mijn moeder heeft ooit een paar broeken ingenomen voor mequote:Op vrijdag 21 september 2007 09:53 schreef freecell het volgende:
Het voordeel van rokjes is dat ze eigenlijk altijd wel passen
Weet er ook iemand wat een broek in laten maken ongeveer kost?
Want deze broek die zo tof was:
[afbeelding]
Zit nu zo
[afbeelding]
en ja, de foto is bewust vaag
En ik heb ge-update
Nee, weet ik, maar het is een leuke broek en hij staat me zo leuk en ik heb hem nu toch wel aan, helemaal opgefrommeld in een riem, dus dan beter ingemaakt toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mijn moeder heeft ooit een paar broeken ingenomen voor me
maarja als het te wijd is doet dat geen goed voor de broek
Een goede coupeuse kan er echt nog wel iets van maken...quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mijn moeder heeft ooit een paar broeken ingenomen voor me
maarja als het te wijd is doet dat geen goed voor de broek
ja dat geloof ik ook welquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Een goede coupeuse kan er echt nog wel iets van maken...
Ik heb 't geluk dat mijn schoonmama er heel goed in is.![]()
Wat heb ik gemistquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Brr ben echt zenuwachtig voor straks krijg geen hap door mijn keel nou ja dan neem ik maar een fruit 2 day.
De weegschaal houdt niet meer van me 116,4nou ja dat kan er ook nog wel bij
![]()
![]()
Yep, en met een euro of 7 kom je echt een heel eind. Al lijkt me dit wel vrij veel werk, dus het zou ook 12 euro kunnen worden, maar een nieuwe broek is beslist duurder.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, weet ik, maar het is een leuke broek en hij staat me zo leuk en ik heb hem nu toch wel aan, helemaal opgefrommeld in een riem, dus dan beter ingemaakt toch?
Balen zeg!quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
De orthopeed kan helaas niks voor me doen moet nu wachten voor een oproep naar de revalidatiearts zodat die kan uitzoeken wat er werkelijk aan de hand is met mij en wrs mijn spieren.
Een dikke domper weer en toch wist ik het al komt alleen heel hard aan allemaal.
Jeetje, geen fijne berichten zeg...quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
De orthopeed kan helaas niks voor me doen moet nu wachten voor een oproep naar de revalidatiearts zodat die kan uitzoeken wat er werkelijk aan de hand is met mij en wrs mijn spieren.
Een dikke domper weer en toch wist ik het al komt alleen heel hard aan allemaal.
Das balenquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
maar denk je dat je ook zoveel last zou hebben gehad als je geen overgewicht zou hebben?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik dacht eerst heb pijn in mijn heup en dat komt wrs van mijn vroegere dysplasie. En de huisarts deelde deze mening die stuurde me door naar de orthopeed. Deze heeft toen foto's genomen waar niks op de zien was. Hij dacht toen dat door het afvallen mijn spieren overbelast waren.
Maar dat past niet in het plaatje hoe mijn klachten nu steeds meer verergeren. En ik ook meer last krijg van mijn 'rsi'.
Tnx voor het medeleven
Dat kan je toch niet weten? Das een beetje gissen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar denk je dat je ook zoveel last zou hebben gehad als je geen overgewicht zou hebben?
daarom vraag ik ook wat ze denkt?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet weten? Das een beetje gissen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |