Ik rij naar het Noordenquote:Op maandag 24 september 2007 14:02 schreef Yoni het volgende:
Spijkers met koppen: 18 november, Delft
Wil iedereen die zich definitief aan wil melden mij eventjes een PM sturen? Graag met vermelding of je als beginner of als expert wil komen en, in het geval van beginner, wat voor camera je hebt![]()
Ik kan niet die dag, ik krijg mensen over de vloer.quote:Op maandag 24 september 2007 14:02 schreef Yoni het volgende:
Spijkers met koppen: 18 november, Delft
Wil iedereen die zich definitief aan wil melden mij eventjes een PM sturen? Graag met vermelding of je als beginner of als expert wil komen en, in het geval van beginner, wat voor camera je hebt![]()
Ik dus inddquote:Op donderdag 27 september 2007 11:47 schreef LadyS het volgende:
Zijn er ook geïnteresseerden voor Noord-Holland? Ik woon in Zandvoort.
sanger en buzzer wonen hier in de buurt heb ik begrepen, zij er meer?
dat maakt al 2quote:
Ehm....ik tel er vierquote:
nou ja, misschien is een clinic "tellen" ook wel handig voor mijquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hou 18 November in gedachten. Ik durf niks te beloven, eerst maar eens zien hoe ik erbij loopt tegen die tijd. Ik beslis dus wat later.
(Datum en plaats aan TT toegevoegd.)
Ja, dat ligt toch in Zuid holland?quote:
Yep, maar niet de plaats maar provincie is aan de tt toegevoegdquote:Op donderdag 27 september 2007 20:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, dat ligt toch in Zuid holland?
Ja, maar ik bedacht me later dat het heel mss bij Maneki zou zijn in geval van grote drukte. Of zoiets, vandaar dat ik het nog maar even bij de provincie heb gehouden.quote:
Ben ook wel benieuwd wie er nog meer komtquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
doet Yoni ook een lijstje maken wie er komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |