Liftje nodig? Ik kom ook ff langs nl. en ik kom langs het stationquote:Op zondag 18 november 2007 08:31 schreef Sugar het volgende:
Ik kom rond half elf op het station aan, dus ik ben iets later. Niet erg, hoop ik?
Kijk... nu klopt mijn plaatje weer. Ik lag dus vanmorgen in bed nog te bedenken of jij nou wel of niet kwam, en waarom dan evt. niet.quote:Op zondag 18 november 2007 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Liftje nodig? Ik kom ook ff langs nl. en ik kom langs het station
Ik zou niet komenquote:Op zondag 18 november 2007 09:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk... nu klopt mijn plaatje weer. Ik lag dus vanmorgen in bed nog te bedenken of jij nou wel of niet kwam, en waarom dan evt. niet.![]()
Ej, jij zou naar Noord maar kon niet.quote:Op zondag 18 november 2007 09:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou niet komenMaar er zijn een flink aantal deelnemers dus ik kom ff kijken of mijn hulp nodig is en zo niet, dan ben ik vanmiddag weer weg.... Moet nl. ook nog een aantal shoots afwerken
Kloptquote:Op zondag 18 november 2007 10:26 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ej, jij zou naar Noord maar kon niet.![]()
Ja.quote:Op zondag 18 november 2007 10:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptHet scheelt nl. 2u25 minuten autorijden (naar Freud is maar 5 minuten nl.
) en dat houdt mijn rug nog wel
Je bent je aantekeningen vergetenquote:Op zondag 18 november 2007 17:46 schreef Saffier het volgende:
Die is leuk Sugar!
Ik ben ook weer thuisNu eerst eten enzo en dan straks kijken of ik de laptop nog even kan stelen hier.
Bruggetje van 3 was een geliefd objectquote:Op zondag 18 november 2007 19:47 schreef Sugar het volgende:
BE, leuke foto's!
Ik zou her en der wat croppen (ruimte boven mijn hoofd en boven die lamp). De eerste 2 vind ik ook wel leuk eigenlijk. Ik zou ze alleen wat meer uit het midden halen.
Oh ja, die van die deurbellen vind ik gewoon echt helemaal goed!![]()
Mijne van vandaag:
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
4
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |