Zal er morgen aan beginnen.. ben nu te lam om nog wat te doenquote:Op zondag 16 september 2007 00:59 schreef roepdeman het volgende:
Gaf maar een beetje wegKleine opmerking.
Ik zou het tof vinden als in de OP een kort stukje komt te staan waarom MMA de toekomst is en waarom het zo belangrijk is om nu te kijken. Denk dat je dat wel goed kan verwoorden. In ieder geval beter dan ik.
Ze gaan niet alleen veel MMA uitzenden, ze komen namelijk met hun eigen organisatiequote:Op zaterdag 15 september 2007 23:55 schreef Tazmaniac het volgende:
ff een hele serieuze post voor de verandering!!
Ik heb zojuist de 1e aflevering van Inside MMA gezien..
conclusie:
-hele goeie show waarbij er goeie discussies gevoerd worden
- Bas Rutten als vaste presentator zoals ik het begrijp
- het panel waren deze keer Chuck Liddell Guy Metzger en Kevin James
- aandacht voor de kleine organisatie's (en met klein bedoel ik ook echt klein!!)
o.a IXFA, Kings of Kombat en IFO.. zijn wel hele kortje stukjes video maar dat komt
ook omdat het programma maar 25min duurt ofzo
echt een show die past in de opkomst van de MMA scené dus een heel goed idee en een heel leuk uitgewerkt programma dat ik absoluut nu elke week ga kijken
ps. Guy Metzger is commisioner oid bij HDnet (zender waar de show dus wekelijks te zien is) en die
gasten gaan nu ook ontzettend veel MMA uitzenden en bieden dit aan in HD.. mss dat de naam het al weg gaf
Nee, ik heb geen aandelen van HDnet maar ik was ontzettend positief verrast over de show![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EliteXC is idd nu al een paar keer beter geweest dan UFC en zeker een serieuze concurrent, das alleen maar goed voor de sport en wij hebben meer top MMA gevechten te bekijken
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bb_koning.hyves.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bored@work
Boredatwork.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AC: Ultraman Viettown 3823-2030-8305
Thanksquote:Op maandag 17 september 2007 13:28 schreef MaxPowers het volgende:
Dennuz had niet de hele uitslag eropgezet, ik heb deze uitslag even van de tracker geplukt.
- uitslagen -
quote:Op maandag 17 september 2007 13:50 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Thanks![]()
[afbeelding]
Voor de liefhebber
![]()
wat ik me alleen afvraag. Stel je gaat met haar stoeien, volgens mij pwnt ze je je hard dan.quote:Op maandag 17 september 2007 14:39 schreef sampoo het volgende:
[afbeelding]
Meteen ook een nieuwe avatar.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lachen die heb ik ookal op fotobucket staanquote:Op maandag 17 september 2007 14:39 schreef sampoo het volgende:
[afbeelding]
Meteen ook een nieuwe avatar.![]()
Wie is zij?quote:
Oh ... thnx. Zal d'r ff checken.quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 16:46 schreef sampoo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bb_koning.hyves.nl
Mijn voorspellingen..quote:Op maandag 17 september 2007 19:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Kenny Florian vs. Din Thomas
Junior Assuncao vs. Nate Diaz
Terry Martin vs. Chris Leben
Nate Quarry vs. Pete Sell
--------------------------------------------
Dustin Hazelett vs. Jonathan Goulet
Leonard Garcia vs. Cole Miler
Gray Maynard vs. Joe Veres
Thiago Alves vs. Kuniyoshi Hironaka
Edilberto Crocota vs. Luke Cummo
quote:Op maandag 17 september 2007 16:46 schreef sampoo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dacide op 18-09-2007 08:20:15 ]
quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:10 schreef Dacide het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:45 schreef sampoo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komende week weer 5 events![]()
9/19 UFC Fight Night
9/20 IFL WTC Finals
9/22 Shooto
9/22 Cage Rage
9/22 UFC 76
Ik was trouwens zeer te spreken over EliteXC. Hopen dat ze zo doorgaan, dan hebben ze het in zich 1 van de groten te worden![]()
quote:TOP MIDDLEWEIGHT DENIS KANG SIGNS WITH HERO'S
Former Pride middleweight contender, Denis Kang, has confirmed to MMAWeekly.com that he has signed a contract to fight for the K-1 Hero’s promotion in Japan.
“It got finalized actually just recently,” said Kang in an interview with MMAWeekly. “… Everything was done within the last two weeks.”
There was much speculation around Kang and K-1 over the last month. A possible match-up with Kazushi Sakuraba was mentioned, but the deal was not finished in time for that fight to materialize.
While Kang did miss out on fighting at the Hero’s event in Japan last night, he is looking to fight before the end of the year.
“There’s [a Hero’s event] in October, if not then, New Year’s for sure,” said Kang about his potential Hero’s debut.
Kang confirmed the deal was at least for one year, but wasn’t able to disclose the number of fights he might be involved in.
“You’ll be seeing me there for a while,” Kang stated about his future in K-1.
Fans in the U.S. were hoping to see the middleweight standout in the states, possibly signing with the UFC or another major promotion, but Kang says ultimately K-1 was the best place for him.
“We did talk to them a little bit,” Kang said about a deal with the UFC. “But we reached a better agreement with K-1 Hero’s, considering my situation over there in Korea and things like that. Not to say I won’t go to the UFC one day, but for now, I’m happy to be with K-1 Hero’s.”
As Kang stated, part of his deal allows him to fight in his native Korea where he has performed in the Spirit MC shows in the past. The American Top Team fighter said that was a vital part of the agreement.
“Part of the deal is that I’m still allowed to fight in Spirit MC,” said Kang. “Really, it had to be a part of the deal.”
Kang will continue training along side his teammates at American Top Team until his first K-1 Hero’s fight is scheduled.
Yep, Thiago Alves gaat vechtenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Fight Night en Ultimate Fighter vanavond/morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:23 schreef roepdeman het volgende:
UFC Fight NightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Tazmaniac op 21-09-2007 12:56:32 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:29 schreef dennuzmma het volgende:
Net de 1e aflevering van The Ultimate Fighter gekeken.. Wordt weer en vet seizoen :d
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:10 schreef Dacide het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand van jullie de laatste IFL bekeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Tazmaniac wie bedoelde je met de Octopus en "saraiva"?![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:41 schreef sampoo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand van jullie de laatste IFL bekeken?My bad.. kheb de afgelopen weken zoveel fights gezien en namen langs zien komen.. ik bedoel uiteraard niet Saraiva maar Crocota.. imbeciel wat het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Tazmaniac wie bedoelde je met de Octopus en "saraiva"?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:41 schreef sampoo het volgende:Ach waarom niet. Hij heeft ook gewoon een intakedag gehad.. en is gekozen op basis van zijn competentie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In deel 2(dacht ik) deed George Gurgel ook mee, dit was een hele goeie vriend van Rich franklin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.link
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ieder geval ik ging stuk en ik kan niet wachten op de volgende afleveringIk ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:41 schreef sampoo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand van jullie de laatste IFL bekeken?Die van Nate Diaz?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bb_koning.hyves.nl
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:die gast was Pete 'Drago' Sell.. long time protigee van Serra.. als je nou echt een vette match wil zien moet je eens zoeken of je Sell vs. Smith ergens vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bwoah dat was echt ziekelijk vetquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:02 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
die gast was Pete 'Drago' Sell.. long time protigee van Serra.. als je nou echt een vette match wil zien moet je eens zoeken of je Sell vs. Smith ergens vind
is het ookquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vindt die Hughes trouwens enorm lijken op zon gast uit American Pie of Scary Movie. Echt zon typisch amerikaanse dick
Blijf rustig, doe waar je voor getraind hebt. Dus niet hard je best doen agressief te worden.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:14 schreef Tobz het volgende:
Nog mensen die die ook echt vechten, of alleen maar fans van MMA om ernaar te kijken?
Heb volgend weekend m'n eerste gevecht (knockout combat 4 in eindhoven) en heeft iemand nog tips om niet helemaal gek te worden van de zenuwen voor die eerste keer?![]()
Ik hoop echt dat ik die knop straks om kan zetten van hard sparren naar echt 'vechten'...
Jaaaa die was duidelijk te horen.. publiek vond het volgens mij wel lollig.. die begonnen een beetje te lachenquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:45 schreef Unstoppable het volgende:
Mooiste moment van UFN was toch wel tijdens het main event, met nog 2:42 te gaan in de eerste ronde. Hoor je opeens een dude zwaar luid schreeuwen: "PUT HIM IN A BODYBAG!!!!!"![]()
Judo en BJJ/Grappling (beiden nog niet zo heel erg lang)quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:14 schreef Tobz het volgende:
Nog mensen die die ook echt vechten, of alleen maar fans van MMA om ernaar te kijken?
Ik denk dat er een hele belangrijke rol ligt in het functioneren van je corner.. (dus je trainer/coach/vriend).. Als deze goed zijn werk doet ben je al een stuk verder.quote:Heb volgend weekend m'n eerste gevecht (knockout combat 4 in eindhoven) en heeft iemand nog tips om niet helemaal gek te worden van de zenuwen voor die eerste keer?![]()
Ik hoop echt dat ik die knop straks om kan zetten van hard sparren naar echt 'vechten'...
Zegt wel iets over het aantal mensen die de film zo goed kennenquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:45 schreef Unstoppable het volgende:
Mooiste moment van UFN was toch wel tijdens het main event, met nog 2:42 te gaan in de eerste ronde. Hoor je opeens een dude zwaar luid schreeuwen: "PUT HIM IN A BODYBAG!!!!!"![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Fight NightMeer fighterbashing plzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanachter je keyboard.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
maar niet die van de UFC. Je hoort overal dat de druk die het gejuich van de mensen geeft echt bizar is de eerste keerquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:13 schreef Jajong het volgende:
Shogun heeft vaker in een kooi gevochten Paxlie.
Ach, hij heeft voor aantallen gevochten die stukken hoger lagen dan die paar duizend UFC fans ^_^quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
maar niet die van de UFC. Je hoort overal dat de druk die het gejuich van de mensen geeft echt bizar is de eerste keer
quote:Op zondag 23 september 2007 00:18 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ach, hij heeft voor aantallen gevochten die stukken hoger lagen dan die paar duizend UFC fans ^_^
Japs klappen toch altijd als er wat gebeurd?quote:Op zondag 23 september 2007 00:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
wat doen japanners?
Die zijn stil!
Wat doen Amerikanen?
Schreeuwen voor Forrest.
Ik denk dat het echt invloed kan hebben op iemand
ja als er wat gebeurt, dat bedoel ik juist.quote:Op zondag 23 september 2007 00:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Japs klappen toch altijd als er wat gebeurd?En voor de rest zijn ze erg stil ja en kijken ze met veel aandacht.
wat is nou weer?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Meer fighterbashing plzVanachter je keyboard.
bb_koning.hyves.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boutevent.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Je vindt jezelf wel heel wat he?quote:Op zondag 23 september 2007 22:03 schreef Jajong het volgende:
Naja dat de mensen hier geen fuck van MMA begrijpen ben ik wel gewend dus ik reageer wel niet. Als je vind dat Griffin die decision verdient kan je beter van een flatje pleuren.
Gelukkig ben jij geweldigquote:Op zondag 23 september 2007 22:03 schreef Jajong het volgende:
Naja dat de mensen hier geen fuck van MMA begrijpen ben ik wel gewend dus ik reageer wel niet. Als je vind dat Griffin die decision verdient kan je beter van een flatje pleuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar de pre lims!!
dat hoop ik dan maar.. dit zorgt voor teveel ellende.. al vond ik de call van zaterdag goedquote:Op zondag 23 september 2007 23:59 schreef Paxlie het volgende:
ik denk dat Joe Rogan zo zeurt over het puntensysteem zodat het publiek weet dat ze bezig zijn. De commissie zal wel niet willen buigen en dat proberen ze zo te bewerkstelligen
Hele verhaal op: http://www.graciefighter.com/?page=newsquote:Diaz was hospitalized shortly following his bout with Mike Aina in Hawaii. Turns out he had a serious staph infection at the time of the fight.
Wandy had dat ook, maar wat th efuck is het, vertel me, ik heb egen zin uit te zoekenquote:Op maandag 24 september 2007 20:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Slecht nieuws voor Diaz
[..]
Hele verhaal op: http://www.graciefighter.com/?page=news
Zijn de laatste tijd tientalle mma fighters die het hebben (o.a. Diego Sanchez)quote:Op maandag 24 september 2007 23:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wandy had dat ook, maar wat th efuck is het, vertel me, ik heb egen zin uit te zoeken
Komt doordat het erg besmettelijk is. Dus verspreid gemakkelijk door gyms (veel lichamelijk contact).quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zijn de laatste tijd tientalle mma fighters die het hebben (o.a. Diego Sanchez)
Weet niet wat het precies doet.. maar het is behoorlijk nasty
LINK: http://en.wikipedia.org/wiki/Staphylococcus_aureus
quote:In a recent interview with a Brazilian newspaper Shogun Rua announced that he tore a ligament during his training for the Forrest Griffin fight at UFC 76. He is set to have surgery on the knee on September 28. He will miss up to 3 months of training, but mentioned he hopes to fight again in January or February.
quote:The California State Athletic commission released the following information relating to drug testing for UFC 76:
Kazuhiro Nakamura, who last competed for UFC on September 22, 2007 in Anaheim, has been suspended for testing positive for Marijuana. He has been fined $500. His suspension period runs from the conclusion of the bout on September 22, 2007 through December 21, 2007.
All 17 other tests for drugs of abuse were negative.
All anabolic agent/masking agent test results are still pending.
dan had ie niet moeten vechtenquote:In a recent interview with a Brazilian newspaper Shogun Rua announced that he tore a ligament during his training for the Forrest Griffin fight at UFC 76. He is set to have surgery on the knee on September 28. He will miss up to 3 months of training, but mentioned he hopes to fight again in January or February.
Is toch ook geen excuus? HIj zegt gewoon dat hij 3 maanden niet kan trainen en onder het mes moet.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dan had ie niet moeten vechten
Nu heeft ie gewoon verloren. Het is een gevecht dan weet je dat dus. Ik vind het iig geen excuus.
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:36 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Is toch ook geen excuus? HIj zegt gewoon dat hij 3 maanden niet kan trainen en onder het mes moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Hehe ik heb net alle filmpjes al los gedownload en bekeken, zie ik ditquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:21 schreef Unstoppable het volgende:
http://www.fighttalk.nl/pages/news.php?news_id=291
Hier staat nog een leuk interview met Fedor, voor de mensen die het nog niet gelezen hebben
Voor de K-1 fans: vanavond 22:45 op SBS6 de K1 WGP Final 16, zo goed als live volgens mij, want het event is ook vanavond in Seoul.
Idd, net was er iets van die Singing With The Stars onzin. Dacht ook wat is ditquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:17 schreef sampoo het volgende:
Waarom kijk ik nu dan naar Hart van Nederland?![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 00:33 schreef Paxlie het volgende:
http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?t=651635
beste sherdog topic ooit
quote:In 1995, Randy and Henderson cleaned house on five bouncers in Buckhead (ATL)--it was a brutal bloodbath and took about 90 seconds, max. I was with them, and believe me when I tell you it was total carnage. It started when Randy pushed Dan into a car--just horseplay--outside a bar, and the doormen started talking shit. One of them grabbed a baseball bat and was acting like he was going to swing. So, Randy and Dan squared up.
After a few moments of banter--Hendo told the dude he was going to shove the bat up his ass--Randy suddenly lunged at the dude with the bat, who immediately tucked tail and retreated into the bar with Randy on his heels. Henderson and I remained outside and Dan literally mowed through two of the four remaining bouncers--a fourth friend and I pitched on the last two. One of the guys Dan lit up tried to run away, and Dan would let him go for a few steps, and then beat him down. This lasted for about a block--I know, because I had to track him down so we could elude the police, and was literally a trail of blood on the street. Then, when I went to get Randy out of the bar, I saw that he had destroyed the place by repeatedly picking the bouncer up and tossing him into tables and across the bar.
Dan had just picked up some chick 20 minutes earlier, and she was just horrified, but ended up running from the police with us. We tossed her over chain link fences and brick walls, and by the time we got to our car, her dress was in tatters and she was just livid. Keep in mind, this was two years before either guy fought in MMA. I should also point out that I've known Dan for nearly 20 years and Randy almost 15, and it's the only time I've ever seen either guy in a street fight. The dude with the bat just set them off.
Best part is, Randy was interviewing to be the head coach for the U.S. Greco team, and he was out to dinner with the executives the following night. In the middle of dinner, a cop shows up at his table with the manager, and they say that Randy has to leave. When the USA Wrestling attorney asks why, they said that it was because Randy and some buddies had destroyed the place the night before and assaulted their security staff. Turns out it was the same place! Luckily, they just booted Randy and no charges were filed. 100% true.
Dan woog op dat moment 82 kilo en Randy 90 kilo. Die bouncers zijn vaak over de 100 kilo, dus zo zie je maar weer: size doesn't matterquote:Op zondag 30 september 2007 16:11 schreef Tazmaniac het volgende:
hahaha lol.. never pick a fight with those guys
dat hebben de eerste ufc's ook wel bewezenquote:Op zondag 30 september 2007 16:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dan woog op dat moment 82 kilo en Randy 90 kilo. Die bouncers zijn vaak over de 100 kilo, dus zo zie je maar weer: size doesn't matter![]()
quote:BEVERLY HILLS, Calif. — Renato “Babalu” Sobral, who was fined $25,000 and released from the UFC after refusing to break a chokehold on opponent David Heath at UFC 74, has signed with the California-Based Strikeforce organization.
The fighter made the announcement yesterday at the “Strikeforce at the Playboy Mansion” show in Beverly Hills, Calif.
On Aug. 31 the Nevada State Athletic Commission voted unanimously to withhold $25,000, the equivalent of Sobral’s UFC 74 “win bonus” (he earned an additional $25,000 to “show”). The NSAC voted to uphold the fine (but issued no suspension) last week.
After dominating much of the Aug. 25 fight, Sobral secured a fight-ending anaconda choke in the second round of his preliminary UFC 74 fight. However, after Heath tapped, Sobral refused to break the hold, even as referee Steve Mazzagatti tugged on his arm. Three to four seconds passed before Sobral finally broke his grip. Sobral told the sold-out crowd at the Mandalay Bay Events Center that he wanted to “teach (Heath) a lesson” for disrespecting him during the previous day’s weigh-ins.
Sobral (28-7 MMA, 6-4 UFC) instantly becomes one of Strikeforce’s most-veteran fighters.
The organization hasn’t yet announced when the famed Brazilian grappler will make his debut with the organization.
yeah right...quote:Op zondag 30 september 2007 16:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dan woog op dat moment 82 kilo en Randy 90 kilo. Die bouncers zijn vaak over de 100 kilo, dus zo zie je maar weer: size doesn't matter![]()
Watte?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:31 schreef Calyptus het volgende:
[..]
yeah right...
Uitzonderingen bevestigen de regel...
Meot?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:45 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Watte?![]()
Edit:
- Je meot natuurlijk wel een minimum size zijn.
- Je meotr natuurlijk wel hele goede skills hebben.
ja : 7quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:52 schreef slaapvaak het volgende:
Kent iemand een site waar je met 'virtual' cash kan betten op UFC/MMA fights?
Dus niet voor echt geld, just for fun.
quote:UFC light heavyweight Matt Hamill, who lost a controversial split decision to Michael Bisping last month at UFC 75 (and subsequently was promised an immediate rematch), is “in shock” after learning that Bisping will first fight Rashad Evans at UFC 78.
The former cast member from “The Ultimate Fighter 3” posted a message on his personal website, matthamill.com, saying he “got hosed by the judges in London” and that he is now getting the same treatment from Bisping and the UFC.
Late last month, Hamill announced that he had undergone minor knee surgery but had hoped to rematch Bisping Dec. 29 at UFC 79. Instead, the UFC announced yesterday that Bisping vs. Evans would headline a Nov. 17 show in Newark, N.J.
“Wow! Let me just say (that) I am in shock,” Hamill wrote. “First, I get hosed by two judges in London and now the much anticipated rematch has evaporated in front of my eyes.“
Hamill feels his surgery may have had something to do with the decision.
“I posted a statement about my knee surgery on 9/25 so everyone would know it was minor, and I would be ready by mid December,” Hamill wrote. “I didn’t think six weeks was that long of a wait (but) apparently Bisping and the UFC did.“
Hamill, a three-time NCAA Division III national wrestling champion, wrote that he’d like to fight in the UFC in December or January and and that he would like the rematch with Bisping after that.
100% mee eens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:06 schreef Dacide het volgende:
Ik was altijd een bisbing fan;. maar sinds zijn optreden tegen matt ben ik redelijk van mening veranderd.
Ik hoop dat tijdens de rematch matt hamil wint via KTFO... een hele zware
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:16 schreef Tazmaniac het volgende:
wat is het stil hier???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILERS GODVERDE KUT
bijna mijn tuf ep verneukt door jou
Gelukkig kon ik nog net op tijd wegklikken vanmiddag @ work
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
SPOILERS GODVERDE KUT
bijna mijn tuf ep verneukt door jou
Gelukkig kon ik nog net op tijd wegklikken vanmiddag @ work
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naja.. zal de volgende keer wel een spoilertag zetten!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:12 schreef Paxlie het volgende:
kzie het liever gebeuren dan dat het me verteld wordt. Was an sich niet zo'n grote spoiler vandaar de smilies erbij
quote:The Ultimate Fighting Championship is set to hit 130 markets throughout the United States starting this weekend with their new nationally syndicated show entitled “UFC Wired.”
The show will be hosted by UFC color commentator Joe Rogan. He will lead fans through the one-hour broadcast each week featuring some of the best fights from the vaults of the UFC library.
Starting on Oct. 6 fans can see many match-ups featuring current and past stars in the Octagon. It will be a similar program to the current UFC compilation show featured on Spike TV, "UFC Unleashed."
The premier episode set to hit television this Saturday will showcase many current and past champions in the UFC and week to week fans can expect much of the same from "UFC Wired."
Here are the listings for the fights on the initial offering of UFC Wired:
- Rich Franklin vs. Jason McDonald (UFC 68)
- Anderson Silva vs. Travis Lutter (UFC 67)
- Matt Serra vs. Georges St. Pierre (UFC 69)
- Gabriel Gonzaga vs. Mirko CroCop (UFC 70)
Ik weet niet precies hoe het met de regels zit, maar heb nog wel even het volgende toe te voegen:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:19 schreef sampoo het volgende:
MMA is toegestaan, maar nergens op TV en al helemaal nooit live. Meestal zijn de MMA partijen een beetje een sidedish bij kickbokspartijen. Kan niet wachten tot of het kickboksgalabezoeker opgevoed wordt of dat er grote puur MMA gala's zullen zijn.
Volgens mij kan in principe zo'n beetje alles (volgens mij is het niet gereguleerd), maar zijn de regels bij de meeste MMA-partijen vrij verwaterd (30sec op de grond, geen stoten naar het hoofd op de grond ect.).
nee hoor, is gecancelledquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 04:57 schreef StefanP het volgende:
O ja: deze vrijdag is het Tank Abbot vs Kimbo Slice![]()
Komt nu bij EliteXC geloof ik. Alleen Tank is nog niet akkoord, Kimbo welquote:
aaah, das goed nieuwsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Komt nu bij EliteXC geloof ik. Alleen Tank is nog niet akkoord, Kimbo wel
Angle maakt heel veel kans als de juiste training krijgt en hij zich de tijd ervoor neemt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 05:05 schreef StefanP het volgende:
Dat zou wel lachen zijn... freak shows zijn af en toe wel leuk. Kimbo vs Tank is ook zo'n freak show. Angle maakt geen schijn van kans tegen welke MMA'er dan ook, maar ik wil het wel zien.
quote:Erik Paulson vs. Jeff Ford
Jason House vs. Freddy Espiricueta
Justin Eilers vs. Justin Howard
Pete Spratt vs. Sammy Morgan
Liam McCarty vs. Ivan Jorge
Sunia Filikitonga vs. Joel Traves
Dave Morris vs. Jason Jones
Ishmael Gonzales vs. Chris Bowles
Drew Fickett vs. Anthony Lapsley
Voor een eerste show zitten er toch al wat namen in. Hoop dat het een goede concurrent wordt. Goede concurrentie betekent dat er harder aan getrokken gaat wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Angle maakt heel veel kans als de juiste training krijgt en hij zich de tijd ervoor neemt.
De eerst HDfight show zit er trouwens aan te komen, dit is de voorlopige card:
[..]
hahahaha ja ik vond hem ook schitterend, zag hem van de week ergens voorbij komenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:00 schreef Paxlie het volgende:
http://mmabloggen.blogspo(...)nan-obrien-skit.html
Conan O Brian met een geniale grap over Randy Couture
Angle is oud en zijn hele lichaam ligt in de kreukels. Voor zijn eigen veiligheid alleen al zou hij geen toestemming mogen krijgen om in een cage aan te treden. 10 jaar geleden zou hij misschien kans maken, maar die tijd is al lang geleden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Angle maakt heel veel kans als de juiste training krijgt en hij zich de tijd ervoor neemt.
Dat is helemaal waar, zijn hele lichaam zal fucked op zijn (en zo'n mannen zullen ook wel constant aan de pijnstillers zitten) maar als ie de kans krijgt op een MMA fight en hij heeft tijd genoeg om te trainen zie ik hem echt wel winnen (natuurlijk niet meteen tegen een top contender)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:32 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Angle is oud en zijn hele lichaam ligt in de kreukels. Voor zijn eigen veiligheid alleen al zou hij geen toestemming mogen krijgen om in een cage aan te treden. 10 jaar geleden zou hij misschien kans maken, maar die tijd is al lang geleden.
http://www.thefightnetwork.com/news_detail.php?nid=5076quote:FEDOR COMMITS TO M-1
PRIDE Heavyweight Champion To Headline First Show Under New Ownership
By Loretta Hunt (loretta@thefightnetwork.com)
PRIDE heavyweight champion Fedor Emelianenko has committed exclusively to the new ownership of M-1 Mix-Fight Championship, which has been purchased outright by an undisclosed American entertainment-related company, according to a source close to the deal who spoke on the condition of anonymity.
Established in 1997, the St. Petersburg-based M-1 held over 30 events under the ownership of Russian businessman Vadim Finkelstein, also the long-time manager of the much-sought-after Emelianenko. Finkelstein is also the proprietor of the Red Devil Sports Club, a facility and team that houses numerous Russian fighters, including PRIDE veteran Roman Zentsov and former UFC middleweight Andrei Semenov.
The source confirmed the new ownership has infused a substantial amount of capital into the organization. Finkelstein and others will stay on to assist in running the company, which will continue to promote under a variation of the M-1 name. The new M-1 will take more of a global stance, and Emelianenko (26-1) will headline its inaugural event as early as January or February, possibly in the U.S., the source said.
On March 27, Ultimate Fighting Championship majority owners Lorenzo and Frank Fertitta bought the assets of PRIDE, only to discover Emelianenko had previously signed a non-exclusive, non-transferable contract with its former owners, Dream Stage Entertainment.
As late as September, UFC president Dana White had insisted a deal with Emelianenko was imminent, though repeated negotiations between Finkelstein, colleague Apy Echteld and the Las Vegas outlet could not produce an agreement to bring the Stary Oskol resident to the famed Octagon. A major point of contention was White’s insistence Emelianenko sign an exclusive contract with the American promotion, which would exclude Emelianenko’s participation in Sambo competitions. Emelianenko is a three-time World Combat Sambo champion and ambassador for the sport in his homeland.
Undefeated in 24 fights (including one no contest), Emelianenko is widely received as the world’s top pound-for-pound fighter. The 31-year-old former Army firefighter rose to the top of PRIDE’s ranks by besting standouts like Antonio Rodrigo Nogueira (30-4-1) and Mirko “Cro Cop” Filipovic (22-6-2). Emelianenko submitted 2000 Olympic Greco-Roman silver medallist Matt Lindland (20-5) at Bodog Fight “Clash of the Nations” on April 14 in St. Petersburg, Russia. He has not competed since.
A formal announcement of the purchase, as well as plans for the new organization’s first event, is expected by the end of this month.
hele interview met josh barnettquote:MMA Madness: Do you think that you could defeat current UFC Heavyweight Champion Couture?
Barnett: Absolutely. Absolutely. I think I could finish him in two rounds more or less, but not because he won't be out there doing his thing. It'll be a big fight, but I think our styles favor me. But he's doing really well for himself, and it's fun to watch him out there and to cheer for him. And if it does ever happen, then I'll have to put the fan in me aside and just go out there and take care of business.
Wie zegt dat de UFC het verpest heeft? Hij kiest voor een organisatie waar geen goede HW vechters zitten, daarom zal ie ook niet uitkomen tegen goede vechters en daarom verliest hij bij mij de nummer 1 positie. Je kan hem niet eeuwig blijven dragen. Ik vind het maar een domme actie van Fedor en ik denk dat de UFC gewoon niet wilde ingeven omdat ze bang zijn dat andere vechters daarna ook grote eisen gaan stellen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:59 schreef sampoo het volgende:
Fedor is wat mij betreft nog steeds #1. Dat de UFC het heeft verpest doet daar voorlopig nog niets aan af.
Verder is Couture outmatched tegen Barnett, maar Dana heeft het niet zo met Barnett.
Nee, afgezien van een flink salaris vind ik niet dat hij een privilege als geen exclusiviteit verdient.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:52 schreef roepdeman het volgende:
Ja, maar verdient hij niet bepaalde privileges dan?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
PRIDE heavyweight champion Fedor Emelianenko has committed exclusively to the new ownership of M-1 Mix-Fight Championship, which has been purchased outright by an undisclosed American entertainment-related company
WWE ging toch ook een MMA company kopen? Dat is een entertainment related company lijkt mij zo.
Ultimate Fighter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik vind van wel. Het is niet zo dat UFC nou topsalarissen aan hun vechters uitkeert in tegenstelling tot andere vechtsporten en iemand als Fedor, hij verdient gewoon goed betaald te worden. Dus als hij ergens anders zijn kunstje kan vertonen en er redelijk voor betaald wordt dan juich ik dat toe als de UFC dat niet wilt doen. Maar goed volgens mij ging het hier ergens anders om en snap ik je punt ook wel. Maar ja, dan nog als de UFC hem genoeg zou betalen zou hij zelfs sambo ervoor op willen geven lijkt mij. Alles heeft z'n prijs.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Nee, afgezien van een flink salaris vind ik niet dat hij een privilege als geen exclusiviteit verdient.
quote:Breaking News: UFC Champion Randy Couture Quits
Reported by Andy Steven on 10/11/2007
TNAHeadlines.com - Breaking TNA News, Spoilers, Photos & More!
Credit: Dave Meltzer
The Fight Network has just reported that Randy Couture has quit the promotion, vacating his heavyweight title and leaving his job as a color commentator.
Couture, who works for The Fight Network itself, so there is no way they are going to miss on this story, wrote a letter from South Africa where he's filming the Scorpion King movie, to Dana White.
Not getting a match with Fedor Emelianenko played a part in his decision. The decision was made when it became clear the match with Fedor wasn't happening.
It is known Couture was one of the top UFC fighters who was unhappy when reading about the huge money guaranteed in the company's offers to Emelianenko, because he felt he and a few others were the fighters who helped build the current popularity and they weren't getting guaranteed income for fights anywhere near that level, particularly since they were bigger drawing cards.
With the decline of Chuck Liddell, Couture was likely the company's biggest short-term drawing card, and without question, was its most popular fighter.
We will have more on this story later.
Bron: kr.news.yahoo.comquote:NEW YORK - Red's 60 billionth of a `man` Fedor Emelianenko (Russia), Russia Fighting event, M-1 (M-1 Mix-Fight Championship) to 4.35 new nests.
Every martial arts specialist chain in North America, more likely to fight a comprehensive network of `11 (AP) FC Pride heavyweight champion Fedor M-1 and the exclusive contract he signed said.
M-1 in Russia and the United States, a group known as MFC. Fedor's team, the Red Devil `President in 1997, a group led by inviting pinkelsyutainyi pe St. Petersburg in the tournament, which started after the 30 honorees testing event was held.
Fighting is that Russia is pleased to emulate the United States recently, a group of entertainment companies had to sell. Russia's Fedor It is not principally the United States could be increased.
Yet now, M-1, acquired a place of whitewashed concrete unknown. Recently, however, he declared martial arts fighting spirit side billionaire Mark column led by the potent reportedly bangsongneteuwokeusa HDNet.
As many as 23 billion dollars (about 2 trillion 1600 billion) in assets, and has the current owner of the NBA Dallas Mavericks, who is also active in his recent Cuban HDNet cable channel martial arts event, open Fedor to take a comprehensive decision on their star signs Wu announced he would bar . On October 19, the first test was scheduled to hold a tournament.
In fact, the Cuban American Fedor in charge of the company management and also meet with Fedor been known to support the deal. Of course, other existing organizations, but also the possibility of virtually According to the most circumstantial, it is highly likely.
So far, the largest martial arts organization UFC-d'Or votes and a long period of the contract, while contacts to discuss the issue. But exclusive contracts with other organizations in Fedor demanded Unlike UFC officials also admit he insisted that the two sides are neck position parallel to the polls. Some also say that the UFC and the contract signed, but there is reportedly thin.
Meanwhile, Fedor Sambo seminar recently held in Russia ", will be an important game in December. Most contracts already, "he told her with a lot of curiosity.
Heeft die recentelijk nog gevochten dan? Zo ja, waar, wanneer en tegen wie? Ik dacht dat hij aan het trainen was voor de olympische spelen (olympisch worstelen) en iig tot die tijd niet zal vechten (al heeft hij tijdens de K-1 Dynamite geloof ik nog wel een partij gedraaid, maar die duurde maar een seconde ofzo)?quote:Op maandag 17 september 2007 23:42 schreef BB_Koning het volgende:
Waar vind ik het gevecht van Yamamoto?![]()
Vince was dacht ik met Mark Cuban aan het praten om samen te werken. Weet niet zeker met wie het was. Maar die naam komt me wel bekend voor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:09 schreef roepdeman het volgende:
M-1, heeft Mark Cuban dat niet opgekocht? En zie ik dan Vince McMahon MMA ingaan? Of zie ik teveel?
Voor zover ik weet is Genki Sudo gestopt met MMA. Wel jammer, was een echte entertainer!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:34 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd wanneer Genki Sudo weer een partij gaat draaien. Is ook alweer sinds de laatste Dynamite.
Lol, 2 seconden googlewerk laat zien dat Maia dit jaar zijn divisie in de ADCC heeft gewonnen, dus zeggen dat hij gaat verliezen op submission is echt van de gekken. Jorge Gurgel is 10 keer beter in BJJ dan Robinson dus hoe je erbij komt dat Kid hem gaat laten kloppen.... En Burkman wordt oud?! Dude hij is 27quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Voorspellingen.
Jep, hij maakt nu muziek:quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:01 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is Genki Sudo gestopt met MMA. Wel jammer, was een echte entertainer!
Maia ken ik niet dus daar kun je gelijk mee hebben maar Robinson gaat echt wel van Gurgel winnen imoquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:55 schreef Babalu het volgende:
[..]
Lol, 2 seconden googlewerk laat zien dat Maia dit jaar zijn divisie in de ADCC heeft gewonnen, dus zeggen dat hij gaat verliezen op submission is echt van de gekken. Jorge Gurgel is 10 keer beter in BJJ dan Robinson dus hoe je erbij komt dat Kid hem gaat laten kloppen.... En Burkman wordt oud?! Dude hij is 27.
Hou 't bij korfbalquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Maia ken ik niet dus daar kun je gelijk mee hebben maar Robinson gaat echt wel van Gurgel winnen imo
en ik vind dat Burkman er met de jaren niet beter op wordt dus dan kan ik toch stellen dat het aan zijn leeftijd ligt..
Wacht de uitslagen eerst maarus afWaar zijn jouw voorspellingen trouwens?
Ben je soms een clown van Jajongquote:
Ik weet niet wie of wat een Jajong is maar als hij jou ook bekritiseerd om jouw voorspellingen heeft hij groot gelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:27 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ben je soms een clown van Jajong
en toch zeg je zelf helemaal niks over wat jij verwacht, lekker makkelijk om gewoon iemand af te branden omdat hij zich slecht ingelezen. Jij bent echt zo'n goddamn irritante keyboard-warrior die zichzelf waanzinnig goed vind omdat hij ALLE kleine kutfeitjes weet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:52 schreef Babalu het volgende:
[..]
Ik weet niet wie of wat een Jajong is maar als hij jou ook bekritiseerd om jouw voorspellingen heeft hij groot gelijk.
Doe even een episode One Tree Hill kijken en laat MMA maar aan de non-fag's over.
ach joh.. don't sweat it! Zijn reactie's zeggen genoegquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
en toch zeg je zelf helemaal niks over wat jij verwacht, lekker makkelijk om gewoon iemand af te branden omdat hij zich slecht ingelezen. Jij bent echt zo'n goddamn irritante keyboard-warrior die zichzelf waanzinnig goed vind omdat hij ALLE kleine kutfeitjes weet.
Alle kleine kutfeitjes zegt iequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
en toch zeg je zelf helemaal niks over wat jij verwacht, lekker makkelijk om gewoon iemand af te branden omdat hij zich slecht ingelezen. Jij bent echt zo'n goddamn irritante keyboard-warrior die zichzelf waanzinnig goed vind omdat hij ALLE kleine kutfeitjes weet.
dat heb je nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:53 schreef Babalu het volgende:
[..]
Alle kleine kutfeitjes zegt ie. Ga nou niet janken omdat ik er gewoon veel meer verstand van heb
.
Lol, of een kloon van Jajong of iemand die net zo is! Zoek maar even naar wat posts van Jajong hier, dan weet je waar het over gaat. En voor de rest erg trieste uitspraken waarmee je jezelf aardig naar beneden haalt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:52 schreef Babalu het volgende:
[..]
Ik weet niet wie of wat een Jajong is maar als hij jou ook bekritiseerd om jouw voorspellingen heeft hij groot gelijk.
Doe even een episode One Tree Hill kijken en laat MMA maar aan de non-fag's over.
Ik woog eerst 87, maar toen wqs mn buik een beetje bol (met extra training was het zo weg, maar uitgeput zijn na een training is 1 ding, superuitgeput is iets heel anders en da wil ik niet, ik ben luiquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:50 schreef sampoo het volgende:
Weer zwaarder geworden BB? Laat die BigMac met rust!
Babalu, doe je zelf trouwens ook aan een vechtsport of ben je zoals de meesten hier gewoon een passieve liefhebber?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:53 schreef Babalu het volgende:
[..]
Alle kleine kutfeitjes zegt ie. Ga nou niet janken omdat ik er gewoon veel meer verstand van heb
.
Ik heb al enkele MMA partijen gedraait en ik hoef me niet te verantwoorden tegenover TUF'ers hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:04 schreef Dacide het volgende:
[..]
Babalu, doe je zelf trouwens ook aan een vechtsport of ben je zoals de meesten hier gewoon een passieve liefhebber?
Zo ja, bij welke club train je en in welke gewichtsklasse...
Ik geloof er geen hol van door je arrogante gedragquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:37 schreef Babalu het volgende:
[..]
Ik heb al enkele MMA partijen gedraait en ik hoef me niet te verantwoorden tegenover TUF'ers hoor.
Ik denk dat Vera een moeilijkere tegenstander is voor Nogueira, dus nu hoop ik al helemaal dat Vera gaat winnen van Sylvia. Deze drie mannen zijn denk ik ook de drie beste UFC heavywights samen met Gonzaga en eventueel Kongo nog. Cro Cop laat ik maar ff buiten het plaatje.. die zal zijn eerste overwinning tegen een top contender eerst eens moeten halen, maar dat zie ik zo snel nog niet gebeuren!quote:According to Yahoo Sport the winner of the Brandon Vera-Tim Sylvia fight on Saturday at UFC 77 in Cincinnati will meet Antonio Rodrigo Nogueira for the vacant heavyweight title sometime early next year.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:22 schreef Paxlie het volgende:
Ace is bang, zo oogt ie wel in ieder geval. Als ie daar overheen kan komen en goed getraind heeft op de clinch van Sylva en hij komt de eerste ronde goed door dan hoop ik dat zijn zelfvertrouwen er terug in kickt en hij gewoon doet waar ie goed in is.
ik ben geen TUF'er.. scheelt weer een hoop.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:37 schreef Babalu het volgende:
[..]
Ik heb al enkele MMA partijen gedraait en ik hoef me niet te verantwoorden tegenover TUF'ers hoor.
Zal mij boeien of jij mij gelooftquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik geloof er geen hol van door je arrogante gedrag
Wie ben je dan en waar heb je gevochten?
Enige wat je doet is mensen hier beledigen en je doet het op een sherdog manier. Echt intelligent kom je niet over.
Rightquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:39 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb al 30 mma-partijen gedraaid en 45 kickbokspartijen, voor de rest heb ik een zwarte band in taekwondo en heb ik 15 amateurbokswedstrijden gevochten. Dus Babalu: bek dicht
(Overigens zijn er zat gasten die alleen maar verloren hebben tijdens partijen en dan kan het me geen moer schelen dat ze wel hard trainen, ze bakken niks van mmaDus wedstrijden vechten zegt niks over kennis. )
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vette Ultimate Fighter zegzeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
zeker!Gelukkig iemand die het met een eens isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het plusje klikken voor het woord spoiler?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:32 schreef sampoo het volgende:
Heb ik iets gemist of zijn de "SPOILERS" niet te lezen?
Best wel veel partijen als je pas 22 bent. Hoe lang ben je dan al bezig?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:39 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb al 30 mma-partijen gedraaid en 45 kickbokspartijen, voor de rest heb ik een zwarte band in taekwondo en heb ik 15 amateurbokswedstrijden gevochten. Dus Babalu: bek dicht
(Overigens zijn er zat gasten die alleen maar verloren hebben tijdens partijen en dan kan het me geen moer schelen dat ze wel hard trainen, ze bakken niks van mmaDus wedstrijden vechten zegt niks over kennis. )
Een half jaar geloof ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:07 schreef Tobz het volgende:
[..]
Best wel veel partijen als je pas 22 bent. Hoe lang ben je dan al bezig?![]()
quote:FEDOR EMELIANENKO CONTRACT IS 5 FIGHTS FOR $12 MILLION!
By Matt Goldstein and Jim Barlieb
Mark Cuban Partners in Deal; HBO and Showtime Looking to Televise
Reports have been swirling about the recent M-1 Global singing of Fedor Emelianenko and the involvement of Mark Cuban. The deal is reportedly for 5 fights totaling more than $12 million. Fedor will fight in Russia but his fights will also be seen in America on Mark Cuban’s HDNet. Now that UFC’s Heavyweight champion Randy Couture is a free agent, fight fans are hoping that the demand is high enough to force Couture back in the ring. Would Couture be willing to fight in Moscow? For the right price and the chance to fight the recognized #1 heavyweight in the world, a Fedor Emelianenko-Randy Couture fight might not be that far off. TV Deals are also being negotiated with HBO and Showtime.
Source: MMA Fightline
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:03 schreef Paxlie het volgende:
UFC77:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bb_koning.hyves.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over de nieuwste aanwinst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 22-10-2007 02:35:14 ]
wat een fantastisch commentaar van jequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:20 schreef Babalu het volgende:
Vera zoals verwacht compleet overrated.....
en je doet nu precies wat ik zeg dat je niet moet doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef Babalu het volgende:
Doe niet zo tof keyboardheld, op elk forum werd/wordt Vera al anderhalf jaar als de absolute Messiah gezien, terwijl hij nog niet noemenswaardig had verslagen. In dit gevecht heeft ie niks laten zien tegen Sylvia, die ook zeer beperkt is. m.a.w. overrated.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
Prima vriend.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
en je doet nu precies wat ik zeg dat je niet moet doen.
Wat deed Vera goed en wat deed Silvia goed?
En vertel gelijk ff wat je van de andere vechtpartijen vond, met een beetje detail tot waarom je iets vind.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:08 schreef Tazmaniac het volgende:
TUFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol McDonald heeft meer in huis dan Okami?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik vind Okami saai en daarbij vind ik dat zijn enige sterkte zijn sterkte is.. McDonald daarentegen vind ik normaal gesproken leuk om te zien vechten en heeft veel meer in huis dan Okami. Maar in dit gevecht bleek dus duidelijk dat de sterkte van Okami > was dan de sterke punten van McDonald.. dus wat dat betreft had ik het idd verkeerd ingezien. McDonald moet zich mss gaan concentreren om in één ding echt te gaan uitblinken i.p.v. met alles redelijk te willen zijn.
Mja daar ben ik het inderdaad toch wel met je eens moet ik zeggen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:14 schreef Babalu het volgende:
[..]
Lol McDonald heeft meer in huis dan Okami?Dude kijk je alleen naar fightfinder ofzo? Okami was beter staand, beter in de clinch, beter op de grond.. McDonald werd gewoon overklast, puur en simpel.
Okami is op Silva na de beste 185lbs'er in de UFC ( Henderson reken ik niet mee ). Hij heeft die partij tegen Franklin in 't UFC-scoringssysteem misschien wel verloren, maar het gevecht heeft ie sowieso gewonnen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:02 schreef Dacide het volgende:
[..]
Mja daar ben ik het inderdaad toch wel met je eens moet ik zeggen...
Je zou idd denken dat mcdonald meer in huis zou hebben afgaande het feit dat ie al sinds, weet ik veel, eind jaren negentig professioneel vecht.. Okami daarentegen pas ergens na 2000 of 2001..
Ook heeft mc donald veel meer partijen gedraaid... Maar tijdens ufc77 werd ie idd outclassed door okami... (wiens vechtstijl nou weer niet altijd even spectaculair is om te zien)
Ben benieuwd of het dan voor Fabrico Werdum ook einde oefening is binnenkort.... Zijn gevecht met Arlovski was zo saai, evenals veel van zijn gevechten in Pride...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Om nog ff snel terug te komen op Okam.. ik hoorde dat hij waarschijnlijk niet meer hoefde te rekenen op een nieuw gevecht bij de UFC omdat ie te saai is. Met andere woorden kan hij dus gaan uitkijken naar een nieuwe promotion. Best raar aangezien hij toch dicht bij een title shot staat op dit moment.
Mwah dunno, Nate Marquart kreeg ook een titleshot en die is ook zo boring als maar kan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Om nog ff snel terug te komen op Okam.. ik hoorde dat hij waarschijnlijk niet meer hoefde te rekenen op een nieuw gevecht bij de UFC omdat ie te saai is. Met andere woorden kan hij dus gaan uitkijken naar een nieuwe promotion. Best raar aangezien hij toch dicht bij een title shot staat op dit moment.
UFC 78 [Validation]
Michael Bisping vs. Rashad Evans
Houston Alexander vs. Thiago Silva
Ed Herman vs. David Terrell
Ryo Chonan vs. Karo Parisyan
Frankie Edgar vs. Spencer Fisher
Pre lims
Thiago Alves vs. Chris Lytle
Joe Lauzon vs. Jason Reinhardt
Marcus Aurelio vs. Luke Caudillo
Akihiro Gono vs. Tamdan McCrory
Akiyana - Kang: Jammer van Kang! Die KO was wel erg sweet trouwens...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:19 schreef BB_Koning het volgende:
Heeft niemand wat te zeggen over het debuut van Marcelo Garcia, Akiyama-Kang of Dong Sik yoon?![]()
Hopen dat Bisping helemaal in elkaar geslagen wordquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:53 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC 78 [Validation]
Michael Bisping vs. Rashad Evans
Houston Alexander vs. Thiago Silva
Ed Herman vs. David Terrell
Ryo Chonan vs. Karo Parisyan
Frankie Edgar vs. Spencer Fisher
Ik snap alleen niet wat we nou aan een interimgevecht hebben.. wat is daar het nut van?quote:By Kevin Iole
Friday, Nov 2, 2007 2:24 pm EDT
Sean Sherk is going to remain the UFC's lightweight champion, but B.J. Penn and Joe Stevenson will fight for a lightweight belt at UFC 80 in January in Newcastle, England, UFC president Dana White said Friday.
White said he's not going to strip Sherk of his lightweight championship because he is fed up with the California Athletic Commission's handling of Sherk's steroids case.
Sherk tested positive for the anabolic steroid nandrolone following his successful title defense on July 7 at UFC 73 in Sacramento, Calif., over Hermes Franca. The California Athletic Commission fined Sherk $2,500 and suspended him for a year.
Sherk, though, denied taking steroids and appealed. His hearing was to have been on Wednesday, but it was postponed until Nov. 13 when members of the California commission realized they had not received the 17-page brief attorney Howard Jacobs had submitted on Sherk's behalf.
White had vowed to strip Sherk of the title, but said Friday that he no longer plans to do so.
"The way this whole thing has been handled has been a mess," White said.
He said Penn and Stevenson, who said he learned on Tuesday that he and his wife will have another son, will fight for the interim title as the main event of UFC 80 in Newcastle, England, likely on Jan. 19.
The winner of that bout would then presumably face Sherk once Sherk's status is defined by the commission.
White said heavyweights Gabriel Gonzaga and Fabricio Werdum would meet in the co-main on UFC 80.
200% zelfsquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:20 schreef Dacide het volgende:
Ik zou dan ook voor nick diaz gaan.... [afbeelding]
Here comes the pain?quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in de skills van Larson.. uhhhh LesnarHere comes the pain idd!
Heeft er nog iemand een idee voor de TT van het volgende topic? Beetje algemeen zat ik aan te denken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |