Ik probeer vandaag of morgen meer foto's te posten, druk druk drukquote:Op maandag 19 november 2007 13:49 schreef Saffier het volgende:
Enter ik vind de eerste mooier omdat ik daar meer het idee van hoogte krijg, maar je hebt vast nog wel meer foto's van gister, toch?
Macka die foto blijft grappig!
Ik had idd zelf in de hand welk puzzelstukje er scherp op kwam. Heb de foto's met de grootste verschillen hier neergezet want ik heb élk puzzelstukje wel een keertje scherp genomenquote:Op maandag 19 november 2007 23:09 schreef Yoni het volgende:
P is wel wat gewend hoor, die heeft wel in raardere versies online gestaan![]()
Over je foto's: Je bent lekker aan het oefenen geweest zo te zien. Heb je nou ook zelf in de hand wáár de camera scherp stelt? Dus ben jij degene geweest die het scherptepunt bepaald heeft, of de camera?
![]()
Probeer deze opstellingen eens met het scherptepunt steeds op dezelfde plek en dan je diafragma waardes aanpassen, dus het zogenaamde trappetje. Je kunt dan wat beter het verschil zien tussen verschillende diafragmawaardes (maar mss heb je dat ook wel al gedaan)
Altijd baas boven baasquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:11 schreef Yoni het volgende:
Ik heb altijd al twee accu's in mijn cam én nog een reserve bij me.
Drie reserve accu's bij je is dan waarschijnlijk belachelijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |