Yup. Meld. Ik kom wel een beetje de expert uithangenquote:Op woensdag 19 september 2007 15:30 schreef Yoni het volgende:
BE kwam achter de schermen met het idee en ik liep er toevallig net ook al over te denken: een meet specifiek gericht op beginnende fotografen.
Wat: Een theorie-deel met uitleg over wat basisprincipes van fotografie (sluitertijden, diafgrama, compositie etc.), daarna naar buiten en aan de slag met het geleerde. Vanzelfsprekend met hulp van de 'experts'![]()
Waar? Dit is nog nader te bepalen, maar freud heeft reeds aangegeven zijn huis in Delft beschikbaar te willen stellen.
Wanneer? Als datumsuggestie wil ik voorstellen: zondag 11 november of zondag 18 november. Dit is nog een eind weg, maar dan kan iedereen vast de agenda vrijhouden.
Wie? Iedereen die graag méér van fotografie wil weten. Om het geheel haalbaar te houden, is er wel een maximaal aantal deelnemers van 10.
Zou best willen, maar ik heb iig geen idee van een geschikte locatie. Een beamer in het park in Utrecht wordt wat lastigquote:Op woensdag 19 september 2007 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Meld. Ik kom wel een beetje de expert uithangenMaar misschien is het handig om een en ander wat meer centraler te houden ipv in Delft? Da's lokatietechnisch natuurlijk minder handig, maar Delft kan voor veel mensen wat ver weg zijn en er wordt al meer in deze regio georganiseerd.
Ik heb wel een logeerbed overquote:
Dankjequote:
quote:of we organiseren de meet in Ierland![]()
Idem dito hiero zag ik net in mijn agendaquote:Op woensdag 19 september 2007 17:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kom ook!
Althans... als het de 18e is, de 11e kan ik niet.
quote:Op woensdag 19 september 2007 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Idem dito hiero zag ik net in mijn agenda
Nou... dan is de knoop ook gelijk doorgehakt... de 18e dan maar?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:00 schreef LekkerApart het volgende:
Mag ik erop wijzen dat 11 november misschien niet handig kan zijn? Of het moet tijdig zijn afgelopen..
Ik zie dat BE naarr OUD wil spammen, maar 11 november doet mij nog altijd aan lampionnetjes denken
Ik denk dat papa's en mama's uit OUD dan de hele dag hun handen wel vol hebben aan kroost die hieper is omdat ze met hun lampion mogen wandelen?
Dat komt maar één keer per jaar voorquote:
is dat niet halloween of sintmaarten?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
18 november ook, maar om het nou daarom op een andere datum te plannen
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:01 schreef Brighteyes het volgende:
Sint Maarten opening carnavalsseizoen idd.
Je zit daar wel mooi afgelegen en ruim in de parkeerruimtequote:Op woensdag 19 september 2007 19:14 schreef KD-fotografie het volgende:
Heel leuk idee, ik wil ook wel meehelpen hoor, hoewel ik zelf ook nog veel moet leren.
Overigens woon ik boven een bedrijf, heb hier al eens een meeting gehouden en dat ging goed.
In het weekend is hier ook niemand, vooral op zondag niet.
Verders kan je hier in de buurt best leuk fotograferen en desnoods ook even mijn studiotje in, hoewel die wel erg klein is hoor.
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je zit daar wel mooi afgelegen en ruim in de parkeerruimtevolgende keer zet ik mijn auto VEEEEEEEEEEEEEER weg van andere auto's
![]()
amersfoort of Ouwehands in Rhenen, misschien ook een optie?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:27 schreef Vliegvrager het volgende:
Tof van freud dat ie zijn huis ter beschikking stelt natuurlijk, maar helemaal optimaal is het niet. Zou er niet gewoon wat te regelen zijn, ergens? Ik kan me zo voorstellen dat de dierentuin in Amersfoort (ik noem maar iets dat centraal én fotografeerbaar is) in november geen volle bezetting heeft in het restaurant, en dat ze bij -bijvoorbeeld- een gegarandeerde lunchafname wel bereid zijn een zijzaaltje ter beschikking te stellen. Vaak kun je dit soort dingen wel regelen met een paar mailtjes en een paar telefoontjes. Dan kan je ook wat makkelijker boven de 10 personen gaan zitten, want dat lijkt wel nodig te gaan worden.
Ik roep ook maar wat hoor
daar heb je wel weer gelijk in...quote:Op woensdag 19 september 2007 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
Op zich zijn dat allemaal wel opties, maar hou wel rekening met evt. verschilende dieptes van portemonnee's.Dierentuinen vragen ook entree bovenop lunchkosten etc. etc.
In Zaltbommel, Naast A2, midden Nederland.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:48 schreef Brighteyes het volgende:
Mss moet je er even bij zeggen waar 'hier' is...Dat is niet voor iedereen duidelijk.
Wmb maakt het niet uit, ik rij wel, maar echt supercentraal is het ook weer niet toch?
juist geen fotocameraeisen lijkt me. jah dat je er eentje meeneemt.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:24 schreef janeway het volgende:
Ja lijkt me erg leuk.. De laatste tijd veel meegelezen niet veel gepost. Terwijl er toch genoeg op de pc staat om te laten zien.. Delft of omgeving daar teken ik voor.. Maar sluit verder reizen niet helemaal uit.
Vraag ik mij alleen af,,, wat voor fotocamera eisen zijn er.. Ik werk tot nu toe (helaas) met een compact camera.. Daar kan ik wel het een en ander mee doen hoor. Maar het is geen dslr.
Dus ja ik doe graag mee..11 of 18 nov maakt tot nu toe niks uit.
Geen camera-eisenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:24 schreef janeway het volgende:
Ja lijkt me erg leuk.. De laatste tijd veel meegelezen niet veel gepost. Terwijl er toch genoeg op de pc staat om te laten zien.. Delft of omgeving daar teken ik voor.. Maar sluit verder reizen niet helemaal uit.
Vraag ik mij alleen af,,, wat voor fotocamera eisen zijn er.. Ik werk tot nu toe (helaas) met een compact camera.. Daar kan ik wel het een en ander mee doen hoor. Maar het is geen dslr.
Dus ja ik doe graag mee..11 of 18 nov maakt tot nu toe niks uit.
Mijn ervaring met meets is dat aankijken vaak averechts werkt. Concreet dingen plannen heeft meestal een beter effect. Sowieso heeft een groep van 50 man geen zin, er moeten wel genoeg mensen blijven om te helpen en dingen uit te leggenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:01 schreef Marc H het volgende:
Misschien is het handiger om eerst eens het een weekje aan te kijken hoeveel mensen er van plan zijn te komen, en dan eens kijken waar we die groep onder kunnen brengen, tegen welke kosten.
Het lijkt mij dat nu al gaan informeren een beetje erg gokken is.
Even denken, we hebben een klein bos, water (de waal), de stad (veel oude gebouwen vanaf 1600) met een prachtige kerk, dierenparkje, stadskwekerij,veel kunst en cultuur.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:21 schreef Yoni het volgende:
Er zijn geen camera-eisen inderdaadabsoluut niet
Alleen maar dat je er eentje hebt, anders fotografeert het zo lastig
![]()
[..]
@KD: hoe zit het met fotografisch interessante dingen in jouw nabije omgeving?
quote:Op woensdag 19 september 2007 23:01 schreef Noli. het volgende:
Stiekeme TVP
(is voor mij waarschijnlijk wat ver maar toch tvp ik voor de zekerheid)
Als jullie inventariseren of er genoeg belangstelling is voor een soortgelijke Noord-Oost meet, dan moet er vast wel wat te regelen zijn.quote:Op donderdag 20 september 2007 00:28 schreef briana_muirinn het volgende:
Ik wil ook wel, maar delft en zaltbommel zijn me een tikje te ver, daar doe ik van station tot station zo'n 2,5 uur over (als er onderweg niks gebeurt).
quote:Op donderdag 20 september 2007 07:21 schreef freud het volgende:De gevorderden mogen geen lenzen boven de 300 euro op hun camera schroeven.
Demi is volgens mij een ideaal oefenobjectquote:Op woensdag 19 september 2007 23:56 schreef KD-fotografie het volgende:
Mocht het hier zijn dan moet ik Demi dus wegbrengen, anders zit ze weer de hele tijd bij je op schoot Lau.
Denk het ook want volgens mij lopen er nog wel een paar geinteresseerden rond daaroquote:Op donderdag 20 september 2007 07:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
[..]
Als jullie inventariseren of er genoeg belangstelling is voor een soortgelijke Noord-Oost meet, dan moet er vast wel wat te regelen zijn.
Euh P, was serieus. Het werkt nogal intimiderend om met dikke lenzen te lopen. Voor uitleg van de basics is een kitlens voldoende. En het is voor de mensen die uitleggen niet nodig om met een eigen cam te lopen denk ikquote:Op donderdag 20 september 2007 08:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik begrijp dat jij ook niet meer gaat fotograferen die meetnet als de rest van FOT
![]()
Ik was niet van plan die dag een camera mee te nemen, dus dat komt goed uitquote:Op donderdag 20 september 2007 08:19 schreef freud het volgende:
[..]
Euh P, was serieus. Het werkt nogal intimiderend om met dikke lenzen te lopen. Voor uitleg van de basics is een kitlens voldoende. En het is voor de mensen die uitleggen niet nodig om met een eigen cam te lopen denk ik. Het moet uitgelegd worden op de cam van de mensen zelf.
t lijkt me wel verstandig als van te voren gemeld word welke camera's meegenomen worden.quote:Op donderdag 20 september 2007 08:48 schreef PdeHoog het volgende:
Misschien dan ook gewoon alle prosumer-DSLR's thuis laten? De grens stellen op een 400D? Beetje flauw, maar een grote lens is ook niet alles. De camera doet ook veel
Freud doelt op alles wat EUR 1000+ is en meer weegt dan 1 kgquote:Op donderdag 20 september 2007 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ten eerste heb ik geen flauw idee meer wat mijn lens gekost heeft.Was tijdens de vakantie en ik ben een vergiet wat dat betreft.
Maar daarnaast zou ik het wel jammer vinden als ik hem niet mee zou mogen nemen. Is een 70-200 geloof ik, niet zo heel bijzonder, maar net even wat meer dan de kit-lens...
Dat vermoeden had ik al, maar ik wilde toch even checken.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Freud doelt op alles wat EUR 1000+ is en meer weegt dan 1 kgIk gok dat die van jou niet zo erg is
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 08:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik begrijp dat jij ook niet meer gaat fotograferen die meetnet als de rest van FOT
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, maar ik wilde toch even checken.
Wij newbie-lurkers laten ons nou eenmaal snel intimideren door de kenners.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar jij hebt dan ook andere fotografische bezigheden dan ikquote:Op donderdag 20 september 2007 10:01 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit meer dan 300 E voor een lens betaald
Terecht dat je je niet laat intimideren. Al zijn ze wel eng somsquote:Op donderdag 20 september 2007 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, maar ik wilde toch even checken.
Wij newbie-lurkers laten ons nou eenmaal snel intimideren door de kenners.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 07:37 schreef Vliegvrager het volgende:
Als jullie inventariseren of er genoeg belangstelling is voor een soortgelijke Noord-Oost meet, dan moet er vast wel wat te regelen zijn.
Shark wat mij betreft mogen ze wel een camera mee nemen. Maar zelf niet fotograferen..quote:Op donderdag 20 september 2007 10:52 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik denk dat als je serieus mensen wil helpen dat de gevorderden geen camera mee mag nemen om mee te spelen,. Immers, de focus ligt op de beginner, en mag daar niet van afwijken omdat de expert ineens druk is met zijn of haar eigen foto maken.
Geen camera is nogal een uitdaging voor een iemand met chronische fotovingers. Wat wel bijzonder leerzaam kan zijn is een compactcamera waarmee je met meer mensen op één schermpje kunt kijken en het voor de starter ook inzichtelijk wordt waar je op let en hoe je tot je plaatje komt(qua uitkaderen en zo).quote:Op donderdag 20 september 2007 10:52 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik denk dat als je serieus mensen wil helpen dat de gevorderden geen camera mee mag nemen om mee te spelen,. Immers, de focus ligt op de beginner, en mag daar niet van afwijken omdat de expert ineens druk is met zijn of haar eigen foto maken.
Er zijn vat wel afkick cursusjes voorquote:Op donderdag 20 september 2007 11:36 schreef Ouwesok het volgende:
Geen camera is nogal een uitdaging voor een iemand met chronische fotovingers.k.
Jij hebt je persoonlijke expert toch?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:28 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben misschien ook wel geinteresseerd, als beginner, hoewel ik niet weet of ik dat stadium misschien net voorbij ben al... Gevorderd ben ik iig niet
Maar mss moeten we deze aanmelding wel beschouwen als een motie van wantrouwen die kant op!quote:Op donderdag 20 september 2007 12:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Jij hebt je persoonlijke expert toch?
Misschien ook voor niet-iPod-sessies de instellingen leren?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:47 schreef MissBliss het volgende:
Ja, dat is ook wel weer zo.
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar mss moeten we deze aanmelding wel beschouwen als een motie van wantrouwen die kant op!![]()
Let op de PI!
Hey, ik heb laatst zónder Re helemaal zelf het licht klaargezetquote:Op donderdag 20 september 2007 13:06 schreef freud het volgende:
[..]
Misschien ook voor niet-iPod-sessies de instellingen leren?
Denk dat het handiger is om dan de hoeveelheden gevorderden te minderenquote:Op donderdag 20 september 2007 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
Overigens, mocht de verhouding nieuwelingen - gevorderden scheef komen te liggen trek ik me als nieuweling wel terug. Tegen die tijd zit ik op 35 weken en zal ik niet meer de mobielste zijn vwb het me in bochten wringen voor goeie camerastandpunten.![]()
Sowieso is het maar even afwachten hoe het tegen die tijd zal gaan.
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar mss moeten we deze aanmelding wel beschouwen als een motie van wantrouwen die kant op!![]()
Let op de PI!
Nee, te vermeerderen dan dus.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk dat het handiger is om dan de hoeveelheden gevorderden te minderen
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 september 2007 10:01 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit meer dan 300 E voor een lens betaald
Les 1:quote:Op donderdag 20 september 2007 14:51 schreef sanger het volgende:
Was er nog plek? Tegen die tijd hoop ik een Dsrl te hebben en kan een soort van inleiding goed gebruiken
Meppel is ms een idee, heeft een IC station, over de weg goed bereikbaar vanuit alledrie de noordelijke provincies, en ook vanuit Overijssel, Flevopolder en Utrecht nog te doen.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:13 schreef LekkerApart het volgende:
Voor een Noord-Oost meet ben ik ook wel in.. Red me redelijk, maar heb ook nog vaak genoeg ruzie met mijn camera...
Met Noord-Oost bedoel ik echt de drie noordelijke provincies, anders is het nog een eeuwigheid met het ov..
Ik heb sowieso de handleiding erbij zitten in mijn fototas, kan ik nog eens iets opzoeken idd.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
Het lijkt me iig handig als alle "beginners" alles meenemen van hun camera. Dus ook de handleidingen zodat het e.e.a. kan worden opgezocht als de camera onbekend is.
quote:Op donderdag 20 september 2007 17:14 schreef Marc H het volgende:
[..]
Les 1:
Het is D-SLR (Digital-Single Lens Reflex)
En Noord Holland danquote:Op donderdag 20 september 2007 17:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Meppel is ms een idee, heeft een IC station, over de weg goed bereikbaar vanuit alledrie de noordelijke provincies, en ook vanuit Overijssel, Flevopolder en Utrecht nog te doen.
zelfde verhaal: als je genoeg mensen bij elkaar trommelt, doen 'we' er daar ook een, anders moet je naar Delft of Meppelquote:
foto's nemen in het Ockenburg parkquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mocht het voor Freud te druk worden, ik woon nabij ockenburgh/kijkduin/scheveningen/madestein en heb een grote woonkamer/cafebar en/of een kantine beschikbaar
Leuk plan! Anders kunnen we eventueel poolen, ik kom uit Heemskerkquote:Op donderdag 20 september 2007 23:31 schreef buzzer het volgende:
Leuk dat dit van de grond gaat komen...
Overigens: voor regio west/midden kan ik evt mijn woonkmaer ook wel ter beschikking stellen in Beverwijk
Ik rij naar het Noordenquote:Op maandag 24 september 2007 14:02 schreef Yoni het volgende:
Spijkers met koppen: 18 november, Delft
Wil iedereen die zich definitief aan wil melden mij eventjes een PM sturen? Graag met vermelding of je als beginner of als expert wil komen en, in het geval van beginner, wat voor camera je hebt![]()
Ik kan niet die dag, ik krijg mensen over de vloer.quote:Op maandag 24 september 2007 14:02 schreef Yoni het volgende:
Spijkers met koppen: 18 november, Delft
Wil iedereen die zich definitief aan wil melden mij eventjes een PM sturen? Graag met vermelding of je als beginner of als expert wil komen en, in het geval van beginner, wat voor camera je hebt![]()
Ik dus inddquote:Op donderdag 27 september 2007 11:47 schreef LadyS het volgende:
Zijn er ook geïnteresseerden voor Noord-Holland? Ik woon in Zandvoort.
sanger en buzzer wonen hier in de buurt heb ik begrepen, zij er meer?
dat maakt al 2quote:
Ehm....ik tel er vierquote:
nou ja, misschien is een clinic "tellen" ook wel handig voor mijquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hou 18 November in gedachten. Ik durf niks te beloven, eerst maar eens zien hoe ik erbij loopt tegen die tijd. Ik beslis dus wat later.
(Datum en plaats aan TT toegevoegd.)
Ja, dat ligt toch in Zuid holland?quote:
Yep, maar niet de plaats maar provincie is aan de tt toegevoegdquote:Op donderdag 27 september 2007 20:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, dat ligt toch in Zuid holland?
Ja, maar ik bedacht me later dat het heel mss bij Maneki zou zijn in geval van grote drukte. Of zoiets, vandaar dat ik het nog maar even bij de provincie heb gehouden.quote:
Ben ook wel benieuwd wie er nog meer komtquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
doet Yoni ook een lijstje maken wie er komt?
Staat in de OPquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
doet Yoni ook een lijstje maken wie er komt?
Je bent mij vergeten!quote:
Nee, ik had het hier gedaan. Maar nu wel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:31 schreef Yoni het volgende:
Jouw pm-etje was een beetje ondergesneeuwd withxhonorVan jou heb ik geen PM klopt dat igraine?
ik had al zo'n vermoeden...quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:31 schreef Yoni het volgende:
Jouw pm-etje was een beetje ondergesneeuwd withxhonor![]()
Lekker blond modje ben je ook hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:30 schreef Yoni het volgende:
Macka, je eerste pm heb ik idd nooit ontvangen, de 2e wel. Ik zet je in het lijstje, want volgens mij gaat Sanger naar de Noord-Holland versie.
en ik ben stom geweest met datum plannen en kan ws. zelf maar een klein deel van de dag![]()
![]()
![]()
Goed gedaanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:30 schreef Yoni het volgende:
....
en ik ben stom geweest met datum plannen en kan ws. zelf maar een klein deel van de dag![]()
![]()
![]()
Oke, jammer dat het al vol zit (maar je moet ergens een grens leggen he)quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:53 schreef Yoni het volgende:
@Leolinedance: ik zet je op de reservelijst, we zitten momenteel nl. vol
@Marc H, er kan zéker nog wel een 'expert' bijIk ben er zelf uiterlijk tot een uur of twee, half drie.
je mag mijn plek hebben, leo.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:54 schreef leolinedance het volgende:
Zijn er echt geen afhakers...ik ga mijn Canon 400D komend weekend kopen
Oke dank je. Ik laat weten of het me gaat lukken.quote:Op maandag 5 november 2007 16:05 schreef withxhonor het volgende:
[..]
je mag mijn plek hebben, leo.
mn huis bewoonbaar maken gaat even voor
enter, we zitten vol. Ik heb je op de reservelijst gezet voor als er iemand afvalt.quote:Op maandag 5 november 2007 19:52 schreef enter het volgende:
Ik wil ook graag!
Ok, dankjequote:Op woensdag 7 november 2007 13:22 schreef Yoni het volgende:
[..]
enter, we zitten vol. Ik heb je op de reservelijst gezet voor als er iemand afvalt.
Echt?quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:21 schreef Yoni het volgende:
klotezooi is afgevallen, enter is een plaatsje omhoog geschoven en daardoor op de definitieve lijst terecht gekomen
Jammer, veel plezier met jullie weekendje!quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:05 schreef Igraine het volgende:
Hoi,
Ik kan er helaas niet bij zijn. Wij gaan lastminute een weekendje weg dan. Ook leuk, daar niet van
Écht!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:09 schreef enter het volgende:
![]()
[..]
Echt?![]()
Ik heb een Canon 400D, en ben nog echt een beginner, maar wil graag!
Ik heb hele lekkere stoelen BEquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij sta ik niet ergens op een lijstje maar wil toch even zeggen dat ik zo goed als zeker niet ga komen. Lopen gaat nog, maar op mijn knietjes of op de grond zitten is echt geen feest meer, dus ik sla deze keer even over. Hopelijk komt er nog een keer een herhaling, dan zal ik graag komen.
Veel plezier iig alvast voor iedereen!
jouw buik is ook vast al wel mooi genoeg!quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
18 november..dat is gewoon komende zondag al
Het is ook mijn uitslaapdag, maar ik moet wel eerst mijn kamer enigszins toonbaar makenquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik denk niet dat het voor mj gaat lukken zondag..moet verplicht rust houden van de vk
*grote knuffel*quote:Op woensdag 14 november 2007 10:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik denk niet dat het voor mj gaat lukken zondag..moet verplicht rust houden van de vk
Jammer! Doe de oude man met (een) schimmel tussen zijn benen de groeten van me! Deze Jeroen komt nog steeds wel hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 14:12 schreef Lois het volgende:
* Lois gaat zichzelf en Jeroen afmelden*
Sorry hiervoor maar ik zie nu pas dat de intocht van een zekere oude man hier is die dag. Dat kan en mag ik niet missen natuurlijk, dus moet ik dit helaas afzeggen.
Op een zondag? Hier komt ie op zaterdag aan.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:12 schreef Lois het volgende:
* Lois gaat zichzelf en Jeroen afmelden*
Sorry hiervoor maar ik zie nu pas dat de intocht van een zekere oude man hier is die dag. Dat kan en mag ik niet missen natuurlijk, dus moet ik dit helaas afzeggen.
Ik kom ookquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:06 schreef Yoni het volgende:
Ik heb het lijstje bijgewerkt. Als ik mensen ben vergeten of als je alsnog komen wilt, laat het dan even weten!
ik sta er nog in, yoon. ik had al eerder afgezegdquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:06 schreef Yoni het volgende:
Ik heb het lijstje bijgewerkt. Als ik mensen ben vergeten of als je alsnog komen wilt, laat het dan even weten!
Koffiequote:Op vrijdag 16 november 2007 08:29 schreef freud het volgende:
Yoni moet toch de OP nog bijwerken. Daar stem ik mijn inkopen op af namelijk.
Ik gok dat de meeste aanwezigen aan de thee gaan?
Ontvangenquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:44 schreef freud het volgende:
PM is verstuurd net. Kleine miscommunicatie over wie zou PMmen.
En dan nog een klein stukje doorlopen in de richting van hoe de tram rijdt waaruit je sprong (vanuit Delft CS), en dan naar rechts.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
OntvangenNu nog uitzoeken hoe ik daar in hemelsnaam ga komen vanaf het station
![]()
En de gebruiksaanwijzing is wel weer érg goed opgeborgenquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ook ontvangen.
Zin in!
Batterij zit op de oplader.
Vind je het gek dat jullie zo veel afzeggers hebben?quote:
Liftje nodig? Ik kom ook ff langs nl. en ik kom langs het stationquote:Op zondag 18 november 2007 08:31 schreef Sugar het volgende:
Ik kom rond half elf op het station aan, dus ik ben iets later. Niet erg, hoop ik?
Kijk... nu klopt mijn plaatje weer. Ik lag dus vanmorgen in bed nog te bedenken of jij nou wel of niet kwam, en waarom dan evt. niet.quote:Op zondag 18 november 2007 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Liftje nodig? Ik kom ook ff langs nl. en ik kom langs het station
Ik zou niet komenquote:Op zondag 18 november 2007 09:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk... nu klopt mijn plaatje weer. Ik lag dus vanmorgen in bed nog te bedenken of jij nou wel of niet kwam, en waarom dan evt. niet.![]()
Ej, jij zou naar Noord maar kon niet.quote:Op zondag 18 november 2007 09:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou niet komenMaar er zijn een flink aantal deelnemers dus ik kom ff kijken of mijn hulp nodig is en zo niet, dan ben ik vanmiddag weer weg.... Moet nl. ook nog een aantal shoots afwerken
Kloptquote:Op zondag 18 november 2007 10:26 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ej, jij zou naar Noord maar kon niet.![]()
Ja.quote:Op zondag 18 november 2007 10:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptHet scheelt nl. 2u25 minuten autorijden (naar Freud is maar 5 minuten nl.
) en dat houdt mijn rug nog wel
Je bent je aantekeningen vergetenquote:Op zondag 18 november 2007 17:46 schreef Saffier het volgende:
Die is leuk Sugar!
Ik ben ook weer thuisNu eerst eten enzo en dan straks kijken of ik de laptop nog even kan stelen hier.
Bruggetje van 3 was een geliefd objectquote:Op zondag 18 november 2007 19:47 schreef Sugar het volgende:
BE, leuke foto's!
Ik zou her en der wat croppen (ruimte boven mijn hoofd en boven die lamp). De eerste 2 vind ik ook wel leuk eigenlijk. Ik zou ze alleen wat meer uit het midden halen.
Oh ja, die van die deurbellen vind ik gewoon echt helemaal goed!![]()
Mijne van vandaag:
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
4
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |