abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 september 2007 @ 14:39:16 #201
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53356854
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik dacht eerst heb pijn in mijn heup en dat komt wrs van mijn vroegere dysplasie. En de huisarts deelde deze mening die stuurde me door naar de orthopeed. Deze heeft toen foto's genomen waar niks op de zien was. Hij dacht toen dat door het afvallen mijn spieren overbelast waren.

Maar dat past niet in het plaatje hoe mijn klachten nu steeds meer verergeren. En ik ook meer last krijg van mijn 'rsi'.

Tnx voor het medeleven
Poeh... ik heb eens zitten googlen, maar dat moet je maar niet doen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53356927
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar denk je dat je ook zoveel last zou hebben gehad als je geen overgewicht zou hebben?
Ik kan natuurlijk niet voor Bubsel reageren, maar ik heb zelf ook problemen met mijn spieren en tegen mij is ook al door verschillende personen (huisarts, fysioth) gezegd dat het niets met mijn gewicht te maken heeft. En dus ook waarschijlijk niet zal verbeteren als ik afval. Veel liever hoor je dat je er zelf invloed op hebt en je de situatie kunt verbeteren door af te vallen...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_53356978
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar denk je dat je ook zoveel last zou hebben gehad als je geen overgewicht zou hebben?
Dat is inderdaad gissen. En je gelijk proberen te krijgen wat betreft je mening over dikke mensen.
It is your friends who make your world!
pi_53356999
oh dat bedoelde ik niet hoor

ik bedoelde alleen: je kan gewoon niet weten hoe dingen zouden zijn als je anders was. that's all
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53357024
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:44 schreef DarkElf het volgende:
oh dat bedoelde ik niet hoor

ik bedoelde alleen: je kan gewoon niet weten hoe dingen zouden zijn als je anders was. that's all
ja maar ik vind het altijd interessant want mensen zelf ervan denken.....

het was ook niet zo bedoelt zoals hier boven staat maarja......
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:57:33 #206
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53357309
Geen idee het zou wrs makkelijker zijn maar weet niet eens wat het is dus laat staan of het wel of niet van invloed is etc dat is voor later zorg. Eerst nog maar gewoon proberen mijn hoofd boven water te houden
pi_53357484
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Geen idee het zou wrs makkelijker zijn maar weet niet eens wat het is dus laat staan of het wel of niet van invloed is etc dat is voor later zorg. Eerst nog maar gewoon proberen mijn hoofd boven water te houden
Sterkte meid!
***Levi was here***
pi_53357555
Bubseltje sterkte ermee joh...

Ik ben weer thuis, en ik ben best af... Ik ga lekker even bankhangen ofzo, en dan nog even langs de Ikea, en vanavond naar de bios..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53357572
Sterkte Bubsel, klinkt allemaal niet fijn
pi_53357639
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:07 schreef teigan het volgende:
Bubseltje sterkte ermee joh...

Ik ben weer thuis, en ik ben best af... Ik ga lekker even bankhangen ofzo, en dan nog even langs de Ikea, en vanavond naar de bios..
Ik ga vanavond ook naar de bios. Voor het eerst in een jaar (ofzo).
Naar welke film ga je?
***Levi was here***
pi_53357640
O ja, vergeet ik helemaal te jompelen voor Fannetje..

Goed zo!!!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53357664
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:10 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ga vanavond ook naar de bios. Voor het eerst in een jaar (ofzo).
Naar welke film ga je?
Wij gaan naar 1408... Jij dan?
pi_53357731
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:11 schreef teigan het volgende:

[..]

Wij gaan naar 1408... Jij dan?
De Bourne what ever, deel 3 Heb nog bioscoopbonnen liggen en ik vond het hoog tijd weer eens samen iets met te gaan doen.
***Levi was here***
pi_53357768
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:10 schreef teigan het volgende:
O ja, vergeet ik helemaal te jompelen voor Fannetje..

Goed zo!!!!
Dank je. Ik stond helemaal blij op de weegschaal vanmorgen
pi_53357804
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:13 schreef Levitation het volgende:

[..]

De Bourne what ever, deel 3 Heb nog bioscoopbonnen liggen en ik vond het hoog tijd weer eens samen iets met te gaan doen.
Ah, ik heb alleen deel 1 nog maar gezien, dus we meoten eerst deel twee maar kijken voordat we daar naartoe gaan..
pi_53358184
Ik heb deel drie in de sneak preview gezien, maar deel 2 nog niet (1 wel) vriend van me had nog geen enkele bourne-film gezien en snapte er niks van. Ow, en zorg dat je beetje achterin komt te zitten.
pi_53358209
* omearos zoekt topic door
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:31 schreef Fannetje het volgende:
Mijn weegschaal was vanmorgen weer erg lief voor me: 7 ons eraf!

Ik ben nu precies 8 kilo kwijt!
Gefeliciteerd
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2007 @ 16:07:10 #218
43556 miss_dynastie
pi_53359179
Feli fannetje

Oh men, er stond hier net iemand aan de deur met de door ons vermiste autosleutel. De mister had hem in zijn auto verloren, zo blijkt. Alleen is het een hele aardige gozer, dus ik stond 1 1/2 uur met hem te kletsen... en vergeet dat er bietjes op het fornuis staan. Tot ik een hele penetrante lucht ruik ... ik hoop dat mijn pan nog te redden is
pi_53359314
Miss_d, volgesn mij helpt water erin met wat biotex erbij om de ergste meuk op te lossen...
pi_53359456
Water er in, soda er in, kwartiertje koken, check
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 september 2007 @ 16:26:13 #221
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53359709
Fannetje, goed zeg had ik even gemist
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 21 september 2007 @ 16:28:05 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_53359756
Cola helpt ook prima

Fannetje, zorg je wel dat je niet teveel afvalt, anders heb je een kleinere maat jurk nodig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 september 2007 @ 16:35:43 #223
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53359956
Wijn...
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2007 @ 16:36:43 #224
43556 miss_dynastie
pi_53359983
Ik heb het met Dreft gedaan, pan lijkt aardig schoon en de vaatwasser mag de rest doen.
Maar gelukkig, gelukkig , is de autosleutel terug, want we zijn hem al een dag of tien kwijt en da's niet handig
pi_53360008
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:28 schreef Troel het volgende:
Cola helpt ook prima

Fannetje, zorg je wel dat je niet teveel afvalt, anders heb je een kleinere maat jurk nodig
Ik heb nog geen jurk gekocht, dus dat scheelt weer

Maar dat is inderdaad wel iets om rekening mee te houden. Ik ben benieuwd wat ze er in de winkel van zeggen. Een vriendin van me mocht na de aanschaf van haar jurk nog maar max. 5 kg afvallen.
  vrijdag 21 september 2007 @ 16:46:23 #226
35189 Troel
scherp en bot
pi_53360203
5 kilo?

Bij de meeste jurken (heb ik me laten vertellen) kan er tot 4 maten ingenomen worden en kan je 1 maat groter. Ok, dan moet de jurk wel flink uit elkaar gehaald worden, maar je wilt niet weten hoeveel er van mijn jurk nog afgegaan is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53360291
Van mijn jurk is ook nog behoorlijk wat afgegaan hoor!
pi_53360501
Ik vond het ook al erg weinig, maar dan ben ik nu officieel gerustgesteld. Ik zou het liefst nl. nog een kilo of 9/10 afvallen voor de bruiloft.
  vrijdag 21 september 2007 @ 17:03:12 #229
140262 Rixie
28 juli 2006 was onze dag!
pi_53360567
Jullie gaan wel erg snel Maar ik krijg inderdaad begeleiding van de thuiszorg Teigan. Eerst 1x in de maand en nu 1x in de 3 maanden om toch een stok achter de deur te hebben Voor problemen kan ik dan ook altijd met haar bellen, is wel heel erg fijn!
Als lelijk zijn pijn deed, zou jij de hele dag huilen!
pi_53362137
beetje laat (maar ja, moest werken, en daar kunnen we alleen op de bol.com site komen) maar knuffie bubseltje
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_53368338
Van mij ook nog een verlate knuffel Bubseltje.

Ik was gisteren zo moe toen ik thuiskwam dat ik direct naar bed ben gegaan en vanochtend om 11.00 weer wakker werd Vandaag de hele dag in de weer geweest met dingen voor school en dingen voor vakantie. Inpakken en schoonmaken enzo.

Ik ga morgenochtend vroeg weg, dus even een zwaai
tot volgende week zondag.
pi_53369237
Veel plezier Octo!
pi_53369612
Vervelend Bubseltje.
En Fannetje, jij gaat goed!!

Octo, heel veel plezier op vakantie! Hoe is het afgelopen met je examinatoren?
pi_53370092
mmm niet zo geweldig. Ik heb een gele kaart gekregen. Mijn conceptverslag was niet goed opgebouwd, en met een gele kaart heb je in feite een waarschuwing dat je een onvoldoende kan krijgen.
Ze hadden nog contact gehad met mijn bedrijfsmentor omdat ze zich zorgen maakten, maar die was positief geweest. Ik moet er dus nog even heel hard aan trekken. Nu ben ik bezig om mijn conceptverslag te herschrijven en 5 oktober moet ik het definitieve verslag inleveren.
En ik moet nog de opdracht zelf afmaken en inleveren.
De vakantie komt dus achteraf gezien niet zo heel goed uit. Maarja ik had een halfjaar geleden niet verwacht dat ik nog zo veel moest doen. Ik ga me er in ieder geval niet beter door voelen. Ik vind het een eng idee dat ik misschien weer mijn hele afstudeerstage over moet doen en dan misschien de bruiloft wel moet uitstellen. We gaan er tenslotte van uit dat we flink kunnen sparen zodra ik een baan heb.

Dus..nouja ik ga maar even verder. En dan morgen proberen om alles even uit mijn hoofd te zetten.
pi_53370589
Gewoon doorbikkelen Octo. Je kunt het echt wel!
Als je wilt dat ik naar je verslag kijk, dan moet je een gil geven hoor. Kan misschien ook wel wat tips geven voor de opbouw enzo!
pi_53372032
Octo, een fijne vakantie toegewenst, en probeer niet teveel te piekeren over je stage, dat komt daarna wel.. Zorg dat je uitgerust kan beginnen..

Ik ben net terug van de film, hij was vaag, en ik was tijdens de film met mijn armband aan het spelen, en die sprong open, en nu ben ik een van mijn trollbeads kralen kwijt, en ik baal er best enorm van.... We hebben de halve zaal afgezocht, maar konden hem niet meer vinden..

ik ga nu ook zo richting bed, en dan morgen rustig aan doen, ik merk dat ik mezelf iets voorbij gelopen ben de afgelopen dagen..
pi_53374773
Goedemorgen dames!
en neej ik ben niet heeeeeel vroeg op, maar nog steeds wakker.
Heb namelijk nachtdienst en ben bijna vrij nu al zin in lekker slapen.

Was vandaag onwijs rustig en heb een boek gelezen (Nicci French - vang me als ik val)

geen gewichtupdate nog
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_53374780
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 06:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
Goedemorgen dames!
en neej ik ben niet heeeeeel vroeg op, maar nog steeds wakker.
Heb namelijk nachtdienst en ben bijna vrij nu al zin in lekker slapen.

Was vandaag onwijs rustig en heb een boek gelezen (Nicci French - vang me als ik val)

geen gewichtupdate nog
weltrusten voor straks ik ben even tussendoor wakker
pi_53374883
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:15 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Dank je. Ik stond helemaal blij op de weegschaal vanmorgen
Super!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 september 2007 @ 08:44:50 #240
13151 crew  Rewimo
pi_53375018
octo, fijne vakantie!

teigan, wat zonde van je armband

Ik vertrek straks met Christan naar Haarlem, hij gaat bij oma logeren deze week Morgen kom ik zelf weer terug uiteraard, ik moet gewoon werken komende week. Maar we hebben herfstvakantie van de Duitse les, dus wel lekker de avonden voor onszelf
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53375430
octo, fijne vakantie! Geniet ervan! De school komt wel weer ná de vakantie!

teigan, wat zonde zeg! Een bioscoop is een heel vervelende plaats om dingen kwijt te raken.. het kan echt overal liggen.

Hebben jullie nu al herfstvakantie, Rewimo? Dat is snel! Wij moeten hier nog vier weken!
pi_53377416
Octo! Veel plezier op vakantie meis!

Geniet ervan, en denk gewoon even helemaal niet aan je studie gewoon helemaal focussen op je vakantie, jezelf, Stefan en het duiken school komt echt wel goed

geniet ervan
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 september 2007 @ 18:08:46 #243
13151 crew  Rewimo
pi_53385224
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 10:02 schreef Fannetje het volgende:
Hebben jullie nu al herfstvakantie, Rewimo? Dat is snel! Wij moeten hier nog vier weken!
Ja, maar de scholen begonnen hier al op 6 augustus.
pi_53385742
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 18:08 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja, maar de scholen begonnen hier al op 6 augustus.
Dan nog. De scholen begonnen hier maar een week later
Hebben jullie nu verder geen vakantie tot de kerst? Want dan is het wel een lange periode!

Mag ik even mijn nichtje spammen? Het is zo'n schatje!
pi_53386174
Fannetje, lief hoor........
pi_53386514
Het gaat je vast lukken Octo!

Wat een schatje Fannetje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 september 2007 @ 19:53:33 #247
13151 crew  Rewimo
pi_53387687
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 18:34 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Dan nog. De scholen begonnen hier maar een week later
Hebben jullie nu verder geen vakantie tot de kerst? Want dan is het wel een lange periode!

Mag ik even mijn nichtje spammen? Het is zo'n schatje!
[afbeelding]
Nee, een enkele vrije dag maar meer niet.

Wat een droppie!
pi_53389799
Jojo, heel veel succes morgen met de Dam tot Dam!
Tip van mij: Ga niet ontbijten met brood met spek en eieren.
Ik had echt lode benen vanmiddag! Wel 1 dame 10 minuten achter me gelaten, maar dat zegt meer over die dame dan over mij. Gefinished in 33 rond.
pi_53399416
Goedemorgen!
Liejannuh: Ik had even niet meegekregen dat je ergens aan meedeed? Waar deed je aan mee?

* freecell ontbijt en heeft ook

[ Bericht 3% gewijzigd door freecell op 23-09-2007 08:30:08 ]
pi_53399447
Ik heb meegedaan aan een 5 km loop die 100 meter bij mijn huis vandaan begint. En daarom mocht ik m niet negeren.
Altijd leuk als je bij de finish nog even wordt aangemoedigd door je lerares van de eerste klas (ja, dat was toen nog eerste klas!) van de basisschool!

Doe mij ook maar .
pi_53399452
quote:
Op zondag 23 september 2007 08:36 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb meegedaan aan een 5 km loop die 100 meter bij mijn huis vandaan begint. En daarom mocht ik m niet negeren.
Altijd leuk als je bij de finish nog even wordt aangemoedigd door je lerares van de eerste klas (ja, dat was toen nog eerste klas!) van de basisschool!

Doe mij ook maar .
O, die loop , Ja dat had ik dus wél gelezen
Wel balen dat je niet zo snel ging als je wilde!
  zondag 23 september 2007 @ 08:50:18 #252
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53399499
Met loden benen vind ik 33 minuten echt een supertijd Liejannuh

*zenuwachtig* Ik geloof dat ik alles heb, dus we gaan zo maar eens op pad. Ik ben erg benieuwd hoe zo'n massale loop is (4300 deelnemers voor de 6.4k)
pi_53399528
Veel succes met lopen jojo! Je komt wel snel melden hoe het was hè?

Ik hoop dat ik ooit nog stoer genoeg ben om ergens aan mee te doen
pi_53399536
Ik ben überhaupt niet zo heel snel, ga denk maar wat intervaltrainingen doen in mijn lunchpauze de komende tijd. Onder de 30 moet mij ook lukken!

Jij heel veel succes Jojo! Wat is je startnummer? Dan zijn er toch dingen terug te zien op internet? Owja, en je moet gaan voor de ervaring. En proberen minstens 1 persoon achter je houden, maar dat moet lukken.
  zondag 23 september 2007 @ 09:01:08 #255
4177 Jojogirl
pi_53399548
54133 En ik ga inderdaad voor de ervaring en het uitlopen, een snelle tijd lijkt me met zo'n drukte lastig.

Doei
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 23 september 2007 @ 09:25:03 #256
13151 crew  Rewimo
pi_53399655
Succes, Jojo!
pi_53399738
Succes Jojogirl!!!

Ennuh freecell, volgend jaar de 4 mijl toch?

[ Bericht 35% gewijzigd door teigan op 23-09-2007 10:21:54 ]
pi_53399875
Veel succes
lijkt me wel stoer mee doen aan wedstrijden
  zondag 23 september 2007 @ 10:35:44 #259
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53400223
Heel veel suc6 jojo!!
pi_53401717
Jojo is gefinished!
En in een bijzonder nette tijd!!
quote:
Afstand 4 Engelse Mijl trimloop
Categorie Vrecr
Totaal plaats 565 / 688
Categorie plaats 312 / 404
Snelheid 9,363 km/uur
Netto tijd 41:15
voor jojo!
pi_53401975
Goed zo Jojo!
pi_53402102
goed gedaan jojo
  † In Memoriam † zondag 23 september 2007 @ 13:46:08 #263
43556 miss_dynastie
pi_53404182
HELD
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 23 september 2007 @ 18:17:46 #264
13151 crew  Rewimo
pi_53411380
Jojo Knap hoor Ik doe het je niet na.

Wij hebben het maar bij een gewone wandeling gehouden vandaag. Na eerst de Kranenburger boekenmarkt te hebben leeggekocht
pi_53412294
* motorbloempje doet in haar eentje een staande ovatie voor Jojo

geweldig!
Ja doei.
pi_53414535
Goed gedaan Jojo!!!!!!
  zondag 23 september 2007 @ 21:27:08 #267
4177 Jojogirl
pi_53415925
Hihi Ik zie dus nu hier voor het eerst mijn netto-tijd Ik was na de loop meteen naar Vlaardingen waar een wedstrijd moest honkballen en daarna waren we gaan eten bij m'n schoonmoeder dus ik zie nu pas weer een PC

Maar ik ben blij Ik had gegokt op 43 minuten netto uit te komen, maar bruto/netto scheelde dus echt veel Het was trouwens onwijs warm, echt niet normaal, helemaal geen Jojoloopweer. Ook twee keer een stukje moeten wandelen daardoor. Maar ik ben zo blij dat ik gedaan heb en met m'n tijd en met jullie en ik vind mezelf zelfs helemaal stoer enzo en dat heb ik niet zo gauw
pi_53416086
Ik ben helemaal niet lekker... vanmorgen werd ik al wakker met een dicht hoofd, loopneus en knallende hoofdpijn. Twee paracetamolletjes genomen en mijn bed weer ingedoken.. om 12.00 dacht ik dat het wel ging, maar in de loop van de dag is het alleen maar erger geworden. Ben net zelfs bij mijn ouders in bad geweest, in de hoop dat eucalyptus me goed zou doen. Al zes paracetamol op. Ik denk dat ik mijn bed maar eens ga opzoeken.. misschien helpt dat
pi_53416302
Beterschap Fannetje...
Volgens mij heerst er echt wat, ik hoor van meer mensen dat ze ziek zijn...
  zondag 23 september 2007 @ 21:42:39 #270
4177 Jojogirl
pi_53416458
Fannetje, beterschap. Hopelijk helpt het slapen en de paracetamol
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:11 schreef Liejannuh het volgende:
Jojo is gefinished!
En in een bijzonder nette tijd!!
[..]

voor jojo!
Ik zie nu pas hoe laat je dit al postte Liejannuh Heb je zitten F5-en op uitslagen.nl?
pi_53416612
Ik zag dat je om kwart voor 11 moest rennen, dus dan is 12 uur een redelijke veilige gok om de uitslag te controleren.

Ik schijn trouwens 31.11 gelopen te hebben gister. Maar dat klopt niet, want ik ben echt niet 1 seconde achter iemand binnen gekomen!
Maak er toch maar 33 rond van.
  zondag 23 september 2007 @ 21:49:12 #272
4177 Jojogirl
pi_53416672
Die 31.11 van jou klopt gewoon en de tijd van degene voor je is fout, ik weet het zeker
pi_53416700
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:49 schreef Jojogirl het volgende:
Die 31.11 van jou klopt gewoon en de tijd van degene voor je is fout, ik weet het zeker
Ok, daar doe ik het voor.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 23 september 2007 @ 22:12:17 #274
13151 crew  Rewimo
pi_53417518
Beterschap, Fannetje!

Hier nog steeds bronchitis, ach het went uiteindelijk wel
  maandag 24 september 2007 @ 00:02:54 #275
35189 Troel
scherp en bot
pi_53421019
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:31 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben helemaal niet lekker... vanmorgen werd ik al wakker met een dicht hoofd, loopneus en knallende hoofdpijn. Twee paracetamolletjes genomen en mijn bed weer ingedoken.. om 12.00 dacht ik dat het wel ging, maar in de loop van de dag is het alleen maar erger geworden. Ben net zelfs bij mijn ouders in bad geweest, in de hoop dat eucalyptus me goed zou doen. Al zes paracetamol op. Ik denk dat ik mijn bed maar eens ga opzoeken.. misschien helpt dat
Ik hoop dat je je morgen beter voelt Fannetje! En anders gewoon ziekmelden he?!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53421891
Stoer zeg Jojo dat je die Dam tot Dam loop hebt gelopen
En Liejannuh heeft ook al een wedstrijd gelopen

Fannetje: beterschap!

Ik moet ook maar eens gaan voorbereiden op die tracks op vakantie. Ik moet maar eens flink aan de slag met mijn conditie
  maandag 24 september 2007 @ 08:12:47 #277
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53424074
IK heb maar weer een update geplaatst, ik zit weer op het gewicht van april dit jaar... Na een tijdje aanmodderen toch maar weer besloten om het dieet weer echt op te pakken m.i.v. vandaag. Het rare is bij mij is, wanneer ik denk " maandag begint het dieet weer" dat ik het weekend me helemaal ook nog een voleet, waardoor de weegschaal vanmorgen een ramp was om op te staan.

Pff.....

Goedemorgen trouwens!!!
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  Licht Ontvlambaar maandag 24 september 2007 @ 09:13:25 #278
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53424664
Daarom ook niet denken 'Maandag begin ik weer', maar gewoon 'Zo, vanaf nu ben ik weer bezig'... Beetje psychologie van de koude grond Maar bij mij werkt het

Ik ben overigens weer wat zwaarder, door een zondag ultiem terrashangen en ik ben ongesteld geworden...
pi_53424900
Ik heb mijn resultaten ook weer ingevoegd:
Gewicht: - 0kg (sinds 28-07 geen gr. meer afgevallen
Omvang is wel minder aan het worden.
Dat gewicht komt ook wel een keer!
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_53425633
Weekend... grmbrgrmb ...
Vrijdag was ik 91.1 kg en vanmorgen 92.9

Ik laat het updaten dus ook deze week maar ff zitten. Zaterdag is mijn update-dag eigenlijk, maar zaterdag was ik ook al boven het gewicht in het lijstje... Terwijl ik eigenlijk wel een dalende lijn in mijn gewicht zie, heb ik al in geen weken ge-update, omdat m'n gewicht op zaterdag steeds tegenvalt. Maar we gaan er weer met frisse moed tegenaan! a.s. zaterdag moet ik écht weer updaten! *Geeft zichzelf een schop onder de kont*
***Levi was here***
pi_53425682
vandaag niet gewogen, vind ik al goed van mezelf

moet echt gewoon een vast punt nemen in de week, denk dat ik de woensdagochtend maar ga doen

hoop dat er deze week wat schot in komt.. heb iig gezond eten op 't menu staan, dus komt goed, denk ik
Ja doei.
  maandag 24 september 2007 @ 10:17:55 #282
4177 Jojogirl
pi_53425689
Ik heb ook al 3 zaterdagen achter elkaar hetzelfde gewicht Maargoed, het gaat in elk geval niet omhoog. Alleen zou een keertje weer wat omlaag wel leuk zijn. Deze week maar weer eens even echt streng voor mezelf zijn.
  maandag 24 september 2007 @ 10:20:31 #283
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53425743
Bij mij is het toch 3,5 kg wat er de laatste tijd weer bijgekomen is..... Maar we zijn nu weer strenger bezig, weer begonnen met het dieet wat ons in het begin ook geholpen heeft.

Toch moet mijn eetwijze en levenswijze misschien wat aangepast worden, het valt me namelijk op dat ik echt een emo eter aan het worden ben....
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_53425820
Ik was vanochtend 1,2 kg zwaarder dan gisterochtend.
Komt vast door die bonensoep die ik gister heb gegeten. En door het vocht dat in mijn knieen zit dankzij mijn jaarlijkse schuiver op de fiets. Resultaat deze keer: kapotte kettingkast, dikke blauwe geschaafde knieen, enorme blauwe plek op mn schouder en een schaafplek op mn wreef. En zowaar een bezorgde chauffeur die mij net nog belde om te horen hoe het met me ging! En dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt!

Maar afijn, ik wil ook nog wel een paar kilo kwijt voor India, dus ik ga ook maar weer even mijn best doen. Alhoewel ik vandaag wel mn 40 km fietsen en mn rondje rennen in de lunchpauze mis.
pi_53425909
ik weeg maandag ook altijd het meeste
daarom is mijn weegdag op woensdag of donderdag
  maandag 24 september 2007 @ 10:32:04 #286
4177 Jojogirl
pi_53425960
Auw Liejannuh, dat klinkt erg pijnlijk.

* Jojogirl is aan het zoeken naar 5km wedstrijden in de komende maanden
pi_53426024
quote:
Op maandag 24 september 2007 10:32 schreef Jojogirl het volgende:
Auw Liejannuh, dat klinkt erg pijnlijk.

* Jojogirl is aan het zoeken naar 5km wedstrijden in de komende maanden
Het is vooral vervelend. En ik heb weer van die schattige geschaafde knieen.
Ik ga nu eerst maar eens naar de fietsenmaker. Kijken wat de schade is.
pi_53426090
Wat goed gedaan Jojo. Mooie tijd.

Liejannuh ook goed gelopen. Twee jaar terug was ik dus die laatste.

Beterschap Fannetje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53426198
Liejannuh, hopen dat de schade meevalt..

Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest vanwege mijn 2 weken per maand dip, en nu ga ik naast het spiraaltje de minipil slikken om te kijken of dat uitmaakt..

De huisarts vond dat ik er goed uitzag, en dat ik toch echt afgevallen was sinds de laatste keer dat ik er was.. Maar ik sta al 3 maanden in gewicht stil, dus het zal wel herverdeling van het vet zijn ofzo..

Vandaag moet ik eigenlijk nog heel veel aan mijn studie gaan doen, omdat ik morgen met mijn nieuwe baan begin, maar ik heb zo geen zin....
pi_53426850
Ter info, van Nu.nl:
'Sonjabakkeren verpest de stofwisseling'

Stiekem hoop ik eigenlijk dat 't niet zo zal uitpakken voor al die mensen die nu zo hun best doen om met deze methode af te vallen.
***Levi was here***
  maandag 24 september 2007 @ 11:09:39 #291
4177 Jojogirl
pi_53426896
Eigenlijk vind ik het ook wel schokkend om te lezen dat 5-10% afvallen het maximaal haalbare is.
  maandag 24 september 2007 @ 11:10:14 #292
35189 Troel
scherp en bot
pi_53426928
Stiekem hoop ik dat de mensen die al die tijd niet wilden geloven dat het een slecht dieet was, nu doorhebben dat men gelijk had.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53426962
en toch vind ik de variatie die ze voorschrijft wel goed
pi_53427018
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:09 schreef Jojogirl het volgende:
Eigenlijk vind ik het ook wel schokkend om te lezen dat 5-10% afvallen het maximaal haalbare is.
Ja, da's ronduit frustrerend... ik hoop eigenlijk toch dat ik bij dat kleine selecte groepje hoor dat blijvend meer af weet te vallen.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar maandag 24 september 2007 @ 11:13:44 #295
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53427035
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:09 schreef Jojogirl het volgende:
Ik geloof dat ook niet echt eerlijk gezegd...
pi_53427083
Eigenlijk vind ik dit een artikeltje waar niets nieuws instaat..

Wat zij noemt over crashdieten en dan weer aankomen is toch redelijk bekend onder de mensen die meerdere dieten hebben gedaan?

Wat betreft Sonja Bakker, die variatie die erin schijnt te zitten is voor sommige mensen best handig, maar het is en blijft gewoon te weinig..
Als ik hier ook op fok! kijk is dat topic toch slecht bezocht de laatste tijd..
pi_53427110
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:
Alleen soms wel een beetje onrealistisch... zo zag ik bij een dag staan dat je 1 taai-taai mag hebben...
Wat doe je in hemelsnaam met de rest van dat pak??

Maar inderdaad, veel mensen eten niet gevarieerd, daar kunnen ze wel winst halen door te "bakkeren", maar -zoals al vaak gezegd in de dieetclub- als je SB doet, moet je echt meer eten dan ze voorschrijft...
***Levi was here***
pi_53427175
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:16 schreef Levitation het volgende:

[..]

Alleen soms wel een beetje onrealistisch... zo zag ik bij een dag staan dat je 1 taai-taai mag hebben...
Wat doe je in hemelsnaam met de rest van dat pak??

Maar inderdaad, veel mensen eten niet gevarieerd, daar kunnen ze wel winst halen door te "bakkeren", maar -zoals al vaak gezegd in de dieetclub- als je SB doet, moet je echt meer eten dan ze voorschrijft...
ja dat van 1 snoepje of 1 glas van iets is gewoon stom en duur

maar ik vind dat je bij het 2e boek echt wel genoeg mag eten dat kan je echt geen crashen noemen
of je moet inderdaad iemand zijn die 3000kcal nodig heeft dan wel
pi_53427323
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:15 schreef teigan het volgende:
Eigenlijk vind ik dit een artikeltje waar niets nieuws instaat..

Wat zij noemt over crashdieten en dan weer aankomen is toch redelijk bekend onder de mensen die meerdere dieten hebben gedaan?

Wat betreft Sonja Bakker, die variatie die erin schijnt te zitten is voor sommige mensen best handig, maar het is en blijft gewoon te weinig..
Als ik hier ook op fok! kijk is dat topic toch slecht bezocht de laatste tijd..
Voor ons is het niets nieuws, maar blijkbaar zijn er nu ook professionals die zich geroepen voelen om mensen te waarschuwen voor dit dieet. Hopelijk dringt het tot mensen door dat ze dus meer moeten eten om gezond te blijven.
***Levi was here***
pi_53427324
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:
natuurlijk is variatie goed, uiteraard, maar iedereen doet net alsof ze het wiel heeft uitgevonden..
alsof zij bedacht/uitgevonden heeft dat variatie goed is voor je stofwisseling

en dat vond ik vooral vervelend aan Sonja Bakker.. heb me er verder nooit zo in verdiept eigenlijk..
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')