quote:Op donderdag 20 september 2007 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, maar ik wilde toch even checken.
Wij newbie-lurkers laten ons nou eenmaal snel intimideren door de kenners.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar jij hebt dan ook andere fotografische bezigheden dan ikquote:Op donderdag 20 september 2007 10:01 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit meer dan 300 E voor een lens betaald
Terecht dat je je niet laat intimideren. Al zijn ze wel eng somsquote:Op donderdag 20 september 2007 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, maar ik wilde toch even checken.
Wij newbie-lurkers laten ons nou eenmaal snel intimideren door de kenners.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 07:37 schreef Vliegvrager het volgende:
Als jullie inventariseren of er genoeg belangstelling is voor een soortgelijke Noord-Oost meet, dan moet er vast wel wat te regelen zijn.
Shark wat mij betreft mogen ze wel een camera mee nemen. Maar zelf niet fotograferen..quote:Op donderdag 20 september 2007 10:52 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik denk dat als je serieus mensen wil helpen dat de gevorderden geen camera mee mag nemen om mee te spelen,. Immers, de focus ligt op de beginner, en mag daar niet van afwijken omdat de expert ineens druk is met zijn of haar eigen foto maken.
Geen camera is nogal een uitdaging voor een iemand met chronische fotovingers. Wat wel bijzonder leerzaam kan zijn is een compactcamera waarmee je met meer mensen op één schermpje kunt kijken en het voor de starter ook inzichtelijk wordt waar je op let en hoe je tot je plaatje komt(qua uitkaderen en zo).quote:Op donderdag 20 september 2007 10:52 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik denk dat als je serieus mensen wil helpen dat de gevorderden geen camera mee mag nemen om mee te spelen,. Immers, de focus ligt op de beginner, en mag daar niet van afwijken omdat de expert ineens druk is met zijn of haar eigen foto maken.
Er zijn vat wel afkick cursusjes voorquote:Op donderdag 20 september 2007 11:36 schreef Ouwesok het volgende:
Geen camera is nogal een uitdaging voor een iemand met chronische fotovingers.k.
Jij hebt je persoonlijke expert toch?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:28 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben misschien ook wel geinteresseerd, als beginner, hoewel ik niet weet of ik dat stadium misschien net voorbij ben al... Gevorderd ben ik iig niet
Maar mss moeten we deze aanmelding wel beschouwen als een motie van wantrouwen die kant op!quote:Op donderdag 20 september 2007 12:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Jij hebt je persoonlijke expert toch?
Misschien ook voor niet-iPod-sessies de instellingen leren?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:47 schreef MissBliss het volgende:
Ja, dat is ook wel weer zo.
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar mss moeten we deze aanmelding wel beschouwen als een motie van wantrouwen die kant op!![]()
Let op de PI!
Hey, ik heb laatst zónder Re helemaal zelf het licht klaargezetquote:Op donderdag 20 september 2007 13:06 schreef freud het volgende:
[..]
Misschien ook voor niet-iPod-sessies de instellingen leren?
Denk dat het handiger is om dan de hoeveelheden gevorderden te minderenquote:Op donderdag 20 september 2007 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
Overigens, mocht de verhouding nieuwelingen - gevorderden scheef komen te liggen trek ik me als nieuweling wel terug. Tegen die tijd zit ik op 35 weken en zal ik niet meer de mobielste zijn vwb het me in bochten wringen voor goeie camerastandpunten.![]()
Sowieso is het maar even afwachten hoe het tegen die tijd zal gaan.
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar mss moeten we deze aanmelding wel beschouwen als een motie van wantrouwen die kant op!![]()
Let op de PI!
Nee, te vermeerderen dan dus.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk dat het handiger is om dan de hoeveelheden gevorderden te minderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |