Voor zover ik weet is Genki Sudo gestopt met MMA. Wel jammer, was een echte entertainer!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:34 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd wanneer Genki Sudo weer een partij gaat draaien. Is ook alweer sinds de laatste Dynamite.
Lol, 2 seconden googlewerk laat zien dat Maia dit jaar zijn divisie in de ADCC heeft gewonnen, dus zeggen dat hij gaat verliezen op submission is echt van de gekken. Jorge Gurgel is 10 keer beter in BJJ dan Robinson dus hoe je erbij komt dat Kid hem gaat laten kloppen.... En Burkman wordt oud?! Dude hij is 27quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Voorspellingen.
Jep, hij maakt nu muziek:quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:01 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is Genki Sudo gestopt met MMA. Wel jammer, was een echte entertainer!
Maia ken ik niet dus daar kun je gelijk mee hebben maar Robinson gaat echt wel van Gurgel winnen imoquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:55 schreef Babalu het volgende:
[..]
Lol, 2 seconden googlewerk laat zien dat Maia dit jaar zijn divisie in de ADCC heeft gewonnen, dus zeggen dat hij gaat verliezen op submission is echt van de gekken. Jorge Gurgel is 10 keer beter in BJJ dan Robinson dus hoe je erbij komt dat Kid hem gaat laten kloppen.... En Burkman wordt oud?! Dude hij is 27.
Hou 't bij korfbalquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Maia ken ik niet dus daar kun je gelijk mee hebben maar Robinson gaat echt wel van Gurgel winnen imo
en ik vind dat Burkman er met de jaren niet beter op wordt dus dan kan ik toch stellen dat het aan zijn leeftijd ligt..
Wacht de uitslagen eerst maarus afWaar zijn jouw voorspellingen trouwens?
Ben je soms een clown van Jajongquote:
Ik weet niet wie of wat een Jajong is maar als hij jou ook bekritiseerd om jouw voorspellingen heeft hij groot gelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:27 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ben je soms een clown van Jajong
en toch zeg je zelf helemaal niks over wat jij verwacht, lekker makkelijk om gewoon iemand af te branden omdat hij zich slecht ingelezen. Jij bent echt zo'n goddamn irritante keyboard-warrior die zichzelf waanzinnig goed vind omdat hij ALLE kleine kutfeitjes weet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:52 schreef Babalu het volgende:
[..]
Ik weet niet wie of wat een Jajong is maar als hij jou ook bekritiseerd om jouw voorspellingen heeft hij groot gelijk.
Doe even een episode One Tree Hill kijken en laat MMA maar aan de non-fag's over.
ach joh.. don't sweat it! Zijn reactie's zeggen genoegquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
en toch zeg je zelf helemaal niks over wat jij verwacht, lekker makkelijk om gewoon iemand af te branden omdat hij zich slecht ingelezen. Jij bent echt zo'n goddamn irritante keyboard-warrior die zichzelf waanzinnig goed vind omdat hij ALLE kleine kutfeitjes weet.
Alle kleine kutfeitjes zegt iequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
en toch zeg je zelf helemaal niks over wat jij verwacht, lekker makkelijk om gewoon iemand af te branden omdat hij zich slecht ingelezen. Jij bent echt zo'n goddamn irritante keyboard-warrior die zichzelf waanzinnig goed vind omdat hij ALLE kleine kutfeitjes weet.
dat heb je nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:53 schreef Babalu het volgende:
[..]
Alle kleine kutfeitjes zegt ie. Ga nou niet janken omdat ik er gewoon veel meer verstand van heb
.
Lol, of een kloon van Jajong of iemand die net zo is! Zoek maar even naar wat posts van Jajong hier, dan weet je waar het over gaat. En voor de rest erg trieste uitspraken waarmee je jezelf aardig naar beneden haalt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:52 schreef Babalu het volgende:
[..]
Ik weet niet wie of wat een Jajong is maar als hij jou ook bekritiseerd om jouw voorspellingen heeft hij groot gelijk.
Doe even een episode One Tree Hill kijken en laat MMA maar aan de non-fag's over.
Ik woog eerst 87, maar toen wqs mn buik een beetje bol (met extra training was het zo weg, maar uitgeput zijn na een training is 1 ding, superuitgeput is iets heel anders en da wil ik niet, ik ben luiquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:50 schreef sampoo het volgende:
Weer zwaarder geworden BB? Laat die BigMac met rust!
Babalu, doe je zelf trouwens ook aan een vechtsport of ben je zoals de meesten hier gewoon een passieve liefhebber?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:53 schreef Babalu het volgende:
[..]
Alle kleine kutfeitjes zegt ie. Ga nou niet janken omdat ik er gewoon veel meer verstand van heb
.
Ik heb al enkele MMA partijen gedraait en ik hoef me niet te verantwoorden tegenover TUF'ers hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:04 schreef Dacide het volgende:
[..]
Babalu, doe je zelf trouwens ook aan een vechtsport of ben je zoals de meesten hier gewoon een passieve liefhebber?
Zo ja, bij welke club train je en in welke gewichtsklasse...
Ik geloof er geen hol van door je arrogante gedragquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:37 schreef Babalu het volgende:
[..]
Ik heb al enkele MMA partijen gedraait en ik hoef me niet te verantwoorden tegenover TUF'ers hoor.
Ik denk dat Vera een moeilijkere tegenstander is voor Nogueira, dus nu hoop ik al helemaal dat Vera gaat winnen van Sylvia. Deze drie mannen zijn denk ik ook de drie beste UFC heavywights samen met Gonzaga en eventueel Kongo nog. Cro Cop laat ik maar ff buiten het plaatje.. die zal zijn eerste overwinning tegen een top contender eerst eens moeten halen, maar dat zie ik zo snel nog niet gebeuren!quote:According to Yahoo Sport the winner of the Brandon Vera-Tim Sylvia fight on Saturday at UFC 77 in Cincinnati will meet Antonio Rodrigo Nogueira for the vacant heavyweight title sometime early next year.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:22 schreef Paxlie het volgende:
Ace is bang, zo oogt ie wel in ieder geval. Als ie daar overheen kan komen en goed getraind heeft op de clinch van Sylva en hij komt de eerste ronde goed door dan hoop ik dat zijn zelfvertrouwen er terug in kickt en hij gewoon doet waar ie goed in is.
ik ben geen TUF'er.. scheelt weer een hoop.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:37 schreef Babalu het volgende:
[..]
Ik heb al enkele MMA partijen gedraait en ik hoef me niet te verantwoorden tegenover TUF'ers hoor.
Zal mij boeien of jij mij gelooftquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik geloof er geen hol van door je arrogante gedrag
Wie ben je dan en waar heb je gevochten?
Enige wat je doet is mensen hier beledigen en je doet het op een sherdog manier. Echt intelligent kom je niet over.
Rightquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:39 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb al 30 mma-partijen gedraaid en 45 kickbokspartijen, voor de rest heb ik een zwarte band in taekwondo en heb ik 15 amateurbokswedstrijden gevochten. Dus Babalu: bek dicht
(Overigens zijn er zat gasten die alleen maar verloren hebben tijdens partijen en dan kan het me geen moer schelen dat ze wel hard trainen, ze bakken niks van mmaDus wedstrijden vechten zegt niks over kennis. )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vette Ultimate Fighter zegzeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
zeker!Gelukkig iemand die het met een eens isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Op het plusje klikken voor het woord spoiler?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:32 schreef sampoo het volgende:
Heb ik iets gemist of zijn de "SPOILERS" niet te lezen?
Best wel veel partijen als je pas 22 bent. Hoe lang ben je dan al bezig?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:39 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb al 30 mma-partijen gedraaid en 45 kickbokspartijen, voor de rest heb ik een zwarte band in taekwondo en heb ik 15 amateurbokswedstrijden gevochten. Dus Babalu: bek dicht
(Overigens zijn er zat gasten die alleen maar verloren hebben tijdens partijen en dan kan het me geen moer schelen dat ze wel hard trainen, ze bakken niks van mmaDus wedstrijden vechten zegt niks over kennis. )
Een half jaar geloof ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:07 schreef Tobz het volgende:
[..]
Best wel veel partijen als je pas 22 bent. Hoe lang ben je dan al bezig?![]()
quote:FEDOR EMELIANENKO CONTRACT IS 5 FIGHTS FOR $12 MILLION!
By Matt Goldstein and Jim Barlieb
Mark Cuban Partners in Deal; HBO and Showtime Looking to Televise
Reports have been swirling about the recent M-1 Global singing of Fedor Emelianenko and the involvement of Mark Cuban. The deal is reportedly for 5 fights totaling more than $12 million. Fedor will fight in Russia but his fights will also be seen in America on Mark Cuban’s HDNet. Now that UFC’s Heavyweight champion Randy Couture is a free agent, fight fans are hoping that the demand is high enough to force Couture back in the ring. Would Couture be willing to fight in Moscow? For the right price and the chance to fight the recognized #1 heavyweight in the world, a Fedor Emelianenko-Randy Couture fight might not be that far off. TV Deals are also being negotiated with HBO and Showtime.
Source: MMA Fightline
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |