Zeg ik wil niet veel zeggen hoor, maar hier in het Noorden is al een Clinicquote:Op donderdag 27 september 2007 21:06 schreef LadyS het volgende:
Doe maar voorstellen qua datum!
Ik weet niet of Zandvoort uberhaupt een goede locatie is? En mijn woonkamer is niet erg groot, hoor
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:18 schreef LadyS het volgende:
djiez, daarom deed mijn brief zonder postcode er toen zo lang overwas 3 straten verderop, maar duurde 3 weken
Volgend keer opletten dat ie op tijd gevoerd wordt danquote:Op donderdag 27 september 2007 22:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik had de postmamoet nog niet gevoerd... daarom een beetje lui.
![]()
Ik ben clinic medewerker op de 18e nov in Meppel. Als jij een andere datum doetquote:Op vrijdag 28 september 2007 07:44 schreef LadyS het volgende:
[..]
Volgend keer opletten dat ie op tijd gevoerd wordt dan![]()
Kom je ook naar de meet in deze Zandvoort?
Ok, keuze genoeg indd.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:27 schreef buzzer het volgende:
We kunnen naar het Duin, Duinrust, Westerhout, Wijk aan Zee, Alexanderplantsoen (kinderboerderij)
Jemig, bestaat dat nog steeds?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:27 schreef buzzer het volgende:
We kunnen naar het Duin, Duinrust, Westerhout, Wijk aan Zee, Alexanderplantsoen (kinderboerderij)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |