+1quote:
Maar, leuk oog! Heb je er daar ook twee van?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:01 schreef AirwiN het volgende:
Maar, leuk oog! Heb je er daar ook twee van?![]()
Ik ben stiekem wel heel lief en schattig hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:00 schreef Sjowhan het volgende:
Ziet er wel schattig uit heur!
Dat bevestig ik bij deze.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel heel lief en schattig hoor.
Stiekem toch welquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel heel lief en schattig hoor.
quote:
Bij voorbaat weet ik al dat ze jou nooit kan overtreffen...quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:06 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat bevestig ik bij deze.
In wiens ogen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij voorbaat weet ik al dat ze jou nooit kan overtreffen...
Niet door die van JD gok ik.quote:
Die lui van onder de rivieren staan dan ook niet bekend om hun reële inschattingsvermogen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:18 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Niet door die van JD gok ik.
Hm. Verklaar u nader?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:23 schreef AirwiN het volgende:
Die lui van onder de rivieren staan dan ook niet bekend om hun reële inschattingsvermogen!
Kun je daar zelf geen reële inschatting van maken?quote:
Nah, never mind.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:26 schreef AirwiN het volgende:
Kun je daar zelf geen reële inschatting van maken?![]()
Deedtie stom?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:23 schreef Kuukske het volgende:
Stomme kompjoeter.
Heel goed... Zulke opmerkingen moet je niet serieus op in gaan...quote:
Jah. Kei.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:30 schreef Sjowhan het volgende:
Deedtie stom?
Er is leven!quote:
Er is altijd hoop. Niet altijd voor de juiste persoon, toegegeven.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel goed... Zulke opmerkingen moet je niet serieus op in gaan...
Er is hoop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |