Roept u maar qua voorkeuren voor plaats en datum.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:54 schreef briana_muirinn het volgende:
Ik heb hier Deventer in de aanbieding, stad aan de ijssel, staat bekend om heel veel fotogenieke middeleeuwse (op den berghe bijvoorbeeld) straatjes. Ben er door het geklus eigenlijk nog niet aan toegekomen om dat allemaal te gaan fotograferen, een ander deel van mijn wens om mee te doen aan een fotodag is om mijn schroom om buiten te fotograferen en dan ook nog de tijd te nemen voor het maken van foto's te overwinnen![]()
We zijn hier in huis nog stevig aan het klussen, voor een meet denk ik dat 10 personen in de huiskamer goed te doen is, met een beetje proppen wat meer.
(en een eigen soort van campingstoeltje meenemen, van die stokgevallen met canvas bijvoorbeeld)
Beamer hebben we niet maar wel computer apparatuur mocht dat nodig zijn.
Dit is op 2 min lopen van station deventer colmsgate, en er zijn meestal zat parkeerplekken bij sportcentrum de Scheg vlak naast het station.
hoopte ik wel een beetje op jaquote:Op donderdag 20 september 2007 22:17 schreef HMaster-II het volgende:
Bij wil zijn als ondersteunend personeel in Meppel
Lijkt me ook leukquote:Op donderdag 20 september 2007 22:17 schreef HMaster-II het volgende:
Bij wil zijn als ondersteunend personeel in Meppel
Alleen ergens in Novemberof later
Nee, en ik lig uit de route. Behalve voor jou.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:46 schreef Noli. het volgende:
Hee Alexxxxxxxxxxxx heb jij geen plek voor een horde FOTers en beginners?
(dan kan ik op de fiets komen)
Meppel is nog wel te doen qua reistijd (ong. 1 uur)
Deventer is toch wel weer een stuk verder (ong. 2 uur rijden)
Dan ga je naast mij zittenquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:19 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb ook wel interesse, hoewel ik het beginners-niveau enigszins ontgroeid ben. Het gaat mij dus vooral om het rondlopen en feedback op keuzes maken hoe je een bepaald onderwerp op de foto neemt met welke instellingen.
Meppel ben ik eigenlijk nooit ingeweest (alleen bij de Havinxhorst, de A32 en de slecht bereikbare taxi/parkeerplaats voor het treinstation), maar is wel mooi centraal voor zowel noord als oost. Deventer echter vaak genoeg geweest en dat is zeker de moeite waard. Het is alleen wel ~1:45 rijden vanaf Leeuwarden... Op zich maakt de lokatie me niet uit, zolang ik maar niet om 7 uur 's ochtends met een slaperig hoofd in de auto moet zitten
Is ook een optie inderdaadquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan ga je naast mij zittenIk kan mensen meenemen vanaf Leeuwarden immers.
En ik ben ondanks mijn vele tienduizenden foto's het beginnersniveau nog steeds niet ontgroeid
Ik heb de uitleg gehad, maar doe er geen flikker mee.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is ook een optie inderdaad
En ik doelde met beginner meer zoals de omschrijving in het originele topic, mensen die naast de automagische stand ook eens willen spelen met diafragma, sluitertijd, iso etc. en daar dus uitleg over nodig hebben. Die fase heb jij ook al lang gehad![]()
Camera-instellingen (sluitertijd, diafragma en de autoprogramma's) en compositie. Ms ook even kort vertellen hoe een camera werkt en 'kijkt'.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:49 schreef Ynske het volgende:
toch hier ook maar om t hoekie kijkt
VV, heb je toevallig in gedachten welke zaken dat je wilt behandelen
Iedereen moet de handleiding van zn camera meenemen of deze niet meer nodig hebben. That's all. Bij het werken in kleine groepjes zouden we ook een groepje medium-gevorderd kunnen nemen.quote:en welke kennis vereist is?
Als er vraag naar is, kan ik een laptopje met PS-elements meenemen.quote:en is er ook vraag naar wat standaart bewerkingen?
ik denk niet dat je veel aan mij als gevorderde hebt, mocht t zo zijn dat je iemand nodig hebt voor wat bewerkingen door te kunnen nemen, geef maar een gil.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:59 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Camera-instellingen (sluitertijd, diafragma en de autoprogramma's) en compositie. Ms ook even kort vertellen hoe een camera werkt en 'kijkt'.
[..]
Iedereen moet de handleiding van zn camera meenemen of deze niet meer nodig hebben. That's all. Bij het werken in kleine groepjes zouden we ook een groepje medium-gevorderd kunnen nemen.
[..]
Als er vraag naar is, kan ik een laptopje met PS-elements meenemen.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:56 schreef Vliegvrager het volgende:
Er lijkt genoeg belangstelling en de meerderheid lijkt toch uit het Noorden te komen. Ik zal eens kijken of ik een (per OV en auto) bereikbaar plekje kan vinden in Meppel. Hoeft wmb niet een apart zaaltje te zijn, als we uitgaan van 2 of 3 'beginners' per 'gevorderde' kan het ook gewoon aan een paar cafe-tafels, bijvoorbeeld aan de hand van de eerste paar hoofdstukken uit het boek van Freeman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |