Heej mannen! (en eventueel vrouwelijke lurkers)
![]()
Wat vinden jullie van UFC 77? Ik vind het een erg lekkere card!!!!!
Anderson Silva vs. Rich FranklinNa het verlies tegen Silva enige maanden geleden heeft Franklin zich redelijk weten te herstellen enzo ongetwijfeld met een andere game plan de octagon binnen stappen. Ik ben opzich best een fan van Rich en respecteer zijn training schedule enorm maar ondanks dat ben ik bang dat Silva zijn title voorlopig nog wel ff weet te houden. Ik zou niet weten op welke manier Franklin zou moeten winnen van Silva... en ookal is het Franklin's home town.. ik zie het gewoon niet gebeuren.. maar dat maakt deze re-match er zeker niet minder op.. ik verwacht een explosief gevecht!!
Brandon Vera vs. Tim SylviaIk heb al vaker geroepen dat Vera de nieuwe contender voor de HW title gaat worden, dus ik ga er dan ook vanuit dat hij Sylvia zal verslaan.. of hij de main-iac neer zal krijgen weet ik niet zeker maar als het op een decision aan komt zal die unaniem naar Vera gaan!!
VERA FOR CHAMPION!!!
Stephan Bonnar vs. Eric Schafer The American Psycho comes to Cincinnati en zal Schafer nog in de 1e ronde K.O. slaan verwacht ik!
Alan Belcher vs. Kalib Starnes Op het eerste oog een vrij gelijke match-up tussen twee midcard fighters om het maar zo te noemen.
Ik verwacht deze keer veel van Belcher, hij zag er goed uit in zijn gevecht tegen Salmon een paar maanden geleden. Starnes is nou niet echt een top contender dus ik denk dat ook dit gevecht in de 1e ronde beslist gaat worden.
Jason MacDonald vs. Jushin OkamiOkami tegen MacDonald is een perfecte match up, want beide heren zullen erg aan elkaar gewaagd zijn en wie weet krijgt de winnaar van dit gevecht binnenkort een titleshot tegen Silva (of Franklin)! Ik was erg onder de indruk van MacDonald toen ik hem tijdens zijn debuut in de UFC zag..
Herman, Leben en Singer moesten het onderspit delven tegen deze submission fighter maar Franklin bleek nog net een maatje te groot. Ik hoop echt dat Jason zijn stijgende lijn door kan zetten, maar Okami is absoluut geen pushover!! Wat mij betreft is het zo'n beetje 50-50, maar omdat ik MacDonald graag zie winnen ga ik voor een 1st round submission
Josh Burkman vs. Forrest Petz Burkman wordt oud en dat is (bijna vanzelfsprekend) terug te zien in zijn gevechten in de octagon. In Mei was Karo nog een maat te groot voor Burkman die het toch tot een decision wist te brengen. The meat cleaver is
nou niet echt van het niveau Parisyan.. vandaar dat ik dit keer nog voor een overwinning voor Burkman ga… waarschijnlijk via submission.. ik zie hem Petz niet K.O. slaan.
Alvin Robinson vs. Jorge GurgelDit zal waarschijnlijk ook een fast paced fight gaan worden met veel actie all over the place, ondanks dat Gurgel al een aantal overwinningen heeft kunnen boeken in de UFC verwacht ik toch dat hij geen antwoord heeft op een midway second round submission van Robinson. Ik heb wat fights van Robinson gezien toen hij nog niet in de UFC zat en ik zal jullie vertellen.. deze ‘kid’ kan wel het een en ander!! Uiteraard was Florian nog een maatje te groot voor hem, maar hij zou nogus ver kunnen komen als hij zich blijft ontwikkelen.
Ryan Jensen vs. Demian Maia Maia ken ik totaal niet en Jensen kon echt niet op tegen Thales Leites.. moeilijk te voorspellen. Ik ga maar voor Ryan Jensen, denk wel dat hij in de 2e of 3e ronde een submission kan pullen.
Jason Black vs. Matt Grice Grice ken ik slechts van zijn verloren gevecht tegen Terry Etim en Jason Black is oud en wat mij betreft best
over-rated. Maja zijn ervaring zal wel genoeg zijn om tegen iemand als Grice te kunnen winnen… verwacht dan ook dat dit gevecht snel om zal zijn.. wederom door submission!
[ Bericht 1% gewijzigd door Tazmaniac op 15-10-2007 19:42:18 ]