Ik ook nietquote:Op donderdag 20 september 2007 10:01 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit meer dan 300 E voor een lens betaald
Les 1:quote:Op donderdag 20 september 2007 14:51 schreef sanger het volgende:
Was er nog plek? Tegen die tijd hoop ik een Dsrl te hebben en kan een soort van inleiding goed gebruiken
Meppel is ms een idee, heeft een IC station, over de weg goed bereikbaar vanuit alledrie de noordelijke provincies, en ook vanuit Overijssel, Flevopolder en Utrecht nog te doen.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:13 schreef LekkerApart het volgende:
Voor een Noord-Oost meet ben ik ook wel in.. Red me redelijk, maar heb ook nog vaak genoeg ruzie met mijn camera...
Met Noord-Oost bedoel ik echt de drie noordelijke provincies, anders is het nog een eeuwigheid met het ov..
Ik heb sowieso de handleiding erbij zitten in mijn fototas, kan ik nog eens iets opzoeken idd.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
Het lijkt me iig handig als alle "beginners" alles meenemen van hun camera. Dus ook de handleidingen zodat het e.e.a. kan worden opgezocht als de camera onbekend is.
quote:Op donderdag 20 september 2007 17:14 schreef Marc H het volgende:
[..]
Les 1:
Het is D-SLR (Digital-Single Lens Reflex)
En Noord Holland danquote:Op donderdag 20 september 2007 17:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Meppel is ms een idee, heeft een IC station, over de weg goed bereikbaar vanuit alledrie de noordelijke provincies, en ook vanuit Overijssel, Flevopolder en Utrecht nog te doen.
zelfde verhaal: als je genoeg mensen bij elkaar trommelt, doen 'we' er daar ook een, anders moet je naar Delft of Meppelquote:
foto's nemen in het Ockenburg parkquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mocht het voor Freud te druk worden, ik woon nabij ockenburgh/kijkduin/scheveningen/madestein en heb een grote woonkamer/cafebar en/of een kantine beschikbaar
Leuk plan! Anders kunnen we eventueel poolen, ik kom uit Heemskerkquote:Op donderdag 20 september 2007 23:31 schreef buzzer het volgende:
Leuk dat dit van de grond gaat komen...
Overigens: voor regio west/midden kan ik evt mijn woonkmaer ook wel ter beschikking stellen in Beverwijk
Ik rij naar het Noordenquote:Op maandag 24 september 2007 14:02 schreef Yoni het volgende:
Spijkers met koppen: 18 november, Delft
Wil iedereen die zich definitief aan wil melden mij eventjes een PM sturen? Graag met vermelding of je als beginner of als expert wil komen en, in het geval van beginner, wat voor camera je hebt![]()
Ik kan niet die dag, ik krijg mensen over de vloer.quote:Op maandag 24 september 2007 14:02 schreef Yoni het volgende:
Spijkers met koppen: 18 november, Delft
Wil iedereen die zich definitief aan wil melden mij eventjes een PM sturen? Graag met vermelding of je als beginner of als expert wil komen en, in het geval van beginner, wat voor camera je hebt![]()
Ik dus inddquote:Op donderdag 27 september 2007 11:47 schreef LadyS het volgende:
Zijn er ook geļnteresseerden voor Noord-Holland? Ik woon in Zandvoort.
sanger en buzzer wonen hier in de buurt heb ik begrepen, zij er meer?
dat maakt al 2quote:
Ehm....ik tel er vierquote:
nou ja, misschien is een clinic "tellen" ook wel handig voor mijquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hou 18 November in gedachten. Ik durf niks te beloven, eerst maar eens zien hoe ik erbij loopt tegen die tijd. Ik beslis dus wat later.
(Datum en plaats aan TT toegevoegd.)
Ja, dat ligt toch in Zuid holland?quote:
Yep, maar niet de plaats maar provincie is aan de tt toegevoegdquote:Op donderdag 27 september 2007 20:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, dat ligt toch in Zuid holland?
Ja, maar ik bedacht me later dat het heel mss bij Maneki zou zijn in geval van grote drukte. Of zoiets, vandaar dat ik het nog maar even bij de provincie heb gehouden.quote:
Ben ook wel benieuwd wie er nog meer komtquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
doet Yoni ook een lijstje maken wie er komt?
Staat in de OPquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
doet Yoni ook een lijstje maken wie er komt?
Je bent mij vergeten!quote:
Nee, ik had het hier gedaan. Maar nu wel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:31 schreef Yoni het volgende:
Jouw pm-etje was een beetje ondergesneeuwd withxhonorVan jou heb ik geen PM klopt dat igraine?
ik had al zo'n vermoeden...quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:31 schreef Yoni het volgende:
Jouw pm-etje was een beetje ondergesneeuwd withxhonor![]()
Lekker blond modje ben je ook hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:30 schreef Yoni het volgende:
Macka, je eerste pm heb ik idd nooit ontvangen, de 2e wel. Ik zet je in het lijstje, want volgens mij gaat Sanger naar de Noord-Holland versie.
en ik ben stom geweest met datum plannen en kan ws. zelf maar een klein deel van de dag![]()
![]()
![]()
Goed gedaanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:30 schreef Yoni het volgende:
....
en ik ben stom geweest met datum plannen en kan ws. zelf maar een klein deel van de dag![]()
![]()
![]()
Oke, jammer dat het al vol zit (maar je moet ergens een grens leggen he)quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:53 schreef Yoni het volgende:
@Leolinedance: ik zet je op de reservelijst, we zitten momenteel nl. vol
@Marc H, er kan zéker nog wel een 'expert' bijIk ben er zelf uiterlijk tot een uur of twee, half drie.
je mag mijn plek hebben, leo.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:54 schreef leolinedance het volgende:
Zijn er echt geen afhakers...ik ga mijn Canon 400D komend weekend kopen
Oke dank je. Ik laat weten of het me gaat lukken.quote:Op maandag 5 november 2007 16:05 schreef withxhonor het volgende:
[..]
je mag mijn plek hebben, leo.
mn huis bewoonbaar maken gaat even voor
enter, we zitten vol. Ik heb je op de reservelijst gezet voor als er iemand afvalt.quote:Op maandag 5 november 2007 19:52 schreef enter het volgende:
Ik wil ook graag!
Ok, dankjequote:Op woensdag 7 november 2007 13:22 schreef Yoni het volgende:
[..]
enter, we zitten vol. Ik heb je op de reservelijst gezet voor als er iemand afvalt.
Echt?quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:21 schreef Yoni het volgende:
klotezooi is afgevallen, enter is een plaatsje omhoog geschoven en daardoor op de definitieve lijst terecht gekomen
Jammer, veel plezier met jullie weekendje!quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:05 schreef Igraine het volgende:
Hoi,
Ik kan er helaas niet bij zijn. Wij gaan lastminute een weekendje weg dan. Ook leuk, daar niet van
Écht!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:09 schreef enter het volgende:
![]()
[..]
Echt?![]()
Ik heb een Canon 400D, en ben nog echt een beginner, maar wil graag!
Ik heb hele lekkere stoelen BEquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij sta ik niet ergens op een lijstje maar wil toch even zeggen dat ik zo goed als zeker niet ga komen. Lopen gaat nog, maar op mijn knietjes of op de grond zitten is echt geen feest meer, dus ik sla deze keer even over. Hopelijk komt er nog een keer een herhaling, dan zal ik graag komen.
Veel plezier iig alvast voor iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |