quote:Op donderdag 20 september 2007 10:22 schreef Sjeen het volgende:
Cool GB! En ook wel heel fijn dat je het bellen nu leuk vindt, heeft de cursus daar ook aan geholpen?
Ik heb normaal alleen die van 3 (mijn eigen dochter) maar gisteren dus ook de buurjongetjes... Heel leuk hoor, maar goeiendag, ik was erg toe aan dat glas port wat ik voorgezet kreeg toen ik weer beneden kwam
Ik denk dat het heel moeilijk is om daar iets tegen te doen, jammer genoeg. Waarschijnlijk alleen maar door erop te blijven hameren hoe belangrijk een gezond eet en leefpatroon is.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:28 schreef Miss_S het volgende:
zou het trouwens niet verboden moeten worden om steeds die dieeten op de markt te brengen?
of zou dat niet gaan
Pssssttt, samen een bedrijfje oprichten?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:36 schreef locutus51 het volgende:
Gezond eet en leefpatroon zijn natuurlijk het belangrijkste... maar ja daar verdient men niet echt aan... kunnen ze beter middeltjes verzinnen dat levert geld op....
Misschien een idee om placebo's te verkopen met een boekje erbij m.b.t. eet en leefpatroon... misschien helpt het...
weet je wat je zou moeten doen, ff langs de kamer van koophandel!! (ik ga mee)..quote:Op donderdag 20 september 2007 10:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Pssssttt, samen een bedrijfje oprichten?
die ken ik niet?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:50 schreef Troel het volgende:
het engste vind ik die nieuwe sirereclame met verwijzingen naar Sonja
Bestaat die echt? Nog niet gezien, jeetje zeg!quote:Op donderdag 20 september 2007 10:50 schreef Troel het volgende:
het engste vind ik die nieuwe sirereclame met verwijzingen naar Sonja
Ik vraag me af of dat is omdat mensen niet durven toe te geven dat het 'mislukt' is en daarom Sonja toch blijven vereren en haar boeken blijven kopen. Ik ken in elk geval niemand die met Sonja's methode ook op gewicht is gebleven. Is imho ook niet mogelijk als je het boekje keurig volgt en zelf niet nadenkt; op een gegeven moment ben je dan niet meer te houden (en niet alleen bij de Sushibarquote:Op donderdag 20 september 2007 10:54 schreef Jojogirl het volgende:
Of je het nou met d'r eens bent of niet, Sonja als produkt is hot op dit moment en dus erg geschikt voor zo'n campagne.
euhm niet echt sjeen. ik had wel een basistraining gehad, van een halve dag, en tijdens die training kreeg ik juist het gevoel dat ik het echt niet kon, zeg maar. maar ik heb dinsdagavond een uurtje met iemand meegeluisterd, en woensdagochtend ook nog 3 uur, en daarna moest ik het een uurtje alleen doen (degene met wie je meeluistert, luistert dan met jou mee zeg maar) en dat ging echt super super goed. en dat geeft me juist het zelfvertrouwen. ik had alleen wel tegen mijn teamleader gezegt dat ik vrijdag nog wel even iemand wil hebben die met me meeluistert voordat ik het echt helemaal alleen ga doen. en dat was ook geen probleem.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:22 schreef Sjeen het volgende:
Cool GB! En ook wel heel fijn dat je het bellen nu leuk vindt, heeft de cursus daar ook aan geholpen?
Ik heb normaal alleen die van 3 (mijn eigen dochter) maar gisteren dus ook de buurjongetjes... Heel leuk hoor, maar goeiendag, ik was erg toe aan dat glas port wat ik voorgezet kreeg toen ik weer beneden kwam
Ja, die heb ik ook gewoon gekregenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:04 schreef Rewimo het volgende:
Krijg je geen bevestiging, Jojo?
Dat moet je een fijn gevoel gevenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:17 schreef gothic-blackie het volgende:
euhm niet echt sjeen. ik had wel een basistraining gehad, van een halve dag, en tijdens die training kreeg ik juist het gevoel dat ik het echt niet kon, zeg maar. maar ik heb dinsdagavond een uurtje met iemand meegeluisterd, en woensdagochtend ook nog 3 uur, en daarna moest ik het een uurtje alleen doen (degene met wie je meeluistert, luistert dan met jou mee zeg maar) en dat ging echt super super goed. en dat geeft me juist het zelfvertrouwen. ik had alleen wel tegen mijn teamleader gezegt dat ik vrijdag nog wel even iemand wil hebben die met me meeluistert voordat ik het echt helemaal alleen ga doen. en dat was ook geen probleem.
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:35 schreef freecell het volgende:
Hoihoi
Net heel gezond een sinaasappel gegeten tegen de lekkere trek.
Er kwam hier net iemand koffiedrinken die ik al een maand of drie niet gezien had. Eerste opmerking: Waar is je kont naartoe gevlucht?
Vond ik wel een opsteker
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:35 schreef freecell het volgende:
Hoihoi
Er kwam hier net iemand koffiedrinken die ik al een maand of drie niet gezien had. Eerste opmerking: Waar is je kont naartoe gevlucht?
Vond ik wel een opsteker
Tja, ik had het ook liever van mijn buik af gezien, over mijn kont was ik wel tevreden, maarja.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]mooie opmerking
wou dat hij naar mij toegevlucht was, kan daar wel wat opvulling gebruiken
Wanneer kom je nou walnoten halen?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:36 schreef ymme het volgende:
Moet ik ook nog doen. Moet nog wel meer poetsen eigenlijk.
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Tja, ik had het ook liever van mijn buik af gezien, over mijn kont was ik wel tevreden, maarja.
Als er genoeg vet op mijn kont verdwijnt, gaat mijn buikvet vast wel aan de wandel richting mijn kont
Haha, als ik mijn rijbewijs kom ik zeker jullie kant eens opquote:Op donderdag 20 september 2007 12:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wanneer kom je nou walnoten halen?qltel vroeg zich af waar je bleef van de week
Wanneer je maar wiltquote:Op donderdag 20 september 2007 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
Rewimo! Wanneer is die walnoten-meeting?![]()
meeleestvp![]()
![]()
* motorbloempje huppelt weer weg![]()
Dat was je geraden ook jaquote:Op donderdag 20 september 2007 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
enneh.. ok.. ok.. ik blijf gewoon wel posten![]()
![]()
(ben te verslaafd aan jullie
)
Erg prettig dat je je zelfverzekerd voelt door het meeluisteren, da's een goede basis om te werkenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:17 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm niet echt sjeen. ik had wel een basistraining gehad, van een halve dag, en tijdens die training kreeg ik juist het gevoel dat ik het echt niet kon, zeg maar. maar ik heb dinsdagavond een uurtje met iemand meegeluisterd, en woensdagochtend ook nog 3 uur, en daarna moest ik het een uurtje alleen doen (degene met wie je meeluistert, luistert dan met jou mee zeg maar) en dat ging echt super super goed. en dat geeft me juist het zelfvertrouwen. ik had alleen wel tegen mijn teamleader gezegt dat ik vrijdag nog wel even iemand wil hebben die met me meeluistert voordat ik het echt helemaal alleen ga doen. en dat was ook geen probleem.
Wat een fijne opmerkingquote:Op donderdag 20 september 2007 11:35 schreef freecell het volgende:
Hoihoi
Vond ik wel een opsteker
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat een fijne opmerking
Ik heb het reuze druk, pff, zoveel te regelen voor mijn afstuderen.... en heel veel schrijven ook. Gelukkig ben ik na mijn bezoekje aan de psycholoog gister niet zo wiebelig als de vorige keer, dat zou heel erg slecht uitkomen!
Afijn, is er animo voor een sushi-meet? Zelf maken, welteverstaan.
Als je een bevestiging hebt, dan is het goed!quote:Op donderdag 20 september 2007 10:54 schreef Jojogirl het volgende:
Pete Murray dames: ik heb een kaartje geprobeerd te kopen, maar weet niet of dat nou goed gegaan is. Terwijl ik het deed, sprong er ergens in m'n scherm iets op uitverkocht en nu snap ik niet helemaal of ik nou het laatste kaartje had of net te laat was. Ik kon trouwens nog wel gewoon betalen en heb ook iets dat op een code lijkt, dus ik neig naar geloven dat ik wel een kaartje heb
Een paar keer thuis wat aangeklooid, ben gek op sushi en sashimiquote:
Jepquote:Op donderdag 20 september 2007 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
weet iemand hier of ze feta hebben bij de aldi?
Ah joh, kom gewoon. Mag je blijven logerenquote:Op donderdag 20 september 2007 16:37 schreef teigan het volgende:
Wij hadden ooit in de onderzoeksgroep een japanse student die toen volgens mij sushi heeft gemaakt voor ons.. Dat was best lekker...
jammer dat ik zo ver weg woon....
tof!quote:
Kom maar door met een recept! klinkt goedquote:Op donderdag 20 september 2007 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tof!
ik belgie niet namelijk
ga ik lekker gebakken rijst met groente en feta maken straks![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sorryyyyyy, even over het hoofd gezien. Leuk, MB komt ook
Den Haag. Maar als er iemand anders centraler woont...quote:Op donderdag 20 september 2007 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
dat dacht ik al
waar woon je eigenlijk?
Coldfeet woont ongeveer tussen jouw oude huis en je ouders in.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
dat dacht ik al
waar woon je eigenlijk?
hahaquote:Op donderdag 20 september 2007 16:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Coldfeet woont ongeveer tussen jouw oude huis en je ouders in.![]()
Grof gegokt.
ik ben bang dat ik niet echt van de meets benquote:Op donderdag 20 september 2007 16:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah joh, kom gewoon. Mag je blijven logeren
Sjeen is dus ervaren, mooi. Nog meer mensen zin? Dan verhuizen we zo naar het meet-topic.
Enne, miss_S, jij hebt mij op het idee gebracht dus jij moet ook komen![]()
Flauwquote:Op donderdag 20 september 2007 16:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik niet echt van de meets ben
ik dus ook ik heb haar ook al meerdere malen proberen over te halen zelfs om haar op te halen om naar de eftelingmeeting te gaan maar het was een neequote:Op donderdag 20 september 2007 17:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Flauw
Ik ben juist wel benieuwd naar je.
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:13 schreef Riann het volgende:
[..]
ik dus ook ik heb haar ook al meerdere malen proberen over te halen zelfs om haar op te halen om naar de eftelingmeeting te gaan maar het was een nee![]()
Als je nou wel gaat, kan je laten zien dat we je verkeerd inschatten, dat kan wel eens helpenquote:Op donderdag 20 september 2007 18:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]tja tot de sfeer echt veranderd is blijf ik maar ff weg bij meets
Ah joh, dit wordt sowieso een kleine meet hoor... Ik kan geen 12 kakelende dieetmiepen herbergen in mijn huis.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]tja tot de sfeer echt veranderd is blijf ik maar ff weg bij meets
Bijzonder aardig durf ik zelfs te stellen!quote:Op donderdag 20 september 2007 18:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah joh, dit wordt sowieso een kleine meet hoor... Ik kan geen 12 kakelende dieetmiepen herbergen in mijn huis.
En ik ben best aardig... Toch, dames die mij kennen?
Jij bent dan wel weer een beetje eng. Want, dames, Liejannuh droomt van mannen met ochtenderecties en is dol op trampolinespringen in haar onderbroekquote:Op donderdag 20 september 2007 19:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Bijzonder aardig durf ik zelfs te stellen!
Nou, dan mag je ook niet op de sushi-meet komenquote:Op donderdag 20 september 2007 19:11 schreef Fannetje het volgende:
Ik lust ook geen sushi, maar ik hou sowieso niet van vis, dus dat zal er wel mee te maken hebben.
Jij bent zeker net zo allergisch voor vis als ikquote:Op donderdag 20 september 2007 19:11 schreef Fannetje het volgende:
Ik lust ook geen sushi, maar ik hou sowieso niet van vis, dus dat zal er wel mee te maken hebben.
ligt eraan hoe kleinquote:Op donderdag 20 september 2007 18:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah joh, dit wordt sowieso een kleine meet hoor... Ik kan geen 12 kakelende dieetmiepen herbergen in mijn huis.
En ik ben best aardig... Toch, dames die mij kennen?
heb hier 'uiteraard' ook zakjes kerrie liggen, maar wilde eigenlijk de rijst een wat 'mediteraner' smaakje geven dan kerrie.. net zoals dat ik bijvoorbeeld risotto kook met kippenbouillonblokjesquote:Op donderdag 20 september 2007 19:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij bent zeker net zo allergisch voor vis als ik
Overigens motorbloempje, een beetje kerrie door de rijst geeft ook al een lekker smaakje, maar dat zal je vast al wel een keer geprobeerd hebben
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij bent dan wel weer een beetje eng. Want, dames, Liejannuh droomt van mannen met ochtenderecties en is dol op trampolinespringen in haar onderbroek
Mocht ie nou informatica gestudeerd hebben en kunnen programmeren, ik ken nog wel een fijn bedrijf met een heel leuke medewerker die nog zo'n persoon zoektquote:Op donderdag 20 september 2007 20:36 schreef gothic-blackie het volgende:
avond dames
ik ga even trots doen, mijn vriendje is vanmiddag afgestudeerd met een 9 voor zijn scriptie en verdediging en voor zijn algehele ding is hij cum laude afgestudeerd en hij mag zich nu Master of Science noemen![]()
![]()
hij heeft informatica en economie gestudeerd, en kan programmeren, maar wil in de audit richting, als je zo'n baan te bieden hebt zal ik het hem doorgeven. (enne de audit is dan wel met een RE opleiding, betaald door de baasquote:Op donderdag 20 september 2007 20:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Mocht ie nou informatica gestudeerd hebben en kunnen programmeren, ik ken nog wel een fijn bedrijf met een heel leuke medewerker die nog zo'n persoon zoekt
Wow! Wat goed zeg!!quote:Op donderdag 20 september 2007 20:36 schreef gothic-blackie het volgende:
avond dames
ik ga even trots doen, mijn vriendje is vanmiddag afgestudeerd met een 9 voor zijn scriptie en verdediging en voor zijn algehele ding is hij cum laude afgestudeerd en hij mag zich nu Master of Science noemen![]()
![]()
hihi, ach mijn vriend deed het er ook om, zijn bachelor is gewoon normaal zeg maar, en hij wou zich voor zijn master wel inzetten vooral omdat dit ook maar een jaar duurt (ok het is 2 jaar geworden) en de kans was dus ook groot dat dit gehaald zou worden. hij stond voordat hij met zijn scriptie begon cum laude, precies 8,25 en moest dus wel een 9 halen.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wow! Wat goed zeg!!
Cum laude, dat is wel heel erg goed! Ik ben gewoon al blij dat ik eindelijk afstudeer!
de grote vraag blijft natuurlijk..quote:Op donderdag 20 september 2007 21:43 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga morgen hier naar toe: http://www.pietplezier.nl/
Heb medelijden met mij.
Waar ging zijn scriptie over GB?
Omdat we gaan teambuilden met de BHV ploeg. Gelukkig zijn er vooral leuke mensen bij.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de grote vraag blijft natuurlijk..
WAAAAAAAAAAROOOOOOOM?![]()
sterkte...
Ambtenarenfeestje zekerquote:Op donderdag 20 september 2007 21:43 schreef Liejannuh het volgende:
Heb medelijden met mij.
wat vind je zelf?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ambtenarenfeestje zeker
Heb je al bedacht wanneer je op reis gaat enzo?
Wat vinden jullie trouwens, mag je roomboter eten als je een klein beetje aan de lijn doet, zoals ik?
Uiteraard, soms is roomboter gewoon echt een meerwaarde en dan zou ik het echt niet laten. Dus niet op brood, maar wel je biefstukje erin bakken. Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:07 schreef ColdFeet het volgende:
Wat vinden jullie trouwens, mag je roomboter eten als je een klein beetje aan de lijn doet, zoals ik?
het verbeteren van bedrijfsprocessen met behulp van integratie van computerapplicaties (of zoietsquote:Op donderdag 20 september 2007 21:43 schreef Liejannuh het volgende:
Heb medelijden met mij.
Normaal gaan we survivallen ofzo met de BHV, maar iemand had dit aangedragen als zijnde leuk.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ambtenarenfeestje zeker
Heb je al bedacht wanneer je op reis gaat enzo?
Ach, ik eet het niet zo vaak hoor. Ik doe sowieso geen boter op mijn boterhammetjesquote:Op donderdag 20 september 2007 22:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat vind je zelf?dat is het belangrijkste
en ligt er natuurlijk ook aan hoeveel en hoevaak
en of het afvallen heel goed gaat of eigenlijk minder dan dat je zou willen
de aldi heeft lekkere kabeljauwquote:Op donderdag 20 september 2007 22:16 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja Rewimo, visrecepten. Ik ben altijd nogal van de pakketjes in de oven, is zo lekker makkelijk
Rode poon met cherrytomaatjes, groene olijven, tijm en witte wijn bijvoorbeeld.
Of zalm op plakjes courgette, met erop een salsa van blokjes tomaat, zwarte olijf, knoflook, basilicum en een scheutje olijfolie. Dat eet ik dan met wat geroosterde rode ui en wilde en witte rijst.
Of witvis met currypasta en een scheutje kokosmelk of creme fraiche, dat dan gewoon bakken.
Of mul met basilicumrisotto en paprikasaus (dat recept heb ik gejat van een restaurant)
of, of....
Oh ja, schol met een amandelkorstje. Misschien kun je dat met walnoten proberen
dacht dat volle yoghurt voor iedereen sowieso beter wasquote:Op donderdag 20 september 2007 22:25 schreef Rewimo het volgende:
Ga ik jullie even jaloers maken: volgens de diëtiste is voor ons WLS-ers roomboter en volle yoghurt juist goed om te etenNiet onbeperkt uiteraard, maar kwalitatief is het beter om zulke producten te eten dan magere varianten. Daar zitten over het algemeen meer toevoegingen in.
wat is je bmi nu?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Miss_S, ik heb me er wel bij neergelegd dat met mijn voorliefde voor lekker eten een BMI van rond de 24 best te doen is (afvallen gaat langzaam maar gestaag door combi sporten en weinig snoepen), maar dat ik voor een veel lager gewicht teveel in moet leveren als het om eten gaat. Koken is namelijk mijn grootste hobby.
Ik weet het niet precies. Ik schat zo ergens tussen de 28 en de 30.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat is je bmi nu?
en ik ga ook voor een bmi van rond de 24
29 dusquote:Op donderdag 20 september 2007 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Ik schat zo ergens tussen de 28 en de 30.
Ik ben gek op alle visquote:Op donderdag 20 september 2007 22:16 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja Rewimo, visrecepten. Ik ben altijd nogal van de pakketjes in de oven, is zo lekker makkelijk
Rode poon met cherrytomaatjes, groene olijven, tijm en witte wijn bijvoorbeeld.
Of zalm op plakjes courgette, met erop een salsa van blokjes tomaat, zwarte olijf, knoflook, basilicum en een scheutje olijfolie. Dat eet ik dan met wat geroosterde rode ui en wilde en witte rijst.
Of witvis met currypasta en een scheutje kokosmelk of creme fraiche, dat dan gewoon bakken.
Of mul met basilicumrisotto en paprikasaus (dat recept heb ik gejat van een restaurant)
of, of....
Oh ja, schol met een amandelkorstje. Misschien kun je dat met walnoten proberen
die roomboter is volgens mij dan nog niet zo erg als dat kruidenstokbroodjequote:Op donderdag 20 september 2007 22:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben gek op alle visMaar niet op alles wat jij erbij eet
Pakketjes zijn altijd lekker natuurlijk
![]()
Ik maak zelf weleens zalm (diepvries, Lidl), die ik stoof met roomboter (jaja, daar heb je hem), veel dille, zwarte peper en citroensapKruidenstokbroodje erbij en smullen maar.
Nah, ik weet het echt niet hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 22:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
29 dus
maar houd je niet bij hoeveel je weegt of?
Mmmm, eigengebakken appeltaartquote:Op donderdag 20 september 2007 22:35 schreef Rewimo het volgende:
qltel heeft trouwens voor het eerst van zijn leven een appeltaart gebakken vanavondHij had zich wel verkeken op de hoeveelheid deeg. Of liever gezegd op de maat van de springvorm
We hebben nu een appeltaart zonder ruitjes
Maar hij smaakt vast lekker, met appels uit eigen tuin
gewoon stokbrood of stokbrood met kruidenboter zit toch wel een verschil inquote:Op donderdag 20 september 2007 22:37 schreef Rewimo het volgende:
Wat is er erg aan dat broodje? Volgens mij is een enkele keer een kruidenstokbroodje niet erger dan elk weekend stokbrood met wijn
ok dus je hebt het niet nodig als motivatie?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, ik weet het echt niet hoor
Ik hou niet bij hoeveel ik weeg, nee. Wie was dat ookalweer in dit topic die zich elke dag meerdere keren woog? SQ geloof ik (die heb ik trouwens al een tijdje niet gezien).
Afijn, ik heb daar gewoon niet zo'n zin in. Daarnaast, ik ben nog maar net begonnen met sporten, en daar kom je vaak van aan. Ik weet dat ik een paar jaar geleden, na een half jaar intensief sporten (3-4x fitness per week) reuze verbaasd was dat ik nog geen grammetje kwijt was. Ik had namelijk wel anderhalve broekmaat kleiner....
Afijn, ik ga gewoon een paar keer per jaar op de weegschaal, en voor de rest let ik vooral op hoe mijn (spijker)broeken zitten.
Ik vind van dat afbak-kruidenstokbrood altijd zo viezig - je vingers gaan er helemaal van onder het vet zittenquote:Op donderdag 20 september 2007 22:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
gewoon stokbrood of stokbrood met kruidenboter zit toch wel een verschil in
ik heb het een keer op bij mijn nu ex vriendjequote:Op donderdag 20 september 2007 22:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind van dat afbak-kruidenstokbrood altijd zo viezig - je vingers gaan er helemaal van onder het vet zitten
Nou ja, weet je, ik wil gewoon tegen mezelf kunnen zeggen: ik beweeg genoeg, ik eet gezond, matig en gevarieerd, ik slaap genoeg, nu is het goed. Tevreden zijn met je lijf als je gezond en fit bent.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ok dus je hebt het niet nodig als motivatie?
ik weeg mezelf ook elke dag maar ik vind het belangrijkste om elke maand te zien dat je afvalt (of niet)
dat zekerquote:Op donderdag 20 september 2007 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, weet je, ik wil gewoon tegen mezelf kunnen zeggen: ik beweeg genoeg, ik eet gezond, matig en gevarieerd, ik slaap genoeg, nu is het goed. Tevreden zijn met je lijf als je gezond en fit bent.
Tuurlijk zou ik graag smallere heupen hebben, al was het maar om makkelijker kleding te kunnen kopen, maar ja, ik heb ook maar te leven met mijn lijf.
Makkelijker gezegd dan gedaan trouwens, tevreden zijn met je lichaam.
Kijk, ik heb in het afgelopen jaar veel te vaak ongeregeld gegeten, veel gesnaaid en gesnoept, dus ik ben echt flink aangekomen en dat voelt niet goed. Maar anderhalf jaar geleden, toen ik dus idd die combi bewegen/ goed eten had, voelde ik me gewoon heel fit en fijn. En dat vind ik eigenlijk, als ik nuchter nadenk, belangrijker dan maatje 38 of een BMI van 22.
Toch?
iddquote:Op donderdag 20 september 2007 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, weet je, ik wil gewoon tegen mezelf kunnen zeggen: ik beweeg genoeg, ik eet gezond, matig en gevarieerd, ik slaap genoeg, nu is het goed. Tevreden zijn met je lijf als je gezond en fit bent.
Tuurlijk zou ik graag smallere heupen hebben, al was het maar om makkelijker kleding te kunnen kopen, maar ja, ik heb ook maar te leven met mijn lijf.
Makkelijker gezegd dan gedaan trouwens, tevreden zijn met je lichaam.
Kijk, ik heb in het afgelopen jaar veel te vaak ongeregeld gegeten, veel gesnaaid en gesnoept, dus ik ben echt flink aangekomen en dat voelt niet goed. Maar anderhalf jaar geleden, toen ik dus idd die combi bewegen/ goed eten had, voelde ik me gewoon heel fit en fijn. En dat vind ik eigenlijk, als ik nuchter nadenk, belangrijker dan maatje 38 of een BMI van 22.
Toch?
Ik vind recepten daarin ook altijd te krap en kant-en-klaarpakken die ik daar eigenlijk nooit meer voor gebruik ook. Ik neem 1 1/2 keer de voorgeschreven hoeveelheid en dan heb ik altijd voldoende om de taart af te werken.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:35 schreef Rewimo het volgende:
qltel heeft trouwens voor het eerst van zijn leven een appeltaart gebakken vanavondHij had zich wel verkeken op de hoeveelheid deeg. Of liever gezegd op de maat van de springvorm
maar wie zegt dat je met maat 38 niet meer knuffelbaar bent?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
idd![]()
ik wil ook geen maatje 36/38 hebben, vind 40 prima![]()
ik ben van de knuffel-achtigen
en er moet wel wat knuffelbaars overblijven
wil ook dat m'n
een buikje overhoudt
![]()
![]()
lekker zacht om tegenaan te liggen en lovehandles
![]()
maar nu schommel ik tussen de 42 en 44 in, ligt er aan welk merk ik koop, en weet uit ervaring dat ik met maat 40 wel makkelijk leuke kleding kon kopen, en nu met 42/44 stuk minder, dus dat is ook eigenlijk m'n streven: makkelijk leuke kleren kunnen kopenheb al zo'n hekel aan winkelen
![]()
En dat voor een huismanquote:Op donderdag 20 september 2007 22:35 schreef Rewimo het volgende:
Natuurlijk gaat het samen! Van gezond eten gaan je darmen goed werken, krijg je een mooie huid, etc. etc.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat zeker
ookal gaat dat vaak wel samen als je je goed voelt door goed eten en bewegen
dan val je vanzelf af![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het samen! Van gezond eten gaan je darmen goed werken, krijg je een mooie huid, etc. etc.
Van bewegen krijg je meer spieren en ga je lekker slapen en daardoor voel je je beter etc etc.
Als je eenmaal goed bezig bent, herkent je lichaam dat moeiteloos (bij mij wel iig). En dan zou het eigenlijk niet moeten uitmaken als je alsnog een stevig lijf overhoudt. Want dan is dat gewoon wat je lijf is.
EIgenlijk is het allemaal zo vreselijk logisch en makkelijk
Het niet-snaaien lukt me trouwens aardig: ik ben soms echt wel een beetje trots op mezelf als ik naar de keuken loop om een snoepje te pakken. Ik heb een tijd gehad dat ik naar de keuken liep met de gedachte: 'eten! eten! eten!' en dan een half pak koekjes of een zak chips leegat.
ik doe 1 1/4 maar ik heb niet zo'n grote springvormquote:Op donderdag 20 september 2007 22:53 schreef Troel het volgende:
[..]
En dat voor een huisman
Er is altijd te weinig deeg voor de ruitjesAltijd anderhalf keer maken
Echt? ik ben dol op winkelen, maar ik kan je ook vertellen dat ik er de afgelopen tijd niet echt blij meer van werd. Sta je daar met je dikke dijen je in een broek maatje 44 te wurmen die te strak is en vanachter openstaat, boehoequote:Op donderdag 20 september 2007 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
idd![]()
ik wil ook geen maatje 36/38 hebben, vind 40 prima![]()
ik ben van de knuffel-achtigen
en er moet wel wat knuffelbaars overblijven
wil ook dat m'n
een buikje overhoudt
![]()
![]()
lekker zacht om tegenaan te liggen en lovehandles
![]()
maar nu schommel ik tussen de 42 en 44 in, ligt er aan welk merk ik koop, en weet uit ervaring dat ik met maat 40 wel makkelijk leuke kleding kon kopen, en nu met 42/44 stuk minder, dus dat is ook eigenlijk m'n streven: makkelijk leuke kleren kunnen kopenheb al zo'n hekel aan winkelen
![]()
Heb je nog een beetje een goed en betaalbaar ticket gevonden?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:58 schreef Pandorah het volgende:
Over appeltaarten gesproken: morgen hebben we weer appeltaart op kantoor. Een collega laat zijn moeder dat maken...
![]()
Leuk Liejannuh naar India! Daar val je gegarandeerd af.
Ik ga mijn reisje morgen boeken, ik mag die 6 weken vrij![]()
Het was geen kant-en-klaarpak. Hij had zelf een recept gezocht op internetquote:Op donderdag 20 september 2007 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind recepten daarin ook altijd te krap en kant-en-klaarpakken die ik daar eigenlijk nooit meer voor gebruik ook. Ik neem 1 1/2 keer de voorgeschreven hoeveelheid en dan heb ik altijd voldoende om de taart af te werken.
misschien dat ik toch nog net genoeg benzine heb in m'n tankquote:Op donderdag 20 september 2007 23:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het was geen kant-en-klaarpak. Hij had zelf een recept gezocht op internetMaar ja, geen ervaring en dus niet naar de maat van de springvorm gekeken
De taart is trouwens wel
Zow, zelf een recept zoeken! Chapeauquote:Op donderdag 20 september 2007 23:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het was geen kant-en-klaarpak. Hij had zelf een recept gezocht op internetMaar ja, geen ervaring en dus niet naar de maat van de springvorm gekeken
De taart is trouwens wel
Maar dat is toch helemaal niet zo slecht?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
niet snaaien is bij mij gelukkig niet zo'n probleem..
staat hier al een week een doos leonidas bonbonsnog steeds niet aangeraakt.. ook totaal geen behoefte toe..
![]()
het zit hem meer in de speciaalbiertjes waar ik niet vanaf kan blijven, of dat extra schepje avondeten![]()
Het scheelt al echt veel als je regelmatig fietst en wandelt, hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
bier is idd alleen in het weekend, en meestal maar zo'n 3 stuks ofzo...
heul soms meer, maar meestal maar 3en dan verder geen bier, maar sapje als ik bij m'n vriend ben, of thee ofzo
nooit frisdrank overigens, heb ik ook nooooit in huis...
moet gewoon een sport zoeken die ik leuk vind.. want mn manier van eten is opzich gewoon goed...maargoed.. eerst geld om uberhaupt ergens een lidmaatschap te kunnen betalen
![]()
zo maar eens slapen.. denk ik..
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
fietsen is leuk![]()
ben helemaal blij dat ik dat geo-cachen ontdekt heb, afgelopen zondag ook weer een lekker eind gefietst metsamen in de buurt van Nijmegen
![]()
en gisteren naar school geLOPEN
ik doe m'n best.. en nu nog hopen dat de weegschaal dat ook ooit door gaat krijgen
Ik ben er achter gekomen dat het duurder is om de ticket en de auto los te boeken. In een combipakket met vlucht, auto, boot en 4 nachten hotel kom ik goedkoper uit bij een reisbureau die ik via internet heb gevonden. Ik heb een paar van die bureau's gebeld en ik neem degene met het gunstigste pakketquote:Op donderdag 20 september 2007 23:05 schreef Liejannuh het volgende:
Heb je nog een beetje een goed en betaalbaar ticket gevonden?
Ik ben deze week 2 reisbureaus binnen gestapt en daar wordt een mens ook niet blij van eigeniljk.
Maar ik lijk nu toch een geschikt en goedkoop ticket gevonden te hebben.
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
je vliegt met Schijt aan Sonja?
ja mijn taille is ook veelste smal voor mijn heupen (wel mooi maar lastig met broeken)quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:04 schreef YPPY het volgende:
Dat heupprobleem had ik toen zo erg. Bijna alle broeken waren veel te groot bij mijn taille (dat was wel 38 volgens de maattabellen), maar mijn kont en bovenbenen pasten dan niet in een broek. Met een riem was ook geen gezicht. Dat is wel het voordeel van een zwangerschap en restje buik, dat probleem is verdwenen.![]()
Zelfs dat zwanger raken helpt niet altijdquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja mijn taille is ook veelste smal voor mijn heupen (wel mooi maar lastig met broeken)
maarja denk dat je daar weinig aan kan doen, of inderdaad zwanger raken
ookal heb ik nu heupbroeken dus dan zitten ze niet veel te wijd bij mijn taille
nou dan proberen we dat zwanger raken maar nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zelfs dat zwanger raken helpt niet altijdIk heb geen restje buik eraan overgehouden. Heb hetzelfde probleem... kan in een broek die om heupen past vaak nog een 'krat cola' (zo zeggen we dat altijd hier
) in de taille zetten.
mijn moeder heeft ooit een paar broeken ingenomen voor mequote:Op vrijdag 21 september 2007 09:53 schreef freecell het volgende:
Het voordeel van rokjes is dat ze eigenlijk altijd wel passen
Weet er ook iemand wat een broek in laten maken ongeveer kost?
Want deze broek die zo tof was:
[afbeelding]
Zit nu zo
[afbeelding]
en ja, de foto is bewust vaag
En ik heb ge-update
Nee, weet ik, maar het is een leuke broek en hij staat me zo leuk en ik heb hem nu toch wel aan, helemaal opgefrommeld in een riem, dus dan beter ingemaakt toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mijn moeder heeft ooit een paar broeken ingenomen voor me
maarja als het te wijd is doet dat geen goed voor de broek
Een goede coupeuse kan er echt nog wel iets van maken...quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mijn moeder heeft ooit een paar broeken ingenomen voor me
maarja als het te wijd is doet dat geen goed voor de broek
ja dat geloof ik ook welquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Een goede coupeuse kan er echt nog wel iets van maken...
Ik heb 't geluk dat mijn schoonmama er heel goed in is.![]()
Wat heb ik gemistquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Brr ben echt zenuwachtig voor straks krijg geen hap door mijn keel nou ja dan neem ik maar een fruit 2 day.
De weegschaal houdt niet meer van me 116,4nou ja dat kan er ook nog wel bij
![]()
![]()
Yep, en met een euro of 7 kom je echt een heel eind. Al lijkt me dit wel vrij veel werk, dus het zou ook 12 euro kunnen worden, maar een nieuwe broek is beslist duurder.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, weet ik, maar het is een leuke broek en hij staat me zo leuk en ik heb hem nu toch wel aan, helemaal opgefrommeld in een riem, dus dan beter ingemaakt toch?
Balen zeg!quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
De orthopeed kan helaas niks voor me doen moet nu wachten voor een oproep naar de revalidatiearts zodat die kan uitzoeken wat er werkelijk aan de hand is met mij en wrs mijn spieren.
Een dikke domper weer en toch wist ik het al komt alleen heel hard aan allemaal.
Jeetje, geen fijne berichten zeg...quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
De orthopeed kan helaas niks voor me doen moet nu wachten voor een oproep naar de revalidatiearts zodat die kan uitzoeken wat er werkelijk aan de hand is met mij en wrs mijn spieren.
Een dikke domper weer en toch wist ik het al komt alleen heel hard aan allemaal.
Das balenquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
maar denk je dat je ook zoveel last zou hebben gehad als je geen overgewicht zou hebben?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik dacht eerst heb pijn in mijn heup en dat komt wrs van mijn vroegere dysplasie. En de huisarts deelde deze mening die stuurde me door naar de orthopeed. Deze heeft toen foto's genomen waar niks op de zien was. Hij dacht toen dat door het afvallen mijn spieren overbelast waren.
Maar dat past niet in het plaatje hoe mijn klachten nu steeds meer verergeren. En ik ook meer last krijg van mijn 'rsi'.
Tnx voor het medeleven
Dat kan je toch niet weten? Das een beetje gissen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar denk je dat je ook zoveel last zou hebben gehad als je geen overgewicht zou hebben?
daarom vraag ik ook wat ze denkt?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet weten? Das een beetje gissen natuurlijk.
Poeh... ik heb eens zitten googlen, maar dat moet je maar niet doenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik dacht eerst heb pijn in mijn heup en dat komt wrs van mijn vroegere dysplasie. En de huisarts deelde deze mening die stuurde me door naar de orthopeed. Deze heeft toen foto's genomen waar niks op de zien was. Hij dacht toen dat door het afvallen mijn spieren overbelast waren.
Maar dat past niet in het plaatje hoe mijn klachten nu steeds meer verergeren. En ik ook meer last krijg van mijn 'rsi'.
Tnx voor het medeleven
Ik kan natuurlijk niet voor Bubsel reageren, maar ik heb zelf ook problemen met mijn spieren en tegen mij is ook al door verschillende personen (huisarts, fysioth) gezegd dat het niets met mijn gewicht te maken heeft. En dus ook waarschijlijk niet zal verbeteren als ik afval.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar denk je dat je ook zoveel last zou hebben gehad als je geen overgewicht zou hebben?
Dat is inderdaad gissen. En je gelijk proberen te krijgen wat betreft je mening over dikke mensen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar ik vind het altijd interessant want mensen zelf ervan denken.....quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:44 schreef DarkElf het volgende:
oh dat bedoelde ik niet hoor
ik bedoelde alleen: je kan gewoon niet weten hoe dingen zouden zijn als je anders was. that's all
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Geen idee het zou wrs makkelijker zijn maar weet niet eens wat het is dus laat staan of het wel of niet van invloed is etc dat is voor later zorg. Eerst nog maar gewoon proberen mijn hoofd boven water te houden![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:07 schreef teigan het volgende:
Bubseltje sterkte ermee joh...
Ik ben weer thuis, en ik ben best af... Ik ga lekker even bankhangen ofzo, en dan nog even langs de Ikea, en vanavond naar de bios..
Wij gaan naar 1408... Jij dan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook naar de bios. Voor het eerst in een jaar (ofzo).
![]()
Naar welke film ga je?
De Bourne what ever, deel 3quote:
Dank je. Ik stond helemaal blij op de weegschaal vanmorgenquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:10 schreef teigan het volgende:
O ja, vergeet ik helemaal te jompelen voor Fannetje..![]()
![]()
Goed zo!!!!
![]()
![]()
Ah, ik heb alleen deel 1 nog maar gezien, dus we meoten eerst deel twee maar kijken voordat we daar naartoe gaan..quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
De Bourne what ever, deel 3Heb nog bioscoopbonnen liggen en ik vond het hoog tijd weer eens samen iets met
te gaan doen.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:31 schreef Fannetje het volgende:
Mijn weegschaal was vanmorgen weer erg lief voor me: 7 ons eraf!Ik ben nu precies 8 kilo kwijt!
Ik heb nog geen jurk gekocht, dus dat scheelt weerquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:28 schreef Troel het volgende:
Cola helpt ook prima
Fannetje, zorg je wel dat je niet teveel afvalt, anders heb je een kleinere maat jurk nodig
weltrusten voor straks ik ben even tussendoor wakkerquote:Op zaterdag 22 september 2007 06:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
Goedemorgen dames!
en neej ik ben niet heeeeeel vroeg op, maar nog steeds wakker.
Heb namelijk nachtdienst en ben bijna vrijnu al zin in lekker slapen.
Was vandaag onwijs rustig en heb een boek gelezen (Nicci French - vang me als ik val)
geen gewichtupdate nog
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:15 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dank je. Ik stond helemaal blij op de weegschaal vanmorgen
Ja, maar de scholen begonnen hier al op 6 augustus.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:02 schreef Fannetje het volgende:
Hebben jullie nu al herfstvakantie, Rewimo? Dat is snel!Wij moeten hier nog vier weken!
Dan nog. De scholen begonnen hier maar een week laterquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, maar de scholen begonnen hier al op 6 augustus.
Nee, een enkele vrije dag maar meer niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:34 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dan nog. De scholen begonnen hier maar een week later
Hebben jullie nu verder geen vakantie tot de kerst? Want dan is het wel een lange periode!
Mag ik even mijnnichtje
spammen? Het is zo'n schatje!
[afbeelding]
O, die loopquote:Op zondag 23 september 2007 08:36 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb meegedaan aan een 5 km loop die 100 meter bij mijn huis vandaan begint.En daarom mocht ik m niet negeren.
Altijd leuk als je bij de finish nog even wordt aangemoedigd door je lerares van de eerste klas (ja, dat was toen nog eerste klas!) van de basisschool!
Doe mij ook maar.
quote:Afstand 4 Engelse Mijl trimloop
Categorie Vrecr
Totaal plaats 565 / 688
Categorie plaats 312 / 404
Snelheid 9,363 km/uur
Netto tijd 41:15
quote:Op zondag 23 september 2007 12:11 schreef Liejannuh het volgende:
Jojo is gefinished!
En in een bijzonder nette tijd!!
[..]voor jojo!
Ok, daar doe ik het voor.quote:Op zondag 23 september 2007 21:49 schreef Jojogirl het volgende:
Die 31.11 van jou klopt gewoon en de tijd van degene voor je is fout, ik weet het zeker
Ik hoop dat je je morgen beter voelt Fannetje! En anders gewoon ziekmelden he?!quote:Op zondag 23 september 2007 21:31 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben helemaal niet lekker... vanmorgen werd ik al wakker met een dicht hoofd, loopneus en knallende hoofdpijn. Twee paracetamolletjes genomen en mijn bed weer ingedoken.. om 12.00 dacht ik dat het wel ging, maar in de loop van de dag is het alleen maar erger geworden. Ben net zelfs bij mijn ouders in bad geweest, in de hoop dat eucalyptus me goed zou doen. Al zes paracetamol op. Ik denk dat ik mijn bed maar eens ga opzoeken.. misschien helpt dat
Het is vooral vervelend. En ik heb weer van die schattige geschaafde knieen.quote:Op maandag 24 september 2007 10:32 schreef Jojogirl het volgende:
Auw Liejannuh, dat klinkt erg pijnlijk.
* Jojogirl is aan het zoeken naar 5km wedstrijden in de komende maanden
Ja, da's ronduit frustrerend... ik hoop eigenlijk toch dat ik bij dat kleine selecte groepje hoor dat blijvend meer af weet te vallen.quote:Op maandag 24 september 2007 11:09 schreef Jojogirl het volgende:
Eigenlijk vind ik het ook wel schokkend om te lezen dat 5-10% afvallen het maximaal haalbare is.
Ik geloof dat ook niet echt eerlijk gezegd...quote:Op maandag 24 september 2007 11:09 schreef Jojogirl het volgende:
Eigenlijk vind ik het ook wel schokkend om te lezen dat 5-10% afvallen het maximaal haalbare is.
Alleen soms wel een beetje onrealistisch... zo zag ik bij een dag staan dat je 1 taai-taai mag hebben...quote:Op maandag 24 september 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:
en toch vind ik de variatie die ze voorschrijft wel goed
ja dat van 1 snoepje of 1 glas van iets is gewoon stom en duurquote:Op maandag 24 september 2007 11:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alleen soms wel een beetje onrealistisch... zo zag ik bij een dag staan dat je 1 taai-taai mag hebben...
Wat doe je in hemelsnaam met de rest van dat pak??![]()
Maar inderdaad, veel mensen eten niet gevarieerd, daar kunnen ze wel winst halen door te "bakkeren", maar -zoals al vaak gezegd in de dieetclub- als je SB doet, moet je echt meer eten dan ze voorschrijft...
Voor ons is het niets nieuws, maar blijkbaar zijn er nu ook professionals die zich geroepen voelen om mensen te waarschuwen voor dit dieet. Hopelijk dringt het tot mensen door dat ze dus meer moeten eten om gezond te blijven.quote:Op maandag 24 september 2007 11:15 schreef teigan het volgende:
Eigenlijk vind ik dit een artikeltje waar niets nieuws instaat..
Wat zij noemt over crashdieten en dan weer aankomen is toch redelijk bekend onder de mensen die meerdere dieten hebben gedaan?
Wat betreft Sonja Bakker, die variatie die erin schijnt te zitten is voor sommige mensen best handig, maar het is en blijft gewoon te weinig..
Als ik hier ook op fok! kijk is dat topic toch slecht bezocht de laatste tijd..
natuurlijk is variatie goed, uiteraard, maar iedereen doet net alsof ze het wiel heeft uitgevonden..quote:Op maandag 24 september 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:
en toch vind ik de variatie die ze voorschrijft wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |