maar niet die van de UFC. Je hoort overal dat de druk die het gejuich van de mensen geeft echt bizar is de eerste keerquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:13 schreef Jajong het volgende:
Shogun heeft vaker in een kooi gevochten Paxlie.
Ach, hij heeft voor aantallen gevochten die stukken hoger lagen dan die paar duizend UFC fans ^_^quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
maar niet die van de UFC. Je hoort overal dat de druk die het gejuich van de mensen geeft echt bizar is de eerste keer
quote:Op zondag 23 september 2007 00:18 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ach, hij heeft voor aantallen gevochten die stukken hoger lagen dan die paar duizend UFC fans ^_^
Japs klappen toch altijd als er wat gebeurd?quote:Op zondag 23 september 2007 00:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
wat doen japanners?
Die zijn stil!
Wat doen Amerikanen?
Schreeuwen voor Forrest.
Ik denk dat het echt invloed kan hebben op iemand
ja als er wat gebeurt, dat bedoel ik juist.quote:Op zondag 23 september 2007 00:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Japs klappen toch altijd als er wat gebeurd?En voor de rest zijn ze erg stil ja en kijken ze met veel aandacht.
wat is nou weer?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Meer fighterbashing plzVanachter je keyboard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bb_koning.hyves.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boutevent.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Je vindt jezelf wel heel wat he?quote:Op zondag 23 september 2007 22:03 schreef Jajong het volgende:
Naja dat de mensen hier geen fuck van MMA begrijpen ben ik wel gewend dus ik reageer wel niet. Als je vind dat Griffin die decision verdient kan je beter van een flatje pleuren.
Gelukkig ben jij geweldigquote:Op zondag 23 september 2007 22:03 schreef Jajong het volgende:
Naja dat de mensen hier geen fuck van MMA begrijpen ben ik wel gewend dus ik reageer wel niet. Als je vind dat Griffin die decision verdient kan je beter van een flatje pleuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar de pre lims!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
dat hoop ik dan maar.. dit zorgt voor teveel ellende.. al vond ik de call van zaterdag goedquote:Op zondag 23 september 2007 23:59 schreef Paxlie het volgende:
ik denk dat Joe Rogan zo zeurt over het puntensysteem zodat het publiek weet dat ze bezig zijn. De commissie zal wel niet willen buigen en dat proberen ze zo te bewerkstelligen
Hele verhaal op: http://www.graciefighter.com/?page=newsquote:Diaz was hospitalized shortly following his bout with Mike Aina in Hawaii. Turns out he had a serious staph infection at the time of the fight.
Wandy had dat ook, maar wat th efuck is het, vertel me, ik heb egen zin uit te zoekenquote:Op maandag 24 september 2007 20:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Slecht nieuws voor Diaz
[..]
Hele verhaal op: http://www.graciefighter.com/?page=news
Zijn de laatste tijd tientalle mma fighters die het hebben (o.a. Diego Sanchez)quote:Op maandag 24 september 2007 23:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wandy had dat ook, maar wat th efuck is het, vertel me, ik heb egen zin uit te zoeken
Komt doordat het erg besmettelijk is. Dus verspreid gemakkelijk door gyms (veel lichamelijk contact).quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zijn de laatste tijd tientalle mma fighters die het hebben (o.a. Diego Sanchez)
Weet niet wat het precies doet.. maar het is behoorlijk nasty
LINK: http://en.wikipedia.org/wiki/Staphylococcus_aureus
quote:In a recent interview with a Brazilian newspaper Shogun Rua announced that he tore a ligament during his training for the Forrest Griffin fight at UFC 76. He is set to have surgery on the knee on September 28. He will miss up to 3 months of training, but mentioned he hopes to fight again in January or February.
quote:The California State Athletic commission released the following information relating to drug testing for UFC 76:
Kazuhiro Nakamura, who last competed for UFC on September 22, 2007 in Anaheim, has been suspended for testing positive for Marijuana. He has been fined $500. His suspension period runs from the conclusion of the bout on September 22, 2007 through December 21, 2007.
All 17 other tests for drugs of abuse were negative.
All anabolic agent/masking agent test results are still pending.
dan had ie niet moeten vechtenquote:In a recent interview with a Brazilian newspaper Shogun Rua announced that he tore a ligament during his training for the Forrest Griffin fight at UFC 76. He is set to have surgery on the knee on September 28. He will miss up to 3 months of training, but mentioned he hopes to fight again in January or February.
Is toch ook geen excuus? HIj zegt gewoon dat hij 3 maanden niet kan trainen en onder het mes moet.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dan had ie niet moeten vechten
Nu heeft ie gewoon verloren. Het is een gevecht dan weet je dat dus. Ik vind het iig geen excuus.
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:36 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Is toch ook geen excuus? HIj zegt gewoon dat hij 3 maanden niet kan trainen en onder het mes moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |