abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar donderdag 20 september 2007 @ 10:25:52 #1
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53321164
Vorig topic: Fok! Dieetclub Deel 203: Gaan we het weer gezellig proberen?

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale \"5 jaar dieetclub-meet\". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik gooide 'm dicht met:
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:22 schreef Sjeen het volgende:
Cool GB! En ook wel heel fijn dat je het bellen nu leuk vindt, heeft de cursus daar ook aan geholpen?

Ik heb normaal alleen die van 3 (mijn eigen dochter) maar gisteren dus ook de buurjongetjes... Heel leuk hoor, maar goeiendag, ik was erg toe aan dat glas port wat ik voorgezet kreeg toen ik weer beneden kwam
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53321233
zou het trouwens niet verboden moeten worden om steeds die dieeten op de markt te brengen?
of zou dat niet gaan
pi_53321242
TVP... net contact gehad met die andere school.
Hebben ze dit jaar geen bbl-opleiding voor boekhoudkundig medewerker. Wel bedrijfsadministratie of secretarieel, waarmee je kan doorstromen tot directe-sec.

Ik hoop dat ik snel op gesprek mag komen
  Licht Ontvlambaar donderdag 20 september 2007 @ 10:30:18 #4
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53321252
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:28 schreef Miss_S het volgende:
zou het trouwens niet verboden moeten worden om steeds die dieeten op de markt te brengen?
of zou dat niet gaan
Ik denk dat het heel moeilijk is om daar iets tegen te doen, jammer genoeg. Waarschijnlijk alleen maar door erop te blijven hameren hoe belangrijk een gezond eet en leefpatroon is.
  donderdag 20 september 2007 @ 10:36:39 #5
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53321381
Gezond eet en leefpatroon zijn natuurlijk het belangrijkste... maar ja daar verdient men niet echt aan... kunnen ze beter middeltjes verzinnen dat levert geld op....

Misschien een idee om placebo's te verkopen met een boekje erbij m.b.t. eet en leefpatroon... misschien helpt het...
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_53321400
Zolang er mensen zijn die makkelijk en snel af willen vallen, en denken dat dat kan met die dieten, zullen de nieuwe dieten elkaar op blijven volgen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Licht Ontvlambaar donderdag 20 september 2007 @ 10:37:22 #7
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53321402
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:36 schreef locutus51 het volgende:
Gezond eet en leefpatroon zijn natuurlijk het belangrijkste... maar ja daar verdient men niet echt aan... kunnen ze beter middeltjes verzinnen dat levert geld op....

Misschien een idee om placebo's te verkopen met een boekje erbij m.b.t. eet en leefpatroon... misschien helpt het...
Pssssttt, samen een bedrijfje oprichten?
  donderdag 20 september 2007 @ 10:40:02 #8
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53321479
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:37 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Pssssttt, samen een bedrijfje oprichten?
weet je wat je zou moeten doen, ff langs de kamer van koophandel!! (ik ga mee)..
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  donderdag 20 september 2007 @ 10:41:57 #9
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53321537
Volgensmij kan je hoogstens pillen en poeders verbieden als ze echt schadelijk zijn voor de gezondheid en houdt het daarmee op.
  donderdag 20 september 2007 @ 10:50:12 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_53321759
het engste vind ik die nieuwe sirereclame met verwijzingen naar Sonja
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53321802
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:50 schreef Troel het volgende:
die ken ik niet?
pi_53321859
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:50 schreef Troel het volgende:
Bestaat die echt? Nog niet gezien, jeetje zeg!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 20 september 2007 @ 10:54:05 #13
4177 Jojogirl
pi_53321871
O, is dat die campagne waarin je zelf ideeën aan mag gaan dragen en dat Sonja Bakker dan ook haar briljante suggestie doet?
Ik denk niet dat het slecht zou zijn als er meer aandacht komt voor overgewicht (vooral bij kinderen) en ik snap ook wel dat ze haar dan vragen hiervoor. Of je het nou met d'r eens bent of niet, Sonja als produkt is hot op dit moment en dus erg geschikt voor zo'n campagne.

Pete Murray dames: ik heb een kaartje geprobeerd te kopen, maar weet niet of dat nou goed gegaan is. Terwijl ik het deed, sprong er ergens in m'n scherm iets op uitverkocht en nu snap ik niet helemaal of ik nou het laatste kaartje had of net te laat was. Ik kon trouwens nog wel gewoon betalen en heb ook iets dat op een code lijkt, dus ik neig naar geloven dat ik wel een kaartje heb
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 september 2007 @ 11:04:59 #14
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53322143
Krijg je geen bevestiging, Jojo?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2007 @ 11:05:13 #15
43556 miss_dynastie
pi_53322148
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:54 schreef Jojogirl het volgende:
Of je het nou met d'r eens bent of niet, Sonja als produkt is hot op dit moment en dus erg geschikt voor zo'n campagne.
Ik vraag me af of dat is omdat mensen niet durven toe te geven dat het 'mislukt' is en daarom Sonja toch blijven vereren en haar boeken blijven kopen. Ik ken in elk geval niemand die met Sonja's methode ook op gewicht is gebleven. Is imho ook niet mogelijk als je het boekje keurig volgt en zelf niet nadenkt; op een gegeven moment ben je dan niet meer te houden (en niet alleen bij de Sushibar )
pi_53322429
zo net de hele badkamer gepoetst
pi_53322499
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:22 schreef Sjeen het volgende:
Cool GB! En ook wel heel fijn dat je het bellen nu leuk vindt, heeft de cursus daar ook aan geholpen?

Ik heb normaal alleen die van 3 (mijn eigen dochter) maar gisteren dus ook de buurjongetjes... Heel leuk hoor, maar goeiendag, ik was erg toe aan dat glas port wat ik voorgezet kreeg toen ik weer beneden kwam
euhm niet echt sjeen. ik had wel een basistraining gehad, van een halve dag, en tijdens die training kreeg ik juist het gevoel dat ik het echt niet kon, zeg maar. maar ik heb dinsdagavond een uurtje met iemand meegeluisterd, en woensdagochtend ook nog 3 uur, en daarna moest ik het een uurtje alleen doen (degene met wie je meeluistert, luistert dan met jou mee zeg maar) en dat ging echt super super goed. en dat geeft me juist het zelfvertrouwen. ik had alleen wel tegen mijn teamleader gezegt dat ik vrijdag nog wel even iemand wil hebben die met me meeluistert voordat ik het echt helemaal alleen ga doen. en dat was ook geen probleem.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  donderdag 20 september 2007 @ 11:18:54 #18
4177 Jojogirl
pi_53322532
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:04 schreef Rewimo het volgende:
Krijg je geen bevestiging, Jojo?
Ja, die heb ik ook gewoon gekregen Maar helemaal snappen doe ik het niet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 september 2007 @ 11:26:05 #19
13151 crew  Rewimo
pi_53322705
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:17 schreef gothic-blackie het volgende:
euhm niet echt sjeen. ik had wel een basistraining gehad, van een halve dag, en tijdens die training kreeg ik juist het gevoel dat ik het echt niet kon, zeg maar. maar ik heb dinsdagavond een uurtje met iemand meegeluisterd, en woensdagochtend ook nog 3 uur, en daarna moest ik het een uurtje alleen doen (degene met wie je meeluistert, luistert dan met jou mee zeg maar) en dat ging echt super super goed. en dat geeft me juist het zelfvertrouwen. ik had alleen wel tegen mijn teamleader gezegt dat ik vrijdag nog wel even iemand wil hebben die met me meeluistert voordat ik het echt helemaal alleen ga doen. en dat was ook geen probleem.
Dat moet je een fijn gevoel geven Lekker voor je zelfvertrouwen als je weet dat het goed gaat en dat je het kunt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53322868
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:14 schreef Riann het volgende:
zo net de hele badkamer gepoetst
Ah dat had ik gisteravond bedacht om vandaag te doen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53322985
Hoihoi
Net heel gezond een sinaasappel gegeten tegen de lekkere trek.

Er kwam hier net iemand koffiedrinken die ik al een maand of drie niet gezien had. Eerste opmerking: Waar is je kont naartoe gevlucht?

Vond ik wel een opsteker
pi_53322987
Moet ik ook nog doen. Moet nog wel meer poetsen eigenlijk.
pi_53323429
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:35 schreef freecell het volgende:
Hoihoi

Er kwam hier net iemand koffiedrinken die ik al een maand of drie niet gezien had. Eerste opmerking: Waar is je kont naartoe gevlucht?

Vond ik wel een opsteker
geniale opmerking, en inderdaad een mooie opsteker.
pi_53323658
quote:
Hoihoi

Vond ik wel een opsteker
mooie opmerking

wou dat hij naar mij toegevlucht was, kan daar wel wat opvulling gebruiken
pi_53323728
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

mooie opmerking

wou dat hij naar mij toegevlucht was, kan daar wel wat opvulling gebruiken
Tja, ik had het ook liever van mijn buik af gezien, over mijn kont was ik wel tevreden, maarja.
Als er genoeg vet op mijn kont verdwijnt, gaat mijn buikvet vast wel aan de wandel richting mijn kont
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 september 2007 @ 12:08:14 #26
13151 crew  Rewimo
pi_53323861
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:36 schreef ymme het volgende:
Moet ik ook nog doen. Moet nog wel meer poetsen eigenlijk.
Wanneer kom je nou walnoten halen? qltel vroeg zich af waar je bleef van de week
pi_53323920
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:01 schreef freecell het volgende:

[..]

Tja, ik had het ook liever van mijn buik af gezien, over mijn kont was ik wel tevreden, maarja.
Als er genoeg vet op mijn kont verdwijnt, gaat mijn buikvet vast wel aan de wandel richting mijn kont

het vet verdeelt zich nog wel altijd dus wie weet
pi_53324655
Ah, zijn jullie al hier! Kletskousen!
Hier hobbelt mijn gewicht op en neer... laag als ik veel eet en hoog als ik weinig eet... mijn hersenen moeten nog even wennen aan de vertraging die in je gewichtstoename/afname zit.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_53324754
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:08 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wanneer kom je nou walnoten halen? qltel vroeg zich af waar je bleef van de week
Haha, als ik mijn rijbewijs kom ik zeker jullie kant eens op
Maar fietsen, is toch echt te ver
Als het nou een mooie zomerdag zou zijn, dan niet. Wat zou het zijn kwa kilomters, ik denk iets van 30 ofzo.
  donderdag 20 september 2007 @ 12:58:06 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_53325130
Nee, niet de Sonja prijst wat aan (dat vind ik gewoon triest), maar de

Als je het voor Sonja niet doet, doe het dan voor jezelf. Is trouwens niet van SIRE van van het KWF geloof ik. Ik haal teveel dingen door elkaar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53327003
Rewimo! Wanneer is die walnoten-meeting?

meeleestvp

* motorbloempje huppelt weer weg
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 september 2007 @ 14:30:18 #32
13151 crew  Rewimo
pi_53327437
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
Rewimo! Wanneer is die walnoten-meeting?

meeleestvp

* motorbloempje huppelt weer weg
Wanneer je maar wilt Kom gerust eens langsbrommen
pi_53327450
Ik heb echt zo geen zin vandaag om met mijn studie bezig te zijn...

Ik heb de verwarming aangezet, en ben lekker aan het puzzelen...
Met een hele aanhankelijke kat die om de zoveel tijd op de puzzel gaat rollebollen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2007 @ 14:34:17 #34
43556 miss_dynastie
pi_53327521
Oh, dat klinkt heel gezellig teigan
Kopje thee erbij en zo... dan is de Herfst nog wel leuk
pi_53327564
Ja, ik ga denk ik ook zo nog maar een pot thee zetten..
pi_53327891
Ik ga boodschappen halen, en dan plof ik neer op de bank.
Ben alleen nog maar bezig geweest met banen zoeken etc.
Nu moet ik toch afwachten tot maandag
pi_53327988
ik voel me niet helemaal 100%

zit hier op 't werk, maar heb volgens mij koorts en heb 't koud..

Vanavond lekker thee + laptop + bank en verwarming aan natuurlijk!

Vandaag gegeten en gedronken:

ontbijt: 2 bruine boterhammen

lunch: 3 bruine boterhammen

bijna een liter water. Houd zo ook even op met drinken toen ik dinsdag naar huis reed na anderhalve liter water op mn werk, moest ik na 5 minuten al heeeeeeeeeeeeeel nodig naar de wc en toen was er ineens overal file, en werden alle lichten rood toen ik ze naderde

vanavond maar lekker nasi maken denk ik, ff kijken wat de aldi voor me in petto heeft
morgen begrafenis van de oma van dus ook nog stemmige kleding zoeken in mn boodschappentassen (heb nog steeds geen kledingkast )

enneh.. ok.. ok.. ik blijf gewoon wel posten (ben te verslaafd aan jullie )
Ja doei.
pi_53328126
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:53 schreef motorbloempje het volgende:

enneh.. ok.. ok.. ik blijf gewoon wel posten (ben te verslaafd aan jullie )
Dat was je geraden ook ja
pi_53328475
Het is jammer dat het net te ver weg is motorbloempje, ik heb hier nog twee oude kledingkasten... Niet veel soeps, maar ze bergen prima op...

Hopen voor je dat het een beetje meevalt..
  Licht Ontvlambaar donderdag 20 september 2007 @ 15:18:10 #40
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53328675
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:17 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

Erg prettig dat je je zelfverzekerd voelt door het meeluisteren, da's een goede basis om te werken

Ik voel me ook niet helemaal 100% Motorbloempje, lichte hoofdpijn en met vlagen warm en dan weer koud. Maar ik wil koste wat kost gaan volleyballen straks, we hebben tshirt-pas-sessie

Sterkte morgen
pi_53328924
dank al heb ik 't lieve dametje maar 1 keer gezien ga meer mee voor de morele steun en vanwege aanwezigheidsplicht

ik wil persé doorwerken zit hier net, is m'n 3e donderdag pas, en laat me niet kennen, al is er niet bijster veel te doen

ik verlang wel naar m'n bank
Ja doei.
pi_53330632
quote:
Hoihoi

Vond ik wel een opsteker
Wat een fijne opmerking

Ik heb het reuze druk, pff, zoveel te regelen voor mijn afstuderen.... en heel veel schrijven ook. Gelukkig ben ik na mijn bezoekje aan de psycholoog gister niet zo wiebelig als de vorige keer, dat zou heel erg slecht uitkomen!

Afijn, is er animo voor een sushi-meet? Zelf maken, welteverstaan.
  Licht Ontvlambaar donderdag 20 september 2007 @ 16:24:48 #43
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53330687
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat een fijne opmerking

Ik heb het reuze druk, pff, zoveel te regelen voor mijn afstuderen.... en heel veel schrijven ook. Gelukkig ben ik na mijn bezoekje aan de psycholoog gister niet zo wiebelig als de vorige keer, dat zou heel erg slecht uitkomen!

Afijn, is er animo voor een sushi-meet? Zelf maken, welteverstaan.
pi_53330880
sushi zelf maken is tof

had een keer in een kerstpakket (ok, geen rauwe) 800gram gerookte zalm

daar hebben we toen onder andere sushi van gemaakt met pak-soi bladeren, even kort geblancheerd in water erg lekker, beetje gemberpasta, beetje wasabi, en soja-saus

ik ben helemaal VOOR! die rauwe tonijn in de salade toen bji de Leiden-meeting 2 maanden geleden was ook geweldig lekker
Ja doei.
pi_53330939
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:54 schreef Jojogirl het volgende:
Pete Murray dames: ik heb een kaartje geprobeerd te kopen, maar weet niet of dat nou goed gegaan is. Terwijl ik het deed, sprong er ergens in m'n scherm iets op uitverkocht en nu snap ik niet helemaal of ik nou het laatste kaartje had of net te laat was. Ik kon trouwens nog wel gewoon betalen en heb ook iets dat op een code lijkt, dus ik neig naar geloven dat ik wel een kaartje heb
Als je een bevestiging hebt, dan is het goed!
Leuk!
Ik mail binnenkort wel even over wie wat waar hoe laat.
pi_53330944
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:24 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Heb jij er ervaring mee?
  Licht Ontvlambaar donderdag 20 september 2007 @ 16:36:05 #47
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53330982
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heb jij er ervaring mee?
Een paar keer thuis wat aangeklooid, ben gek op sushi en sashimi
pi_53331034
Wij hadden ooit in de onderzoeksgroep een japanse student die toen volgens mij sushi heeft gemaakt voor ons.. Dat was best lekker...

jammer dat ik zo ver weg woon....
pi_53331052
weet iemand hier of ze feta hebben bij de aldi?
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar donderdag 20 september 2007 @ 16:38:49 #50
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53331066
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
weet iemand hier of ze feta hebben bij de aldi?
Jep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')