Heb je nog een beetje een goed en betaalbaar ticket gevonden?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:58 schreef Pandorah het volgende:
Over appeltaarten gesproken: morgen hebben we weer appeltaart op kantoor. Een collega laat zijn moeder dat maken...
![]()
Leuk Liejannuh naar India! Daar val je gegarandeerd af.
Ik ga mijn reisje morgen boeken, ik mag die 6 weken vrij![]()
Het was geen kant-en-klaarpak. Hij had zelf een recept gezocht op internetquote:Op donderdag 20 september 2007 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind recepten daarin ook altijd te krap en kant-en-klaarpakken die ik daar eigenlijk nooit meer voor gebruik ook. Ik neem 1 1/2 keer de voorgeschreven hoeveelheid en dan heb ik altijd voldoende om de taart af te werken.
misschien dat ik toch nog net genoeg benzine heb in m'n tankquote:Op donderdag 20 september 2007 23:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het was geen kant-en-klaarpak. Hij had zelf een recept gezocht op internetMaar ja, geen ervaring en dus niet naar de maat van de springvorm gekeken
De taart is trouwens wel
Zow, zelf een recept zoeken! Chapeauquote:Op donderdag 20 september 2007 23:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het was geen kant-en-klaarpak. Hij had zelf een recept gezocht op internetMaar ja, geen ervaring en dus niet naar de maat van de springvorm gekeken
De taart is trouwens wel
Maar dat is toch helemaal niet zo slecht?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
niet snaaien is bij mij gelukkig niet zo'n probleem..
staat hier al een week een doos leonidas bonbonsnog steeds niet aangeraakt.. ook totaal geen behoefte toe..
![]()
het zit hem meer in de speciaalbiertjes waar ik niet vanaf kan blijven, of dat extra schepje avondeten![]()
Het scheelt al echt veel als je regelmatig fietst en wandelt, hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
bier is idd alleen in het weekend, en meestal maar zo'n 3 stuks ofzo...
heul soms meer, maar meestal maar 3en dan verder geen bier, maar sapje als ik bij m'n vriend ben, of thee ofzo
nooit frisdrank overigens, heb ik ook nooooit in huis...
moet gewoon een sport zoeken die ik leuk vind.. want mn manier van eten is opzich gewoon goed...maargoed.. eerst geld om uberhaupt ergens een lidmaatschap te kunnen betalen
![]()
zo maar eens slapen.. denk ik..
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
fietsen is leuk![]()
ben helemaal blij dat ik dat geo-cachen ontdekt heb, afgelopen zondag ook weer een lekker eind gefietst metsamen in de buurt van Nijmegen
![]()
en gisteren naar school geLOPEN
ik doe m'n best.. en nu nog hopen dat de weegschaal dat ook ooit door gaat krijgen
Ik ben er achter gekomen dat het duurder is om de ticket en de auto los te boeken. In een combipakket met vlucht, auto, boot en 4 nachten hotel kom ik goedkoper uit bij een reisbureau die ik via internet heb gevonden. Ik heb een paar van die bureau's gebeld en ik neem degene met het gunstigste pakketquote:Op donderdag 20 september 2007 23:05 schreef Liejannuh het volgende:
Heb je nog een beetje een goed en betaalbaar ticket gevonden?
Ik ben deze week 2 reisbureaus binnen gestapt en daar wordt een mens ook niet blij van eigeniljk.
Maar ik lijk nu toch een geschikt en goedkoop ticket gevonden te hebben.
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
je vliegt met Schijt aan Sonja?
ja mijn taille is ook veelste smal voor mijn heupen (wel mooi maar lastig met broeken)quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:04 schreef YPPY het volgende:
Dat heupprobleem had ik toen zo erg. Bijna alle broeken waren veel te groot bij mijn taille (dat was wel 38 volgens de maattabellen), maar mijn kont en bovenbenen pasten dan niet in een broek. Met een riem was ook geen gezicht. Dat is wel het voordeel van een zwangerschap en restje buik, dat probleem is verdwenen.![]()
Zelfs dat zwanger raken helpt niet altijdquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja mijn taille is ook veelste smal voor mijn heupen (wel mooi maar lastig met broeken)
maarja denk dat je daar weinig aan kan doen, of inderdaad zwanger raken
ookal heb ik nu heupbroeken dus dan zitten ze niet veel te wijd bij mijn taille
nou dan proberen we dat zwanger raken maar nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zelfs dat zwanger raken helpt niet altijdIk heb geen restje buik eraan overgehouden. Heb hetzelfde probleem... kan in een broek die om heupen past vaak nog een 'krat cola' (zo zeggen we dat altijd hier
) in de taille zetten.
mijn moeder heeft ooit een paar broeken ingenomen voor mequote:Op vrijdag 21 september 2007 09:53 schreef freecell het volgende:
Het voordeel van rokjes is dat ze eigenlijk altijd wel passen
Weet er ook iemand wat een broek in laten maken ongeveer kost?
Want deze broek die zo tof was:
[afbeelding]
Zit nu zo
[afbeelding]
en ja, de foto is bewust vaag
En ik heb ge-update
Nee, weet ik, maar het is een leuke broek en hij staat me zo leuk en ik heb hem nu toch wel aan, helemaal opgefrommeld in een riem, dus dan beter ingemaakt toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mijn moeder heeft ooit een paar broeken ingenomen voor me
maarja als het te wijd is doet dat geen goed voor de broek
Een goede coupeuse kan er echt nog wel iets van maken...quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mijn moeder heeft ooit een paar broeken ingenomen voor me
maarja als het te wijd is doet dat geen goed voor de broek
ja dat geloof ik ook welquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Een goede coupeuse kan er echt nog wel iets van maken...
Ik heb 't geluk dat mijn schoonmama er heel goed in is.![]()
Wat heb ik gemistquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Brr ben echt zenuwachtig voor straks krijg geen hap door mijn keel nou ja dan neem ik maar een fruit 2 day.
De weegschaal houdt niet meer van me 116,4nou ja dat kan er ook nog wel bij
![]()
![]()
Yep, en met een euro of 7 kom je echt een heel eind. Al lijkt me dit wel vrij veel werk, dus het zou ook 12 euro kunnen worden, maar een nieuwe broek is beslist duurder.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, weet ik, maar het is een leuke broek en hij staat me zo leuk en ik heb hem nu toch wel aan, helemaal opgefrommeld in een riem, dus dan beter ingemaakt toch?
Balen zeg!quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
De orthopeed kan helaas niks voor me doen moet nu wachten voor een oproep naar de revalidatiearts zodat die kan uitzoeken wat er werkelijk aan de hand is met mij en wrs mijn spieren.
Een dikke domper weer en toch wist ik het al komt alleen heel hard aan allemaal.
Jeetje, geen fijne berichten zeg...quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
De orthopeed kan helaas niks voor me doen moet nu wachten voor een oproep naar de revalidatiearts zodat die kan uitzoeken wat er werkelijk aan de hand is met mij en wrs mijn spieren.
Een dikke domper weer en toch wist ik het al komt alleen heel hard aan allemaal.
Das balenquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
maar denk je dat je ook zoveel last zou hebben gehad als je geen overgewicht zou hebben?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik dacht eerst heb pijn in mijn heup en dat komt wrs van mijn vroegere dysplasie. En de huisarts deelde deze mening die stuurde me door naar de orthopeed. Deze heeft toen foto's genomen waar niks op de zien was. Hij dacht toen dat door het afvallen mijn spieren overbelast waren.
Maar dat past niet in het plaatje hoe mijn klachten nu steeds meer verergeren. En ik ook meer last krijg van mijn 'rsi'.
Tnx voor het medeleven
Dat kan je toch niet weten? Das een beetje gissen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar denk je dat je ook zoveel last zou hebben gehad als je geen overgewicht zou hebben?
daarom vraag ik ook wat ze denkt?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet weten? Das een beetje gissen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |