga me er in ieder geval niet beter door voelen. Ik vind het een eng idee dat ik misschien weer mijn hele afstudeerstage over moet doen en dan misschien de bruiloft wel moet uitstellen. We gaan er tenslotte van uit dat we flink kunnen sparen zodra ik een baan heb.

Dus..nouja ik ga maar even verder. En dan morgen proberen om alles even uit mijn hoofd te zetten.
pi_53370589
Gewoon doorbikkelen Octo. Je kunt het echt wel!
Als je wilt dat ik naar je verslag kijk, dan moet je een gil geven hoor. Kan misschien ook wel wat tips geven voor de opbouw enzo!
pi_53372032
Octo, een fijne vakantie toegewenst, en probeer niet teveel te piekeren over je stage, dat komt daarna wel.. Zorg dat je uitgerust kan beginnen..

Ik ben net terug van de film, hij was vaag, en ik was tijdens de film met mijn armband aan het spelen, en die sprong open, en nu ben ik een van mijn trollbeads kralen kwijt, en ik baal er best enorm van.... We hebben de halve zaal afgezocht, maar konden hem niet meer vinden..

ik ga nu ook zo richting bed, en dan morgen rustig aan doen, ik merk dat ik mezelf iets voorbij gelopen ben de afgelopen dagen..
pi_53374773
Goedemorgen dames!
en neej ik ben niet heeeeeel vroeg op, maar nog steeds wakker.
Heb namelijk nachtdienst en ben bijna vrij nu al zin in lekker slapen.

Was vandaag onwijs rustig en heb een boek gelezen (Nicci French - vang me als ik val)

geen gewichtupdate nog
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_53374780
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 06:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
Goedemorgen dames!
en neej ik ben niet heeeeeel vroeg op, maar nog steeds wakker.
Heb namelijk nachtdienst en ben bijna vrij nu al zin in lekker slapen.

Was vandaag onwijs rustig en heb een boek gelezen (Nicci French - vang me als ik val)

geen gewichtupdate nog
weltrusten voor straks ik ben even tussendoor wakker
pi_53374883
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:15 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Dank je. Ik stond helemaal blij op de weegschaal vanmorgen
Super!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 september 2007 @ 08:44:50 #240
13151 crew  Rewimo
pi_53375018
octo, fijne vakantie!

teigan, wat zonde van je armband

Ik vertrek straks met Christan naar Haarlem, hij gaat bij oma logeren deze week Morgen kom ik zelf weer terug uiteraard, ik moet gewoon werken komende week. Maar we hebben herfstvakantie van de Duitse les, dus wel lekker de avonden voor onszelf
pi_53375430
octo, fijne vakantie! Geniet ervan! De school komt wel weer ná de vakantie!

teigan, wat zonde zeg! Een bioscoop is een heel vervelende plaats om dingen kwijt te raken.. het kan echt overal liggen.

Hebben jullie nu al herfstvakantie, Rewimo? Dat is snel! Wij moeten hier nog vier weken!
pi_53377416
Octo! Veel plezier op vakantie meis!

Geniet ervan, en denk gewoon even helemaal niet aan je studie gewoon helemaal focussen op je vakantie, jezelf, Stefan en het duiken school komt echt wel goed

geniet ervan
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 september 2007 @ 18:08:46 #243
13151 crew  Rewimo
pi_53385224
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 10:02 schreef Fannetje het volgende:
Hebben jullie nu al herfstvakantie, Rewimo? Dat is snel! Wij moeten hier nog vier weken!
Ja, maar de scholen begonnen hier al op 6 augustus.
pi_53385742
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 18:08 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja, maar de scholen begonnen hier al op 6 augustus.
Dan nog. De scholen begonnen hier maar een week later
Hebben jullie nu verder geen vakantie tot de kerst? Want dan is het wel een lange periode!

Mag ik even mijn nichtje spammen? Het is zo'n schatje!
pi_53386174
Fannetje, lief hoor........
pi_53386514
Het gaat je vast lukken Octo!

Wat een schatje Fannetje.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 september 2007 @ 19:53:33 #247
13151 crew  Rewimo
pi_53387687
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 18:34 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Dan nog. De scholen begonnen hier maar een week later
Hebben jullie nu verder geen vakantie tot de kerst? Want dan is het wel een lange periode!

Mag ik even mijn nichtje spammen? Het is zo'n schatje!
[afbeelding]
Nee, een enkele vrije dag maar meer niet.

Wat een droppie!
pi_53389799
Jojo, heel veel succes morgen met de Dam tot Dam!
Tip van mij: Ga niet ontbijten met brood met spek en eieren.
Ik had echt lode benen vanmiddag! Wel 1 dame 10 minuten achter me gelaten, maar dat zegt meer over die dame dan over mij. Gefinished in 33 rond.
pi_53399416
Goedemorgen!
Liejannuh: Ik had even niet meegekregen dat je ergens aan meedeed? Waar deed je aan mee?

* freecell ontbijt en heeft ook

[ Bericht 3% gewijzigd door freecell op 23-09-2007 08:30:08 ]
pi_53399447
Ik heb meegedaan aan een 5 km loop die 100 meter bij mijn huis vandaan begint. En daarom mocht ik m niet negeren.
Altijd leuk als je bij de finish nog even wordt aangemoedigd door je lerares van de eerste klas (ja, dat was toen nog eerste klas!) van de basisschool!

Doe mij ook maar .
pi_53399452
quote:
Op zondag 23 september 2007 08:36 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb meegedaan aan een 5 km loop die 100 meter bij mijn huis vandaan begint. En daarom mocht ik m niet negeren.
Altijd leuk als je bij de finish nog even wordt aangemoedigd door je lerares van de eerste klas (ja, dat was toen nog eerste klas!) van de basisschool!

Doe mij ook maar .
O, die loop , Ja dat had ik dus wél gelezen
Wel balen dat je niet zo snel ging als je wilde!
  zondag 23 september 2007 @ 08:50:18 #252
4177 Jojogirl
pi_53399499
Met loden benen vind ik 33 minuten echt een supertijd Liejannuh

*zenuwachtig* Ik geloof dat ik alles heb, dus we gaan zo maar eens op pad. Ik ben erg benieuwd hoe zo'n massale loop is (4300 deelnemers voor de 6.4k)
pi_53399528
Veel succes met lopen jojo! Je komt wel snel melden hoe het was hè?

Ik hoop dat ik ooit nog stoer genoeg ben om ergens aan mee te doen
pi_53399536
Ik ben überhaupt niet zo heel snel, ga denk maar wat intervaltrainingen doen in mijn lunchpauze de komende tijd. Onder de 30 moet mij ook lukken!

Jij heel veel succes Jojo! Wat is je startnummer? Dan zijn er toch dingen terug te zien op internet? Owja, en je moet gaan voor de ervaring. En proberen minstens 1 persoon achter je houden, maar dat moet lukken.
  zondag 23 september 2007 @ 09:01:08 #255
4177 Jojogirl
pi_53399548
54133 En ik ga inderdaad voor de ervaring en het uitlopen, een snelle tijd lijkt me met zo'n drukte lastig.

Doei
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 23 september 2007 @ 09:25:03 #256
13151 crew  Rewimo
pi_53399655
Succes, Jojo!
pi_53399738
Succes Jojogirl!!!

Ennuh freecell, volgend jaar de 4 mijl toch?

[ Bericht 35% gewijzigd door teigan op 23-09-2007 10:21:54 ]
pi_53399875
Veel succes
lijkt me wel stoer mee doen aan wedstrijden
  zondag 23 september 2007 @ 10:35:44 #259
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53400223
Heel veel suc6 jojo!!
pi_53401717
Jojo is gefinished!
En in een bijzonder nette tijd!!
quote:
Afstand 4 Engelse Mijl trimloop
Categorie Vrecr
Totaal plaats 565 / 688
Categorie plaats 312 / 404
Snelheid 9,363 km/uur
Netto tijd 41:15
voor jojo!
pi_53401975
Goed zo Jojo!
pi_53402102
goed gedaan jojo
  † In Memoriam † zondag 23 september 2007 @ 13:46:08 #263
43556 miss_dynastie
pi_53404182
HELD
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 23 september 2007 @ 18:17:46 #264
13151 crew  Rewimo
pi_53411380
Jojo Knap hoor Ik doe het je niet na.

Wij hebben het maar bij een gewone wandeling gehouden vandaag. Na eerst de Kranenburger boekenmarkt te hebben leeggekocht
pi_53412294
* motorbloempje doet in haar eentje een staande ovatie voor Jojo

geweldig!
Ja doei.
pi_53414535
Goed gedaan Jojo!!!!!!
  zondag 23 september 2007 @ 21:27:08 #267
4177 Jojogirl
pi_53415925
Hihi Ik zie dus nu hier voor het eerst mijn netto-tijd Ik was na de loop meteen naar Vlaardingen waar een wedstrijd moest honkballen en daarna waren we gaan eten bij m'n schoonmoeder dus ik zie nu pas weer een PC

Maar ik ben blij Ik had gegokt op 43 minuten netto uit te komen, maar bruto/netto scheelde dus echt veel Het was trouwens onwijs warm, echt niet normaal, helemaal geen Jojoloopweer. Ook twee keer een stukje moeten wandelen daardoor. Maar ik ben zo blij dat ik gedaan heb en met m'n tijd en met jullie en ik vind mezelf zelfs helemaal stoer enzo en dat heb ik niet zo gauw
pi_53416086
Ik ben helemaal niet lekker... vanmorgen werd ik al wakker met een dicht hoofd, loopneus en knallende hoofdpijn. Twee paracetamolletjes genomen en mijn bed weer ingedoken.. om 12.00 dacht ik dat het wel ging, maar in de loop van de dag is het alleen maar erger geworden. Ben net zelfs bij mijn ouders in bad geweest, in de hoop dat eucalyptus me goed zou doen. Al zes paracetamol op. Ik denk dat ik mijn bed maar eens ga opzoeken.. misschien helpt dat
pi_53416302
Beterschap Fannetje...
Volgens mij heerst er echt wat, ik hoor van meer mensen dat ze ziek zijn...
  zondag 23 september 2007 @ 21:42:39 #270
4177 Jojogirl
pi_53416458
Fannetje, beterschap. Hopelijk helpt het slapen en de paracetamol
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:11 schreef Liejannuh het volgende:
Jojo is gefinished!
En in een bijzonder nette tijd!!
[..]

voor jojo!
Ik zie nu pas hoe laat je dit al postte Liejannuh Heb je zitten F5-en op uitslagen.nl?
pi_53416612
Ik zag dat je om kwart voor 11 moest rennen, dus dan is 12 uur een redelijke veilige gok om de uitslag te controleren.

Ik schijn trouwens 31.11 gelopen te hebben gister. Maar dat klopt niet, want ik ben echt niet 1 seconde achter iemand binnen gekomen!
Maak er toch maar 33 rond van.
  zondag 23 september 2007 @ 21:49:12 #272
4177 Jojogirl
pi_53416672
Die 31.11 van jou klopt gewoon en de tijd van degene voor je is fout, ik weet het zeker
pi_53416700
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:49 schreef Jojogirl het volgende:
Die 31.11 van jou klopt gewoon en de tijd van degene voor je is fout, ik weet het zeker
Ok, daar doe ik het voor.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 23 september 2007 @ 22:12:17 #274
13151 crew  Rewimo
pi_53417518
Beterschap, Fannetje!

Hier nog steeds bronchitis, ach het went uiteindelijk wel
  maandag 24 september 2007 @ 00:02:54 #275
35189 Troel
scherp en bot
pi_53421019
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:31 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben helemaal niet lekker... vanmorgen werd ik al wakker met een dicht hoofd, loopneus en knallende hoofdpijn. Twee paracetamolletjes genomen en mijn bed weer ingedoken.. om 12.00 dacht ik dat het wel ging, maar in de loop van de dag is het alleen maar erger geworden. Ben net zelfs bij mijn ouders in bad geweest, in de hoop dat eucalyptus me goed zou doen. Al zes paracetamol op. Ik denk dat ik mijn bed maar eens ga opzoeken.. misschien helpt dat
Ik hoop dat je je morgen beter voelt Fannetje! En anders gewoon ziekmelden he?!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53421891
Stoer zeg Jojo dat je die Dam tot Dam loop hebt gelopen
En Liejannuh heeft ook al een wedstrijd gelopen

Fannetje: beterschap!

Ik moet ook maar eens gaan voorbereiden op die tracks op vakantie. Ik moet maar eens flink aan de slag met mijn conditie
  maandag 24 september 2007 @ 08:12:47 #277
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53424074
IK heb maar weer een update geplaatst, ik zit weer op het gewicht van april dit jaar... Na een tijdje aanmodderen toch maar weer besloten om het dieet weer echt op te pakken m.i.v. vandaag. Het rare is bij mij is, wanneer ik denk " maandag begint het dieet weer" dat ik het weekend me helemaal ook nog een voleet, waardoor de weegschaal vanmorgen een ramp was om op te staan.

Pff.....

Goedemorgen trouwens!!!
  Licht Ontvlambaar maandag 24 september 2007 @ 09:13:25 #278
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53424664
Daarom ook niet denken 'Maandag begin ik weer', maar gewoon 'Zo, vanaf nu ben ik weer bezig'... Beetje psychologie van de koude grond Maar bij mij werkt het

Ik ben overigens weer wat zwaarder, door een zondag ultiem terrashangen en ik ben ongesteld geworden...
pi_53424900
Ik heb mijn resultaten ook weer ingevoegd:
Gewicht: - 0kg (sinds 28-07 geen gr. meer afgevallen
Omvang is wel minder aan het worden.
Dat gewicht komt ook wel een keer!
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_53425633
Weekend... grmbrgrmb ...
Vrijdag was ik 91.1 kg en vanmorgen 92.9

Ik laat het updaten dus ook deze week maar ff zitten. Zaterdag is mijn update-dag eigenlijk, maar zaterdag was ik ook al boven het gewicht in het lijstje... Terwijl ik eigenlijk wel een dalende lijn in mijn gewicht zie, heb ik al in geen weken ge-update, omdat m'n gewicht op zaterdag steeds tegenvalt. Maar we gaan er weer met frisse moed tegenaan! a.s. zaterdag moet ik écht weer updaten! *Geeft zichzelf een schop onder de kont*
***Levi was here***
pi_53425682
vandaag niet gewogen, vind ik al goed van mezelf

moet echt gewoon een vast punt nemen in de week, denk dat ik de woensdagochtend maar ga doen

hoop dat er deze week wat schot in komt.. heb iig gezond eten op 't menu staan, dus komt goed, denk ik
Ja doei.
  maandag 24 september 2007 @ 10:17:55 #282
4177 Jojogirl
pi_53425689
Ik heb ook al 3 zaterdagen achter elkaar hetzelfde gewicht Maargoed, het gaat in elk geval niet omhoog. Alleen zou een keertje weer wat omlaag wel leuk zijn. Deze week maar weer eens even echt streng voor mezelf zijn.
  maandag 24 september 2007 @ 10:20:31 #283
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53425743
Bij mij is het toch 3,5 kg wat er de laatste tijd weer bijgekomen is..... Maar we zijn nu weer strenger bezig, weer begonnen met het dieet wat ons in het begin ook geholpen heeft.

Toch moet mijn eetwijze en levenswijze misschien wat aangepast worden, het valt me namelijk op dat ik echt een emo eter aan het worden ben....
pi_53425820
Ik was vanochtend 1,2 kg zwaarder dan gisterochtend.
Komt vast door die bonensoep die ik gister heb gegeten. En door het vocht dat in mijn knieen zit dankzij mijn jaarlijkse schuiver op de fiets. Resultaat deze keer: kapotte kettingkast, dikke blauwe geschaafde knieen, enorme blauwe plek op mn schouder en een schaafplek op mn wreef. En zowaar een bezorgde chauffeur die mij net nog belde om te horen hoe het met me ging! En dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt!

Maar afijn, ik wil ook nog wel een paar kilo kwijt voor India, dus ik ga ook maar weer even mijn best doen. Alhoewel ik vandaag wel mn 40 km fietsen en mn rondje rennen in de lunchpauze mis.
pi_53425909
ik weeg maandag ook altijd het meeste
daarom is mijn weegdag op woensdag of donderdag
  maandag 24 september 2007 @ 10:32:04 #286
4177 Jojogirl
pi_53425960
Auw Liejannuh, dat klinkt erg pijnlijk.

* Jojogirl is aan het zoeken naar 5km wedstrijden in de komende maanden
pi_53426024
quote:
Op maandag 24 september 2007 10:32 schreef Jojogirl het volgende:
Auw Liejannuh, dat klinkt erg pijnlijk.

* Jojogirl is aan het zoeken naar 5km wedstrijden in de komende maanden
Het is vooral vervelend. En ik heb weer van die schattige geschaafde knieen.
Ik ga nu eerst maar eens naar de fietsenmaker. Kijken wat de schade is.
pi_53426090
Wat goed gedaan Jojo. Mooie tijd.

Liejannuh ook goed gelopen. Twee jaar terug was ik dus die laatste.

Beterschap Fannetje.
*OUD heilige*
pi_53426198
Liejannuh, hopen dat de schade meevalt..

Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest vanwege mijn 2 weken per maand dip, en nu ga ik naast het spiraaltje de minipil slikken om te kijken of dat uitmaakt..

De huisarts vond dat ik er goed uitzag, en dat ik toch echt afgevallen was sinds de laatste keer dat ik er was.. Maar ik sta al 3 maanden in gewicht stil, dus het zal wel herverdeling van het vet zijn ofzo..

Vandaag moet ik eigenlijk nog heel veel aan mijn studie gaan doen, omdat ik morgen met mijn nieuwe baan begin, maar ik heb zo geen zin....
pi_53426850
Ter info, van Nu.nl:
'Sonjabakkeren verpest de stofwisseling'

Stiekem hoop ik eigenlijk dat 't niet zo zal uitpakken voor al die mensen die nu zo hun best doen om met deze methode af te vallen.
***Levi was here***
  maandag 24 september 2007 @ 11:09:39 #291
4177 Jojogirl
pi_53426896
Eigenlijk vind ik het ook wel schokkend om te lezen dat 5-10% afvallen het maximaal haalbare is.
  maandag 24 september 2007 @ 11:10:14 #292
35189 Troel
scherp en bot
pi_53426928
Stiekem hoop ik dat de mensen die al die tijd niet wilden geloven dat het een slecht dieet was, nu doorhebben dat men gelijk had.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53426962
en toch vind ik de variatie die ze voorschrijft wel goed
pi_53427018
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:09 schreef Jojogirl het volgende:
Eigenlijk vind ik het ook wel schokkend om te lezen dat 5-10% afvallen het maximaal haalbare is.
Ja, da's ronduit frustrerend... ik hoop eigenlijk toch dat ik bij dat kleine selecte groepje hoor dat blijvend meer af weet te vallen.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar maandag 24 september 2007 @ 11:13:44 #295
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53427035
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:09 schreef Jojogirl het volgende:
Ik geloof dat ook niet echt eerlijk gezegd...
pi_53427083
Eigenlijk vind ik dit een artikeltje waar niets nieuws instaat..

Wat zij noemt over crashdieten en dan weer aankomen is toch redelijk bekend onder de mensen die meerdere dieten hebben gedaan?

Wat betreft Sonja Bakker, die variatie die erin schijnt te zitten is voor sommige mensen best handig, maar het is en blijft gewoon te weinig..
Als ik hier ook op fok! kijk is dat topic toch slecht bezocht de laatste tijd..
pi_53427110
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:
Alleen soms wel een beetje onrealistisch... zo zag ik bij een dag staan dat je 1 taai-taai mag hebben...
Wat doe je in hemelsnaam met de rest van dat pak??

Maar inderdaad, veel mensen eten niet gevarieerd, daar kunnen ze wel winst halen door te "bakkeren", maar -zoals al vaak gezegd in de dieetclub- als je SB doet, moet je echt meer eten dan ze voorschrijft...
***Levi was here***
pi_53427175
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:16 schreef Levitation het volgende:

[..]

Alleen soms wel een beetje onrealistisch... zo zag ik bij een dag staan dat je 1 taai-taai mag hebben...
Wat doe je in hemelsnaam met de rest van dat pak??

Maar inderdaad, veel mensen eten niet gevarieerd, daar kunnen ze wel winst halen door te "bakkeren", maar -zoals al vaak gezegd in de dieetclub- als je SB doet, moet je echt meer eten dan ze voorschrijft...
ja dat van 1 snoepje of 1 glas van iets is gewoon stom en duur

maar ik vind dat je bij het 2e boek echt wel genoeg mag eten dat kan je echt geen crashen noemen
of je moet inderdaad iemand zijn die 3000kcal nodig heeft dan wel
pi_53427323
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:15 schreef teigan het volgende:
Eigenlijk vind ik dit een artikeltje waar niets nieuws instaat..

Wat zij noemt over crashdieten en dan weer aankomen is toch redelijk bekend onder de mensen die meerdere dieten hebben gedaan?

Wat betreft Sonja Bakker, die variatie die erin schijnt te zitten is voor sommige mensen best handig, maar het is en blijft gewoon te weinig..
Als ik hier ook op fok! kijk is dat topic toch slecht bezocht de laatste tijd..
Voor ons is het niets nieuws, maar blijkbaar zijn er nu ook professionals die zich geroepen voelen om mensen te waarschuwen voor dit dieet. Hopelijk dringt het tot mensen door dat ze dus meer moeten eten om gezond te blijven.
***Levi was here***
pi_53427324
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:
natuurlijk is variatie goed, uiteraard, maar iedereen doet net alsof ze het wiel heeft uitgevonden..
alsof zij bedacht/uitgevonden heeft dat variatie goed is voor je stofwisseling

en dat vond ik vooral vervelend aan Sonja Bakker.. heb me er verder nooit zo in verdiept eigenlijk..
Ja doei.
  maandag 24 september 2007 @ 11:23:48 #301
35189 Troel
scherp en bot
pi_53427369
Miss_S, het maakt niet uit wat wij crashen vinden, daar zijn onder dietisten gewoon regels voor volgens mij. Als jij een operatie laat uitvoeren waardoor je elke dag nog maar 1200 kcal binnen krijgt, dan ben je de rest van je leven aan het crashen. Zo ziet men dat in die wereld. En laten obesitasartsen en dergelijke er nou voor gestudeerd hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')