abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53240031
Vorig topic: Fok!Dieetclub #202 Met of zonder haar

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

we hebben dus 48 uur de tijd om af te koelen (zowel Miss_S als wij), dit topic zal vast niet over 48 uur al vol zijn, dus: gaan we het maar NOG een keer proberen om 'normaal' te doen?
Ja doei.
pi_53240052
tvp.
Ik ga ontzettend lief en knuffelig doen, dat beloof ik plechtig.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_53240058
Ja doei.
pi_53240061
Zo, zometeen even boodschappen doen en lunch halen
pi_53240069
Het toetje was inderdaad ook met zijn 3-en. Maar we hebben het toetje niet opgekregen hoor. Het vriendje van octo heeft ook meegeholpen

Isa
pi_53240084
Ja doei.
pi_53240108
tvp!
pi_53240117
Ik ben heel lief hoor.. vooral als ik slaap

Ik heb het ineens koud zeg! Ik had net al sokken aangetrokken, maar het helpt nog niet echt..

Dat wordt dus of een pot thee zetten, of de verwarming maar weer even aan..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53240144
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:52 schreef teigan het volgende:
Ik ben heel lief hoor.. vooral als ik slaap

Ik heb het ineens koud zeg! Ik had net al sokken aangetrokken, maar het helpt nog niet echt..

Dat wordt dus of een pot thee zetten, of de verwarming maar weer even aan..
Pot thee! veel lekkerder!
  maandag 17 september 2007 @ 11:54:13 #10
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53240150
TVP...

Ik zal ook gezellig gaan doen!!!!!111
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_53240173
pfff heb auw, buikspier auw. die begeleider was nogal positief gisteren dat ik wel 8 x10 buikpieroefeningen kon doen (situps met zown apparaat zodat het ietsjes makkelijker is) ok die 8x10 redde ik net, en de pijn viel wel mee gisteren, maar nu doet het echt ongelovelijk veel pijn, waar je je buik wel niet bij gebruikt maar volgende week gewoon weer
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_53240184
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Pot thee! veel lekkerder!
Ik heb al twee potten thee op..
White moon (witte thee met nog wat andere dingen erin)
zwarte thee bosbessen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 11:57:25 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53240234
Ik ben er ook weer Zometeen weer zo'n lekker broodje met filet, ei en komkommer Karnemelkje erbij en ik red het wel weer een poosje. En verder heb ik 12 kiwi's en kaasblokjes liggen hier. Eiwitten en vezels

Edit: dat ga ik dus niet allemaal vandaag opeten hè

[ Bericht 9% gewijzigd door Rewimo op 17-09-2007 12:06:47 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 17 september 2007 @ 11:58:56 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_53240260
Ik heb heel wat gemist begrijp ik
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53240306
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:57 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben er ook weer Zometeen weer zo'n lekker broodje met filet, ei en komkommer Karnemelkje erbij en ik red het wel weer een poosje. En verder heb ik 12 kiwi's en kaasblokjes liggen hier. Eiwitten en vezels
Klinkt goed!

Mijn voedselpakketje voor deze werkdag:
- 1 pruim (al op)
- 1 banaan (ook al op )
- 3 roggeboterhammetjes met kaas
- 2 sinaasappels

Over mijn avondeten twijfel ik nog: of een heeeerlijk broodje kalkoenfillet bij de Subway óf een maaltijdsalade van AH. Moet na mijn werk naar school, koken zit er dus niet in vanavond.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_53240329
Leuk weekend gehad Troel?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53240353
ik ga straks aan mijn voedselpakketje beginnen als de docente weg is

3 van die kleine afbakbroodjes van de Albert Heijn (Euroshopper) met knoflookzooi (Garlan)

mn twee snack-a-jacks met kaaszooi heb ik al stiekem op daarnet

en vanavond denk ik dat ik een aardappeltjes-groenteschoteltje ga maken ofzo.. als het maar goedkoop is..

wil iiig veel (soorten) groente erin.. ga nog maar even nadenken
Ja doei.
  maandag 17 september 2007 @ 12:05:56 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_53240406
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:02 schreef YPPY het volgende:
Leuk weekend gehad Troel?
Er waren een aantal leuke dingen, en teveel dingen die niet leuk waren
En ik ben echt bek en bekaf
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 12:08:32 #19
13151 crew  Rewimo
pi_53240457
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:05 schreef Troel het volgende:
Er waren een aantal leuke dingen, en teveel dingen die niet leuk waren
En ik ben echt bek en bekaf
Dat laatste geloof ik graag Veel gelopen natuurlijk De rest hoor ik nog wel denk ik...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53240496
vraag me eigenlijk af hoe 'slecht' aanmaaklimo is

heb elke dag zo'n driekwartliter ding bij me me met aanmaakzooi, was van plan om daar ook thuis op over te gaan omdat het in eerste instantie goedkoper is. En ik heb het idee 'beter' dan allerlei vruchtensapjes.

Komt vooral omdat ik water niet echt in grote hoeveelheden wegkrijg tenzij het warm is en ik uitgedroogd ben..
Ja doei.
pi_53240597
ligt aan je limonade en mengverhouding. Het blijft voornamelijk zoetstof en een smaakje.
Ik heb hier 2 flessen limonade:
Karvan cevitam citroen, 300kcal/100ml, mengen 1 op 7 (gemengd dus ong 40kcal/100ml)
Burg limo, 6kcal/100ml, mengen 1 op 11 (gemengd dus ong. 0,5kcal / 100ml)
pi_53240662
Burg limo? wasda?

ik heb overigens gewoon die el-cheapo grenadine van de Aldi
Ja doei.
pi_53240714
http://www.burg-groep.nl/pages/nl/siroop.asp
Goedkoopste limonadesiroop hier

edit: ik heb de 3de en 4de op het plaatje, en dan de suikervrije versie

[ Bericht 16% gewijzigd door omearos op 17-09-2007 12:24:29 ]
pi_53240767
Je hebt ook wel van die slimpie limonadesiroop, daar zitten dan zoetstoffen in, maar ik vind die zelf niet zo lekker, ik blijf het altijd proeven, het heeft zo'n nasmaak..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 12:32:34 #25
13151 crew  Rewimo
pi_53241044
Oe, Slimpie, daar ben ik een keer hevig niet lekker van geworden, een poosje na mijn operatie. Nooit meer gedronken naderhand. Ik vond het ook niet zo lekker trouwens. Ik neem nu af en toe weleens groene limonadesiroop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')