hij heeft informatica en economie gestudeerd, en kan programmeren, maar wil in de audit richting, als je zo'n baan te bieden hebt zal ik het hem doorgeven. (enne de audit is dan wel met een RE opleiding, betaald door de baasquote:Op donderdag 20 september 2007 20:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Mocht ie nou informatica gestudeerd hebben en kunnen programmeren, ik ken nog wel een fijn bedrijf met een heel leuke medewerker die nog zo'n persoon zoekt
Wow! Wat goed zeg!!quote:Op donderdag 20 september 2007 20:36 schreef gothic-blackie het volgende:
avond dames
ik ga even trots doen, mijn vriendje is vanmiddag afgestudeerd met een 9 voor zijn scriptie en verdediging en voor zijn algehele ding is hij cum laude afgestudeerd en hij mag zich nu Master of Science noemen![]()
![]()
hihi, ach mijn vriend deed het er ook om, zijn bachelor is gewoon normaal zeg maar, en hij wou zich voor zijn master wel inzetten vooral omdat dit ook maar een jaar duurt (ok het is 2 jaar geworden) en de kans was dus ook groot dat dit gehaald zou worden. hij stond voordat hij met zijn scriptie begon cum laude, precies 8,25 en moest dus wel een 9 halen.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wow! Wat goed zeg!!
Cum laude, dat is wel heel erg goed! Ik ben gewoon al blij dat ik eindelijk afstudeer!
de grote vraag blijft natuurlijk..quote:Op donderdag 20 september 2007 21:43 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga morgen hier naar toe: http://www.pietplezier.nl/
Heb medelijden met mij.
Waar ging zijn scriptie over GB?
Omdat we gaan teambuilden met de BHV ploeg. Gelukkig zijn er vooral leuke mensen bij.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de grote vraag blijft natuurlijk..
WAAAAAAAAAAROOOOOOOM?![]()
sterkte...
Ambtenarenfeestje zekerquote:Op donderdag 20 september 2007 21:43 schreef Liejannuh het volgende:
Heb medelijden met mij.
wat vind je zelf?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ambtenarenfeestje zeker
Heb je al bedacht wanneer je op reis gaat enzo?
Wat vinden jullie trouwens, mag je roomboter eten als je een klein beetje aan de lijn doet, zoals ik?
Uiteraard, soms is roomboter gewoon echt een meerwaarde en dan zou ik het echt niet laten. Dus niet op brood, maar wel je biefstukje erin bakken. Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:07 schreef ColdFeet het volgende:
Wat vinden jullie trouwens, mag je roomboter eten als je een klein beetje aan de lijn doet, zoals ik?
het verbeteren van bedrijfsprocessen met behulp van integratie van computerapplicaties (of zoietsquote:Op donderdag 20 september 2007 21:43 schreef Liejannuh het volgende:
Heb medelijden met mij.
Normaal gaan we survivallen ofzo met de BHV, maar iemand had dit aangedragen als zijnde leuk.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ambtenarenfeestje zeker
Heb je al bedacht wanneer je op reis gaat enzo?
Ach, ik eet het niet zo vaak hoor. Ik doe sowieso geen boter op mijn boterhammetjesquote:Op donderdag 20 september 2007 22:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat vind je zelf?dat is het belangrijkste
en ligt er natuurlijk ook aan hoeveel en hoevaak
en of het afvallen heel goed gaat of eigenlijk minder dan dat je zou willen
de aldi heeft lekkere kabeljauwquote:Op donderdag 20 september 2007 22:16 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja Rewimo, visrecepten. Ik ben altijd nogal van de pakketjes in de oven, is zo lekker makkelijk
Rode poon met cherrytomaatjes, groene olijven, tijm en witte wijn bijvoorbeeld.
Of zalm op plakjes courgette, met erop een salsa van blokjes tomaat, zwarte olijf, knoflook, basilicum en een scheutje olijfolie. Dat eet ik dan met wat geroosterde rode ui en wilde en witte rijst.
Of witvis met currypasta en een scheutje kokosmelk of creme fraiche, dat dan gewoon bakken.
Of mul met basilicumrisotto en paprikasaus (dat recept heb ik gejat van een restaurant)
of, of....
Oh ja, schol met een amandelkorstje. Misschien kun je dat met walnoten proberen
dacht dat volle yoghurt voor iedereen sowieso beter wasquote:Op donderdag 20 september 2007 22:25 schreef Rewimo het volgende:
Ga ik jullie even jaloers maken: volgens de diëtiste is voor ons WLS-ers roomboter en volle yoghurt juist goed om te etenNiet onbeperkt uiteraard, maar kwalitatief is het beter om zulke producten te eten dan magere varianten. Daar zitten over het algemeen meer toevoegingen in.
wat is je bmi nu?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Miss_S, ik heb me er wel bij neergelegd dat met mijn voorliefde voor lekker eten een BMI van rond de 24 best te doen is (afvallen gaat langzaam maar gestaag door combi sporten en weinig snoepen), maar dat ik voor een veel lager gewicht teveel in moet leveren als het om eten gaat. Koken is namelijk mijn grootste hobby.
Ik weet het niet precies. Ik schat zo ergens tussen de 28 en de 30.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat is je bmi nu?
en ik ga ook voor een bmi van rond de 24
29 dusquote:Op donderdag 20 september 2007 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Ik schat zo ergens tussen de 28 en de 30.
Ik ben gek op alle visquote:Op donderdag 20 september 2007 22:16 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja Rewimo, visrecepten. Ik ben altijd nogal van de pakketjes in de oven, is zo lekker makkelijk
Rode poon met cherrytomaatjes, groene olijven, tijm en witte wijn bijvoorbeeld.
Of zalm op plakjes courgette, met erop een salsa van blokjes tomaat, zwarte olijf, knoflook, basilicum en een scheutje olijfolie. Dat eet ik dan met wat geroosterde rode ui en wilde en witte rijst.
Of witvis met currypasta en een scheutje kokosmelk of creme fraiche, dat dan gewoon bakken.
Of mul met basilicumrisotto en paprikasaus (dat recept heb ik gejat van een restaurant)
of, of....
Oh ja, schol met een amandelkorstje. Misschien kun je dat met walnoten proberen
die roomboter is volgens mij dan nog niet zo erg als dat kruidenstokbroodjequote:Op donderdag 20 september 2007 22:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben gek op alle visMaar niet op alles wat jij erbij eet
Pakketjes zijn altijd lekker natuurlijk
![]()
Ik maak zelf weleens zalm (diepvries, Lidl), die ik stoof met roomboter (jaja, daar heb je hem), veel dille, zwarte peper en citroensapKruidenstokbroodje erbij en smullen maar.
Nah, ik weet het echt niet hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 22:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
29 dus
maar houd je niet bij hoeveel je weegt of?
Mmmm, eigengebakken appeltaartquote:Op donderdag 20 september 2007 22:35 schreef Rewimo het volgende:
qltel heeft trouwens voor het eerst van zijn leven een appeltaart gebakken vanavondHij had zich wel verkeken op de hoeveelheid deeg. Of liever gezegd op de maat van de springvorm
We hebben nu een appeltaart zonder ruitjes
Maar hij smaakt vast lekker, met appels uit eigen tuin
gewoon stokbrood of stokbrood met kruidenboter zit toch wel een verschil inquote:Op donderdag 20 september 2007 22:37 schreef Rewimo het volgende:
Wat is er erg aan dat broodje? Volgens mij is een enkele keer een kruidenstokbroodje niet erger dan elk weekend stokbrood met wijn
ok dus je hebt het niet nodig als motivatie?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, ik weet het echt niet hoor
Ik hou niet bij hoeveel ik weeg, nee. Wie was dat ookalweer in dit topic die zich elke dag meerdere keren woog? SQ geloof ik (die heb ik trouwens al een tijdje niet gezien).
Afijn, ik heb daar gewoon niet zo'n zin in. Daarnaast, ik ben nog maar net begonnen met sporten, en daar kom je vaak van aan. Ik weet dat ik een paar jaar geleden, na een half jaar intensief sporten (3-4x fitness per week) reuze verbaasd was dat ik nog geen grammetje kwijt was. Ik had namelijk wel anderhalve broekmaat kleiner....
Afijn, ik ga gewoon een paar keer per jaar op de weegschaal, en voor de rest let ik vooral op hoe mijn (spijker)broeken zitten.
Ik vind van dat afbak-kruidenstokbrood altijd zo viezig - je vingers gaan er helemaal van onder het vet zittenquote:Op donderdag 20 september 2007 22:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
gewoon stokbrood of stokbrood met kruidenboter zit toch wel een verschil in
ik heb het een keer op bij mijn nu ex vriendjequote:Op donderdag 20 september 2007 22:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind van dat afbak-kruidenstokbrood altijd zo viezig - je vingers gaan er helemaal van onder het vet zitten
Nou ja, weet je, ik wil gewoon tegen mezelf kunnen zeggen: ik beweeg genoeg, ik eet gezond, matig en gevarieerd, ik slaap genoeg, nu is het goed. Tevreden zijn met je lijf als je gezond en fit bent.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ok dus je hebt het niet nodig als motivatie?
ik weeg mezelf ook elke dag maar ik vind het belangrijkste om elke maand te zien dat je afvalt (of niet)
dat zekerquote:Op donderdag 20 september 2007 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, weet je, ik wil gewoon tegen mezelf kunnen zeggen: ik beweeg genoeg, ik eet gezond, matig en gevarieerd, ik slaap genoeg, nu is het goed. Tevreden zijn met je lijf als je gezond en fit bent.
Tuurlijk zou ik graag smallere heupen hebben, al was het maar om makkelijker kleding te kunnen kopen, maar ja, ik heb ook maar te leven met mijn lijf.
Makkelijker gezegd dan gedaan trouwens, tevreden zijn met je lichaam.
Kijk, ik heb in het afgelopen jaar veel te vaak ongeregeld gegeten, veel gesnaaid en gesnoept, dus ik ben echt flink aangekomen en dat voelt niet goed. Maar anderhalf jaar geleden, toen ik dus idd die combi bewegen/ goed eten had, voelde ik me gewoon heel fit en fijn. En dat vind ik eigenlijk, als ik nuchter nadenk, belangrijker dan maatje 38 of een BMI van 22.
Toch?
iddquote:Op donderdag 20 september 2007 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, weet je, ik wil gewoon tegen mezelf kunnen zeggen: ik beweeg genoeg, ik eet gezond, matig en gevarieerd, ik slaap genoeg, nu is het goed. Tevreden zijn met je lijf als je gezond en fit bent.
Tuurlijk zou ik graag smallere heupen hebben, al was het maar om makkelijker kleding te kunnen kopen, maar ja, ik heb ook maar te leven met mijn lijf.
Makkelijker gezegd dan gedaan trouwens, tevreden zijn met je lichaam.
Kijk, ik heb in het afgelopen jaar veel te vaak ongeregeld gegeten, veel gesnaaid en gesnoept, dus ik ben echt flink aangekomen en dat voelt niet goed. Maar anderhalf jaar geleden, toen ik dus idd die combi bewegen/ goed eten had, voelde ik me gewoon heel fit en fijn. En dat vind ik eigenlijk, als ik nuchter nadenk, belangrijker dan maatje 38 of een BMI van 22.
Toch?
Ik vind recepten daarin ook altijd te krap en kant-en-klaarpakken die ik daar eigenlijk nooit meer voor gebruik ook. Ik neem 1 1/2 keer de voorgeschreven hoeveelheid en dan heb ik altijd voldoende om de taart af te werken.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:35 schreef Rewimo het volgende:
qltel heeft trouwens voor het eerst van zijn leven een appeltaart gebakken vanavondHij had zich wel verkeken op de hoeveelheid deeg. Of liever gezegd op de maat van de springvorm
maar wie zegt dat je met maat 38 niet meer knuffelbaar bent?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
idd![]()
ik wil ook geen maatje 36/38 hebben, vind 40 prima![]()
ik ben van de knuffel-achtigen
en er moet wel wat knuffelbaars overblijven
wil ook dat m'n
een buikje overhoudt
![]()
![]()
lekker zacht om tegenaan te liggen en lovehandles
![]()
maar nu schommel ik tussen de 42 en 44 in, ligt er aan welk merk ik koop, en weet uit ervaring dat ik met maat 40 wel makkelijk leuke kleding kon kopen, en nu met 42/44 stuk minder, dus dat is ook eigenlijk m'n streven: makkelijk leuke kleren kunnen kopenheb al zo'n hekel aan winkelen
![]()
En dat voor een huismanquote:Op donderdag 20 september 2007 22:35 schreef Rewimo het volgende:
Natuurlijk gaat het samen! Van gezond eten gaan je darmen goed werken, krijg je een mooie huid, etc. etc.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat zeker
ookal gaat dat vaak wel samen als je je goed voelt door goed eten en bewegen
dan val je vanzelf af![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het samen! Van gezond eten gaan je darmen goed werken, krijg je een mooie huid, etc. etc.
Van bewegen krijg je meer spieren en ga je lekker slapen en daardoor voel je je beter etc etc.
Als je eenmaal goed bezig bent, herkent je lichaam dat moeiteloos (bij mij wel iig). En dan zou het eigenlijk niet moeten uitmaken als je alsnog een stevig lijf overhoudt. Want dan is dat gewoon wat je lijf is.
EIgenlijk is het allemaal zo vreselijk logisch en makkelijk
Het niet-snaaien lukt me trouwens aardig: ik ben soms echt wel een beetje trots op mezelf als ik naar de keuken loop om een snoepje te pakken. Ik heb een tijd gehad dat ik naar de keuken liep met de gedachte: 'eten! eten! eten!' en dan een half pak koekjes of een zak chips leegat.
ik doe 1 1/4 maar ik heb niet zo'n grote springvormquote:Op donderdag 20 september 2007 22:53 schreef Troel het volgende:
[..]
En dat voor een huisman
Er is altijd te weinig deeg voor de ruitjesAltijd anderhalf keer maken
Echt? ik ben dol op winkelen, maar ik kan je ook vertellen dat ik er de afgelopen tijd niet echt blij meer van werd. Sta je daar met je dikke dijen je in een broek maatje 44 te wurmen die te strak is en vanachter openstaat, boehoequote:Op donderdag 20 september 2007 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
idd![]()
ik wil ook geen maatje 36/38 hebben, vind 40 prima![]()
ik ben van de knuffel-achtigen
en er moet wel wat knuffelbaars overblijven
wil ook dat m'n
een buikje overhoudt
![]()
![]()
lekker zacht om tegenaan te liggen en lovehandles
![]()
maar nu schommel ik tussen de 42 en 44 in, ligt er aan welk merk ik koop, en weet uit ervaring dat ik met maat 40 wel makkelijk leuke kleding kon kopen, en nu met 42/44 stuk minder, dus dat is ook eigenlijk m'n streven: makkelijk leuke kleren kunnen kopenheb al zo'n hekel aan winkelen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |