Geen last van gehad bij S2, prima ondertitelde DVD, lekker op de bank gekeken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, downloaden duurt lang, ik kijk niet graag urenlang vanaf m'n bureaustoel, de helft van die downloads heeft gare ondertitels of andere problemen, nee dank u.
Geeft niks..... Same herequote:Op vrijdag 14 september 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
Bah, totaal géén inspiratie.
Een weekend TT is weer zo afgezaagd.quote:
Mee eens... alhoewel ik wel zin heb in weekendquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een weekend TT is weer zo afgezaagd.
quote:
Check. Alhoewel er ook weer echte prut-dvd's tussen zitten (degene die 'custom made' zijn)quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:37 schreef jackson het volgende:
Grote onzin over dat download verhaal.... Keurig de DVD's van internet halen. Dat het lang duurt is in mijn geval onzin. Ik doe 2uur over een dvd, dus zo binnen. Ik download een heel seizoen in 12uur met goede ondertitels. Nieuwsgroepen
![]()
Braafquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:37 schreef Sjowhan het volgende:
Ok.
Zijn vaak redelijk te harden nog... die SS2G (SS to Gohan oid?) zijn eigelijk altijd goed. Je moet een beetje weten wat je moet hebben. Ik brand alles op dvd en kijk dus ook nooit achter mijn pcquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Check. Alhoewel er ook weer echte prut-dvd's tussen zitten (degene die 'custom made' zijn)
Pas vanaf aflevering 15 werd het weer beetje leukquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Absoluut... 2e Seizoen prison break kon me na een tijdje niet echt meer boeien trouwens.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, downloaden duurt lang, ik kijk niet graag urenlang vanaf m'n bureaustoel, de helft van die downloads heeft gare ondertitels of andere problemen, nee dank u.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Zijn vaak redelijk te harden nog... die SS2G (SS to Gohan oid?) zijn eigelijk altijd goed. Je moet een beetje weten wat je moet hebben. Ik brand alles op dvd en kijk dus ook nooit achter mijn pc![]()
Seizoen 1 was natuurlijk briljantquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:43 schreef Godlike02 het volgende:
Pas vanaf aflevering 15 werd het weer beetje leuk
Maar prison break s1 was inderdaad veel beter
Nergens last van![]()
Sinds een tijdje ook een nieuwe tv... Dolle boel allemaal. Heb echt weer zin in de nieuwe seizoenen allemaalquote:
Een nieuwe TV staat bij ons ook op het wenslijstje.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:51 schreef jackson het volgende:
Sinds een tijdje ook een nieuwe tv... Dolle boel allemaal. Heb echt weer zin in de nieuwe seizoenen allemaal![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Sinds een tijdje ook een nieuwe tv... Dolle boel allemaal. Heb echt weer zin in de nieuwe seizoenen allemaal![]()
ss2gohan jaquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Zijn vaak redelijk te harden nog... die SS2G (SS to Gohan oid?) zijn eigelijk altijd goed. Je moet een beetje weten wat je moet hebben. Ik brand alles op dvd en kijk dus ook nooit achter mijn pc![]()
That's the spirit!quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
DVDs koop ik gewoon.
CDs ook.quote:
82cm LCD... puik ding alleen een beetje groot gezien het ding aan mijn voeteneind van het bed staatquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een nieuwe TV staat bij ons ook op het wenslijstje.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ss2gohan ja
Daarvan waren S1&S2 perfect.
Dat is helemaal geweldig op een LCD tvquote:
Ik heb voor een godsvermogen aan vinyl staan... ik vind het wel bestquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
DVDs koop ik gewoon.
Beter dan over C++ / Cobol en die goeie ouwe programmeertijdquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ss2 is altijd goed.
Maar gaan we het hier nou echt over releases hebben?![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is helemaal geweldig op een LCD tv. Tof ding ook die PS3, beetje duur en ik doe er toch te weinig mee denk ik.
Spellen doe ik te weinig... oude PS2 heb ik na 6 weken verkochtquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik doe er veel mee denk ik.![]()
PES7![]()
GTA![]()
Motorstorm![]()
Mediacentre![]()
DVD speler![]()
Blueray speler![]()
MP3 speler![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Spellen doe ik te weinig... oude PS2 heb ik na 6 weken verkocht
DVDspeler heb ik...
Blueray is dik inderdaad
MP3speler, ik doe alles via pc en anders heb ik 2 CDJ800's aan mijn mengpaneel staan die mp3's spelen![]()
Gelijk heb je dat je hem koopt.... Tof ding... heb er nog over zitten denken, zeker gezien mijn nieuwe tv komt het wel extra goed je huiskamer binnenquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet kopen
Maar ik doe het wel![]()
Wacht nog ff op de aankomende prijsverlaging.
Meer nieuws rond 20 september als het goed is.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Gelijk heb je dat je hem koopt.... Tof ding... heb er nog over zitten denken, zeker gezien mijn nieuwe tv komt het wel extra goed je huiskamer binnen![]()
Hem kopenquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten![]()
Maar ik ben sterk en ik doe het toch![]()
Eindelijk ontopic!quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:15 schreef jackson het volgende:
Tieten
Ik kon het niet latenquote:
Heb ik! Heb ik!quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:15 schreef jackson het volgende:
Tieten
Heb je er vier?quote:
Ben je er blij meequote:
*Kijkt.quote:
Ja.quote:
Hey! zit eens even niet naar je tieten te kijken zegquote:
Gaan wij ze ook nog naakt zien of moeten we blijven gissen ?quote:
Zég. Het zijn mijn tieten hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:33 schreef jackson het volgende:
Hey! zit eens even niet naar je tieten te kijken zeg![]()
Heel gek, maar ik ben nog nooit een vrouw tegen gekomen die hierop reageerde met een foto met haar naakte tieten...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Gaan wij ze ook nog naakt zien of moeten we blijven gissen ?
Jullie moeten blijven gissenquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:34 schreef jackson het volgende:
Gaan wij ze ook nog naakt zien of moeten we blijven gissen ?
Ik moet helemaal niks als het jouw tieten betreft!quote:
Ok....quote:
Nou, op zich, moet je er best wel vanaf blijven.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:37 schreef AirwiN het volgende:
Ik moet helemaal niks als het jouw tieten betreft!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel gek, maar ik ben nog nooit een vrouw tegen gekomen die hierop reageerde met een foto met haar naakte tieten...![]()
Jammer... ik denk dat jouw tieten het heel leuk doen op mijn netvlies...quote:
+3 scherpquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, op zich, moet je er best wel vanaf blijven.
Namens mijn tieten, bedankt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:38 schreef jackson het volgende:
Jammer... ik denk dat jouw tieten het heel leuk doen op mijn netvlies...
Kijk, nu zijn er 4 tieten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Ah, het ouderwetsche tieten-onderwerp. Altijd een goede voor in de pauze.
Dat moet van jou, maar voor zover mijn kennis reikt, is het daarmee niet wettelijk vastgelegd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, op zich, moet je er best wel vanaf blijven.
Jawel, in het wetboek van weetikveelwat staat vast wel dat je van kleine meisjes af moet blijven.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:40 schreef AirwiN het volgende:
Dat moet van jou, maar voor zover mijn kennis reikt, is het daarmee niet wettelijk vastgelegd.
Jong ja... Klein, mits niet jong, nee...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jawel, in het wetboek van weetikveelwat staat vast wel dat je van kleine meisjes af moet blijven.
Die houden er een andere definitie van klein op na ben ik bang.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jawel, in het wetboek van weetikveelwat staat vast wel dat je van kleine meisjes af moet blijven.
Grmbl.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:42 schreef AirwiN het volgende:
Jong ja... Klein, mits niet jong, nee...
Bij Twist kijk ik altijd naar haar andere ogen...quote:
Nouja zeg.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:43 schreef AirwiN het volgende:
Bij Twist kijk ik altijd naar haar andere ogen...![]()
Gisteren bij Friends had Ross het over kleine jongetjesquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
Kleine meisjes![]()
Ik voel me nu net Joey
Geen dank!quote:
Omdat ik jou nog nooit heb gezien... En al je ogen dus ook niet...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja zeg.. Waarom bij haar wel en bij mij niet.
Nooit van aanranding gehoord? Dat is wel degelijk verboden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat moet van jou, maar voor zover mijn kennis reikt, is het daarmee niet wettelijk vastgelegd.
Zeeblauwe oogjes sieren mijn oogkassen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:46 schreef AirwiN het volgende:
Omdat ik jou nog nooit heb gezien... En al je ogen dus ook niet...
Ja! Dat! Dank je Twist.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:47 schreef TwistedDarling het volgende:
Nooit van aanranding gehoord? Dat is wel degelijk verboden.
Ik denk dat je daar een punt hebt.quote:
Housemusic....quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:47 schreef dawg het volgende:
[afbeelding]
Bier en tieten, wat willen we nog meer?
Ik had van Kuukske verwacht dat ze met die bijdehandte opmerking zou komen, maar blijkbaar doet ze haar haarkleur eer aan... De vraag voor mij is of ik het risico ga nemen dat ze dit onthoudt, de eerstvolgende keer dat ik haar tegenkom...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:47 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nooit van aanranding gehoord? Dat is wel degelijk verboden.
Ik ben gewoon niet zo wakkerquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:50 schreef AirwiN het volgende:
Ik had van Kuukske verwacht dat ze met die bijdehandte opmerking zou komen, maar blijkbaar doet ze haar haarkleur eer aan... De vraag voor mij is of ik het risico ga nemen dat ze dit onthoudt, de eerstvolgende keer dat ik haar tegenkom...![]()
Wil je daar wel een duidelijke foto van plaatsen of is dat ook vragen naar de bekende weg?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zeeblauwe oogjes sieren mijn oogkassen.
Ik ook niet overigens...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En aanranding is niet iets waar ik aan denk.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:51 schreef AirwiN het volgende:
Wil je daar wel een duidelijke foto van plaatsen of is dat ook vragen naar de bekende weg?
Nouja, die eventuele knal in je gezicht kun jij, als sterke manquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had van Kuukske verwacht dat ze met die bijdehandte opmerking zou komen, maar blijkbaar doet ze haar haarkleur eer aan... De vraag voor mij is of ik het risico ga nemen dat ze dit onthoudt, de eerstvolgende keer dat ik haar tegenkom...![]()
Gezicht? Zo hoog komt ze helegaar niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nouja, die eventuele knal in je gezicht kun jij, als sterke man, best hebben toch?
Als ze echt zo klein is, kan ze daar geeneens bij...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nouja, die eventuele knal in je gezicht kun jij, als sterke man, best hebben toch?
Nee, ik plant die knal gewoon op de plaats waar ik dan wél bij kan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:53 schreef Litpho het volgende:
Gezicht? Zo hoog komt ze helegaar niet.
Dit soort uitspraken van jou heb ik gemist.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gezicht? Zo hoog komt ze helegaar niet.
Wat zei je Roodkapje?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:53 schreef Kuukske het volgende:
Oh de rest van de foto wil ik het niet over hebben.
Ze vindt wel wat, maak je maar geen zorgen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze echt zo klein is, kan ze daar geeneens bij...
Teveel Bavaria gedronken?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:53 schreef Kuukske het volgende:
Oh de rest van de foto wil ik het niet over hebben.
Lekker!quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, ik plant die knal gewoon op de plaats waar ik dan wél bij kan.
Shut úúp.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:54 schreef AirwiN het volgende:
Wat zei je Roodkapje?
Wat? Helegaar?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken van jou heb ik gemist.
Neuh. Gewoon een lamme kutfeauteau.quote:
+1quote:
Maar, leuk oog! Heb je er daar ook twee van?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:01 schreef AirwiN het volgende:
Maar, leuk oog! Heb je er daar ook twee van?![]()
Ik ben stiekem wel heel lief en schattig hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:00 schreef Sjowhan het volgende:
Ziet er wel schattig uit heur!
Dat bevestig ik bij deze.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel heel lief en schattig hoor.
Stiekem toch welquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel heel lief en schattig hoor.
quote:
Bij voorbaat weet ik al dat ze jou nooit kan overtreffen...quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:06 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat bevestig ik bij deze.
In wiens ogen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij voorbaat weet ik al dat ze jou nooit kan overtreffen...
Niet door die van JD gok ik.quote:
Die lui van onder de rivieren staan dan ook niet bekend om hun reële inschattingsvermogen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:18 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Niet door die van JD gok ik.
Hm. Verklaar u nader?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:23 schreef AirwiN het volgende:
Die lui van onder de rivieren staan dan ook niet bekend om hun reële inschattingsvermogen!
Kun je daar zelf geen reële inschatting van maken?quote:
Nah, never mind.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:26 schreef AirwiN het volgende:
Kun je daar zelf geen reële inschatting van maken?![]()
Deedtie stom?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:23 schreef Kuukske het volgende:
Stomme kompjoeter.
Heel goed... Zulke opmerkingen moet je niet serieus op in gaan...quote:
Jah. Kei.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:30 schreef Sjowhan het volgende:
Deedtie stom?
Er is leven!quote:
Er is altijd hoop. Niet altijd voor de juiste persoon, toegegeven.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel goed... Zulke opmerkingen moet je niet serieus op in gaan...
Er is hoop!
Zuur....quote:
Gelukkig hoef ik er nog maar drie!quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Zuur....
Die 4 is me eigenlijk ook veel te veel.... Ben redelijk moe en dat terwijl ik vanavond nog volgas los moet![]()
Kuuk is ongeveeer net zo groot als ikquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze echt zo klein is, kan ze daar geeneens bij...
Als we naast elkaar zitten, zie je bijna geen verschil toch?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Kuuk is ongeveeer net zo groot als ik
Haiquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ook jou verdenk ik ervan dat je het lengteverschil je niet laat tegenhouden waar dat noodzakelijk blijktquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook jou verdenk ik ervan dat je het lengteverschil je niet laat tegenhouden waar dat noodzakelijk blijkt.
Dus je komt later even langs bij Havanas om een cocktail te drinkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoiveel p[lezier in Utrecht. Ik moet werken en het is de NIEUW-avond dus allerlei activiteiten dus zal wel superdruk worden
waar is t?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Dus je komt later even langs bij Havanas om een cocktail te drinken?
Het is de enige plaats waar ik ooit alcoholvrije Blue Curacao heb gezien. En laat ik nou gedacht hebben dat dronken worden nog het enige nut was wat dat bocht ooit ging hebben...quote:
Havana zonder s merk ikquote:
Zijstraatje van de Oudegracht vlak voorbij Selexyz.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:49 schreef Memento-Mori het volgende:
dat zegt me nog weinig want googlen lukte mezelf ook
Dan lukt het je ook vast om een routeplanner te bekijken en te kijken waar het isquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:49 schreef Memento-Mori het volgende:
dat zegt me nog weinig want googlen lukte mezelf ook
Selexyz Utrecht!quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zijstraatje van de Oudegracht vlak voorbij Selexyz.
Bij de onderwijswinkel Hmm niet daarquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een echte kenner... Zelf kom ik niet veel in Utrecht maar het zal ongetwijfeld kloppen. Ben met mensen die de weg daar goed weten... dat scheeltquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ken er maar één. Vlakbij de Dom geloof ik...quote:
"we"quote:
Nou... daar zit die tent niet denk ik...quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken er maar één. Vlakbij de Dom geloof ik...
Daar hadden ze die leuke reclame hangen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:00 schreef jackson het volgende:
Vlakbij de winkel van sinkel begreep ik... Daar dat straatje in
Leuke tent ook wel... Regelmatig toffe feestjesquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hadden ze die leuke reclame hangen!
Sowieso zijn er momenten genoeg dat je daar zo goed als alleen kan rondzwerven. Strand in de herst en de winter = heerlijk...quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:02 schreef Plato1980 het volgende:
Wat is het toch heerlijk om 's ochtends op een zo goed als leeg strand te kunnen hardlopen.![]()
Jaquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso zijn er momenten genoeg dat je daar zo goed als alleen kan rondzwerven. Strand in de herst en de winter = heerlijk...
*kusjekroel*quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:03 schreef ijsprinses het volgende:
hallo!![]()
Kwam even koekeloeren. Zo naar de osteopaat![]()
Dingen met scheve nekwervels na mn hersenschudding in april. Pff
(Hoop dat het niet te veel pijn gaat doen... eerste behandeling.. vind mezelf wel een beetje zielig)![]()
Zeker...quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:04 schreef Q. het volgende:
Toch leuk, af en toe tot wat nieuwe inzichten komen.
Dat is waar, eigenlijk is het vanaf ongeveer nu tot eind april de fijnste periode op het strand. Niet al te druk en toch verrassend vaak lekker weer. Dat is ook het mooie van de kuststreek: slecht weer blijft zelden lang hangen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso zijn er momenten genoeg dat je daar zo goed als alleen kan rondzwerven. Strand in de herst en de winter = heerlijk...
Succes iig!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:03 schreef ijsprinses het volgende:
hallo!![]()
Kwam even koekeloeren. Zo naar de osteopaat![]()
Dingen met scheve nekwervels na mn hersenschudding in april. Pff
(Hoop dat het niet te veel pijn gaat doen... eerste behandeling.. vind mezelf wel een beetje zielig)![]()
Dank je welquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:04 schreef jackson het volgende:
[..]
*kusjekroel*
Succes... het zal vast meevallen![]()
Helaas woon ik er relatief ver vandaanquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, eigenlijk is het vanaf ongeveer nu tot eind april de fijnste periode op het strand. Niet al te druk en toch verrassend vaak lekker weer. Dat is ook het mooie van de kuststreek: slecht weer blijft zelden lang hangen.
Bye byequote:Op vrijdag 14 september 2007 14:08 schreef ijsprinses het volgende:
*ijsprinses gaat nu met staart tussen de benen op weg naar de osteopaat*
tot later!![]()
Yup, volgende week goede hardloopschoenen kopen. Ga ik je, hemelsbreed gezien, vergezellen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, eigenlijk is het vanaf ongeveer nu tot eind april de fijnste periode op het strand. Niet al te druk en toch verrassend vaak lekker weer. Dat is ook het mooie van de kuststreek: slecht weer blijft zelden lang hangen.
Ja, zodat je vlak achter de Dom langsloopt. Die hoge toren waar je niet omheenkan, zeg maarquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:00 schreef jackson het volgende:
Vlakbij de winkel van sinkel begreep ik... Daar dat straatje in
Dan kunnen we nog eens een wedstrijd organiseren.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, volgende week goede hardloopschoenen kopen. Ga ik je, hemelsbreed gezien, vergezellen!
Oh, ik wilde het verder niet weten hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoals dat je TOCH nog via via via via op internet kan.
Toch welquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, zodat je vlak achter de Dom langsloopt. Die hoge toren waar je niet omheenkan, zeg maar.
Al heel lang niet meerquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hadden ze die leuke reclame hangen!
Het biedt meer voordelen dan nadelen. En ik richt mij op de voordelen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:11 schreef Sjowhan het volgende:
Dat wordt nog wat, Airwin
Spierpijn enzo
Wat voor reclame hing er ?quote:
Tenzij je er echt niet meer omheen komt natuurlijkquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:16 schreef jackson het volgende:
Ach, die zie je snachts (na 10 bier) nauwelijk
Die verleden tijd gebruikte ik ook niet voor niets...quote:
true maar dat ding heeft er echt kort gehangenquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die verleden tijd gebruikte ik ook niet voor niets...
Welke voordelen heb je in gedachte?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het biedt meer voordelen dan nadelen. En ik richt mij op de voordelen!
O, dat is die poster waar de CU grote bezwaren tegen had.quote:
Dan loop je er tegenaan en zeg je... "wat een hoge muur"quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tenzij je er echt niet meer omheen komt natuurlijk.
Prettig inderdaadquote:
waar?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:30 schreef JDude het volgende:
Hooi MM!
Ik was zowaar even gespreksonderwerp daarstraks, zag ik?
Het is komkommertijd hier, dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:30 schreef JDude het volgende:
Hooi MM!
Ik was zowaar even gespreksonderwerp daarstraks, zag ik?
Tijd om naar huis te gaan is het.... Maar dat gaat even niet op hierquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is komkommertijd hier, dan krijg je dat.
Verbeteren van de conditie. Wat kilootjes eraf. Meer beweging. Etc...quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welke voordelen heb je in gedachte?![]()
Ik ben al een uur thuis.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Tijd om naar huis te gaan is het.... Maar dat gaat even niet op hier
Over een half uur vertrekken we.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Kuuk was je nou al bij neuroloog geweest
Stuk voor stuk nobele doelen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verbeteren van de conditie. Wat kilootjes eraf. Meer beweging. Etc...
Puik werk... ik heb volgende week vrijdag maar vrij genomenquote:
Ik ga gebruik maken van de hardlooplessen van Evy!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Stuk voor stuk nobele doelen.
Als je trouwens de laatste tijd niet zo vaak hebt hardgelopen zou ik eerst een paar keer gewoon op de straat gaan rennen, het strand is immers toch wat zwaarder.
ik ging googlen op evy, hardlopen moest er misschien nog achter nu kreeg ik dit:quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga gebruik maken van de hardlooplessen van Evy!Ik moet nog even een mooie route uitstippelen, met weinig stoepranden, verkeerslichten etc.
Wie is Evy?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga gebruik maken van de hardlooplessen van Evy!Ik moet nog even een mooie route uitstippelen, met weinig stoepranden, verkeerslichten etc.
Buiten het feit dat ik een hekel aan hardlopen heb is het ultiem slecht voor mijn (iedereenquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was Toeps ook niet aan het Evyën?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is Evy:
[afbeelding]
En hier kun je de mp3's vinden van haar hardlooplessen...
Een heleboel FOK!kers. Volgens mij heb ik Chris er ook wel eens over gehoord....quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was Toeps ook niet aan het Evyën?
Thee is voor zieke hoerenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:15 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, tijd voor een bak thee (Indian Assam)
quote:
Ik heb het alleen in huis voor gasten...quote:
Omdat?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Jullie dronken thuis niks anders zeker?
Heel goedquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb het alleen in huis voor gasten...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Speciaal voor u een tof stukje gitaar!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=yQoZmYUuvXw
jij kan goed zingenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding] You check out Guitar George he knows all the chords
Mind he's strictly rhythm he doesn't want to make it cry or sing
And an old guitar is all he can afford
When he gets up under the lights to play his thing [afbeelding]
Neem 'm mee naar de eerstvolgende karaokemeet!quote:
Vroegah toen ik nog thuis woonde dronk ik al elke middag thee nadat ik uit 'school' was gekomen, samen met mams en broertjesquote:
Zijn die er danquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem 'm mee naar de eerstvolgende karaokemeet!
Ik drink zelf ook wel eens thee....quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vroegah toen ik nog thuis woonde dronk ik al elke middag thee nadat ik uit 'school' was gekomen, samen met mams en broertjes
Knopfler valt dan ook nog net binnen mijn bereik. Mits verkouden.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding] You check out Guitar George he knows all the chords
Mind he's strictly rhythm he doesn't want to make it cry or sing
And an old guitar is all he can afford
When he gets up under the lights to play his thing [afbeelding]
Ja, en ze drinken er allemaal thee!quote:
quote:
Geen probleem zo te zien!quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:44 schreef Litpho het volgende:
Knopfler valt dan ook nog net binnen mijn bereik. Mits verkouden.
Ik vind het heerlijk, 's ochtends moet ik echt koffie hebben, 's middags ben ik een theeleutquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik drink zelf ook wel eens thee....![]()
Wat gezellig zegquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, en ze drinken er allemaal thee!
Zo zie je maar dat één komma het verschil maakt tussen jouw gelijk en mijn gelijk...quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Niet bier en tequilla
Dat haal ik dan weer net niet. Hij heeft echt grote handen en sommige grepen (zoals bijv. in het openingsstuk van Private Investigations) zouden aanzienlijk beter te pakken zijn als ik de huid tussen mijn vingers wat in zou knippen. Wat me eerlijk gezegd net iets te ver gaat.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu nog op dezelfde manier spelen.![]()
quote:
De enige gitaar die ik speel is die van Guitar Hero...quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:49 schreef Godlike02 het volgende:
Maak ff een mp3 dan![]()
Schaamteloos ben je als je je eigen gitaar spel gaat vergelijken met dat van Knopfler en dan heb ik je nog nooit horen spelen.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat haal ik dan weer net niet. Hij heeft echt grote handen en sommige grepen (zoals bijv. in het openingsstuk van Private Investigations) zouden aanzienlijk beter te pakken zijn als ik de huid tussen mijn vingers wat in zou knippen. Wat me eerlijk gezegd net iets te ver gaat.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige gitaar die ik speel is die van Guitar Hero...![]()
Mwah...quote:
Ik ben geneigd zijn songwriterstalent daar toch eerder de schuld van te geven.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom staat hij voor volle zalen te spelen.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben geneigd zijn songwriterstalent daar toch eerder de schuld van te geven.
Leuke opdrachten om uit te voeren?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:01 schreef TwistedDarling het volgende:
Eindelijk weekend.
Een weekend vol met studieopdrachten!
Zak erover en gaan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is Evy:
[afbeelding]
En hier kun je de mp3's vinden van haar hardlooplessen...
Dat is het inderdaadquote:
Zeer interessante (als het goed isquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuke opdrachten om uit te voeren?
Niet waar.quote:
Weer eens aan het soggen en wachten tot vriending er is zodat ik kan gaan kokenquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
IStie ook weer eens hier
Dickies[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Niet?quote:
Ik moest gewoon je fotoboek weer even checken na al die tijd...quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:11 schreef Dickies het volgende:
[..]
Weer eens aan het soggen en wachten tot vriending er is zodat ik kan gaan koken![]()
Er valt weinig over te vertellen, gewoon, niet.quote:
Hoi.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:11 schreef Dickies het volgende:
[..]
Weer eens aan het soggen en wachten tot vriending er is zodat ik kan gaan koken![]()
Geen goede argumenten... Dondersgeile middag dus... klaarquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:13 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Er valt weinig over te vertellen, gewoon, niet.
Heb je het idee dat je het allemaal nog wel redt, of ben je grenzen aan het overschrijden?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:10 schreef TwistedDarling het volgende:
De colleges van vandaag waren de moeite van het mezelf er naartoe slepen wel waard. Ik heb net zelfs actief mee zitten discussiëren.
Maar het had ook allemaal niet langer moeten duren, want ik werd wel een beetje licht in m'n hoofd van de vermoeidheid.
Nee dat is een goed argument wilde je zeggen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen goede argumenten... Dondersgeile middag dus... klaar![]()
Ondertussen wel wat ouder maar niet zo dat alles gaat hangen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:12 schreef jackson het volgende:
Ik blijf het een leuke dame vinden die vriendin van je....![]()
Hi.quote:
Ik heb niet het idee dat ik te ver ben gegaan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je het idee dat je het allemaal nog wel redt, of ben je grenzen aan het overschrijden?
Ouderquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:15 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ondertussen wel wat ouder maar niet zo dat alles gaat hangen.![]()
Klinkt nog steeds goedquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:15 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ondertussen wel wat ouder maar niet zo dat alles gaat hangen.![]()
Goed dat het parallel loopt met je therapie. Dan heb je minimaal wekelijks een moment voor feedback van wat je wel en niet aan kan. Vind het in ieder geval super om te horen dat je de eerste week hebt 'overleefd'. Er zullen best nog wel wat zware momenten komen, maar die eerste week pakken ze je niet meer af!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:17 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ik te ver ben gegaan.
Maar wel een beetje op het randje.
Ik kan meer hebben dan ik denk, maar ik moet idd niet gaan overdrijven.
Van vakantie deze zomer, onderste ben ik zelf uiteraardquote:
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed dat het parallel loopt met je therapie. Dan heb je minimaal wekelijks een moment voor feedback van wat je wel en niet aan kan. Vind het in ieder geval super om te horen dat je de eerste week hebt 'overleefd'. Er zullen best nog wel wat zware momenten komen, maar die eerste week pakken ze je niet meer af!
En terecht!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:25 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik was/ben ook wel trots op mezelf.![]()
Nicequote:Op vrijdag 14 september 2007 16:22 schreef Dickies het volgende:
[..]
Van vakantie deze zomer
[afbeelding]
It'sa nice!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:22 schreef Dickies het volgende:
[..]
Van vakantie deze zomer, onderste ben ik zelf uiteraard
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Wat is er nieuw?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:29 schreef Memento-Mori het volgende:
pssst Q. Kom je ook naar de nieuw-avond van IKEA?
Assortimentquote:
Euhmm... Care?quote:
Oh, er zijn kinde:ren. Dan blijf ik thuis.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kinderen worden geschminkt,
ja maar die worden gedumpt bij het schminkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, er zijn kinde:ren. Dan blijf ik thuis.
Verstandig.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, er zijn kinde:ren. Dan blijf ik thuis.
Nieuw assortiment....quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gratis vreten en drinken enzo
Als je er moet werken lijkt het me een ander verhaalquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:41 schreef Memento-Mori het volgende:
En ik moet werkenkan wel mooi mn cadeautje ophalen
Ik kom wel een keer op een dag dat er geen kinderen zijn. En voorlopig heb ik toch niets nodig.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar die worden gedumpt bij het schminken
Ai, dat is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg zuur zegquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:44 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Ik mag rustig aan gaan doen, een strikt leefpatroon erop na gaan houden (geen cola, koffie en alcohol) tot 22 oktober. Dan gaat de beste man de neuroloog eens opnieuw kijken hoe het met me gaat.
En oja, ik heb een hersenschudding met lullige gevolgen..
Oh en iedere dag op dezelfde tijd opstaan, eten en gaan slapen.
dus je komt nooit meer?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer op een dag dat er geen kinderen zijn. En voorlopig heb ik toch niets nodig.
Nja, dat het een hersenschudding is/was wist ik al. Alleen die naslepende hoofdpijnquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:45 schreef jackson het volgende:
Ai, dat is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg zuur zeg![]()
Ik had het meer over het slapen en de alcohol eigenlijkquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nja, dat het een hersenschudding is/was wist ik al. Alleen die naslepende hoofdpijn. Maar goed, het ging al wel beter hoor. Maar ik moet terug in werkuren en rustiger opbouwen. Niet vrolijk iedere week een extra uur, maar eerder iedere drie weken een extra uur.
Ohquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:47 schreef jackson het volgende:
Ik had het meer over het slapen en de alcohol eigenlijk![]()
Je lijkt mij wel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:44 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Ik mag rustig aan gaan doen, een strikt leefpatroon erop na gaan houden (geen cola, koffie en alcohol) tot 22 oktober. Dan gaat de beste man de neuroloog eens opnieuw kijken hoe het met me gaat.
En oja, ik heb een hersenschudding met lullige gevolgen..
Oh en iedere dag op dezelfde tijd opstaan, eten en gaan slapen.
Had ook iets met alcohol te maken of niet ?!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:50 schreef Dickies het volgende:
Wat is dat voor hersenschudding dan? De paar die ik heb gehad moesten ze me alleen steeds wakker maken, wat ook wel hatelijk was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |