jouw buik is ook vast al wel mooi genoeg!quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
18 november..dat is gewoon komende zondag al
Het is ook mijn uitslaapdag, maar ik moet wel eerst mijn kamer enigszins toonbaar makenquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik denk niet dat het voor mj gaat lukken zondag..moet verplicht rust houden van de vk
*grote knuffel*quote:Op woensdag 14 november 2007 10:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik denk niet dat het voor mj gaat lukken zondag..moet verplicht rust houden van de vk
Jammer! Doe de oude man met (een) schimmel tussen zijn benen de groeten van me! Deze Jeroen komt nog steeds wel hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 14:12 schreef Lois het volgende:
* Lois gaat zichzelf en Jeroen afmelden*
Sorry hiervoor maar ik zie nu pas dat de intocht van een zekere oude man hier is die dag. Dat kan en mag ik niet missen natuurlijk, dus moet ik dit helaas afzeggen.
Op een zondag? Hier komt ie op zaterdag aan.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:12 schreef Lois het volgende:
* Lois gaat zichzelf en Jeroen afmelden*
Sorry hiervoor maar ik zie nu pas dat de intocht van een zekere oude man hier is die dag. Dat kan en mag ik niet missen natuurlijk, dus moet ik dit helaas afzeggen.
Ik kom ookquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:06 schreef Yoni het volgende:
Ik heb het lijstje bijgewerkt. Als ik mensen ben vergeten of als je alsnog komen wilt, laat het dan even weten!
ik sta er nog in, yoon. ik had al eerder afgezegdquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:06 schreef Yoni het volgende:
Ik heb het lijstje bijgewerkt. Als ik mensen ben vergeten of als je alsnog komen wilt, laat het dan even weten!
Koffiequote:Op vrijdag 16 november 2007 08:29 schreef freud het volgende:
Yoni moet toch de OP nog bijwerken. Daar stem ik mijn inkopen op af namelijk.
Ik gok dat de meeste aanwezigen aan de thee gaan?
Ontvangenquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:44 schreef freud het volgende:
PM is verstuurd net. Kleine miscommunicatie over wie zou PMmen.
En dan nog een klein stukje doorlopen in de richting van hoe de tram rijdt waaruit je sprong (vanuit Delft CS), en dan naar rechts.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
OntvangenNu nog uitzoeken hoe ik daar in hemelsnaam ga komen vanaf het station
![]()
En de gebruiksaanwijzing is wel weer érg goed opgeborgenquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ook ontvangen.
Zin in!
Batterij zit op de oplader.
Vind je het gek dat jullie zo veel afzeggers hebben?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |