Poeh... ik heb eens zitten googlen, maar dat moet je maar niet doenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik dacht eerst heb pijn in mijn heup en dat komt wrs van mijn vroegere dysplasie. En de huisarts deelde deze mening die stuurde me door naar de orthopeed. Deze heeft toen foto's genomen waar niks op de zien was. Hij dacht toen dat door het afvallen mijn spieren overbelast waren.
Maar dat past niet in het plaatje hoe mijn klachten nu steeds meer verergeren. En ik ook meer last krijg van mijn 'rsi'.
Tnx voor het medeleven
Ik kan natuurlijk niet voor Bubsel reageren, maar ik heb zelf ook problemen met mijn spieren en tegen mij is ook al door verschillende personen (huisarts, fysioth) gezegd dat het niets met mijn gewicht te maken heeft. En dus ook waarschijlijk niet zal verbeteren als ik afval.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar denk je dat je ook zoveel last zou hebben gehad als je geen overgewicht zou hebben?
Dat is inderdaad gissen. En je gelijk proberen te krijgen wat betreft je mening over dikke mensen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar denk je dat je ook zoveel last zou hebben gehad als je geen overgewicht zou hebben?
ja maar ik vind het altijd interessant want mensen zelf ervan denken.....quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:44 schreef DarkElf het volgende:
oh dat bedoelde ik niet hoor
ik bedoelde alleen: je kan gewoon niet weten hoe dingen zouden zijn als je anders was. that's all
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Geen idee het zou wrs makkelijker zijn maar weet niet eens wat het is dus laat staan of het wel of niet van invloed is etc dat is voor later zorg. Eerst nog maar gewoon proberen mijn hoofd boven water te houden![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:07 schreef teigan het volgende:
Bubseltje sterkte ermee joh...
Ik ben weer thuis, en ik ben best af... Ik ga lekker even bankhangen ofzo, en dan nog even langs de Ikea, en vanavond naar de bios..
Wij gaan naar 1408... Jij dan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook naar de bios. Voor het eerst in een jaar (ofzo).
![]()
Naar welke film ga je?
De Bourne what ever, deel 3quote:
Dank je. Ik stond helemaal blij op de weegschaal vanmorgenquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:10 schreef teigan het volgende:
O ja, vergeet ik helemaal te jompelen voor Fannetje..![]()
![]()
Goed zo!!!!
![]()
![]()
Ah, ik heb alleen deel 1 nog maar gezien, dus we meoten eerst deel twee maar kijken voordat we daar naartoe gaan..quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
De Bourne what ever, deel 3Heb nog bioscoopbonnen liggen en ik vond het hoog tijd weer eens samen iets met
te gaan doen.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:31 schreef Fannetje het volgende:
Mijn weegschaal was vanmorgen weer erg lief voor me: 7 ons eraf!Ik ben nu precies 8 kilo kwijt!
Ik heb nog geen jurk gekocht, dus dat scheelt weerquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:28 schreef Troel het volgende:
Cola helpt ook prima
Fannetje, zorg je wel dat je niet teveel afvalt, anders heb je een kleinere maat jurk nodig
weltrusten voor straks ik ben even tussendoor wakkerquote:Op zaterdag 22 september 2007 06:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
Goedemorgen dames!
en neej ik ben niet heeeeeel vroeg op, maar nog steeds wakker.
Heb namelijk nachtdienst en ben bijna vrijnu al zin in lekker slapen.
Was vandaag onwijs rustig en heb een boek gelezen (Nicci French - vang me als ik val)
geen gewichtupdate nog
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:15 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dank je. Ik stond helemaal blij op de weegschaal vanmorgen
Ja, maar de scholen begonnen hier al op 6 augustus.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:02 schreef Fannetje het volgende:
Hebben jullie nu al herfstvakantie, Rewimo? Dat is snel!Wij moeten hier nog vier weken!
Dan nog. De scholen begonnen hier maar een week laterquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, maar de scholen begonnen hier al op 6 augustus.
Nee, een enkele vrije dag maar meer niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:34 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dan nog. De scholen begonnen hier maar een week later
Hebben jullie nu verder geen vakantie tot de kerst? Want dan is het wel een lange periode!
Mag ik even mijnnichtje
spammen? Het is zo'n schatje!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |