abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 september 2007 @ 14:39:16 #201
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53356854
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik dacht eerst heb pijn in mijn heup en dat komt wrs van mijn vroegere dysplasie. En de huisarts deelde deze mening die stuurde me door naar de orthopeed. Deze heeft toen foto's genomen waar niks op de zien was. Hij dacht toen dat door het afvallen mijn spieren overbelast waren.

Maar dat past niet in het plaatje hoe mijn klachten nu steeds meer verergeren. En ik ook meer last krijg van mijn 'rsi'.

Tnx voor het medeleven
Poeh... ik heb eens zitten googlen, maar dat moet je maar niet doen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53356927
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar denk je dat je ook zoveel last zou hebben gehad als je geen overgewicht zou hebben?
Ik kan natuurlijk niet voor Bubsel reageren, maar ik heb zelf ook problemen met mijn spieren en tegen mij is ook al door verschillende personen (huisarts, fysioth) gezegd dat het niets met mijn gewicht te maken heeft. En dus ook waarschijlijk niet zal verbeteren als ik afval. Veel liever hoor je dat je er zelf invloed op hebt en je de situatie kunt verbeteren door af te vallen...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_53356978
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar denk je dat je ook zoveel last zou hebben gehad als je geen overgewicht zou hebben?
Dat is inderdaad gissen. En je gelijk proberen te krijgen wat betreft je mening over dikke mensen.
It is your friends who make your world!
pi_53356999
oh dat bedoelde ik niet hoor

ik bedoelde alleen: je kan gewoon niet weten hoe dingen zouden zijn als je anders was. that's all
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53357024
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:44 schreef DarkElf het volgende:
oh dat bedoelde ik niet hoor

ik bedoelde alleen: je kan gewoon niet weten hoe dingen zouden zijn als je anders was. that's all
ja maar ik vind het altijd interessant want mensen zelf ervan denken.....

het was ook niet zo bedoelt zoals hier boven staat maarja......
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:57:33 #206
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53357309
Geen idee het zou wrs makkelijker zijn maar weet niet eens wat het is dus laat staan of het wel of niet van invloed is etc dat is voor later zorg. Eerst nog maar gewoon proberen mijn hoofd boven water te houden
pi_53357484
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Geen idee het zou wrs makkelijker zijn maar weet niet eens wat het is dus laat staan of het wel of niet van invloed is etc dat is voor later zorg. Eerst nog maar gewoon proberen mijn hoofd boven water te houden
Sterkte meid!
***Levi was here***
pi_53357555
Bubseltje sterkte ermee joh...

Ik ben weer thuis, en ik ben best af... Ik ga lekker even bankhangen ofzo, en dan nog even langs de Ikea, en vanavond naar de bios..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53357572
Sterkte Bubsel, klinkt allemaal niet fijn
pi_53357639
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:07 schreef teigan het volgende:
Bubseltje sterkte ermee joh...

Ik ben weer thuis, en ik ben best af... Ik ga lekker even bankhangen ofzo, en dan nog even langs de Ikea, en vanavond naar de bios..
Ik ga vanavond ook naar de bios. Voor het eerst in een jaar (ofzo).
Naar welke film ga je?
***Levi was here***
pi_53357640
O ja, vergeet ik helemaal te jompelen voor Fannetje..

Goed zo!!!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53357664
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:10 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ga vanavond ook naar de bios. Voor het eerst in een jaar (ofzo).
Naar welke film ga je?
Wij gaan naar 1408... Jij dan?
pi_53357731
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:11 schreef teigan het volgende:

[..]

Wij gaan naar 1408... Jij dan?
De Bourne what ever, deel 3 Heb nog bioscoopbonnen liggen en ik vond het hoog tijd weer eens samen iets met te gaan doen.
***Levi was here***
pi_53357768
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:10 schreef teigan het volgende:
O ja, vergeet ik helemaal te jompelen voor Fannetje..

Goed zo!!!!
Dank je. Ik stond helemaal blij op de weegschaal vanmorgen
pi_53357804
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:13 schreef Levitation het volgende:

[..]

De Bourne what ever, deel 3 Heb nog bioscoopbonnen liggen en ik vond het hoog tijd weer eens samen iets met te gaan doen.
Ah, ik heb alleen deel 1 nog maar gezien, dus we meoten eerst deel twee maar kijken voordat we daar naartoe gaan..
pi_53358184
Ik heb deel drie in de sneak preview gezien, maar deel 2 nog niet (1 wel) vriend van me had nog geen enkele bourne-film gezien en snapte er niks van. Ow, en zorg dat je beetje achterin komt te zitten.
pi_53358209
* omearos zoekt topic door
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:31 schreef Fannetje het volgende:
Mijn weegschaal was vanmorgen weer erg lief voor me: 7 ons eraf!

Ik ben nu precies 8 kilo kwijt!
Gefeliciteerd
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2007 @ 16:07:10 #218
43556 miss_dynastie
pi_53359179
Feli fannetje

Oh men, er stond hier net iemand aan de deur met de door ons vermiste autosleutel. De mister had hem in zijn auto verloren, zo blijkt. Alleen is het een hele aardige gozer, dus ik stond 1 1/2 uur met hem te kletsen... en vergeet dat er bietjes op het fornuis staan. Tot ik een hele penetrante lucht ruik ... ik hoop dat mijn pan nog te redden is
pi_53359314
Miss_d, volgesn mij helpt water erin met wat biotex erbij om de ergste meuk op te lossen...
pi_53359456
Water er in, soda er in, kwartiertje koken, check
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 september 2007 @ 16:26:13 #221
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53359709
Fannetje, goed zeg had ik even gemist
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 21 september 2007 @ 16:28:05 #222
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_53359756
Cola helpt ook prima

Fannetje, zorg je wel dat je niet teveel afvalt, anders heb je een kleinere maat jurk nodig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 september 2007 @ 16:35:43 #223
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53359956
Wijn...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2007 @ 16:36:43 #224
43556 miss_dynastie
pi_53359983
Ik heb het met Dreft gedaan, pan lijkt aardig schoon en de vaatwasser mag de rest doen.
Maar gelukkig, gelukkig , is de autosleutel terug, want we zijn hem al een dag of tien kwijt en da's niet handig
pi_53360008
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:28 schreef Troel het volgende:
Cola helpt ook prima

Fannetje, zorg je wel dat je niet teveel afvalt, anders heb je een kleinere maat jurk nodig
Ik heb nog geen jurk gekocht, dus dat scheelt weer

Maar dat is inderdaad wel iets om rekening mee te houden. Ik ben benieuwd wat ze er in de winkel van zeggen. Een vriendin van me mocht na de aanschaf van haar jurk nog maar max. 5 kg afvallen.
  vrijdag 21 september 2007 @ 16:46:23 #226
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_53360203
5 kilo?

Bij de meeste jurken (heb ik me laten vertellen) kan er tot 4 maten ingenomen worden en kan je 1 maat groter. Ok, dan moet de jurk wel flink uit elkaar gehaald worden, maar je wilt niet weten hoeveel er van mijn jurk nog afgegaan is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53360291
Van mijn jurk is ook nog behoorlijk wat afgegaan hoor!
pi_53360501
Ik vond het ook al erg weinig, maar dan ben ik nu officieel gerustgesteld. Ik zou het liefst nl. nog een kilo of 9/10 afvallen voor de bruiloft.
  vrijdag 21 september 2007 @ 17:03:12 #229
140262 Rixie
28 juli 2006 was onze dag!
pi_53360567
Jullie gaan wel erg snel Maar ik krijg inderdaad begeleiding van de thuiszorg Teigan. Eerst 1x in de maand en nu 1x in de 3 maanden om toch een stok achter de deur te hebben Voor problemen kan ik dan ook altijd met haar bellen, is wel heel erg fijn!
Als lelijk zijn pijn deed, zou jij de hele dag huilen!
pi_53362137
beetje laat (maar ja, moest werken, en daar kunnen we alleen op de bol.com site komen) maar knuffie bubseltje
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_53368338
Van mij ook nog een verlate knuffel Bubseltje.

Ik was gisteren zo moe toen ik thuiskwam dat ik direct naar bed ben gegaan en vanochtend om 11.00 weer wakker werd Vandaag de hele dag in de weer geweest met dingen voor school en dingen voor vakantie. Inpakken en schoonmaken enzo.

Ik ga morgenochtend vroeg weg, dus even een zwaai
tot volgende week zondag.
pi_53369237
Veel plezier Octo!
pi_53369612
Vervelend Bubseltje.
En Fannetje, jij gaat goed!!

Octo, heel veel plezier op vakantie! Hoe is het afgelopen met je examinatoren?
pi_53370092
mmm niet zo geweldig. Ik heb een gele kaart gekregen. Mijn conceptverslag was niet goed opgebouwd, en met een gele kaart heb je in feite een waarschuwing dat je een onvoldoende kan krijgen.
Ze hadden nog contact gehad met mijn bedrijfsmentor omdat ze zich zorgen maakten, maar die was positief geweest. Ik moet er dus nog even heel hard aan trekken. Nu ben ik bezig om mijn conceptverslag te herschrijven en 5 oktober moet ik het definitieve verslag inleveren.
En ik moet nog de opdracht zelf afmaken en inleveren.
De vakantie komt dus achteraf gezien niet zo heel goed uit. Maarja ik had een halfjaar geleden niet verwacht dat ik nog zo veel moest doen. Ik ga me er in ieder geval niet beter door voelen. Ik vind het een eng idee dat ik misschien weer mijn hele afstudeerstage over moet doen en dan misschien de bruiloft wel moet uitstellen. We gaan er tenslotte van uit dat we flink kunnen sparen zodra ik een baan heb.

Dus..nouja ik ga maar even verder. En dan morgen proberen om alles even uit mijn hoofd te zetten.
pi_53370589
Gewoon doorbikkelen Octo. Je kunt het echt wel!
Als je wilt dat ik naar je verslag kijk, dan moet je een gil geven hoor. Kan misschien ook wel wat tips geven voor de opbouw enzo!
pi_53372032
Octo, een fijne vakantie toegewenst, en probeer niet teveel te piekeren over je stage, dat komt daarna wel.. Zorg dat je uitgerust kan beginnen..

Ik ben net terug van de film, hij was vaag, en ik was tijdens de film met mijn armband aan het spelen, en die sprong open, en nu ben ik een van mijn trollbeads kralen kwijt, en ik baal er best enorm van.... We hebben de halve zaal afgezocht, maar konden hem niet meer vinden..

ik ga nu ook zo richting bed, en dan morgen rustig aan doen, ik merk dat ik mezelf iets voorbij gelopen ben de afgelopen dagen..
pi_53374773
Goedemorgen dames!
en neej ik ben niet heeeeeel vroeg op, maar nog steeds wakker.
Heb namelijk nachtdienst en ben bijna vrij nu al zin in lekker slapen.

Was vandaag onwijs rustig en heb een boek gelezen (Nicci French - vang me als ik val)

geen gewichtupdate nog
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_53374780
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 06:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
Goedemorgen dames!
en neej ik ben niet heeeeeel vroeg op, maar nog steeds wakker.
Heb namelijk nachtdienst en ben bijna vrij nu al zin in lekker slapen.

Was vandaag onwijs rustig en heb een boek gelezen (Nicci French - vang me als ik val)

geen gewichtupdate nog
weltrusten voor straks ik ben even tussendoor wakker
pi_53374883
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:15 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Dank je. Ik stond helemaal blij op de weegschaal vanmorgen
Super!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 september 2007 @ 08:44:50 #240
13151 crew  Rewimo
pi_53375018
octo, fijne vakantie!

teigan, wat zonde van je armband

Ik vertrek straks met Christan naar Haarlem, hij gaat bij oma logeren deze week Morgen kom ik zelf weer terug uiteraard, ik moet gewoon werken komende week. Maar we hebben herfstvakantie van de Duitse les, dus wel lekker de avonden voor onszelf
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53375430
octo, fijne vakantie! Geniet ervan! De school komt wel weer ná de vakantie!

teigan, wat zonde zeg! Een bioscoop is een heel vervelende plaats om dingen kwijt te raken.. het kan echt overal liggen.

Hebben jullie nu al herfstvakantie, Rewimo? Dat is snel! Wij moeten hier nog vier weken!
pi_53377416
Octo! Veel plezier op vakantie meis!

Geniet ervan, en denk gewoon even helemaal niet aan je studie gewoon helemaal focussen op je vakantie, jezelf, Stefan en het duiken school komt echt wel goed

geniet ervan
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 september 2007 @ 18:08:46 #243
13151 crew  Rewimo
pi_53385224
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 10:02 schreef Fannetje het volgende:
Hebben jullie nu al herfstvakantie, Rewimo? Dat is snel! Wij moeten hier nog vier weken!
Ja, maar de scholen begonnen hier al op 6 augustus.
pi_53385742
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 18:08 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja, maar de scholen begonnen hier al op 6 augustus.
Dan nog. De scholen begonnen hier maar een week later
Hebben jullie nu verder geen vakantie tot de kerst? Want dan is het wel een lange periode!

Mag ik even mijn nichtje spammen? Het is zo'n schatje!
pi_53386174
Fannetje, lief hoor........
pi_53386514
Het gaat je vast lukken Octo!

Wat een schatje Fannetje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 september 2007 @ 19:53:33 #247
13151 crew  Rewimo
pi_53387687
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 18:34 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Dan nog. De scholen begonnen hier maar een week later
Hebben jullie nu verder geen vakantie tot de kerst? Want dan is het wel een lange periode!

Mag ik even mijn nichtje spammen? Het is zo'n schatje!
[afbeelding]
Nee, een enkele vrije dag maar meer niet.

Wat een droppie!
pi_53389799
Jojo, heel veel succes morgen met de Dam tot Dam!
Tip van mij: Ga niet ontbijten met brood met spek en eieren.
Ik had echt lode benen vanmiddag! Wel 1 dame 10 minuten achter me gelaten, maar dat zegt meer over die dame dan over mij. Gefinished in 33 rond.
pi_53399416
Goedemorgen!
Liejannuh: Ik had even niet meegekregen dat je ergens aan meedeed? Waar deed je aan mee?

* freecell ontbijt en heeft ook

[ Bericht 3% gewijzigd door freecell op 23-09-2007 08:30:08 ]
pi_53399447
Ik heb meegedaan aan een 5 km loop die 100 meter bij mijn huis vandaan begint. En daarom mocht ik m niet negeren.
Altijd leuk als je bij de finish nog even wordt aangemoedigd door je lerares van de eerste klas (ja, dat was toen nog eerste klas!) van de basisschool!

Doe mij ook maar .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')