Dat is inderdaad gissen. En je gelijk proberen te krijgen wat betreft je mening over dikke mensen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar denk je dat je ook zoveel last zou hebben gehad als je geen overgewicht zou hebben?
ja maar ik vind het altijd interessant want mensen zelf ervan denken.....quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:44 schreef DarkElf het volgende:
oh dat bedoelde ik niet hoor
ik bedoelde alleen: je kan gewoon niet weten hoe dingen zouden zijn als je anders was. that's all
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Geen idee het zou wrs makkelijker zijn maar weet niet eens wat het is dus laat staan of het wel of niet van invloed is etc dat is voor later zorg. Eerst nog maar gewoon proberen mijn hoofd boven water te houden![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:07 schreef teigan het volgende:
Bubseltje sterkte ermee joh...
Ik ben weer thuis, en ik ben best af... Ik ga lekker even bankhangen ofzo, en dan nog even langs de Ikea, en vanavond naar de bios..
Wij gaan naar 1408... Jij dan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook naar de bios. Voor het eerst in een jaar (ofzo).
![]()
Naar welke film ga je?
De Bourne what ever, deel 3quote:
Dank je. Ik stond helemaal blij op de weegschaal vanmorgenquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:10 schreef teigan het volgende:
O ja, vergeet ik helemaal te jompelen voor Fannetje..![]()
![]()
Goed zo!!!!
![]()
![]()
Ah, ik heb alleen deel 1 nog maar gezien, dus we meoten eerst deel twee maar kijken voordat we daar naartoe gaan..quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
De Bourne what ever, deel 3Heb nog bioscoopbonnen liggen en ik vond het hoog tijd weer eens samen iets met
te gaan doen.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:31 schreef Fannetje het volgende:
Mijn weegschaal was vanmorgen weer erg lief voor me: 7 ons eraf!Ik ben nu precies 8 kilo kwijt!
Ik heb nog geen jurk gekocht, dus dat scheelt weerquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:28 schreef Troel het volgende:
Cola helpt ook prima
Fannetje, zorg je wel dat je niet teveel afvalt, anders heb je een kleinere maat jurk nodig
weltrusten voor straks ik ben even tussendoor wakkerquote:Op zaterdag 22 september 2007 06:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
Goedemorgen dames!
en neej ik ben niet heeeeeel vroeg op, maar nog steeds wakker.
Heb namelijk nachtdienst en ben bijna vrijnu al zin in lekker slapen.
Was vandaag onwijs rustig en heb een boek gelezen (Nicci French - vang me als ik val)
geen gewichtupdate nog
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:15 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dank je. Ik stond helemaal blij op de weegschaal vanmorgen
Ja, maar de scholen begonnen hier al op 6 augustus.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:02 schreef Fannetje het volgende:
Hebben jullie nu al herfstvakantie, Rewimo? Dat is snel!Wij moeten hier nog vier weken!
Dan nog. De scholen begonnen hier maar een week laterquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, maar de scholen begonnen hier al op 6 augustus.
Nee, een enkele vrije dag maar meer niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:34 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dan nog. De scholen begonnen hier maar een week later
Hebben jullie nu verder geen vakantie tot de kerst? Want dan is het wel een lange periode!
Mag ik even mijnnichtje
spammen? Het is zo'n schatje!
[afbeelding]
O, die loopquote:Op zondag 23 september 2007 08:36 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb meegedaan aan een 5 km loop die 100 meter bij mijn huis vandaan begint.En daarom mocht ik m niet negeren.
Altijd leuk als je bij de finish nog even wordt aangemoedigd door je lerares van de eerste klas (ja, dat was toen nog eerste klas!) van de basisschool!
Doe mij ook maar.
quote:Afstand 4 Engelse Mijl trimloop
Categorie Vrecr
Totaal plaats 565 / 688
Categorie plaats 312 / 404
Snelheid 9,363 km/uur
Netto tijd 41:15
quote:Op zondag 23 september 2007 12:11 schreef Liejannuh het volgende:
Jojo is gefinished!
En in een bijzonder nette tijd!!
[..]voor jojo!
Ok, daar doe ik het voor.quote:Op zondag 23 september 2007 21:49 schreef Jojogirl het volgende:
Die 31.11 van jou klopt gewoon en de tijd van degene voor je is fout, ik weet het zeker
Ik hoop dat je je morgen beter voelt Fannetje! En anders gewoon ziekmelden he?!quote:Op zondag 23 september 2007 21:31 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben helemaal niet lekker... vanmorgen werd ik al wakker met een dicht hoofd, loopneus en knallende hoofdpijn. Twee paracetamolletjes genomen en mijn bed weer ingedoken.. om 12.00 dacht ik dat het wel ging, maar in de loop van de dag is het alleen maar erger geworden. Ben net zelfs bij mijn ouders in bad geweest, in de hoop dat eucalyptus me goed zou doen. Al zes paracetamol op. Ik denk dat ik mijn bed maar eens ga opzoeken.. misschien helpt dat
Het is vooral vervelend. En ik heb weer van die schattige geschaafde knieen.quote:Op maandag 24 september 2007 10:32 schreef Jojogirl het volgende:
Auw Liejannuh, dat klinkt erg pijnlijk.
* Jojogirl is aan het zoeken naar 5km wedstrijden in de komende maanden
Ja, da's ronduit frustrerend... ik hoop eigenlijk toch dat ik bij dat kleine selecte groepje hoor dat blijvend meer af weet te vallen.quote:Op maandag 24 september 2007 11:09 schreef Jojogirl het volgende:
Eigenlijk vind ik het ook wel schokkend om te lezen dat 5-10% afvallen het maximaal haalbare is.
Ik geloof dat ook niet echt eerlijk gezegd...quote:Op maandag 24 september 2007 11:09 schreef Jojogirl het volgende:
Eigenlijk vind ik het ook wel schokkend om te lezen dat 5-10% afvallen het maximaal haalbare is.
Alleen soms wel een beetje onrealistisch... zo zag ik bij een dag staan dat je 1 taai-taai mag hebben...quote:Op maandag 24 september 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:
en toch vind ik de variatie die ze voorschrijft wel goed
ja dat van 1 snoepje of 1 glas van iets is gewoon stom en duurquote:Op maandag 24 september 2007 11:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alleen soms wel een beetje onrealistisch... zo zag ik bij een dag staan dat je 1 taai-taai mag hebben...
Wat doe je in hemelsnaam met de rest van dat pak??![]()
Maar inderdaad, veel mensen eten niet gevarieerd, daar kunnen ze wel winst halen door te "bakkeren", maar -zoals al vaak gezegd in de dieetclub- als je SB doet, moet je echt meer eten dan ze voorschrijft...
Voor ons is het niets nieuws, maar blijkbaar zijn er nu ook professionals die zich geroepen voelen om mensen te waarschuwen voor dit dieet. Hopelijk dringt het tot mensen door dat ze dus meer moeten eten om gezond te blijven.quote:Op maandag 24 september 2007 11:15 schreef teigan het volgende:
Eigenlijk vind ik dit een artikeltje waar niets nieuws instaat..
Wat zij noemt over crashdieten en dan weer aankomen is toch redelijk bekend onder de mensen die meerdere dieten hebben gedaan?
Wat betreft Sonja Bakker, die variatie die erin schijnt te zitten is voor sommige mensen best handig, maar het is en blijft gewoon te weinig..
Als ik hier ook op fok! kijk is dat topic toch slecht bezocht de laatste tijd..
natuurlijk is variatie goed, uiteraard, maar iedereen doet net alsof ze het wiel heeft uitgevonden..quote:Op maandag 24 september 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:
en toch vind ik de variatie die ze voorschrijft wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |