SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:23 schreef roepdeman het volgende:
UFC Fight NightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Tazmaniac op 21-09-2007 12:56:32 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:29 schreef dennuzmma het volgende:
Net de 1e aflevering van The Ultimate Fighter gekeken.. Wordt weer en vet seizoen :d
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:10 schreef Dacide het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand van jullie de laatste IFL bekeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Tazmaniac wie bedoelde je met de Octopus en "saraiva"?![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:41 schreef sampoo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand van jullie de laatste IFL bekeken?My bad.. kheb de afgelopen weken zoveel fights gezien en namen langs zien komen.. ik bedoel uiteraard niet Saraiva maar Crocota.. imbeciel wat het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Tazmaniac wie bedoelde je met de Octopus en "saraiva"?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:41 schreef sampoo het volgende:Ach waarom niet. Hij heeft ook gewoon een intakedag gehad.. en is gekozen op basis van zijn competentie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In deel 2(dacht ik) deed George Gurgel ook mee, dit was een hele goeie vriend van Rich franklin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.link
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ieder geval ik ging stuk en ik kan niet wachten op de volgende afleveringIk ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:41 schreef sampoo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand van jullie de laatste IFL bekeken?Die van Nate Diaz?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bb_koning.hyves.nl
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:die gast was Pete 'Drago' Sell.. long time protigee van Serra.. als je nou echt een vette match wil zien moet je eens zoeken of je Sell vs. Smith ergens vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
bwoah dat was echt ziekelijk vetquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:02 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
die gast was Pete 'Drago' Sell.. long time protigee van Serra.. als je nou echt een vette match wil zien moet je eens zoeken of je Sell vs. Smith ergens vind
is het ookquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vindt die Hughes trouwens enorm lijken op zon gast uit American Pie of Scary Movie. Echt zon typisch amerikaanse dick
Blijf rustig, doe waar je voor getraind hebt. Dus niet hard je best doen agressief te worden.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:14 schreef Tobz het volgende:
Nog mensen die die ook echt vechten, of alleen maar fans van MMA om ernaar te kijken?
Heb volgend weekend m'n eerste gevecht (knockout combat 4 in eindhoven) en heeft iemand nog tips om niet helemaal gek te worden van de zenuwen voor die eerste keer?![]()
Ik hoop echt dat ik die knop straks om kan zetten van hard sparren naar echt 'vechten'...
Jaaaa die was duidelijk te horen.. publiek vond het volgens mij wel lollig.. die begonnen een beetje te lachenquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:45 schreef Unstoppable het volgende:
Mooiste moment van UFN was toch wel tijdens het main event, met nog 2:42 te gaan in de eerste ronde. Hoor je opeens een dude zwaar luid schreeuwen: "PUT HIM IN A BODYBAG!!!!!"![]()
Judo en BJJ/Grappling (beiden nog niet zo heel erg lang)quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:14 schreef Tobz het volgende:
Nog mensen die die ook echt vechten, of alleen maar fans van MMA om ernaar te kijken?
Ik denk dat er een hele belangrijke rol ligt in het functioneren van je corner.. (dus je trainer/coach/vriend).. Als deze goed zijn werk doet ben je al een stuk verder.quote:Heb volgend weekend m'n eerste gevecht (knockout combat 4 in eindhoven) en heeft iemand nog tips om niet helemaal gek te worden van de zenuwen voor die eerste keer?![]()
Ik hoop echt dat ik die knop straks om kan zetten van hard sparren naar echt 'vechten'...
Zegt wel iets over het aantal mensen die de film zo goed kennenquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:45 schreef Unstoppable het volgende:
Mooiste moment van UFN was toch wel tijdens het main event, met nog 2:42 te gaan in de eerste ronde. Hoor je opeens een dude zwaar luid schreeuwen: "PUT HIM IN A BODYBAG!!!!!"![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Fight NightMeer fighterbashing plzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanachter je keyboard.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
maar niet die van de UFC. Je hoort overal dat de druk die het gejuich van de mensen geeft echt bizar is de eerste keerquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:13 schreef Jajong het volgende:
Shogun heeft vaker in een kooi gevochten Paxlie.
Ach, hij heeft voor aantallen gevochten die stukken hoger lagen dan die paar duizend UFC fans ^_^quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
maar niet die van de UFC. Je hoort overal dat de druk die het gejuich van de mensen geeft echt bizar is de eerste keer
quote:Op zondag 23 september 2007 00:18 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ach, hij heeft voor aantallen gevochten die stukken hoger lagen dan die paar duizend UFC fans ^_^
Japs klappen toch altijd als er wat gebeurd?quote:Op zondag 23 september 2007 00:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
wat doen japanners?
Die zijn stil!
Wat doen Amerikanen?
Schreeuwen voor Forrest.
Ik denk dat het echt invloed kan hebben op iemand
ja als er wat gebeurt, dat bedoel ik juist.quote:Op zondag 23 september 2007 00:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Japs klappen toch altijd als er wat gebeurd?En voor de rest zijn ze erg stil ja en kijken ze met veel aandacht.
wat is nou weer?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Meer fighterbashing plzVanachter je keyboard.
bb_koning.hyves.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boutevent.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |