Pot thee! veel lekkerder!quote:Op maandag 17 september 2007 11:52 schreef teigan het volgende:
Ik ben heel lief hoor.. vooral als ik slaap
Ik heb het ineens koud zeg! Ik had net al sokken aangetrokken, maar het helpt nog niet echt..
Dat wordt dus of een pot thee zetten, of de verwarming maar weer even aan..
Ik heb al twee potten thee op..quote:
Klinkt goed!quote:Op maandag 17 september 2007 11:57 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben er ook weerZometeen weer zo'n lekker broodje met filet, ei en komkommer
Karnemelkje erbij en ik red het wel weer een poosje. En verder heb ik 12 kiwi's en kaasblokjes liggen hier. Eiwitten en vezels
Er waren een aantal leuke dingen, en teveel dingen die niet leuk warenquote:
Dat laatste geloof ik graagquote:Op maandag 17 september 2007 12:05 schreef Troel het volgende:
Er waren een aantal leuke dingen, en teveel dingen die niet leuk waren
En ik ben echt bek en bekaf
Als het gewone is met suiker, zit er natuurlijk altijd wel suiker inquote:Op maandag 17 september 2007 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
vraag me eigenlijk af hoe 'slecht' aanmaaklimo is
heb elke dag zo'n driekwartliter ding bij me me met aanmaakzooi, was van plan om daar ook thuis op over te gaan omdat het in eerste instantie goedkoper is. En ik heb het idee 'beter' dan allerlei vruchtensapjes.
Komt vooral omdat ik water niet echt in grote hoeveelheden wegkrijg tenzij het warm is en ik uitgedroogd ben..![]()
Per glas?quote:Op maandag 17 september 2007 12:34 schreef Rewimo het volgende:
Is maar 26 kcal en heerlijk fris.
Hmmm... goeie vraag. Hangt natuurlijk wel af van je menging.quote:
Per 100ml (hangt ook een tikje van je eigen mengverhouding af)quote:Op maandag 17 september 2007 12:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Per glas?
Ik heb liever iets zonde-calorieen waardoor ik echt veel drink op een dag, dan laat ik wel wat anders staan. Gewoon water is ook lekker, maar soms wil je gewoon wat smaak aan je drinken.quote:Op maandag 17 september 2007 12:45 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat echt "zonde-calorieen" die calorieen die in frisdrank of limonadesiroop zit. Als in zonde dat je die calorieen niet hebt gegeten maar gedronken. Ik heb wel makkelijk praten want ik vind gewoon water lekker. Ik drink ook af en toe wel fanta light dat is heerlijk als het ijskoud is en je hebt dorst, maar limonadesiroop met suiker. Ik moet wel zeggen dat ik niet alle drank-calorieen "zonde-calorieen" vind. Die uit een glaasje wijn of wodka, dat vind ik het dan wel weer meer dan waard
![]()
Oh, dat valt mee ja.quote:Op maandag 17 september 2007 12:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Per 100ml (hangt ook een tikje van je eigen mengverhouding af)
Ik neem uit Frankrijk altijd van die flessen geconcentreerde citroensap mee zonder toegevoegde suiker, die is natuurlijk zuur as hell, maar met die natrena vloeibare zoetstof, kan je daar idd van alles mee aanvangen.quote:Op maandag 17 september 2007 12:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb liever iets zonde-calorieen waardoor ik echt veel drink op een dag, dan laat ik wel wat anders staan. Gewoon water is ook lekker, maar soms wil je gewoon wat smaak aan je drinken.
Ik heb nu overigens van de ALDI citroensap staan, dat gaat ook heel lekker door water, kwark en noem maar op
Dat vind ik nou weer niet weg te krijgen, brrrr, zoete bende en dan die nasmaakquote:Op maandag 17 september 2007 12:55 schreef conleche het volgende:
Ik neem uit Frankrijk altijd van die flessen geconcentreerde citroensap mee zonder toegevoegde suiker, die is natuurlijk zuur as hell, maar met die natrena vloeibare zoetstof, kan je daar idd van alles mee aanvangen.
Tja, soms ben ik water beu en drink ik limo, en 0,5kcal / 100 ml overleef ik wel weer. Ik drink trouwens nauwelijks frisdrank, maar als ik fris drink neem ik niet de lightversie (al is het maar omdat je in een cafe vaak alleen cola in lightversie hebt en ik cola niet lekker vind)quote:Op maandag 17 september 2007 12:45 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat echt "zonde-calorieen" die calorieen die in frisdrank of limonadesiroop zit. Als in zonde dat je die calorieen niet hebt gegeten maar gedronken. Ik heb wel makkelijk praten want ik vind gewoon water lekker. Ik drink ook af en toe wel fanta light dat is heerlijk als het ijskoud is en je hebt dorst, maar limonadesiroop met suiker. Ik moet wel zeggen dat ik niet alle drank-calorieen "zonde-calorieen" vind. Die uit een glaasje wijn of wodka, dat vind ik het dan wel weer meer dan waard
![]()
nee, je moet er juist geen zoetstof bijdoen! heerlijk alleen citroensapquote:Op maandag 17 september 2007 12:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik neem uit Frankrijk altijd van die flessen geconcentreerde citroensap mee zonder toegevoegde suiker, die is natuurlijk zuur as hell, maar met die natrena vloeibare zoetstof, kan je daar idd van alles mee aanvangen.
Dat vetgedrukte plus dat ik me lekker voel na 2 wijntjes of 1 wodkaatje, vooral dat laatste, ik bedoel ik wil niemand aan de drank praten hoorquote:Op maandag 17 september 2007 13:07 schreef omearos het volgende:
[..]
Tja, soms ben ik water beu en drink ik limo, en 0,5kcal / 100 ml overleef ik wel weer. Ik drink trouwens nauwelijks frisdrank, maar als ik fris drink neem ik niet de lightversie (al is het maar omdat je in een cafe vaak alleen cola in lightversie hebt en ik cola niet lekker vind)
Ik vind alcohol juist weer zonde-calorieen, dat drink je niet omdat je dorst hebt maar voor de leuk en de gezelligheid. En het werkt ook nog averechts op je vochtinname.
Dat vliegt er hier ook doorheen. Zo lekkerquote:Op maandag 17 september 2007 13:17 schreef Riann het volgende:
kruidenthee mag je btw ook als water tellen. Ik vind bijv. sterrenmunt thee heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |